kijk maar uit dat je niet per ongeluk een golden shower ontvangtquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:07 schreef Beach het volgende:
[..]
kijk maar uit dat je niet per ongeluk een golden shower ontvangt
quote:
hhahaha goeie verhaalquote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn ex squirtte een keer ineens. Ze schaamde zich dood omdat ze niet wist dat ze dat kon en ik mocht van haar nooit iemand wat vertellen.
Bij dezen dus.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Mijn ex squirtte een keer ineens. Ze schaamde zich dood omdat ze niet wist dat ze dat kon en ik mocht van haar nooit iemand wat vertellen.
Bij dezen dus.
lekker nat bedquote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Bij dezen dus.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:08 schreef VMSDKR het volgende:
Bij dezen dus.
Hou de dweil maar vast gereed bbyquote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:
Hahah jongens die zeggen dat ze je even gaan laten squirten!!
Waarom ken jij iedereen?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik weet hoe je ex eruitziet dus nu heb ik een raar beeld van haar.
jij ziet wel meerquote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef THEFXR het volgende:
ik zie fanta die bb-ster nemen met een strap, jonguh
Ik heb een beetje het gevoel dat wij een haat/liefde verhouding onderhouden. Ik hou van jou, maar jij hebt een grafhekel aan mij. Maar het is oké Yuri. Story of my life. Ik kom ook hier weer overheen.quote:
Hehehquote:Op maandag 8 juli 2013 23:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik weet hoe je ex eruitziet dus nu heb ik een raar beeld van haar.
vind ik niet kunnen voor turks meisjequote:
Ik zie dat ik jou ga onder barfen met het idee erbij.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef THEFXR het volgende:
ik zie fanta die bb-ster nemen met een strap, jonguh
Ik heb moeten janken van het lachen om die scene toen ik het zag. Godverdomme niet normaal man.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
dat zou fuckass ziek zijn.![]()
[ afbeelding ]
We came together..
kan nog beter turkish dan haar mattiequote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
vind ik niet kunnen voor turks meisje
moet mijn cultuur beschermen
eerwraak
ik ook man, geniaal was dat, ik hou van dat soort humorquote:Op maandag 8 juli 2013 23:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik heb moeten janken van het lachen om die scene toen ik het zag. Godverdomme niet normaal man.
amena koyeeem bu ne lanquote:Op maandag 8 juli 2013 23:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kan nog beter turkish dan haar mattie
Hahahaha, moest IRL keihard lachen. Wat is deze man. Waarum zo respectloos.quote:
Ik keek hier, vond deze wel strak.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahaha, moest IRL keihard lachen. Wat is deze man. Waarum zo respectloos.
Hmm, niet geheel een correcte vertaling imo. "Jebo te Allah" vind ik meer "Fuck Allah".quote:
10/10, bragging is beta.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Awesome_ het volgende:
Seks met een 10/10 (denk jessica alba, afdriana lima etc.) zonder dat je het iemand mag vertellen of seks met een casual 7/10 inclusief bragging rights?
Maar dat is niet echt eerlijk, een 10/10 is juist om te braggen waar een 7/10 dat niet is.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Awesome_ het volgende:
Seks met een 10/10 (denk jessica alba, afdriana lima etc.) zonder dat je het iemand mag vertellen of seks met een casual 7/10 inclusief bragging rights?
Psies de bedoelingquote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar dat is niet echt eerlijk, een 10/10 is juist om te braggen waar een 7/10 dat niet is.
Wat is dit dilemma.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft yellowchubby fever
Oh, dat is minder mooi.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, niet geheel een correcte vertaling imo. "Jebo te Allah" vind ik meer "Fuck Allah".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |