En dan ook nog winnen, nou, hij past er goed bij ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Arischer dan Kittel worden ze niet geboren he
Die past mooi op een poster van de SS inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Het vervelende is, dat zijn stukjes nog veel erger zijn dan die kop van hemquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:28 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Wat een irritante kutkop heeft die kerel zeg. Zo iemand die zou huilen en om mammie zou roepen als je z'n stukje in die krant verbrand.
In dezelfde categorie als Grol idd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:28 schreef TheVulture het volgende:
De postbode!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wie zou eerder boven zijn op de Cauberg? Kenny op de fiets of Martina sprintend / hardlopend?
Kenny.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wie zou eerder boven zijn op de Cauberg? Kenny op de fiets of Martina sprintend / hardlopend?
Het eerste wat mijn te binnen schoot was Vikings (nwe serie).quote:
Yeah, iemand die het in text ook snapt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:30 schreef danos het volgende:
[..]
Ik kan het ook alleen maar op die manier zeggen
In Vikings gaan ze toch alleen naar UK in 1e seizoen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Het eerste wat mijn te binnen schoot was Vikings (nwe serie).
Maar effe opletten ik, ik heb ook alleen het laatste stukje kunnen zien.
Ja maar door het Vikingen moest ik daar aan denken. En je kent hetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:31 schreef danos het volgende:
[..]
In Vikings gaan ze toch alleen naar UK in 1e seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |