ja, las het net. als jullie die ladyboy uit elkaar trekken neem ik die bodybuildster wel. lkkr strak hehehquote:
Jaloers?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jouw moeder kan squirten mattie. Net een fontein.
haha jij bent echt gayquote:Op maandag 8 juli 2013 23:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ja, las het net. als jullie die ladyboy uit elkaar trekken neem ik die bodybuildster wel. lkkr strak heheh
kijk maar uit dat je niet per ongeluk een golden shower ontvangtquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef Beach het volgende:
[..]
kijk maar uit dat je niet per ongeluk een golden shower ontvangt
quote:
hhahaha goeie verhaalquote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn ex squirtte een keer ineens. Ze schaamde zich dood omdat ze niet wist dat ze dat kon en ik mocht van haar nooit iemand wat vertellen.
Bij dezen dus.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn ex squirtte een keer ineens. Ze schaamde zich dood omdat ze niet wist dat ze dat kon en ik mocht van haar nooit iemand wat vertellen.
Bij dezen dus.
lekker nat bedquote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Bij dezen dus.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Bij dezen dus.
Hou de dweil maar vast gereed bbyquote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Hahah jongens die zeggen dat ze je even gaan laten squirten!!
Waarom ken jij iedereen?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik weet hoe je ex eruitziet dus nu heb ik een raar beeld van haar.
jij ziet wel meerquote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef THEFXR het volgende:
ik zie fanta die bb-ster nemen met een strap, jonguh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |