PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
haha fanboiquote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef DannyDeko het volgende:
Kunnen die klote gifjes niet in een spoiler ofzo. Mijn debiele macbook trekt dat niet en het lijkt al
IF Podolski.quote:
TOTS Michu?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil Cazorla er zeker in hebben. Maar hij moet dan een sterke link maken naar de spits. En IF Torres heb ik al gehad, die vond ik waardeloos
Held is dat inderdaad.quote:
Heb erg getwijfeld tussen TIF Bale en TOTS Bale. Op basis van recensies heb ik toch maar TOTS Bale gekozen. Anders had ik een 4-2-3-1 gemaakt, met Mata, Bale en Cazorla achter Lukakuquote:
Hmmm.. ga ik eens wat reviews van bekijken, goede suggestiequote:
3-5-2? met Benzema er naast ?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:34 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik wil een team met Maher en Higuain zonder Di Maria. Denk dat ik dan ook 4222 moet gaan spelen![]()
[ afbeelding ]
http://wefut.com/squad/2746 ?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik ga niet meer met 352 spelen.
Ik wacht nog wel even tot ik 1 van mijn teams zat ben.
quote:Op maandag 8 juli 2013 23:41 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik ga niet meer met 352 spelen.
Ik wacht nog wel even tot ik 1 van mijn teams zat ben.
Deze is best nice eigenlijk op de verdediging en Callejon na.quote:
Wat is er mis met de verdediging? Maar er zijn genoeg opties verder. Niet moeilijk te hybridden ofzo die 2.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Deze is best nice eigenlijk op de verdediging en Callejon na.
Verdediging is wel te fixenquote:Op maandag 8 juli 2013 23:49 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Deze is best nice eigenlijk op de verdediging en Callejon na.
Ik kijk wel tot de volgende transfersquote:Op maandag 8 juli 2013 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de verdediging? Maar er zijn genoeg opties verder. Niet moeilijk te hybridden ofzo die 2.
Nee, 2 juli was de vorige keer. Dus dan is het morgen (inmiddels vandaag)quote:Op maandag 8 juli 2013 23:57 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik kijk wel tot de volgende transfersIs toch elke woensdag?
Beide.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
Heeft al eens iemand met dikke adriano gespeeld? Of met Luca Toni?
Dat was snel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:16 schreef pascal08 het volgende:
Altijd lekker als je spelers meer waard worden.
[ afbeelding ]
Dikke. Erg sterk en een ziek schot. Rest is peop ofc.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
Heeft al eens iemand met dikke adriano gespeeld? Of met Luca Toni?
Ik won zojuist Div 1quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
GoedenavondNog iets gemist hier afgelopen week?
Feli. Van de IRL transfers ben ik zo goed als op de hoogte, al kom ik er net pas achter dat Cavani naar PSG is dus ik weet het niet zeker. In Nederland weet ik ze welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik won zojuist Div 1En gifs. En transfers misschien? En mij
Weet niet vanaf wanneer je weg wasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Feli. Van de IRL transfers ben ik zo goed als op de hoogte, al kom ik er net pas achter dat Cavani naar PSG is dus ik weet het niet zeker. In Nederland weet ik ze wel
In FUT al veel transfers? En ja ik heb jou zeker gemist
Week. Alleen Neymar Falcao en Tevez?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet niet vanaf wanneer je weg wasDe eerste (en tot nu toe laatste) FUT transfers waren 2 juli.
Nee deze hele lijst: https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=htmlquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Week. Alleen Neymar Falcao en Tevez?
En dus iedereen Gif's aant maken met Puush?
puush icm http://blog.bahraniapps.com/?page_id=21quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Week. Alleen Neymar Falcao en Tevez?
En dus iedereen Gif's aant maken met Puush?
Post eens je beste silver team, dan ga ik die ook maken.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:53 schreef Zhano het volgende:
Silvers spelen zo veel lekkerder tegen goldsNoem het handicap, maar ik ervaar hetzelfde als Tim86. Spelers reageren soepeler, ik heb het idee dat ik ze daadwerkelijk bestuur ipv dat ik met een baksteen op de bank zit te spelen...
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Post eens je beste silver team, dan ga ik die ook maken.
Jup, echt te bizar gewoon. Gold/silver hybrid werkt ook nog wel, zolang het maar niet te hoog wordt qua rating. Mijn eerder gepostte team met de Turkjes voorin speelt ook heerlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:53 schreef Zhano het volgende:
Silvers spelen zo veel lekkerder tegen goldsNoem het handicap, maar ik ervaar hetzelfde als Tim86. Spelers reageren soepeler, ik heb het idee dat ik ze daadwerkelijk bestuur ipv dat ik met een baksteen op de bank zit te spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |