Liters squirten maat. Ik zou het huis niet uitkomen als ik een dag een vrouw wasquote:Op maandag 8 juli 2013 23:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik zou de hele dag aan me poenie en tietjes zitten
Sowieso als ik 40+ ben ga ik niet op een forum lekker happen op wat 19 jarige aandachtshoertjes die heel de bivak neuken reageren, ben daar denk ik dan te volwassen voor ofzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mag het niet hope voor hem dan is je leve egt kk over vriend
haha je noemt jezelf een hoer kk triestquote:Op maandag 8 juli 2013 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso als ik 40+ ben ga ik niet op een forum lekker happen op wat 19 jarige aandachtshoertjes die heel de bivak neuken reageren, ben daar denk ik dan te volwassen voor ofzo.
welke bivakquote:Op maandag 8 juli 2013 23:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso als ik 40+ ben ga ik niet op een forum lekker happen op wat 19 jarige aandachtshoertjes die heel de bivak neuken reageren, ben daar denk ik dan te volwassen voor ofzo.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
haha je noemt jezelf een hoer kk triest
Ik vul in hoe ik zou denken als ik FXR was.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
haha je noemt jezelf een hoer kk triest
zou ik achteraf ook zeggen ja, totaal geen zelfrespect deze fantaquote:Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vul in hoe ik zou denken als ik FXR was..
Hoi joegoslafiu! Ik ook van joou.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Welke echte man neemt nou een ui met daarin "Junior Manager Fashion" en een frikandel, kk hommo.
zeker zeker... Fittie hier aight?quote:
gwn tegelijk. boze meisjes zijn sexy g.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:42 schreef Jahr00n het volgende:
ik twijvel nu
of me penisje verwenne of dez topic verder volge
daarom, je kont verkopen via Fokquote:Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
zou ik achteraf ook zeggen ja, totaal geen zelfrespect deze fanta
Jy hept eckte mensenkennis vriend.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
zou ik achteraf ook zeggen ja, totaal geen zelfrespect deze fanta
Ja. Er zijn wat grove woorden heen er weer gevlogen.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Hoi joegoslafiu! Ik ook van joou.
[..]
zeker zeker... Fittie hier aight?
thxquote:Op maandag 8 juli 2013 23:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jy hept eckte mensenkennis vriend.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
welke, deze?
[ afbeelding ]
BENADER MIJ SETO.