PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Omdat je het nooit kan winnen en maar gaat schelden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja jonge in discussie gaan met hem heeft toch geen zin
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat je het nooit kan winnen en maar gaat schelden.
Ik let er eigenlijk nooit op hoeveel % ik of mijn tegenstander hebben maar dit was wel heel opvallend. En geen enkele LB+Y maar bijna allemaal short passes. Ik heb de tegenstander nog wel gestuurd dat dit misschien wel de beste wedstrijd was die ik van een tegenstander in het bronze toernooi heb gezien. Ik weet niet of hij het begrijpt want hij is Spaans en sommige Spanjaarden zijn niet goed in Engels.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het snapt 92%![]()
had laatst een potje 89%
misschien wel omdat jij stront eigenwijs bent, en nooit iets aanneemt?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat je het nooit kan winnen en maar gaat schelden.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien wel omdat jij stront eigenwijs bent, en nooit iets aanneemt?
VDM heb je TOTS janmaat al gekocht
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien wel omdat jij stront eigenwijs bent, en nooit iets aanneemt?
VDM heb je TOTS janmaat al gekocht
Moet je die verlengen bij RKC? Bij PSV gebeurt dat gewoon automatischquote:
Ja kreeg brief op de mat en dan kun je hem online verlengen. Of naar secretariaat maar is meestal dicht als ik werk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Moet je die verlengen bij RKC? Bij PSV gebeurt dat gewoon automatisch
Oh raarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja kreeg brief op de mat en dan kun je hem online verlengen. Of naar secretariaat maar is meestal dicht als ik werk.
Je moet ook niet teveel meer verwachten van gold packs. Van silver packs verwacht ik de laatste tijd ook niks meer.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een poepOok in beide packs geen een fatsoenlijke consumable btw
Het blijft feyenoord dus ga dr niet warm van wordenquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef vandermar het volgende:
En mijn andere teams
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil verdomme 1 tots. 1 tots maar, heb er nog 0 gehad en echt veel geopendquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet ook niet teveel meer verwachten van gold packs. Van silver packs verwacht ik de laatste tijd ook niks meer.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Het blijft feyenoord dus ga dr niet warm van worden![]()
maar TOTS janmaat![]()
gister meeste profit ooit op gepakt denk ik 60K
Ja, beste budgetkeeper in het spel.quote:
Ik vind hem zo slecht. En die TOTSquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, beste budgetkeeper in het spel.
160 euro.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh raar
Naja jij zal ook wel wat minder betalen denk ikWat kost dat zo'n seizoenskaart bij Rkc?
Beste? Meen je dat serieus?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, beste budgetkeeper in het spel.
Tjah scheelt 100 euroquote:
gekocht voor 60K verkocht voor 125Kquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]hoe duur is hij dan? Ik betaalde er 80K voor op de eerste dag.
Ohquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:18 schreef Topiek het volgende:
[..]
Beste? Meen je dat serieus?Die man faalt het hardst van allemaal. Hoeveel hij los laat wat een andere keeper gewoon klemvast heeft.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gekocht voor 60K verkocht voor 125K
nu is de BIN redelijk stabiel op 110K, maar 's nachts en 's morgens staan er zelden auctions van open.
is wel PS3 trouwens
Ik had juist Neuer gekocht voor 88k (:')) omdat ik Adler zo hard vond zuigenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
OhIedereen zijn eigen voorkeuren. Ik vind hem één van de beste. Beter dan Neuer of menig ander.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:21 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik had juist Neuer gekocht voor 88k (:')) omdat ik Adler zo hard vond zuigen
55k down the drain nu stop ik echtquote:
Ik had hem paar potjes.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is Wallyson een beetje goed?
Moet hem nog steeds uit proberen
PC Natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:21 schreef vandermar het volgende:
[..]dat is wel erg duur of zit je op de pc?
TOTS Pelle is nog niet eens 30K(meer dan 2x zoveel voor betaald
)
Daar wil ik hem eigenlijk voor kopen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:28 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik had hem paar potjes.
Had hem gekocht voor zijn 5*.
Vond hem tegenvallen, vooral zijn dribble was slecht...
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
toch de hunkering naar de mongooltjes hier
Proberen kan altijd he, misschien vind jij hem wel fijn?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar wil ik hem eigenlijk voor kopen.
Ik speel nu met Rafael Sobis en die heeft wel een lekkere dribbel.
Nu twijfel ik.
morgen uur of 11 johquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:30 schreef Topiek het volgende:
Ik vannacht voor 30k coins aan 352 kaarten gekocht, normaal verkopen die voor 2500 ofzoNu niet
Ik zie nu dus ook dat er kaarten voor 2000 BIN staanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
morgen uur of 11 johvast wel een paar 8 jarige die je er vanaf helpen
Het spel loopt op z'n einde, maakt niet zoveel meer uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:31 schreef zerokil het volgende:
[..]
Proberen kan altijd he, misschien vind jij hem wel fijn?
Gewoon goedkoop inkopen zodat je geen verlies maakt op hem, hij is best duur..
Ik! even zoekenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef zerokil het volgende:
Wie heeft een leuk 4-1-2-1-2 team?
Mag geen Bundesliga zijn
Leuk dat je terug bent VDMquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het spel loopt op z'n einde, maakt niet zoveel meer uit
http://wefut.nl/squad/1213quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef zerokil het volgende:
Mag geen Bundesliga zijn
hoiquote:
Taarabt laat ik er sowieso in,quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:33 schreef Topiek het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1213
Dit was echt een bazenteam
En dan evt. Nasri ipv Taarabt.
Als je naar binnen draait en schiet, je kan altijd nog Balotelli en Aguero voorin gooienquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:34 schreef zerokil het volgende:
[..]
Taarabt laat ik er sowieso in,
Maar V. Persie, ik weet het niet
Gekochtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:31 schreef zerokil het volgende:
[..]
Proberen kan altijd he, misschien vind jij hem wel fijn?
Gewoon goedkoop inkopen zodat je geen verlies maakt op hem, hij is best duur..
Zal wel laten weten hoe hij bevalt.quote:
ik. staan alleen wel 2 bundesliga spelers in.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef zerokil het volgende:
Mag geen Bundesliga zijn
Ligt er aan welke spelers, maar een screen kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik. staan alleen wel 2 bundesliga spelers in.
Ik heb in de wedstrijden dat ik Wallyson gebruikte 1x gewonnen van de 6 wedstrijden ofzo. Ik vond hem helemaal niet zo goed, inderdaad niet een hele goed dribbel en vaak slechte aannames. Qua skills ben ik dit jaar ook niet zo goed als vorig jaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal wel laten weten hoe hij bevalt.
http://wefut.nl/squad/2098quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:41 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ligt er aan welke spelers, maar een screen kan geen kwaad.
Waarom Abate niet op rechtsback?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/2098
E: iemand al met maher TOTS gespeeld ? en aanrader ?
omdat lahm en IF Mullerquote:
Huh oja, Abate is Serie A, nvm danquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat lahm en IF Mullerwie moet er op de RM dan volgens jou ?
quote:
Kan slecht tegen mijn verlies en oordeel daardoor te snel denk ik.quote:
Ik voel je, bro.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef Kamikazie het volgende:
Ik oordeel ook altijd na 1 wedstrijd, ik ben dan ook dom en slecht in IFUT.
adler had ik ook niet meer dan 1 helft voor nodig hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:51 schreef Kamikazie het volgende:
Ik oordeel ook altijd na 1 wedstrijd, ik ben dan ook dom en slecht in FUT.
milner/johnson RM en richards RB.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:53 schreef zerokil het volgende:
http://wefut.nl/squad/2100
Kom er niet uit..
Wil wel die 2 cbs iig.
op die school heb ik nog gezetenquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:57 schreef Maver24 het volgende:
ik hou het voorlopig even op dit , ik heb nog 2,5m coins over, ik moet echt TOTS Messi hebben, als hij 1,5m coins wordt haal ik em wel, zie het alleen niet gebeuren,
[ afbeelding ]
speelt het lekker ? ziet er een beetje gezocht uitquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:57 schreef Maver24 het volgende:
ik hou het voorlopig even op dit , ik heb nog 2,5m coins over, ik moet echt TOTS Messi hebben, als hij 1,5m coins wordt haal ik em wel, zie het alleen niet gebeuren,
[ afbeelding ]
wat voor type spelers vind jij lekker spelen ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:03 schreef zerokil het volgende:
http://wefut.nl/squad/2101
Misschien dit dan?
Snelle spelers met een dribble denk ik zo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat voor type spelers vind jij lekker spelen ?
servers down ?
dan kan ik je niet helpen. skillersquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Snelle spelers met een dribble denk ik zo.
Heb niet echt types spelers die ik heel speciaal vind.
Owja, en spelers met 5* bijv. Taarabt is heeel fijn.
Hebben ze gewoon niet gedaan. Scheelt weer wegdrukkers.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:21 schreef RubenSosa het volgende:
Is het laksheid van EA dat er bijvoorbeeld niet zichtbaar is als je tegen een andere speler moet dat je ziet wat je eerder tegen hem gespeeld hebt? of kan het technisch niet? in FUT dan he
het levert ze geen geld op dus ze verspillen er geen moeite aanquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:21 schreef RubenSosa het volgende:
Is het laksheid van EA dat er bijvoorbeeld niet zichtbaar is als je tegen een andere speler moet dat je ziet wat je eerder tegen hem gespeeld hebt? of kan het technisch niet? in FUT dan he
Laksheid.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:21 schreef RubenSosa het volgende:
inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hebben ze gewoon niet gedaan. Scheelt weer wegdrukkers.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het levert ze geen geld op dus ze verspillen er geen moeite aan
Duidelijkquote:
Mijn examengala was 1 maand geleden, wel chill.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij en alle andere geslaagden, jullie hebben helemaal geen gala gehad (of iig hier het over gehad) ofwel?
Is dat alleen hier iets uit de omgeving want hier heeft elke middelbare school dat
Alle formaties? Dus 352?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
inderdaad![]()
weer even 3 pagina's formations opgepiktdie gaan na woensdag weer lekker stijgen
352 4321 442 41212 4222 en 4231 onder de 400cquote:
41212 onder de 400?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
352 4321 442 41212 4222 en 4231 onder de 400c
1 uur na het HH hequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:34 schreef Topiek het volgende:
[..]
41212 onder de 400?Op de PC kosten die 12k
Welke zoekopdracht gebruik jij?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
1 uur na het HH hede chaos onder 150c bids
4x 442 voor 150c
ik snap dan weer niet hoe je het voor elkaar krijgt om 5 TOTS spelers te pullen in 1 weekquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:36 schreef Maver24 het volgende:
ik kan bij die formaties echt nooit bij het uur blijven hangen, schiet er altijd overheen en daardoor refreshed de server niet goed meer voor nieuwe items bij het uur, snap daar echt niks van hoe het wel goed te doen
Daar ben ik zelf ook nog niet over uit, hahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik snap dan weer niet hoe je het voor elkaar krijgt om 5 TOTS spelers te pullen in 1 week
uberhaupt de line-up van pinkpopquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:46 schreef Reemi het volgende:
Wat een bazenversie van Human ditThe Killers live op 3FM/pinkpop
De line-up is juist dit jaar bijna waardeloos. Staan maar een paar acts die echt de moeite waard zijn om een kaartje voor te kopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uberhaupt de line-up van pinkpop
deze zomer ook weer heel wat band van het lijstje schrappen die ik live wilde zien
Keane, Opposites, racoon, kensinton,
en zondag avond The Prodogy
QUEENS OF THE STONE AGEquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
De line-up is juist dit jaar bijna waardeloos. Staan maar een paar acts die echt de moeite waard zijn om een kaartje voor te kopen
Vind ik niet goed genoeg. Daarnaast is het uit dat lijstje voor mij alleen : Qotsa, Killers, KoL en Stereophonics.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
QUEENS OF THE STONE AGE
THE SCRIPT
THE KILLERS
THIRTY SECONDS TO MARS
KINGS OF LEON
THE OPPOSITES
STEREOPHONICS
TRIGGERFINGER
WILL AND THE PEOPLE
KENSINGTON
GREEN DAY
wazzz met jou
Die lijst is ook wel prima, maar wel veel minder dan vorig jaar. Jammer dat ik daar geen kaartje voor heb.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:01 schreef Reemi het volgende:
Die setlist van Rock WerchterAlleen geen The Killers
Will and the People lijkt me ook welquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vind ik niet goed genoeg. Daarnaast is het uit dat lijstje voor mij alleen : Qotsa, Killers, KoL en Stereophonics.
Heb overigens al heel veel van dat lijstje gezien. 30 seconds to mars is close to waardeloos live
Ik kan je verzekeren dat het zo isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Will and the People lijkt me ook wel![]()
Maar zoals gezegt zondag avond The Prodogy die staan wel al heel lang op het lijstje. dat moet live een geweldige show zijn
ik heb hele weekend Indian Summer. hopen op een beetje mooi weer en gaan maarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat het zo is. Die zijn echt geniaal. Energie druipt er vanaf en het publiek ging destijds helemaal los (op Lowlands
)
Net alsof we iets van hem aantrekken als hij er wel isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb hele weekend Indian Summer. hopen op een beetje mooi weer en gaan maarwel veel het zelfde als pinkpop trouwens.
E: in het Fut topic alleen maar posts over muziekkan alleen als DS2 er niet is.
![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:46 schreef Reemi het volgende:
Wat een bazenversie van Human ditThe Killers live op 3FM/pinkpop
Vind het wel een aardige speler voor 19k, 1x gescoord en veel mooie acties en assists!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Lindgren. het volgende:
Die stats van Ljajic zijn best wel nice. Jammer van zijn finishing.
Bijna afgelopenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]Wist niet dat het uitgezonden werd? Nice
Hoop het echtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zal vast wel opgenomen worden en morgen ergens vandaan te trekken zijn neem ik aan
Quer is een goede knul hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Godver Klaas, beste grap everik ga stuk
![]()
nog ff en baje is t ookquote:
Nee, Baje is ook een goede knulquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog ff en baje is t ook![]()
ik vind alleen die pinquin met ze barca verhaaltjes
Wie heb je op de rug?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik pak mijn Marokko shirt, die lijkt er wel op
Jij ook?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat jij ook een shirt van Nigeria hebt. Best wel toevallig
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik voel hier iets moois ontstaanquote:
Wie gaat de tour winnen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:50 schreef Maver24 het volgende:
wist niet dat de NOS dat ging uitzenden, straks ook weer de Tour de France, daar kijk ik meer naar uit
,
volgens mij Belhandaquote:
zeker Apam achterop?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is toch geen troll hé?quote:
Nee, want hij speelt nooit voor Nigeriaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij Belhanda
[..]
zeker Apam achterop?
ik ga geld inzetten op unibet, omdat dat de enige manier is om het kampioenschap der oplichters nog interessant te maken. Ben je heel zeker van je zaak?quote:
haha heel zeker.. dat kan nooit natuurlijk. maar ik zou niet weten wie het anders moet gaan doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ga geld inzetten op unibet, omdat dat de enige manier is om het kampioenschap der oplichters nog interessant te maken. Ben je heel zeker van je zaak?
De bookmakers geven je gelijk. Ik ken Froome helemaal nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha heel zeker.. dat kan nooit natuurlijk. maar ik zou niet weten wie het anders moet gaan doen.
maar geef me nog een week. dan ben ik iets meer in de lijstjes gedoken.
engelsman. reed vorig jaar wiggins er uit bergop. maar doordat hij moest knechten voor wiggins en de vele tijdrit km's kon hij niet winnen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De bookmakers geven je gelijk. Ik ken Froome helemaal nietIs dat een Belg?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
engelsman. reed vorig jaar wiggins er uit bergop. maar doordat hij moest knechten voor wiggins en de vele tijdrit km's kon hij niet winnen.
heb t parcour nog niet echt bekeken. maar kom over een week ofzo nog wel even in de lucht![]()
contador kan natuurlijk ook gewoon.
Porte lijkt me niet die moet knechten voor Froome.
Cool!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat vind je van mn nieuwe team? Kaartjes etc moeten nog gekocht worden, alsmede een Lukaku IF als ST. Moet TOTS Eriksen nog verkopen
[ afbeelding ]
betreft een luchtballonquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:02 schreef Fuszy het volgende:
Luchtvaartcrash in Moordrecht. Geen idee waar het ligt en wat ik onder een luchtvaartcrash moet verstaan
Klinkt ernstig
vet teamquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat vind je van mn nieuwe team? Kaartjes etc moeten nog gekocht worden, alsmede een Lukaku IF als ST. Moet TOTS Eriksen nog verkopen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:05 schreef Lindgren. het volgende:
Cech is trouwens by far de beste keeper die ik dit jaar in FUT heb gebruikt.
Rodriquez was alleen niet in de goede doen bij de Dauphine , dus ik moet het nog maar zien of hij een beetje in vorm gaat zijn, normaal is hij erg goed bij een lastig parcourquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vet teamal ben ik geen fan van hazard
![]()
@maver. misschien bij een echt lastig parcours dat rodriquez nog mee kan gaan doen. (niet te veel tijdrit km's dan)
tejay mag niet eens kopman zijnquote:
handelaartje hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
245 pure coins winst.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
245 pure coins winst.
[ afbeelding ]
Kan je volgende week toch mooi een monster kopen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
245 pure coins winst.
[ afbeelding ]
quote:
zo staan er bij mij ook nog wel wat blauwe kaartjes ...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Best een flashy trade pile zo.
Dit gaat er dus hopelijk vanavond nog uit.
Was erg tevreden met het team, maar naar mijn idee zakken de Eredivisie TOTY's weer wat, dus wil ze eigenlijk kwijt.
[ afbeelding ]
Neem een ander telefoonnummer, heb je dat alvast gedaan zeg maar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef Fuszy het volgende:
Nou dinsdag een date. Als dat geen ramp gaat worden dan weet ik het ook niet meer![]()
Net alsof elke vrouw zo isquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef quer het volgende:
Hopelijk wordt het geen ramp date. Dan heb je een nieuwe ex over een jaar over 2
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Kan je volgende week toch mooi een monster kopen.
Ik ga ook weer datenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:27 schreef Fuszy het volgende:
Nou dinsdag een date. Als dat geen ramp gaat worden dan weet ik het ook niet meer![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Neem een ander telefoonnummer, heb je dat alvast gedaan zeg maar.
De Monster Khaos was gisteren op bij de AH. Misschien zit jij daar ook achter.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:32 schreef quer het volgende:
ik kocht trouwens laatst de vooraad van de appie Monster weer leeg.
kwam er een man die klaagde dat ik de heletijd zijn voorraad leeg haal
Als je zo nodig energie wilt hebben neem dan een snats coke.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:36 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap niet waarom jullie die zooi kopen. Dat je een keer een red bull drinkt of een cheap ass energy ding, oké. Maar fucking een halve liter vol met suiker met caffeine en wat water. De fuck
we hebben meer aan pics van beidequote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dit keer wel. En die van jou Fuszmeister, vertel me alle smerige details.
Meisje uit mijn klas. Ze komt uit eindhoven en verder tjaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dit keer wel. En die van jou Fuszmeister, vertel me alle smerige details.
Die zijn het leukste. Mag je zelf ontdooien, en dan..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Meisje uit mijn klas. Ze komt uit eindhoven en verder tja. Niet echt uitgesproken type, maar ik vind het een leuke meid. Vrij verlegen nog, maar dat komt wel goed
stille wateren... hebben diepe gronden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die zijn het leukste. Mag je zelf ontdooien, en dan..
Of ze blijven gewoon stil. Dat kan ook. Dan heb je de rest van je leven een kut leven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stille wateren... hebben diepe gronden.
die zuigt straks het laken in ze reet:P
Wat hahahaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
stille wateren... hebben diepe gronden.
die zuigt straks het laken in ze reet:P
en gek er van op kijken als over 10 jaar blijkt dat je de meest vreselijke ziektes kreeg van die bende...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:42 schreef quer het volgende:
in het centrum van Amsterdam was dit de maar de vooraad
[ afbeelding ]
Dat wordt neukenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:41 schreef Fuszy het volgende:
1 probleem. Ze zou voor PSV zijn als voetbal haar echt wat boeide.
Daar ging het bijna fout. Nu heb ik het geaccepteerd, want iedereen kan fouten maken/
we zullen op laten schrijvenquote:
Uncharted al,.... laat maarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Neem een ander telefoonnummer, heb je dat alvast gedaan zeg maar.
Als dit echt is dan drink ik vergeleken met jou heel weinigquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:42 schreef quer het volgende:
in het centrum van Amsterdam was dit de maar de vooraad
[ afbeelding ]
lekker met wodka manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:36 schreef Fuszy het volgende:
Ik snap niet waarom jullie die zooi kopen. Dat je een keer een red bull drinkt of een cheap ass energy ding, oké. Maar fucking een halve liter vol met suiker met caffeine en wat water. De fuck
ik post straks wel een foto van mijn clipjes met papiertje met quer voor ds2 eropquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als dit echt is dan drink ik vergeleken met jou heel weinig
Ik durf niet meer.quote:
Bij jou is het nog vers. Je moet nu nog gewoon neuken zonder oogmerk op de toekomst. Verder niks. Of rukken. Ook goed.quote:
Neuken op de eerste date is mij ook nog nooit gelukt hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo ben ik dan zelf weer niet op een eerste date.
neuken uit de kroeg vandaan toch wel denkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Neuken op de eerste date is mij ook nog nooit gelukt hoor
Ja daar ben ik bang voor dat het een rebound chick wordt en daar heb ik ook geen zin in. Gewoon sletje zoeken dan maar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij jou is het nog vers. Je moet nu nog gewoon neuken zonder oogmerk op de toekomst. Verder niks. Of rukken. Ook goed.
Ik normaal ook niet neequote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo ben ik dan zelf weer niet op een eerste date.
daar is zo'n app voorquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik bang voor dat het een rebound chick wordt en daar heb ik ook geen zin in. Gewoon sletje zoeken dan maar.
nee, nooit. Ik weet nog wel een meid, gingen we zoenen, op eerste date. Zij zo met dr mond daarna in mn nek, ik helemaal gek worden natuurlijk, en daarna zo likkend door naar m'n oor, ik helemaal sidderen (oor is gevoelig). En wat denk je? Ze beet keihard in mn oorlel! Ik zo van: WTF doe je godverdomme. Zij van: Ja, dat vinden jullie toch lekker?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neuken uit de kroeg vandaan toch wel denk
Toefjes held.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nee, nooit. Ik weet nog wel een meid, gingen we zoenen, op eerste date. Zij zo met dr mond daarna in mn nek, ik helemaal gek worden natuurlijk, en daarna zo likkend door naar m'n oor, ik helemaal sidderen (oor is gevoelig). En wat denk je? Ze beet keihard in mn oorlel! Ik zo van: WTF doe je godverdomme. Zij van: Ja, dat vinden jullie toch lekker?
toen heb je m ff dr anus in geschoven en gezegd dat vinden jullie toch lekker.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nee, nooit. Ik weet nog wel een meid, gingen we zoenen, op eerste date. Zij zo met dr mond daarna in mn nek, ik helemaal gek worden natuurlijk, en daarna zo likkend door naar m'n oor, ik helemaal sidderen (oor is gevoelig). En wat denk je? Ze beet keihard in mn oorlel! Ik zo van: WTF doe je godverdomme. Zij van: Ja, dat vinden jullie toch lekker?
Ja, sabbelen moeten ze, je gaat toch niet in een oor bijtenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
Waarom denken ze dat bijten lekker is het is gewoon kut
Ja maarja je hebt nog geluk dat het je oor isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, sabbelen moeten ze, je gaat toch niet in een oor bijten
Ja, ach, heb ook wel eens een meid duidelijk gemaakt dat mn ballen geen stuiterballen zijn. Ze zijn soms onvoorzichtigquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:01 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja maarja je hebt nog geluk dat het je oor is
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ach, heb ook wel eens een meid duidelijk gemaakt dat mn ballen geen stuiterballen zijn. Ze zijn soms onvoorzichtig
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:05 schreef FCsuarez het volgende:
heren truste ik hoop voor jullie dat de vrouwen rustig doen met jullie
Dribbel en skills zijn heerlijk, pace is ook niets mis mee. Verder vrij gemiddeld, maar door die eerste 2 dingen een erg leuke speler. Mooi koppeltje met Diego Mauricioquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is Wallyson een beetje goed?
Moet hem nog steeds uit proberen
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
WTF is dit.
Om de 3 potjes kunnen mijn spelers niet eens meer een bal aan nemen. Nu komt er nog bij dat als ik met ze mee probeer te lopen in de verdediging ze opeens gaan staan alsof ik lt in duw.
En die kankerflikkers op het hoofdkantoor zich maar scheef lachen als er weer zoon sukkel voor 50 euro
aan pakjes heeft opengemaakt voor die ene blauwe speler, die beter lijkt maar alleen maar nadelen met zich mee brengt.
EA Maffia
özilquote:
Ik speel met alleen maar blauwe kaartjes, ik weet precies wat je bedoelt. maar moest meer lachen omdat je het woordje kanker gebruikte om je woede kracht bij te zettenquote:
Ja best triest eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speel met alleen maar blauwe kaartjes, ik weet precies wat je bedoelt. maar moest meer lachen omdat je het woordje kanker gebruikte om je woede kracht bij te zetten
Hazard op LM gaat sowieso niet werken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
eriksen verkocht, elftal af. Morgen eens spelen met hoge verwachtingen. Dan gaat het 9 van de 10 keer fout.
Wil je eens wat voor mij proberen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
eriksen verkocht, elftal af. Morgen eens spelen met hoge verwachtingen. Dan gaat het 9 van de 10 keer fout.
Brülsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hazard op LM gaat sowieso niet werken.
Neuh.quote:
Tja, wie anders? In mn Franse team staat Bale al op LM...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hazard op LM gaat sowieso niet werken.
Dat kan wel eens werken jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wil je eens wat voor mij proberen?
Altijd als ik na een aantal wedstrijden van tenue switch lijkt het mis te gaan.
Probeer eens als je paar wedstrijden achter elkaar wint, je tenue te verwisselen en kijk dan eens hoe het dan speelt.
Brülsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, wie anders? In mn Franse team staat Bale al op LM...
[..]
Dat kan wel eens werken jaHeb het wel eens geprobeerd, met succes
Monfils een keer op ABN gezienquote:
I see what you did there..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Monfils een keer op ABN gezien1 van de weinige kleurrijke spelers nog helaas
Ik ging het vandaag ook proberen, het ziet er moeilijker uit dan dat het is. Maar om het dan in een wedstrijd te doen.quote:
Kleurrijk..Monfils...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat deed ik ?![]()
[ afbeelding ]
Kom op, dit is de vader van Djeetje
'Kleurrijk'quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat deed ik ?![]()
[ afbeelding ]
Dan kan Dreetje senior konkogoed voetballen (in fifa).quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat deed ik ?![]()
[ afbeelding ]
Een speler die dan meeverdedigt met 44 defending...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kleurrijk..Monfils...
Brüls en zijn 5* weak foot zijn echt geniaal. En med/med workrates zijn perfect voor LM in 3421.
Prima speler en een goede handicapkillerquote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een speler die dan meeverdedigt met 44 defending...
haha, ja, Monfils en kleurrijk. maar wel een echte publieksspeler
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 00:46 schreef Toefjes het volgende:
Lelijk:
[ afbeelding ]
Lelijk en heeft slechts 3 poten.
[ afbeelding ]
Welke zal ik nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |