PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
haha fanboiquote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef DannyDeko het volgende:
Kunnen die klote gifjes niet in een spoiler ofzo. Mijn debiele macbook trekt dat niet en het lijkt al
IF Podolski.quote:
TOTS Michu?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil Cazorla er zeker in hebben. Maar hij moet dan een sterke link maken naar de spits. En IF Torres heb ik al gehad, die vond ik waardeloos
Held is dat inderdaad.quote:
Heb erg getwijfeld tussen TIF Bale en TOTS Bale. Op basis van recensies heb ik toch maar TOTS Bale gekozen. Anders had ik een 4-2-3-1 gemaakt, met Mata, Bale en Cazorla achter Lukakuquote:
Hmmm.. ga ik eens wat reviews van bekijken, goede suggestiequote:
3-5-2? met Benzema er naast ?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik wil een team met Maher en Higuain zonder Di Maria. Denk dat ik dan ook 4222 moet gaan spelen![]()
[ afbeelding ]
http://wefut.com/squad/2746 ?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik ga niet meer met 352 spelen.
Ik wacht nog wel even tot ik 1 van mijn teams zat ben.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik ga niet meer met 352 spelen.
Ik wacht nog wel even tot ik 1 van mijn teams zat ben.
Deze is best nice eigenlijk op de verdediging en Callejon na.quote:
Wat is er mis met de verdediging? Maar er zijn genoeg opties verder. Niet moeilijk te hybridden ofzo die 2.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Deze is best nice eigenlijk op de verdediging en Callejon na.
Verdediging is wel te fixenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Deze is best nice eigenlijk op de verdediging en Callejon na.
Ik kijk wel tot de volgende transfersquote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de verdediging? Maar er zijn genoeg opties verder. Niet moeilijk te hybridden ofzo die 2.
Nee, 2 juli was de vorige keer. Dus dan is het morgen (inmiddels vandaag)quote:Op maandag 8 juli 2013 23:57 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik kijk wel tot de volgende transfersIs toch elke woensdag?
Beide.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
Heeft al eens iemand met dikke adriano gespeeld? Of met Luca Toni?
Dat was snel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:16 schreef pascal08 het volgende:
Altijd lekker als je spelers meer waard worden.
[ afbeelding ]
Dikke. Erg sterk en een ziek schot. Rest is peop ofc.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
Heeft al eens iemand met dikke adriano gespeeld? Of met Luca Toni?
Ik won zojuist Div 1quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
GoedenavondNog iets gemist hier afgelopen week?
Feli. Van de IRL transfers ben ik zo goed als op de hoogte, al kom ik er net pas achter dat Cavani naar PSG is dus ik weet het niet zeker. In Nederland weet ik ze welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik won zojuist Div 1En gifs. En transfers misschien? En mij
Weet niet vanaf wanneer je weg wasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Feli. Van de IRL transfers ben ik zo goed als op de hoogte, al kom ik er net pas achter dat Cavani naar PSG is dus ik weet het niet zeker. In Nederland weet ik ze wel
In FUT al veel transfers? En ja ik heb jou zeker gemist
Week. Alleen Neymar Falcao en Tevez?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet niet vanaf wanneer je weg wasDe eerste (en tot nu toe laatste) FUT transfers waren 2 juli.
Nee deze hele lijst: https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=htmlquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Week. Alleen Neymar Falcao en Tevez?
En dus iedereen Gif's aant maken met Puush?
puush icm http://blog.bahraniapps.com/?page_id=21quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Week. Alleen Neymar Falcao en Tevez?
En dus iedereen Gif's aant maken met Puush?
Post eens je beste silver team, dan ga ik die ook maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:53 schreef Zhano het volgende:
Silvers spelen zo veel lekkerder tegen goldsNoem het handicap, maar ik ervaar hetzelfde als Tim86. Spelers reageren soepeler, ik heb het idee dat ik ze daadwerkelijk bestuur ipv dat ik met een baksteen op de bank zit te spelen...
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Post eens je beste silver team, dan ga ik die ook maken.
Jup, echt te bizar gewoon. Gold/silver hybrid werkt ook nog wel, zolang het maar niet te hoog wordt qua rating. Mijn eerder gepostte team met de Turkjes voorin speelt ook heerlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:53 schreef Zhano het volgende:
Silvers spelen zo veel lekkerder tegen goldsNoem het handicap, maar ik ervaar hetzelfde als Tim86. Spelers reageren soepeler, ik heb het idee dat ik ze daadwerkelijk bestuur ipv dat ik met een baksteen op de bank zit te spelen...
Gewoon iets met Elyounoussi en Huseklepp voorin. En dan Almebäck/Donk en Kouyaté als CB's. Succes gegarandeerd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:05 schreef pascal08 het volgende:
Ja, ik wil dus gewoon het beste team. Niet 30.000 keuzes.Ik kan nooit kiezen en ik weet helemaal niks van silvers.
Per positie sorteren op pace en de snelste speler kopen. Schijnt voor veel mensen te werkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:05 schreef pascal08 het volgende:
Ja, ik wil dus gewoon het beste team. Niet 30.000 keuzes.Ik kan nooit kiezen en ik weet helemaal niks van silvers.
CB's moeten gewoon groot en sterk en enigzins snel zijn idd. Merk weinig verschil tussen Rodnei, Da Costa, Kirchhoff of Kouyate (die laatste is wel echt een stuk duurder)quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon iets met Elyounoussi en Huseklepp voorin. En dan Almebäck/Donk en Kouyaté als CB's. Succes gegarandeerd.
4-2-3-1 en 4-5-1 spelen echt heel soepel met silvers.![]()
Ik heb Elyounoussi gehad. Vond 'm niet zo best. Ik moest wel een keer tegen Zaha waar ik ongelooflijk hard van op m'n donder kreeg, maar als ik z'n stats bekijk is 'ie helemaal niet zo goed. Lacazette scoort trouwens ook vaak tegen mij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon iets met Elyounoussi en Huseklepp voorin. En dan Almebäck/Donk en Kouyaté als CB's. Succes gegarandeerd.
4-2-3-1 en 4-5-1 spelen echt heel soepel met silvers.![]()
Miss verdedig je gewoon slecht?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb Elyounoussi gehad. Vond 'm niet zo best. Ik moest wel een keer tegen Zaha waar ik ongelooflijk hard van op m'n donder kreeg, maar als ik z'n stats bekijk is 'ie helemaal niet zo goed. Lacazette scoort trouwens ook vaak tegen mij.
Even kijken, die site ken ik nog niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
Er zijn zoveel goede silver spelers..kies gewoon eerst een formatie die je fijn vindt en zoek het type speler uit dat bij je past. Weet niet of je wefut.nl kent, maar daar kan je goed sorteren op eigenschappen van spelers gr gr
nice hoor jammer dat dat zwarte snoepje zijn shirt nog aan heeft :$quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nice hoor jammer dat dat zwarte snoepje zijn shirt nog aan heeft :$
Omdat het een kutformatie is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom 451? Qua spelers lijkt het me op zich prima.
Doe geen 4-5-1quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat het een kutformatie is.
[ afbeelding ]
Lekker zo'n CAM met 49 passingquote:
Hmmmzrrzr..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 01:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker zo'n CAM met 49 passing
Dat tweede team is wel tof. Alleen Adryan ipv Leandro zou ik dan doen. Ben zelf overigens geen fan van 451
Nobelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmmmzrrzr..
Trouwens:
Ik speel net een pot tegen een silver team met o.a Wanyama en Brown. Ik domineerde de wedstrijd echt compleet, maar ik kwam toch heel ongelukkig 0-1 achter. M'n tegenstander bleef gewoon vol pushen terwijl 'ie helemaal nergens was. Z'n keeper Forster pakte echt alles. Helaas voor hem scoorde ik in de 80e en 83e minuut toch nog de gelijkmaker en de winnende. Ik vond het zo bijzonder dat m'n tegenstander niet ging tijdrekken - wat overigens 99% van m'n tegenstander tegenwoordig doet - dat ik hem heb beloond met 10k. Hij blij, ik blij, allemaal blij.
Het verschil qua finishing tov H2H is ook huge. Vrije kans rand 16 is gewoon ogen dicht en schieten en dan zit hij meestal wel..ook met silvers. Dat hoef je in H2H echt niet te proberen. Dan pakt de keeper ze gewoon en gaan je ballen niet als een magneet precies de hoek in.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:14 schreef Zhano het volgende:
Ik herrinner me trouwens dat in FUT 11 (geloof ik), ik echt moeite had met 1 op 1 finishen. En dan won je dus nooit. Tegenwoordig speel ik tegen mensen die bijna alleen maar uit rebounds scoren omdat ze niet kunnen finishen ofzo..
Nice, die zijn lekker zo jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:27 schreef Zhano het volgende:
Ik krijg veel minder rebounds dan ik weggeef
[ afbeelding ]
LobVolgende keer ff meer frames doen...
En dan nu nog wakker? Niet te vroeg hopelijk?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:28 schreef BDIL het volgende:
Ik moet me tentamen morgen halen anders andere studie zoeken![]()
kut zenuwen
Thnxquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan nu nog wakker? Niet te vroeg hopelijk?
Succes man, kut als er zoveel druk op staat.
Nee rechts, maar wel goede wf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, die zijn lekker zo ja
Was het ook een linkspoot?
succes man, gaat helemaal goedkomenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:28 schreef BDIL het volgende:
kut zenuwen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Onverminderd slecht. Ik overweeg bij het volgende doktersbezoekje euthanasie te vragen.
Nee, maandag de 15e pas een scan. Dan weten we hopelijk meer. Ik werk nog wel 3 uurtjes per dag, laat ik tenminste mijn goede wil nog zienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Is er al een uitslag van het onderzoek?
Oh klote man. ben benieuwd naar de utislag!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, maandag de 15e pas een scan. Dan weten we hopelijk meer. Ik werk nog wel 3 uurtjes per dag, laat ik tenminste mijn goede wil nog zien
Ja, na 1 week thuis zitten werd ik helemaal gekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh klote man. ben benieuwd naar de utislag!
Als een echte man doorwerken.
Succes man. Dat is het kutte aan die regeling aan de Erasmusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:28 schreef BDIL het volgende:
kut zenuwen
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Onverminderd slecht. Ik overweeg bij het volgende doktersbezoekje euthanasie te vragen.
Aan de andere kant werkt het voor een groot deel van de studenten erg effectief, zo'n stok achter de deur...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Succes man. Dat is het kutte aan die regeling aan de Erasmus
Gewoon elk jaar een BSA doen en zorgen dat iedereen dus in 4 jaar zijn studie moet halen is een stuk effectiever imo. Niet de volledige druk elk jaar dat alles gehaald moet worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan de andere kant werkt het voor een groot deel van de studenten erg effectief, zo'n stok achter de deur...
Ik wist niet dat ze op de EUR die druk hadden om elk jaar alles te halen. Ik weet nog dat ik het tweede jaar nog een aantal eerstejaars vakken moest halen, omdat ik anders niet door mocht...die stok achter de deur werkte voor mij erg goedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon elk jaar een BSA doen en zorgen dat iedereen dus in 4 jaar zijn studie moet halen is een stuk effectiever imo. Niet de volledige druk elk jaar dat alles gehaald moet worden.
De Uni in Tilburg doet niet eens een Propedeuse uitreikingHeb ik me voor niets uitgesloofd...
Volgens mij is het niet elk jaar, maar het eerste jaar wel. Dat terwijl het eerste jaar juist enorm wennen is voor een aantal studenten. Dat vind ik toch een beetje apart, zeker omdat in het 2de jaar er ineens 0 verplicht aantal studiepunten is. En tjah dat is natuurlijk hoe je er zelf in staat. Ik wilde dit jaar gewoon in een keer mijn p halen omdat ik gewoon in 3 jaar deze studie af wil hebben. Maar nadat ik mijn BSA had en een aantal weken al vakantie had, had ik toch moeite met de motivatie voor de laatste 2 vakken (die ik dus gelukkig wel gehaald hebquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze op de EUR die druk hadden om elk jaar alles te halen. Ik weet nog dat ik het tweede jaar nog een aantal eerstejaars vakken moest halen, omdat ik anders niet door mocht...die stok achter de deur werkte voor mij erg goed
Een P-uitreiking deden ze in mijn tijd nog wel...niet dat ik daar op zat te wachten trouwens
Ja dat begreep (hoopte vooral) ik wel. Maar dat je zoiets zegt laat wel zien hoe het ervoor staat natuurlijk. Maar is het nog precies hetzelfde. Geen verbetering en geen verslechtering?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga niet echt euthanasie vragen natuurlijk. Maar ik word er wel gek van nu
Jij zit voor de lol met 200 andere studenten (waar je er max 20 van kent) in een zaal voor een uitreiking van een vodje dat in de regel weinig anders betekent dan dat je mag doorstuderen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet elk jaar, maar het eerste jaar wel. Dat terwijl het eerste jaar juist enorm wennen is voor een aantal studenten. Dat vind ik toch een beetje apart, zeker omdat in het 2de jaar er ineens 0 verplicht aantal studiepunten is. En tjah dat is natuurlijk hoe je er zelf in staat. Ik wilde dit jaar gewoon in een keer mijn p halen omdat ik gewoon in 3 jaar deze studie af wil hebben. Maar nadat ik mijn BSA had en een aantal weken al vakantie had, had ik toch moeite met de motivatie voor de laatste 2 vakken (die ik dus gelukkig wel gehaald heb) Maar onder druk presteer ik meestal ook beter dus ik begrijp je punt.
Ik zou dat wel leuk hebben gevonden
Op Erasmus is je P verplicht geworden in het eerste jaar. En dan ook nog een beperkt aantal herkansingen. Denk dat daardoor toch een hoop studenten afvallend ie misschien niet vol overtuiging zitten van te voren maar het toch wel gehaald zouden hebbenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet elk jaar, maar het eerste jaar wel. Dat terwijl het eerste jaar juist enorm wennen is voor een aantal studenten. Dat vind ik toch een beetje apart, zeker omdat in het 2de jaar er ineens 0 verplicht aantal studiepunten is. En tjah dat is natuurlijk hoe je er zelf in staat. Ik wilde dit jaar gewoon in een keer mijn p halen omdat ik gewoon in 3 jaar deze studie af wil hebben. Maar nadat ik mijn BSA had en een aantal weken al vakantie had, had ik toch moeite met de motivatie voor de laatste 2 vakken (die ik dus gelukkig wel gehaald heb) Maar onder druk presteer ik meestal ook beter dus ik begrijp je punt.
Ik zou dat wel leuk hebben gevonden
Op het hbo besloot ik ook maar alleen te gaanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij zit voor de lol met 200 andere studenten (waar je er max 20 van kent) in een zaal voor een uitreiking van een vodje dat in de regel weinig anders betekent dan dat je mag doorstuderen?
Ik vond het weinig om handen hebben, en mijn ouders zaten daar toen nou ook niet bepaald trots te wezen
Nu je het zegt. Ik heb ze verder alleen meegemaakt op de hbo van mijn broertje en van een vriend en dat was wel gezellig, maar dat is per klas natuurlijk dan met 30 manquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij zit voor de lol met 200 andere studenten (waar je er max 20 van kent) in een zaal voor een uitreiking van een vodje dat in de regel weinig anders betekent dan dat je mag doorstuderen?
Ik vond het weinig om handen hebben, en mijn ouders zaten daar toen nou ook niet bepaald trots te wezen
Ik zou het wel weten...maar misschien hou jij wel heel erg van het plakje cake dat voor je klaar ligtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Op het hbo besloot ik ook maar alleen te gaanNu heb ik het weer in september maar nog geen idee of ik ga, kan het ook gewoon daarna ophalen
Ja dat weet ik en dat is ook een beetje het punt wat ik probeer te maken. Je p perse in 1 jaar is gewoon veel gevraagd. Een student die 9 van de 10 vakken haalt doet het toch ook prima?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Op Erasmus is je P verplicht geworden in het eerste jaar. En dan ook nog een beperkt aantal herkansingen. Denk dat daardoor toch een hoop studenten afvallend ie misschien niet vol overtuiging zitten van te voren maar het toch wel gehaald zouden hebben
Zit er misschien aan te denken om eco&bedrijfseco oid in Tilburg te gaan doen, zie dat je daar tenminste niet verplicht wiskunde op vwo n iveau hoeft te hebben
De uitreiking boeit me ook niet zo veel, maar ik wil dat papiertje gewoonquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Op het hbo besloot ik ook maar alleen te gaanNu heb ik het weer in september maar nog geen idee of ik ga, kan het ook gewoon daarna ophalen
Als ik aan mezelf terugdenk: je P in een jaar tijd was inderdaad te veel gevraagd. Voor ik het in de gaten had was er al een blok om, en zat ik al met twee hertentamensquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat weet ik en dat is ook een beetje het punt wat ik probeer te maken. Je p perse in 1 jaar is gewoon veel gevraagd. Een student die 9 van de 10 vakken haalt doet het toch ook prima?
iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat weet ik en dat is ook een beetje het punt wat ik probeer te maken. Je p perse in 1 jaar is gewoon veel gevraagd. Een student die 9 van de 10 vakken haalt doet het toch ook prima?
Naast Psychologie? Qua moeilijkheid moet het iig wel lukken (Al kun je beter alleen Bedrijfseconomie gaan doen want dat is en veel leuker en je bent van Micro en Macro af) Je begint dan in het 2de jaar neem ik aan? En je hoeft het niet te hebben maar je krijgt dus wel gewoon Statistiek en Calculus op de opleiding zelf.
Kunnen we wel een meeting in Tillie doen dan
Ik ken echt niet veel mensen die in hun eerste studiejaar op hun eerste studie hun P hebben gehaald. Jaren daarna wordt het makkelijker omdat je wat meer weet wat er van je wordt gevraagd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik aan mezelf terugdenk: je P in een jaar tijd was inderdaad te veel gevraagd. Voor ik het in de gaten had was er al een blok om, en zat ik al met twee hertentamens
Ik kwam er pas na 4 weken achter waar Blackboard voor diendequote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ken echt niet veel mensen die in hun eerste studiejaar op hun eerste studie hun P hebben gehaald. Jaren daarna wordt het makkelijker omdat je wat meer weet wat er van je wordt gevraagd.
Het ligt eraan of je in het 2de jaar of in het eerste jaar gaat beginnen? Ik weet van mensen die hun Bachelor op het HBO hebben gehaald dat ze mogen beginnen in het 2de jaar, maar wel Statistiek 1 en Wiskunde 1 uit het eerste jaar nog moeten doen (en in het eerste jaar meteen halen omdat het BSA van het eerste jaar inhoudt dat je 70 procent moet halen, in dit geval dus 2 van de 2). Maar het meerendeel van de studie bestaat uit Wiskunde A'ers en die hebben zowel die Statistiek als die wiskunde niet gehad. En de Studie zelf begint dus ook echt bij het begin, dus wanneer je er genoeg tijd in steekt moet het zeker lukken zonder die v5/6 ervaring.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iddyup ernaast. Kan ook ja, moet nog ff kijken of het echt kan zonder wiskunde op vwo niveau want op die site staat dit
Bij toelating:
een toelatingsexamen (colloquium doctum), voor meer informatie over dit examen kun je terecht bij de Onderwijsbalie
En daaronder speciaal kopje met hbo propedeuse staat dit
Heb je een hbo-propedeuse en wil je een economische bachelor aan Tilburg University gaan doen? Besef dan dat het vak Wiskunde een belangrijke rol speelt in alle economische bacheloropleidingen. Mogelijk heb je met een hbo-propedeuse niet het vereiste wiskundeniveau om dit vak te halen. De faculteit raadt je daarom dringend aan om een wiskundetoets te doen. Dat kan in april of in juli.
Dus of het verplicht is?Wel heb ik een WO propedeuse maarja alsnog geen wiskunde
En is het een beetje te doen denk je zonder vwo 5/6 wiskunde te beheersen? Lijkt me niet dat je dat concreet nodig hebt en het toch anders is en je het op de opleiding zelf wel leert?
Had jij in die tijd al blackboard?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kwam er pas na 4 weken achter waar Blackboard voor diende
ahh chill thx. sowieso 1e jaar, heb geen bachelor he en propedeuse stelt niet zoveel voorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En de Studie zelf begint dus ook echt bij het begin, dus wanneer je er genoeg tijd in steekt moet het zeker lukken zonder die v5/6 ervaring.
Herkenbaar, mensen die zo vroeg al hun conclusies trokkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had jij in die tijd al blackboard?![]()
Ik heb me wel kapot gelachen afgelopen jaar om al die mensen die dezelfde dingen deden als ik in het eerste jaar. Wat me wel opviel is dat er nu enorm veel waren die na de midterms al ragequitten omdat ze er 0 voldoende hadden gehaaldDat zou ik dus echt nooit gedaan hebben
Van wat ik tot nu toe heb meegemaakt is dat laatste echt vaak genoeg niet zo hahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Herkenbaar, mensen die zo vroeg al hun conclusies trokken
Gewoon niks halen, en dan al direct zeggen: deze studie is gewoon niks voor mij. Alsof het aan de studie ligtEen normaal mens kijkt toch eerst kritisch in de spiegel, en schakelt een tandje bij in de volgende periode, zou je zeggen
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Van wat ik tot nu toe heb meegemaakt is dat laatste echt vaak genoeg niet zo haha
Ah oke. Naja ik weet niet wat jij interessant vindt, maar dan ik zelf vond toen ik begon en vind nu BE veel leuker dan EBEquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh chill thx. sowieso 1e jaar, heb geen bachelor he en propedeuse stelt niet zoveel voorDan moet je echt een propedeuse hebben die veel overeenkomsten heeft om in het 2e jaar te kunnen beginnen bij een andere opleiding. Deze week maar ff die onderwijsbalie bellen dan en hopen dat wiskunde niet verplicht is
Ik snap daar ook niets van. Ze zeiden dan idd dat ze het niet interessant vonden ofzo, wat gewoon dikke Bullshit is maarjaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Herkenbaar, mensen die zo vroeg al hun conclusies trokken
Gewoon niks halen, en dan al direct zeggen: deze studie is gewoon niks voor mij. Alsof het aan de studie ligtEen normaal mens kijkt toch eerst kritisch in de spiegel, en schakelt een tandje bij in de volgende periode, zou je zeggen
De pijn is nu onder controle, maar door die pillen ben ik weer erg moe. Maar ja, even volhouden tot maandagquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat begreep (hoopte vooral) ik wel. Maar dat je zoiets zegt laat wel zien hoe het ervoor staat natuurlijk. Maar is het nog precies hetzelfde. Geen verbetering en geen verslechtering?
Dat de pijn onder controle is is iig fijn, maar de rest is wel klotequote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De pijn is nu onder controle, maar door die pillen ben ik weer erg moe. Maar ja, even volhouden tot maandagMaar jou een tijdje niet gezien, waar was je ?
Fijn hequote:
hmm zou in dat opzicht wel makkelijker zijn maar dan moet je sociaal ook weer op 0 beginnen, geen zin inquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke. Naja ik weet niet wat jij interessant vindt, maar dan ik zelf vond toen ik begon en vind nu BE veel leuker dan EBEWil je de complete studie gaan doen of alleen de P? En je Uni's liggen dan niet echt bij elkaar. Je kan ook overstappen naar Psychologie op de Uvt?
van dat kritisch in de spiegel kijkenquote:
Ja inderdaad misschien beter om het even aan te kijken. Maar als het wel bevalt lijkt het me juist wel gemakkelijk om beiden studies in Tilburg te doen. En je hoeft niet op 0 te beginnen want ik en Mathijs zijn er alquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm zou in dat opzicht wel makkelijker zijn maar dan moet je sociaal ook weer op 0 beginnen, geen zin inEn als het nu niks wordt wat ik misschien al heel snel inzie kan ik het zo weer laten vallen en doorgaan alsof er niks gebeurt is. Hmm economie op de middelbare
maar welk aspect geen idee eigenlijk
[..]
van dat kritisch in de spiegel kijken
lastig, marketing wel genoeg gezien bij commerciele ecoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja inderdaad misschien beter om het even aan te kijken. Maar als het wel bevalt lijkt het me juist wel gemakkelijk om beiden studies in Tilburg te doen. En je hoeft niet op 0 te beginnen want ik en Mathijs zijn er alEn bij Wiskunde kom je Mathijs iig nog tegen
![]()
Tjah EBE is meer van de Theorie en veel Macro en Micro, BE is wat meer op het bedrijf gericht en wat meer Marketing bijv. En wat vakken die echt alles combineren.
Ik doe al BEquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lastig, marketing wel genoeg gezien bij commerciele eco
En btw als jij liever BE hebt en nu je P hebt gehaald kan je misschien wel in dat tweede jaar instromen daar toch?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:13 schreef Reemi het volgende:
Wel meteen weer een stuk levendiger hier, fijn dat je terug bent hoor timmy.
ohquote:
Het is dus echt waar.. vanaf je 30e ga je aftakelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De pijn is nu onder controle, maar door die pillen ben ik weer erg moe. Maar ja, even volhouden tot maandagMaar jou een tijdje niet gezien, waar was je ?
Lekker manquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat de pijn onder controle is is iig fijn, maar de rest is wel klote. Maandag krijg je dus de uitslag en dan? Krijg je specifiekere medicatie?
Ja ik was een weekje naar ons huisje in Malaga. Een week helemaal niks gedaan en ongeveer afgesloten van de buitenwereld. Grootste problemen in mijn leven op dit moment dat mijn rug aan het vervellen is en dat ik zo naar de stad moet om een shirt terug te brengen waar een gaatje in bleek te zitten toen ik hem uit de koffer pakte
Dat had ik in Eindhoven ook ja. Dat was zo klote midden in de vakantie hertentamen. Dit is veel beter idd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:15 schreef Jorwol het volgende:
Jeuj, ook eindelijk vakantie. Net m'n laatste tentamen even gedaan. Op zich wel beter dat de zomerherkansingen nu al zijn, anders moest je halverwege augustus nog eens
Ja. Ik ga snel dood denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het is dus echt waar.. vanaf je 30e ga je aftakelen![]()
Nope en dat zocht ik ook echt niet. Ik was er met wat Familie (niet uit mijn leeftijdsgroep) en sowieso de uitgaansgelegenheden zijn niet geweldig (dat weet ik van eerdere kerenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker manNog een beetje kunnen feesten daar?
Ik krijg nu een antidepressiva. Niet omdat ik depressief ben, maar die pil heeft als bijwerking dat het helpt tegen zenuwpijn en je valt er iets sneller mee in slaap. Maar het is wel een paardenmiddel hoor. Maandag de scan, de uitslag weet ik eigenlijk niet wanneer. Denk als ze iets duidelijks zien dat ze dat wel gelijk zeggen. Geen idee hoe die procedure is eigenlijk
Ik was nooit vies van een pilletje hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nope en dat zocht ik ook echt niet. Ik was er met wat Familie (niet uit mijn leeftijdsgroep) en sowieso de uitgaansgelegenheden zijn niet geweldig (dat weet ik van eerdere keren). Was puur een weekje uitrusten, niks doen en 'offline' zijn. Beviel wel voor even, al begon ik het eind van de week wel weer te missen
Dat wist ik niet van Anti-depressiva. Wel vreemd eigenlijk dat dat de bijwerking is, maar prettig voor jou. Alleen is het nu wel lastiger mensen op datingsites te negeren die zeggen dat ze die pillen slikken
Ja zullen ze ook wel doen, maar denk niet dat het gelijk uit de scan komt. Ik zal voor je duimen iig
Als iemand anti-Depri slikt zou dat toch wel een no-go voor mij zijn hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was nooit vies van een pilletje hoor
Ziekenhuizen en proceduresquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker manNog een beetje kunnen feesten daar?
Ik krijg nu een antidepressiva. Niet omdat ik depressief ben, maar die pil heeft als bijwerking dat het helpt tegen zenuwpijn en je valt er iets sneller mee in slaap. Maar het is wel een paardenmiddel hoor. Maandag de scan, de uitslag weet ik eigenlijk niet wanneer. Denk als ze iets duidelijks zien dat ze dat wel gelijk zeggen. Geen idee hoe die procedure is eigenlijk
Tja, grote kans van wel, die wachttijden in ziekenhuizen zijn zo ontzettend lang, zeker als je er zelf niet achteraan gaat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ziekenhuizen en procedures
Ik mag hopen voor je dat ze snel een diagnose stellen, en direct over gaan tot behandeling (whatever that may be)...en niet dat je ergens achteraan moet sluiten op een wachtlijst, of dat de betreffende specialist pas ergens halverwege augustus weer beschikbaar is
Vroegah kreeg je gewoon mdma als antidepressivaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was nooit vies van een pilletje hoor
Precies, dat is ook mijn ervaring.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tja, grote kans van wel, die wachttijden in ziekenhuizen zijn zo ontzettend lang, zeker als je er zelf niet achteraan gaat.
Vroeger kreeg je ook een klap in je snikkel als je herpes had.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vroegah kreeg je gewoon mdma als antidepressiva
Missie/Visie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:32 schreef poker4lifee het volgende:
hoe heten ook alweer die punten van een bedrijf waar ze zeg maar achter staan? niet het motto ofzo maar de.. naam kwijt
standpunten ofzo?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:32 schreef poker4lifee het volgende:
hoe heten ook alweer die punten van een bedrijf waar ze zeg maar achter staan? niet het motto ofzo maar de.. naam kwijt
Deed dat pijn?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je ook een klap in je snikkel als je herpes had.
ohja thxquote:
ik las Jadsonquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik had stiekem gehoopt dat er een TOTS Jackson zou zijn als ik terug zou zijn
wat is het gevolg dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waarom zijn vrouwen van die labiele schepsels? Belt ze me zojuist in tranen op omdat het insulinepercentage 0,1% te laag is
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waarom zijn vrouwen van die labiele schepsels? Belt ze me zojuist in tranen op omdat het insulinepercentage 0,1% te laag is
ah zo'n stresskip dusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mogelijk zwangerschapssuiker...maar zover is het nog lang niet.
De hormoonhuishouding gaat nogal overhoop tijdens zwangerschap, zeggen ze. Dat is bij deze dan weer bewezenquote:
Heb je zijn engelse Wikipedia gezienquote:
jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je zijn engelse Wikipedia gezien?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:00 schreef Zhano het volgende:
Mijn baas vind het normaal om me op een dag dat ik niet ingepland of op oproep sta te bellen om 08:30. En dan verbaasd zijn dat ik niet opneemt
ik neemt het je niet kwalijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
OK OK, eerste is fout maar die tweede is typo.
Thanks. Merk wel trouwens dat wanneer je wat spelfouten maakt er nog amper inhoudelijk gereageerd wordquote:
Doe je dit nou expres?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Thanks. Merk wel trouwens dat wanneer je wat spelfouten maakt er nog amper inhoudelijk gereageerd word
ven Djinkelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:52 schreef Shygirl18 het volgende:
Welke grote transfers kunnen we vandaag verwachten?
David Villa, Atletico (spits?)
Bojan, Ajax
Affelay, Barca
kkgierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:44 schreef Shygirl18 het volgende:
In Fut 11 gaf ik mijn tegenstander een kut IF van 5k ofzo. Zei die: Is that all?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:48 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn silver squads:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En welke vind je nou het beste?
Nu nog een USB stick en je bent compleet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:40 schreef pascal08 het volgende:
Ik heb m'n desktop buiten gezet. Heerlijk in de zon handelen.
Rekenmachine erbij om de winst uit te rekenen.![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:48 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn silver squads:Niks anders dan 352 spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What do you mean what do I mean?
Nu blijven alleen de mensen hier posten met een supercomputer en 1GB/s bandbreedte.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Goedemiddag trouwens. Ik ben alweer weg, werk wacht.
Ik had dat gifcam hier nooit moeten introduceren zie ik alweer.Wat een gifs.
hahah je zag 4231 team niet? gekkerdquote:
Eerste met Wallyson en pro league. Maar ik denk dat een volledig Brasilver team ook wel zou ownen. Heb ik alleen geen gemaakt.quote:
Ik verkoop er nu 1 á 2 per uur voor 2900c (silver). Nog meer dan 100 te gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Fitness cards prijzen ook weer omhoog op PS3
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik verkoop er nu 1 á 2 per uur voor 2900c (silver). Nog meer dan 100 te gaan.![]()
Iemand nog tips?
[ afbeelding ]
Je prijs verlagen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik verkoop er nu 1 á 2 per uur voor 2900c (silver). Nog meer dan 100 te gaan.![]()
Iemand nog tips?
[ afbeelding ]
De tips wil hij voor zijn team denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je prijs verlagen?
Ik heb het over player fitness cards, die verkoop ik inmiddels voor 450
Die squad fitness kaarten gaan nog wel verder stijgen. Voordat de premium packs kwamen gingen ze soms ook voor meer dan 3k. Ik had uitgerekend dat m'n ROI 52% zou zijn over een investering van 150k in een week, dus die wil ik dan ook halen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je prijs verlagen?
Ik heb het over player fitness cards, die verkoop ik inmiddels voor 450
Het spreekwoord is niet voor niets: "Wie een goede ROI wil halen, moet soms geduld hebben."quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die squad fitness kaarten gaan nog wel verder stijgen. Voordat de premium packs kwamen gingen ze soms ook voor meer dan 3k. Ik had uitgerekend dat m'n ROI 52% zou zijn over een investering van 150k in een week, dus die wil ik dan ook halen.
quote:
Deze ga ik op een sticky note schrijven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het spreekwoord is niet voor niets: "Wie een goede ROI wil halen, moet soms geduld hebben."
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:31 schreef pascal08 het volgende:
GifCam is erg goed gemaakt. Normaal zijn dit soort gifjes best moeilijk te comprimeren tot <1MB.
PotS:
[ afbeelding ]
Wat is de glitch kit? Die blauw groene?quote:
ja dit is vet hahaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is de glitch kit? Die blauw groene?
Ik heb ook een wedstrijd gehad waarin ik daarin speelde. Snapte er niks van toenquote:
vorig jaar had je die echt vaak in de arenaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb ook een wedstrijd gehad waarin ik daarin speelde. Snapte er niks van toen
Ik snap er ook niks vanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb ook een wedstrijd gehad waarin ik daarin speelde. Snapte er niks van toen
Jammer ook van de chemquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:46 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat 352 een kutformatie is.
Ja, al merk je 1 speler op 7 chem niet hoor.quote:
Qua spel niet, maar het ziet er gewoon toffer uitquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, al merk je 1 speler op 7 chem niet hoor.
Net verhuist ben ik jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:51 schreef Zhano het volgende:
Ineens Politie aan de deur3 man sterk. Iemand belde aan beneden in de portiek, dus ik dacht zal wel voor de buurman zijn (is vaak zo) dus ik doe die deur gewoon op afstand open. Word er wel ineens bij mij aangebeld. Staan er ineens 3 mannen in blauw voor mn deur, zochten mn oude buurman
Ze zochten een neger, en jij bent een ginger. Dus tenzij je Raapfeest bent (nee want daar ben je te lame voor) loop je nu te liegen.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ze zochten een neger, en jij bent een ginger. Dus tenzij je Raapfeest bent (nee want daar ben je te lame voor) loop je nu te liegen.
Of ik zit jullie allemaal te trollen en denken jullie dat ik een ginger ben en een zus heb wat helemaal niet zo isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ze zochten een neger, en jij bent een ginger. Dus tenzij je Raapfeest bent (nee want daar ben je te lame voor) loop je nu te liegen.
Wat een anticlimax. Ik had verwacht dat ze je huis zouden binnenstromen omdat je getamperd had ofzo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:51 schreef Zhano het volgende:
Ineens Politie aan de deur3 man sterk. Iemand belde aan beneden in de portiek, dus ik dacht zal wel voor de buurman zijn (is vaak zo) dus ik doe die deur gewoon op afstand open. Word er wel ineens bij mij aangebeld. Staan er ineens 3 mannen in blauw voor mn deur, zochten mn oude buurman
Of dat het 3 strippers waren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een anticlimax. Ik had verwacht dat ze je huis zouden binnenvallen omdat je getamperd had ofzo.
Meteen ook die UI changequote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nou lekker veel geld in kas, maar dit wordt dus een dramatisch seizoen
Ja vanaf nu heb ik ook schijt aan die vervelende grindbakkusquote:
quote:Een 8-jarige jongen heeft door een vergissing de politie in Brabant dinsdag flink bezig gehouden. Het kind verblijft bij zijn opa en oma op de camping in Alphen.
Foto: ANP
Na een toiletbezoek in de nacht stapte hij bij terugkeer per ongeluk in de voortent van de buren, en kroop daar in een bed.
Toen de jongen na een tijdje nog niet terug was, werd groot alarm geslagen. De politie zocht met een helikopter boven Alphen. Ook werd een Burgernetbericht verstuurd en bereidde de politie een Amber Alert voor.
Het 'vermiste' kind werd wakker door het geluid van de helikopter, zodat de zoekactie na anderhalf uur kon worden gestaakt.
De jongen zei dat hij niet in de gaten had dat hij in de verkeerde tent was gaan liggen, omdat de voortent van de buren erg lijkt op die van zijn opa en oma. De buren hadden ook het onverwachte bezoek van het jochie niet door.
Het kan ook een back-up Linksback zijn. We hebben er maar 1 atm en Dramata moet wegquote:
Wij zijn PSV en we hebben veel te veel geld mimimimimiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als Toivonen en Strootman dus gaan hebben we bijna 50 miljoen opgehaald. Dan is daarvoor teruggekomen Maher (3.5 omdat investeerders uit een of andere raar land de andere helft hebben betaald om de belachelijke reden dat je op die manier die mensen aan je bindt) 3 voor Bruma (als hij nog leeft tegen de tijd dat hij eindelijk hierheen komt) en 4 ton voor de verlosser.
Hebben we 43 miljoen overDus dat wordt of lekker oppotten en schijt hebben aan de supporters die de belofte kregen dat kapitaal op het veld kwam, of het wordt schijt hebben aan het de eigen jeugd krijgt een kans.
Zullen ze Toornstra ook nog wel halen voor veel te veel geld. Schaars en Arias samen kunnen nooit heel veel kosten. Wie ze als Linksback willen gaan halen weet ik echt niet, idem dito voor nog een CB die ze willen halen. En de aanvaller wordt al helemaal een raadsel. Hou je nog zeker 30/35 miljoen over.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wij zijn PSV en we hebben veel te veel geld mimimimimi
Maher is niet betaald door investeerdersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als Toivonen en Strootman dus gaan hebben we bijna 50 miljoen opgehaald. Dan is daarvoor teruggekomen Maher (3.5 omdat investeerders uit een of andere raar land de andere helft hebben betaald om de belachelijke reden dat je op die manier die mensen aan je bindt) 3 voor Bruma (als hij nog leeft tegen de tijd dat hij eindelijk hierheen komt) en 4 ton voor de verlosser.
Hebben we 43 miljoen overDus dat wordt of lekker oppotten en schijt hebben aan de supporters die de belofte kregen dat kapitaal op het veld kwam, of het wordt schijt hebben aan het de eigen jeugd krijgt een kans.
Zullen ze Toornstra ook nog wel halen voor veel te veel geld. Schaars en Arias samen kunnen nooit heel veel kosten. Wie ze als Linksback willen gaan halen weet ik echt niet, idem dito voor nog een CB die ze willen halen. En de aanvaller wordt al helemaal een raadsel. Hou je nog zeker 30/35 miljoen over.
Wat heb ik nou aan dat geldquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wij zijn PSV en we hebben veel te veel geld mimimimimi
Als er een positie is waar je altijd wel een jeugdspeler voor hebt, is het wel de backpositie imo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het kan ook een back-up Linksback zijn. We hebben er maar 1 atm en Dramata moet weg
Wat is je bron?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maher is niet betaald door investeerdersKan je dus 6,5 voor rekenen met bonnussen misschien wel 8 mln.
Niet bij ons op LB iig. En we hebben nu toch geld zat #Yoloquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als er een positie is waar je altijd wel een jeugdspeler voor hebt, is het wel de backpositie imo.
Jij zit te zeiken dat ze óf teveel geld gaan uitgeven aan aankopen of dat ze alleen maar jeugdspelers pakken. Misschien een mix ook mogelijk?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat heb ik nou aan dat geldIk zit straks op de Tribune naar een veredeld jeugdelftal te kijken, waarvoor er gewoon geen 1 een basisplaats had bij hetzelfde team 3 maanden geleden (Enkel Willems
) Daar word ik als seizoenskaarthouder niet vrolijk van.
Thijs Slegers of Rik Elfrink. Even zoeken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is je bron?
Vi meldt dat Maher voor 50 procent is betaald door investeerders uit Rusland/Qatar. Tiny wil nog niet zeggen wie het zijn
quote:
Ik verwacht excusesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij vindt 18 miljoen voor Strootman realistisch?
Oh sorry, beetje laat. Ik dacht dat we nog op de vorige pagina zaten.
Niet echt. Want ik zie PSV geen spelers kopen waarmee ooit die pot van 40 miljoen opgaat, of ze moeten echt elke positie een nieuwe speler kopen van gemiddeld 4 miljoen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij zit te zeiken dat ze óf teveel geld gaan uitgeven aan aankopen of dat ze alleen maar jeugdspelers pakken. Misschien een mix ook mogelijk?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is je bron?
Vi meldt dat Maher voor 50 procent is betaald door investeerders uit Rusland/Qatar. Tiny wil nog niet zeggen wie het zijn
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 03-07-2013 om 08:28:40#PSV heeft de 6,5 miljoen voor #Maher volledig zelf betaald zegt Sanders. Het fonds gaat in de toekomst mogelijk participeren. reageer retweet
Oh raar. Naja goede zaak als dit zo is. Maar Thijs Slegers zal het nog wel bevestigen/ontkennen als hij terug is.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 03-07-2013 om 08:28:40#PSV heeft de 6,5 miljoen voor #Maher volledig zelf betaald zegt Sanders. Het fonds gaat in de toekomst mogelijk participeren. reageer retweet
Strootman is niet verkocht.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar het goede nieuws: PSV heeft Mertens en Strootman samen voor 30 miljoen verkocht en heeft dus al die transfers van 2 seizoenen geleden er al met deze 2 uitgehaald![]()
![]()
Natuurlijk spreek ik over wat er gaat gebeuren. Toch weet ik bijna zeker dat hij weggaat, aangezien hij zelf de media ook al heeft opgezocht erover en Italiaanse Media rondom AS Roma hetzelfde nieuws brengen. Het zal wel rond komen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Strootman is niet verkocht.
Kan nog van alles gebeuren, je kent voetbal toch.
Martijn Krabbendam @Mkrabby 3mquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Strootman is niet verkocht.
Kan nog van alles gebeuren, je kent voetbal toch.
Heb je 'm al gedownload voor op je USB stick?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je die b weghaalt staat er gewoon SereroMooi nummer.. eh ik bedoel mooie clip
Ben je zo blij met Bojan danquote:
1 miljoen salaris. En ja, deze knaap gaat een stuk meer brengen dan Lukoki.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben je zo blij met Bojan dan? Ik vind het een beetje een rare transfer, en qua salaris vind ik het ook wat vreemd. Zowel hij als Van der Hoorn passen niet in de filosofie van Ajax.
In Frank we trust. Maar erg consequent zijn ze niet nee. "Het beleid" is eigenlijk meer een richtlijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben je zo blij met Bojan dan? Ik vind het een beetje een rare transfer, en qua salaris vind ik het ook wat vreemd. Zowel hij als Van der Hoorn passen niet in de filosofie van Ajax.
Had hij een grote bek op de bank?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn Dingsdag kreeg net geel terwijl hij niet eens in mn team zat
Elke keer als je denkt dat EA het niet verder kan verpesten
1 miljoen salaris? Hij heeft bij Barca een salaris van 2.5 miljoen en Ajax zal dit salaris compleet overnemen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
1 miljoen salaris. En ja, deze knaap gaat een stuk meer brengen dan Lukoki.
Tevens ben ik ook best tevreden met Van der Hoorn, want in Veltman heb ik weinig vertrouwen.
Eh wat? Zat die op de bank?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:56 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn Dingsdag kreeg net geel terwijl hij niet eens in mn team zat
Elke keer als je denkt dat EA het niet verder kan verpesten
1 miljoen salaris, ja. Ik schrok ook wel van de prijs van Van der Hoorn trouwens.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1 miljoen salaris? Hij heeft bij Barca een salaris van 2.5 miljoen en Ajax zal dit salaris compleet overnemen?
Ik denk ook dat Van der Hoorn beter is dan die Veltman, want dat vond ik echt niets. Echter vind ik 4 miljoen wel vrij veel en vind ik dat Van der Hoorn aan het eind van het seizoen geen goede indruk maakte, afgesloten met een dramatisch EK.
Ik vind Veltman het echt goed doen als hij in het eerste speelt eigenlijk, maar het was nooit echt een bijzonder talent en De Boer ziet hem dagelijks op de training, dus hij zal wel weten wat hij doet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
1 miljoen salaris. En ja, deze knaap gaat een stuk meer brengen dan Lukoki.
Tevens ben ik ook best tevreden met Van der Hoorn, want in Veltman heb ik weinig vertrouwen.
Dus dat. En klopt die prijs van 4 miljoen? Dat is wel echt veel ja..quote:
Tjah ik als PSV-supporter mag daar natuurlijk niet veel van zeggenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In Frank we trust. Maar erg consequent zijn ze niet nee. "Het beleid" is eigenlijk meer een richtlijn
Naja ik zeg dus dat dat van 1 miljoen Salaris niet klopt. Netto wel, maar Bruto is Ajax 2.5 miljoen kwijt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
1 miljoen salaris, ja. Ik schrok ook wel van de prijs van Van der Hoorn trouwens.
Hij heeft geen salaris van 2,5 miljoen bij Barca. Er is nergens bevestigd hoeveel hij krijgt en verschillende bronnen zeggen 2, de ander 3 en weer een ander zegt 1,25 en als hij >60% minstens 45 minuten speelt dan wordt dat 2,5quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1 miljoen salaris? Hij heeft bij Barca een salaris van 2.5 miljoen en Ajax zal dit salaris compleet overnemen?
Ik denk ook dat Van der Hoorn beter is dan die Veltman, want dat vond ik echt niets. Echter vind ik 4 miljoen wel vrij veel en vind ik dat Van der Hoorn aan het eind van het seizoen geen goede indruk maakte, afgesloten met een dramatisch EK.
3.8 was het volgens mij. Is bevestigd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dus dat. En klopt die prijs van 4 miljoen? Dat is wel echt veel ja..
Met 1 huurling kan ik wel leven, mits die huurling dus echt over exceptionele kwaliteiten beschikt en je zelf geen vergelijkbare speler aan kan trekken voor die positie. Meer moeten het er zeker niet worden. Sergi Roberto hoeft van mij ook echt niet te komen om die reden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik als PSV-supporter mag daar natuurlijk niet veel van zeggenMaar ik vind het toch wel merkwaardig. Zeker als ze ook nog Sergi Roberto willen halen (wat ik wel een goede speler vind, maar op zo'n positie haal je toch niet nog een huurling). Als club ben je even uit de brand, maar je schiet er allemaal niet veel mee op.
Nee, Ajax blijft sowieso onder het salarisplafond hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja ik zeg dus dat dat van 1 miljoen Salaris niet klopt. Netto wel, maar Bruto is Ajax 2.5 miljoen kwijt.
Dat laatste is het geval. Nou ga ik er wel vanuit dat hij zoveel gaat spelen, daarom zeg ik 2.5 miljoen. Barca heeft zelf naar buiten gebracht dat het complete salaris zou worden betaald door Ajax en dat er geen veranderingen in het contract zijn geweest, omdat Bojan daarmee niet akkoord zou gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij heeft geen salaris van 2,5 miljoen bij Barca. Er is nergens bevestigd hoeveel hij krijgt en verschillende bronnen zeggen 2, de ander 3 en weer een ander zegt 1,25 en als hij >60% minstens 45 minuten speelt dan wordt dat 2,5
En van Cuenca betaalde Barca ook de helft salaris door
Ik had wel wat korting verwacht na dit EKquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
3.8 was het volgens mij. Is bevestigd.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had wel wat korting verwacht na dit EK
Ik had dan eerder Sergi gehaald en Bojan lekker laten zitten. Hij was ooit een groot talent, maar ik twijfel toch wel aan zijn kwaliteiten inmiddels. Die gast heeft er echt niets van gebakken. En het is toch wel een positie waar je wat geld voor uit kan geven denk ik en het gemakkelijk terugverdiend.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met 1 huurling kan ik wel leven, mits die huurling dus echt over exceptionele kwaliteiten beschikt en je zelf geen vergelijkbare speler aan kan trekken voor die positie. Meer moeten het er zeker niet worden. Sergi Roberto hoeft van mij ook echt niet te komen om die reden.
Tjah dit is dan een wellus nietus. Ik weet alleen wat ik in Spanje heb gelezen en dat is dus die 2.5 miljoen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Ajax blijft sowieso onder het salarisplafond hoor.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Die heerlijke goal tegen AZ soms vergeten?
Vanaf dat moment was ik echt het vertrouwen in die gast kwijt. Een fatsoenlijke voetballer kan dat gewoon niet overkomen. Tis meer een Marcelo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Die heerlijke goal tegen AZ soms vergeten?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Ajax blijft sowieso onder het salarisplafond hoor.
Oh ja, dat ook nog.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vanaf dat moment was ik echt het vertrouwen in die gast kwijt. Een fatsoenlijke voetballer kan dat gewoon niet overkomen. Tis meer een Marcelo.
En dan die kans tegen Spanje wel missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |