PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Was het maar zo'n feestquote:
quote:
Lamahquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan Djeetjes vader niet als LM neerzetten ivm Bassong
Die kan rennen en meeverdedigen, maar dat is het ook wel. En mindere WRquote:
Weinig aan zonder watermeloen.quote:
Hij is onthoofdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kan rennen en meeverdedigen, maar dat is het ook wel. En mindere WR
[ afbeelding ]
Goed topic ja.quote:
Dit. Het is echt vuile troep die je tanden opvreet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:36 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap niet waarom jullie die zooi kopen. Dat je een keer een red bull drinkt of een cheap ass energy ding, oké. Maar fucking een halve liter vol met suiker met caffeine en wat water. De fuck
Je pa is tandarts?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit. Het is echt vuile troep die je tanden opvreet.![]()
Ik dronk het vroeger aardig veel, iedere keer dat ik het dronk waren mijn tanden geirriteerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je pa is tandarts?
Waarom drinken mensen iets anders dan water? Waarom drinkt men Cola, alcohol etc... Smaak!
Dafuq did I just readquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik dronk het vroeger aardig veel, iedere keer dat ik het dronk waren mijn tanden geirriteerd.Komt natuurlijk door de rotzooi die in zo'n drankje is verwerkt.
Ziet et wel tof uit, al zouden je cams andersom een stuk beter functioneren denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:40 schreef rolls-reus het volgende:
Wat vinden de heren hier van dit team: http://wefut.com/squad/2096
Ik móet gewoon een team met mulenga
Alles is gericht op de toevoer naar mulengaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziet et wel tof uit, al zouden je cams andersom een stuk beter functioneren denk ik.
Dat was het vakantiehitje van onze groepquote:
Nice.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:00 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat was het vakantiehitje van onze groep
Boefje!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jah man. Heb me er al meerdere keren op afgetoefd.
Njah, zo zagen mijn afgelopen maanden er ongeveer uit + nog werk. Dus ben wel blij dat ik nu 1-2 weekjes wat rust kan pakken voordat ik weer fulltime ga werken in de zomer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 02:42 schreef DannyDeko het volgende:
Lucky you. Ik heb t nog nooit zo druk gehad als deze periode, en moet nog 2 weken. Vandaag 11 uur aan een stuk doorgewerkt aan een projectBen nu te moe om te slapen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 04:37 schreef Kamikazie het volgende:
Super fraai feestje gehad ouwe
Eccht nice
Geen idee wat voor team je hebt, maar ik zou je 1e team eerder versterken!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:22 schreef Revontulet het volgende:
Moggetwijfelw twijfels. Senad Lulic IF kopen als toevoeging aan een team, of Menez IF kopen en daar een team omheen bouwen...
http://wefut.com/squad/2078quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Geen idee wat voor team je hebt, maar ik zou je 1e team eerder versterken!
Ik vind de Ceglie de beste linksback waar ik in tijden mee heb gespeeld, dus in dat geval zou ik voor IF Menez gaan!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:34 schreef Revontulet het volgende:
[..]
http://wefut.com/squad/2078
DE ceglie doet het nu nog prima. Wil Lulic en Menez graag allebei uitproberen, maar daar heb ik geen geld voor...
Hij blijft tenminste goed in positiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:35 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik vind de Ceglie de beste linksback waar ik in tijden mee heb gespeeld, dus in dat geval zou ik voor IF Menez gaan!
Edit: hoe is TOTS Borja?
Wie kan ik er het beste uithalen voor hem; Guarin, Marchisio of Nocerino?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hij blijft tenminste goed in positieBorja is echt een held, smaakmaker van dit team. Heb volgens mij nog geen pass verstuurd met hem die niet is aangekomen!
Post je team is?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 08:38 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Wie kan ik er het beste uithalen voor hem; Guarin, Marchisio of Nocerino?
Vind ik inderdaad niet de sterkste schakel, ik ga beginnen met geld bij elkaar rapen voor hemquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:04 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik zou zelf guarin er uit halen in dat team
Weet al niet eens meer hoe duur hij wasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Vind ik inderdaad niet de sterkste schakel, ik ga beginnen met geld bij elkaar rapen voor hem
Dat valt mee, heb alleen niks meerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:07 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Weet al niet eens meer hoe duur hij wasrond de 30k dacht ik.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:25 schreef Toefjes het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Haha, de 80K is ook al weg. Ik ga wel gewoon de (N)IF Fanni kopenquote:
He DS2quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:25 schreef Toefjes het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Morgen bak![]()
Heerlijke teams trouwens Toef!
Idd best apartquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mijn examengala was 1 maand geleden, wel chill.Ik en een aantal anderen kwamen binnen in een unimog.
![]()
Apart eigenlijk, gala voor de examens.
Die Fanniquote:
Dat is heul geen RMquote:
Dus als je Torres in de goal zet is het een GK?quote:
quote:
Idd, voor het geld van Lulic heb ik Menez + een heel team. Dat is hij niet waard.quote:
Reiziger was ook geen RBquote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dus als je Torres in de goal zet is het een GK?
Is die zo duurquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:02 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Idd, voor het geld van Lulic heb ik Menez + een heel team. Dat is hij niet waard.
Daarom, lekker de Ceglie laten staanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:02 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Idd, voor het geld van Lulic heb ik Menez + een heel team. Dat is hij niet waard.
We spelen FUT met vaste posities, dat heeft hier niets mee te maken natuurlijkquote:
Dat ik speel met iemand met 7 chem is juist erg dapperquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We spelen FUT met vaste posities, dat heeft hier niets mee te maken natuurlijk
Dan is spelen met RB's op CB's ook heel dapper. Vind ik niet zoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat ik speel met iemand met 7 chem is juist erg dapper
Jawel, die hebben doorgaans vreselijke workrates en veroorzaken gatenkaas achterinquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan is spelen met RB's op CB's ook heel dapper. Vind ik niet zo
Maken ze goed met de pacequote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel, die hebben doorgaans vreselijke workrates en veroorzaken gatenkaas achterin
Wie het kleine niet eert...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daily gifts: 500c, mini bronze pack en 250c. Echt fantastisch.
Die heb je niet eensquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dat zei mn vriendin gisterenavond ook haha lol
HELP! Wat moet ik doen? Elke keer als ik naar youtube ga. Gaat mn trackpad flippen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:12 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand nog een leuk chem rondje voor de Lm, cm, cf, st in 4411?? Voor max 50k
Ik wel maar dat wist je waarschijnlijk al.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Goedemorgen dames, is iedereen nog steeds pro-ps4 hier?
Sony zit bij jou in je bloed, kijkt je familie je eigenlijk nog wel aan nu je op xbox speelt?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:28 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik wel maar dat wist je waarschijnlijk al.
Nah ik wil geen PS4, dus ik ga gewoon voor de Onequote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:28 schreef Tobi-wan het volgende:
Goedemorgen dames, is iedereen nog steeds pro-ps4 hier?
6 jaar geleden het huis uitgezet.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Sony zit bij jou in je bloed, kijkt je familie je eigenlijk nog wel aan nu je op xbox speelt?
Wie van hier denkt er nog meer zo over? Alleen Paszzzl nog?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah ik wil geen PS4, dus ik ga gewoon voor de One
n0ir en thorb. De echte fanboys.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wie van hier denkt er nog meer zo over? Alleen Paszzzl nog?
Door het kunnen delen van Games online is voor mij de One juist in het voordeel van de PS4. 2dehands games koop ik niet, tis alleen zonde voor een vriend van me dat hij ze lastigen kan verkopen. Maar nu kopen we nieuwe SP games gewoon met een paar man en spelen dan omstebeurt via de cloudquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wie van hier denkt er nog meer zo over? Alleen Paszzzl nog?
Marketingtechnisch was het gewoon heel slecht allemaal, en daarna roeptoetert iedereen elkaar naquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik probeer een beetje te begrijpen waarom de online community over de vernieuwing heen valt. Zijn ze echt bang voor vernieuwing of komt het door de economische crisis dat niemand van plan is nieuwe games te kopen?
Ik vraag me af of we over 10-15 jaar op deze manier naar de huidige ontwikkelingen terugkijken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Marketingtechnisch was het gewoon heel slecht allemaal, en daarna roeptoetert iedereen elkaar na
#Ikvindhelemaalmooi Van te voren eigenlijk al besloten dat ik een PS4 zou nemen en nu komen er dus heel veel mensen naar ons toe, inplaatst van andersom. De FUTmarkt zal ook wel goedkoper worden dan op de xbox als er meer playstations verkocht worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Marketingtechnisch was het gewoon heel slecht allemaal, en daarna roeptoetert iedereen elkaar na
Tjah zo vernieuwend vind ik het verder allemaal ook weer nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we over 10-15 jaar op deze manier naar de huidige ontwikkelingen terugkijken.
Natuurlijk heeft de mobiele telefoon een veel grotere invloed gehad op ons leven maar de mogelijkheden die microsoft laat zien hebben zoveel potentie en de community valt als een stelletje mierenneukers over de kleine dingen. Maar misschien ben ik de enige die dat op deze manier ziet.
Ik vind dit een beetje prematuur. Daarbij zeker bij FUT moet je eerst nog maar even afwachten wat de exclusieve content voor de One wordt, die zal, mits fatsoenlijk, ook een hoop doen verschuiven onder de FIFA spelersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
#Ikvindhelemaalmooi Van te voren eigenlijk al besloten dat ik een PS4 zou nemen en nu komen er dus heel veel mensen naar ons toe, inplaatst van andersom. De FUTmarkt zal ook wel goedkoper worden dan op de xbox als er meer playstations verkocht worden.
Ze proberen het gamen toch een beetje te vernieuwen, waar Sony alleen alles wat er fout is aan de ps3 fixed. Zelf neig ik nog steeds naar de xbox maar ik ben er nog niet helemaal uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah zo vernieuwend vind ik het verder allemaal ook weer niet
ATOBIEEEEEEquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ze proberen het gamen toch een beetje te vernieuwen, waar Sony alleen alles wat er fout is aan de ps3 fixed. Zelf neig ik nog steeds naar de xbox maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Battlefield 4 multiplayer ziet er trouwens wel echt ziek uit!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:03 schreef Shygirl18 het volgende:
Mooie prijzen bij de ps store. Batman AA 8 euro, Batman AC 13
Nee manquote:
quote:'Kagawa ging in zijn eentje de Gangnam Style dansen'
Alexander Büttner (24) kan met trots terugkijken op een bijzonder seizoen. Hij maakte zijn debuut bij Manchester United en vertelt er deze week openhartig en vaak doorspekt met humor over in de nieuwste editie van Voetbal International.
'Bij United is het bijvoorbeeld gewoonte dat je een speech houdt of een liedje zingt als je nieuw bent', aldus de voormalige Vitesse-verdediger. 'Ik heb een praatje gehouden over mijn eerste positieve ervaringen bij de club, maar voor mijn maatje Shinji Kagawa (Japanner die door United werd overgenomen van Borussia Dortmund, red.) was dat allemaal wat lastiger.'
'Die Chinees spreekt amper Engels, daarom ging hij middenin het restaurant van Rio Ferdinand staan, terwijl de hele selectie hem aankeek. Toen riep hij: I don't speak English om vervolgens de muziek aan te zetten en in zijn eentje de Gangnam Style te dansen. Legendarisch, iedereen lag onder de tafel van het lachen.'
Met de coins die ik gister kreeg, kon ik op mn tradeaccount(die ik eigenlijk alleen voor daily gifts gebruik) precies een pakje kopen, TOTS Courtoisquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:58 schreef Tim86 het volgende:
2x 2500 coins..zo'n goede daily gift heb ik nog nooit gehad. Zie nu wel waarom ze die daily gifts weer doen..kunnen ze nog meer reclame voor FIFA14 in je face drukken.
Wel toevallig dat het daags na het in de ban doen van de handicap discussie op het forum plaatsvindt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Met de coins die ik gister kreeg, kon ik op mn tradeaccount(die ik eigenlijk alleen voor daily gifts gebruik) precies een pakje kopen, TOTS Courtois
Miss doen ze t er wel om ja, mensen weer plezier in het spel laten krijgen om ze weer voor fifa14 te strikken.
Ja, dat is juist dequote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gelukkig is Buttner zijn Engels wel in orde.
Ja want Kagawa is een Chineesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat is juist de [ afbeelding ].
o dat is wel een goeie dan ha haquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat is juist de [ afbeelding ].
Ik verkoop mn playstation, en met dat geld ga ik coins kopen om Taiwo's in te kunnen slaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik verkoop alles en gooi mijn hele club vol met Taiwo's
Sakho omdraaien bedoel ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:51 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.nl/squad/2118
Dit is het geworden
Nu nog 2 3-5-2 kaartjes scoren.
Pique aan de zijkant... Ik zou dat bij het zien van het team als tegenstander gelijk mijn strategie op aanpassenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:51 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.nl/squad/2118
Dit is het geworden
Nu nog 2 3-5-2 kaartjes scoren.
Maar wel een hele mooie goalquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:54 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/158706168
Wat zijn de replays toch lelijk online
als je een goed plan hebt welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:55 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand een bik pricefiks op xbox???
Hoe zou jij het dan doen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pique aan de zijkant... Ik zou dat bij het zien van het team als tegenstander gelijk mijn strategie op aanpassen
Ik ben een pacehoer, dus het zou voor mij niet werken. Jij kunt misschien beter omgaan met tragere spelers, dan kan het uitstekend natuurlijk. Ben zelf een fan van Kaboul, zou die daar neerzetten persoonlijk. En dan gewoon op zn Frans afmaken. hihiquote:
Chiellini-Vidal-Maggio kan goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geen Spanjaarden maar Italianen pakken
Pacehoerenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben een pacehoer, dus het zou voor mij niet werken. Jij kunt misschien beter omgaan met tragere spelers, dan kan het uitstekend natuurlijk. Ben zelf een fan van Kaboul, zou die daar neerzetten persoonlijk. En dan gewoon op zn Frans afmaken. hihi
Wissel eens van tenue.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:03 schreef Jongentje. het volgende:
Ik begin me ontzettend te irriteren aan dit spel, al m'n spelers lijken een pace van hooguit 50 te hebben, passing komt bijna nooit aan, loopacties zijn elke keer schandalig, verlies telkens met hoge cijfers door counters op snelheid (terwijl ik 75 en hoger heb aan pace achterin). Daarnaast selecteert hij ook heel vaak een speler niet als ik aangeef dat ik die wil zijn. Chemistry en moraal zijn allemaal goed, dus heb geen idee wat dit kan zijn..
misschien hebben ze bij Carl Zeiss Jena nog een verdediger voor de bank nodigquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:07 schreef DePresident. het volgende:
Wat een hoop interesse voor PSV spelers. Nu nog wachten tot iemand voor Marcelo komt.
Bij mij werkt het thorb.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Bij mij werkt het thorb.
Gisteren mijn maandelijkse klaag post gehad, daarna tenue veranderd en voila het liep weer.
HA HA!quote:
Moet zeggen dat het wel slecht ging lopen nadat ik m'n stadion voor 't eerst eens aangepast had..quote:
Ok... je trekt ook altijd eerst je linker sok aan en daarna de rechter, of andersom natuurlijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Bij mij werkt het thorb.
Gisteren mijn maandelijkse klacht post gehad, daarna tenue veranderd en voila het liep weer.
Nee, ik ben niet bijgelovig want dat brengt ongeluk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ok... je trekt ook altijd eerst je linker sok aan en daarna de rechter, of andersom natuurlijk?
Ik moest 'bik pricefiks' een paar keer lezen voordat ik het door had.quote:
Heb al italianenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Chiellini-Vidal-Maggio kan goed
E: Bedoel Pepe
Toch ziet die vacht er aan de achterkant wat vreemd uitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Verschil tussen current en next gen. Best wel nice.
Ben benieuwd of dit er dan ook echt zo gaat uitzien in de games. Ziet er wel smooth uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Verschil tussen current en next gen. Best wel nice.
En dope.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit er dan ook echt zo gaat uitzien in de games. Ziet er wel smooth uit.
Neequote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:08 schreef Thorb het volgende:
Gaat De Heit naar Ajax als Toby naar Leverkusen gaat?
Mertens 12 en Strootman 18 is echt niet zo vreemd hoor, zoiets gaat het worden let maar opquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mertens 12 en Strootman 18 is echt niet zo vreemd hoor, zoiets gaat het worden let maar op
Als ze allebei vertrekken. Moet ik nog zien gebeuren...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mertens 12 en Strootman 18 is echt niet zo vreemd hoor, zoiets gaat het worden let maar op
ik zou het wel vreemd vinden, maar er zijn genoeg clubs die zulke bedragen willen betalen voor matige spelersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
ACHTTIEN MILJOENquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen wegmoet behalve Strootman. Daarbij vind ik dat Mertens, Lens en Toiboy niet echt hebben laten zien goede spelers te zijn afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als ze allebei vertrekken. Moet ik nog zien gebeuren...
PSV kan eigenlijk niet Lens, Mertens, Toivonen en Strootman verkopen. Met het afscheid van Van Bommel ben je dan al je goede spelers in een keer kwijt.
Ah ik las eergister/gister dat hij weer weg mocht bij Everton en weer terug wilde naar de Eredivisiequote:
Gek genoeg is Strootman de belangrijkste speler bij PSV, dan weet je wel hoe diep de Eredivisie gezonken is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou het wel vreemd vinden, maar er zijn genoeg clubs die zulke bedragen willen betalen voor matige spelers
quote:
Ik word een beetje moe van dat trieste gedoe rond alles wat met PSV te maken heeft. Grow up ofzoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
Oh. Gewoon 18.
18 krentenbollen? Lijkt me nog aan de dure kant.
Zou wel meer kans hebben tot spelen op het WK aangezien van Gaal toch alleen maar Eredivisie spelers selecteert achterin.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah ik las eergister/gister dat hij weer weg mocht bij Everton en weer terug wilde naar de Eredivisie
PSV is zo ongeveer het lachertje van heel Nederland, buiten Eindhoven dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat trieste gedoe rond alles wat met PSV te maken heeft. Grow up ofzo
Wat kan mij dat nou schelen? Je kan toch gewoon normaal doen. En er zijn 16 clubs in de Eredivisie die lekker hun kop kunnen houden aangezien zij er nog onder zijn geëindigd?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is zo ongeveer het lachertje van heel Nederland, buiten Eindhoven dan.
18 grindtegels denk ikquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
Oh. Gewoon 18.
18 krentenbollen? Lijkt me nog aan de dure kant.
Inderdaad, iedereen haten op Strootman maar hij is wel aanvoerder van Jong Oranje, reserve aanvoerder van het Nederlands elftal en heeft al aardig wat interlands gespeeld op jonge leeftijd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van dat trieste gedoe rond alles wat met PSV te maken heeft. Grow up ofzo
Toivonen is geblesseerd geweest, niet echt fair, maar goed aflopend contract en zulks. Lens vind ik ook onbetrouwbaar, daar kom ik ook wel overheen. Maar met Mertens lever je wel veel kwaliteit in. Assistkoning van de Eredivisie afgelopen seizoen (17) en 16 doelpunten. Meer dan eens per wedstrijd dus direct betrokken bij een doelpuntquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen wegmoet behalve Strootman. Daarbij vind ik dat Mertens, Lens en Toiboy niet echt hebben laten zien goede spelers te zijn afgelopen seizoen.
Tjah ik ben blij dat jij dat zegt. Als ik het zeg is het weer omdat ik een PSV-er benquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen haten op Strootman maar hij is wel aanvoerder van Jong Oranje, reserve aanvoerder van het Nederlands elftal en heeft al aardig wat interlands gespeeld op jonge leeftijd.
Maar in welke wedstrijden maakte hij die doelpunten en assists? Niet in de belangrijke wedstrijden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toivonen is geblesseerd geweest, niet echt fair, maar goed aflopend contract en zulks. Lens vind ik ook onbetrouwbaar, daar kom ik ook wel overheen. Maar met Mertens lever je wel veel kwaliteit in. Assistkoning van de Eredivisie afgelopen seizoen (17) en 16 doelpunten. Meer dan eens per wedstrijd dus direct betrokken bij een doelpuntIk vind dat hij wordt onderschat door de meesten.
Dat is al veel langer gaande johquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel toevallig dat het daags na het in de ban doen van de handicap discussie op het forum plaatsvindt.
En maar schelden als we weer eens punten verliezen in de 'onbelangrijke wedstrijden'.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar in welke wedstrijden maakte hij die doelpunten en assists? Niet in de belangrijke wedstrijden.
34 finales #letsdoittogetherquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En maar schelden als we weer eens punten verliezen in de 'onbelangrijke wedstrijden'.
Elke wedstrijd in de Eredivisie is belangrijk tegenwoordig.
Tjah zo lust ik er nog wel een paar. Hij maakt de goals en assists in de wedstrijden die we met 6/7-1 winnen maar tegen ajax Feyenoord enz staat ie zelden op. Dat zijn de wedstrijden dat je laat zien dat je een topper bent.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En maar schelden als we weer eens punten verliezen in de 'onbelangrijke wedstrijden'.
Elke wedstrijd in de Eredivisie is belangrijk tegenwoordig.
Nog steeds mag je dan niet een kritische noot over hem plaatsen? Ik vond het afgelopen seizoen maar een vervelende en lastige jongen die te graag onze vriend Mark na wilde doen. Sowieso vind ik niet dat hij bijzondere wedstrijden gespeeld. Blijf van mening dat hij overschat is, op basis van één wedstrijd: FC Utrecht - Ajax. Daarna heb ik echt geen enkele wedstrijd meer van hem gezien waarvan ik zeg, pfoe dat is echt een goede speler. Al is het wel een 'stille' kracht bij PSV. In het veld zie je hem weinig bijzondere dingen doen, maar als hij er niet bij is, merk je dat het hele elftal uit balans is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen haten op Strootman maar hij is wel aanvoerder van Jong Oranje, reserve aanvoerder van het Nederlands elftal en heeft al aardig wat interlands gespeeld op jonge leeftijd.
Wie zegt dat je geen kritische noot mag plaatsen? Even de wereld op zijn kop zettenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds mag je dan niet een kritische noot over hem plaatsen? Ik vond het afgelopen seizoen maar een vervelende en lastige jongen die te graag onze vriend Mark na wilde doen. Sowieso vind ik niet dat hij bijzondere wedstrijden gespeeld. Blijf van mening dat hij overschat is, op basis van één wedstrijd: FC Utrecht - Ajax. Daarna heb ik echt geen enkele wedstrijd meer van hem gezien waarvan ik zeg, pfoe dat is echt een goede speler. Al is het wel een 'stille' kracht bij PSV. In het veld zie je hem weinig bijzondere dingen doen, maar als hij er niet bij is, merk je dat het hele elftal uit balans is.
Een kritische nood plaatsen is iets anders dan een speler continu afzeiken zoals hier gebeurt. Dat je hem irritant vindt is ook niet echt relevant, ik vind elke speler van Barca zo'n beetje irritant. Verder zullen scouts hem wel goede wedstrijden zien spelen, anders zou er ook geen interesse zijn he.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds mag je dan niet een kritische noot over hem plaatsen? Ik vond het afgelopen seizoen maar een vervelende en lastige jongen die te graag onze vriend Mark na wilde doen. Sowieso vind ik niet dat hij bijzondere wedstrijden gespeeld. Blijf van mening dat hij overschat is, op basis van één wedstrijd: FC Utrecht - Ajax. Daarna heb ik echt geen enkele wedstrijd meer van hem gezien waarvan ik zeg, pfoe dat is echt een goede speler. Al is het wel een 'stille' kracht bij PSV. In het veld zie je hem weinig bijzondere dingen doen, maar als hij er niet bij is, merk je dat het hele elftal uit balans is.
Zelfspot, humor en vrijgevig. Wat een koningquote:
ik moest lachen dus het is geluktquote:
Dat wordt altijd wel geroepen maar is wel wat kort door de bocht. Betrokken bij 33 doelpunten, dat waren echt niet allemaal 6-1's. Hier en daar wat, maar dat heeft elke PSV aanvaller door de uitslagen van afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah zo lust ik er nog wel een paar. Hij maakt de goals en assists in de wedstrijden die we met 6/7-1 winnen maar tegen ajax Feyenoord enz staat ie zelden op. Dat zijn de wedstrijden dat je laat zien dat je een topper bent.
Hier en daar wat? Volgens mij heeft ie in geen enkele topper gescoord behalve tegen vitesse een Penalty. Verder kan ik me ook geen assists herinneren in die wedstrijden, maar stel dat waren er dan 2, dan vind ik dat nog gering voor een van onze dragende spelers.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat wordt altijd wel geroepen maar is wel wat kort door de bocht. Betrokken bij 33 doelpunten, dat waren echt niet allemaal 6-1's. Hier en daar wat, maar dat heeft elke PSV aanvaller door de uitslagen van afgelopen seizoen.
Hij staat er af en toe niet, maar dat geldt voor elke speler eigenlijk wel, er wordt vaak zo makkelijk gedacht over alle keren dat hij er wel staat.
Op zijn spel. Ik vind hem bijna elke thuiswedstrijd de uitblinker, onderscheppen leidinggeven, linies bewaken enz. Dat zijn dingen die je op TV niet ziet omdat daar enkel de bal wordt gevolgd. Ook weinig tegengoals zijn een oorzaak van zijn fout of iets wat hij beter had kunnen doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:38 schreef Tim86 het volgende:
Maar hoe moet je Strootinho beoordelen dan? Hij is een controlerende speler..niet te vergelijken qua spel met Van Bommel op die leeftijd. Om hem nou op assists en goals te beoordelen..dat moet je eerder bij Toivonen of Wijnaldum doen als ze op het middenveld spelen.
Dat weet ik ook niet, heb niet zo'n bron en ook geen fotografisch geheugenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hier en daar wat? Volgens mij heeft ie in geen enkele topper gescoord behalve tegen vitesse een Penalty. Verder kan ik me ook geen assists herinneren in die wedstrijden, maar stel dat waren er dan 2, dan vind ik dat nog gering voor een van onze dragende spelers.
Ik weet niet of je ergens al zijn doelpunten en assists per wedstrijd kan zien?
Dat is mijn punt dus ook een beetje..het is niet eerlijk om hem op goals en assists te beoordelen omdat het simpelweg randzaken zijn voor iemand op zijn positie. Dat hij vervelend is en zijn kop tegen heeft is iets waar je niet omheen kan en dat helpt hem niet, maar mensen vergeten weleens dat hij nog mega jong is en speelt op een positie waar spelers juist pas later pieken. Heeft echt veel potentie en goals en assists kunnen later altijd nog komen..dat is gewoon van secundair belang.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op zijn spel. Ik vind hem bijna elke thuiswedstrijd de uitblinker, onderscheppen leidinggeven, linies bewaken enz. Dat zijn dingen die je op TV niet ziet omdat daar enkel de bal wordt gevolgd. Ook weinig tegengoals zijn een oorzaak van zijn fout of iets wat hij beter had kunnen doen.
Ik vraag me af of Depay die rol niet over kan nemen. Zeker als Narsingh er dadelijk weer staat denk ik dat je best een fatsoenlijke aanval hebt ook zonder Mertens. En hij is al 26, dus je moet hem een keer verkopen anders is je investering ook niks waard.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, heb niet zo'n bron en ook geen fotografisch geheugenAl is zo'n site er vast.
Oké, dat mag dan weinig zijn, maar je speelt maar een paar toppers per jaar en veel meer wedstrijden die je moet winnen. Wat wij dus niet doen op dit moment. En als Mertens vertrekt win je ze nog minder. Dat was een beetje mijn punt.
Narsingh is echt een rechtsbuiten..wie moet Mertens dan opvolgen als het niet Depay is?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Depay die rol niet over kan nemen. Zeker als Narsingh er dadelijk weer staat denk ik dat je best een fatsoenlijke aanval hebt ook zonder Mertens. En hij is al 26, dus je moet hem een keer verkopen anders is je investering ook niks waard.
Voor dit seizoen was het al duidelijk dat het voor Mertens, Lens en Toivonen wss vertrekken was
Naja het ging een beetje over beiden op het beginquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is mijn punt dus ook een beetje..het is niet eerlijk om hem op goals en assists te beoordelen omdat het simpelweg randzaken zijn voor iemand op zijn positie. Dat hij vervelend is en zijn kop tegen heeft is iets waar je niet omheen kan en dat helpt hem niet, maar mensen vergeten weleens dat hij nog mega jong is en speelt op een positie waar spelers juist pas later pieken. Heeft echt veel potentie en goals en assists kunnen later altijd nog komen..dat is gewoon van secundair belang.
edit: Hoe kom ik er nou bij dat deze discussie over Strootman gaat? Ik zit 2 fora tegelijk te lezen, krijg je dit
Ging over Mertens zie ik nu!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zeg van wel, en Narsingh op rechtsbuiten is een fatsoenlijke aanval imo. Dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Narsingh is echt een rechtsbuiten..wie moet Mertens dan opvolgen als het niet Depay is?
Jap, 9 miljoen voor betaalt, nog een lang contract. Reserve aanvoerder Oranje. Dat gaan ze ervoor krijgen hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij vindt 18 miljoen voor Strootman realistisch?
NB: hij zat niet echt naast me.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:40 schreef Reemi het volgende:
Naast Pascal heb ook ik een aantal mooie nieuwe features voor wefut gemaakt de laatste tijd.
Christus te paard..volgens mij heb ik net wat IQ punten af laten knippen bij de kapper, sorry. Ik kan echt niet lezen momenteelquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zeg van wel, en Narsingh op rechtsbuiten is een fatsoenlijke aanval imo. Dat bedoelde ik.
40quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:47 schreef Lindgren. het volgende:
Maar het komt erop neer dat ik PSV echt volledig bagger vind door de uitstraling. Jarenlang haten op het koopgedrag van Ajax en dan als het puntje bij paaltje komt even 40 miljoen van de gemeente krijgen en dat investeren in aanvallers die niet of nauwelijks presteren.![]()
Zelden zo'n bagger gelezenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:47 schreef Lindgren. het volgende:
Maar het komt erop neer dat ik PSV echt volledig bagger vind door de uitstraling. Jarenlang haten op het koopgedrag van Ajax en dan als het puntje bij paaltje komt even 40 miljoen van de gemeente krijgen en dat investeren in aanvallers die niet of nauwelijks presteren.![]()
Kom op man, je weet zelf ook wel 15 +- een realistisch bedrag is voor Strootman.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij vindt 18 miljoen voor Strootman realistisch?
Oh sorry, beetje laat. Ik dacht dat we nog op de vorige pagina zaten.
Met een 1-jarig contract 15 miljoen, als hij tot 2017 vast zou liggen minimaal 25quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:50 schreef zerokil het volgende:
Hoeveel vinden jullie nu dat Eriksen waard is dan?
Kutsitequote:
Waar halen die dat geld vandaan dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |