SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
Dan moet je even Augustus_Thijs lief aankijken of Misstique (spelling?) aanspreken in het STA feedback topic denk ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
NIGGA NIGGA NIGGA Wil een mod de TT aanpakken. Ik dacht dat emoticons weergegeven werdenDus die emoticon mag er uit.
Heequote:Op maandag 8 juli 2013 23:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan moet je even Augustus_Thijs lief aankijken of Misstique (spelling?) aanspreken in het STA feedback topic denk ik.
Hello!quote:Op maandag 8 juli 2013 23:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hee
En mwah, zo'n haast heeft het niet.
Ja, truequote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hello!En misschien komt het omdat ik een vrouw ben, maar ik denk dat een aantal pandapunten altijd beter is dan pandapunten verliezen door seks met een gedrocht.
Pandapunten zijn schijnbaar dieren die zelden seks hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, true
Maar hoe komt men er op om dat pandapunten te noemennooit van gehoord
Nee, ik heb een mengelmoes van een Brabants-Limburgs accent, waardoor Brabanders me een Limburger noemen en Limburgers noemen me een Brabanderquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:03 schreef Muisraket het volgende:
Btw NM, wat ik me afvraag, kun jij echt plat Limburgs praten, ook inclusief Limburgse woorden? Want ik heb sinds kort iemand uit Limburg op Facebook en een post van haar kan ik echt niet vertalen.Niet dat ik verwacht dat er veel boeiends in staat, maar toch.
Haha dat schiet ook niet op natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, ik heb een mengelmoes van een Brabants-Limburgs accent, waardoor Brabanders me een Limburger noemen en Limburgers noemen me een Brabander
Echt plat praten heb ik nooit gekund, want mijn familie praat gewoon Nederlands. Ik versta het echter wel. Althans, de meeste dialecten dan
WILDE GIJ EEN BROODJE BAKPOA OFWAT JONGUH KUT!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha dat schiet ook niet op natuurlijk.Ik ben altijd verbaasd als mensen horen dat ik uit Brabant kom, aangezien ik niet met een enorm dik accent praat en op school meestal ABN praat. Maar ja, die zachte g hè.
Echt plat Vughts of Bosch praten (of Schijndels for that matter) kan ik ook niet, maar inderdaad, het is makkelijk te verstaan.
Houdoe is leuk!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
WILDE GIJ EEN BROODJE BAKPOA OFWAT JONGUH KUT!![]()
Ik zeg wel 'houdoe'in Limburg komt dat vaak vreemd over merk ik
Zachte G is wel voor echte bazen. Een harde G is geen G meer, maar een CHDie aardappels boven de rivieren snappen er gewoon niks van.
1: zijn heel wat jarenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Houde is leuk! Toen ik in Utrecht naar school ging, waren er kei veel (...) Brabanders, die vaak houdoe zeiden. Toen een Rotterdammer dat ook een keer deed, voelde hij zich vies zei hij._!
Ik moet me in Amsterdam ook vaak inhouden om houdoe te zeggen ja. Maar serieus, wat betekent dit?1. zien hiel get jaore 2. boe oonder weurt verstande de deis 3. aon terok kins deenke
Mestreech! Het kwam uit een tekstje over opgroeien denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
1: zijn heel wat jaren
2: wtf
3: aan ... ... denken
Waar komt dit wezen vandaan? Ik gok uit midden-Limburg.
Dat is niet mijn regio vriendquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mestreech! Het kwam uit een tekstje over opgroeien denk ik.Sommige dingen snapte ik wel, maar dit...
Waar?quote:
Waar het spoor overheen loopt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vanaf de brabanthallen naar de verkadefabriek. Dat viaduct hebben ze dus vervangen.
Ja, ik wist niet wat ze precies aan het doen waren want ik ga nooit met het ov en volg geen nieuws.quote:
Zulke dingen komen ook niet in het nieuwsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet wat ze precies aan het doen waren want ik ga nooit met het ov en volg geen nieuws.
Mmm dat heb ik nooit gehad, maar ik heb wel ooit vanuit mijn woonkamer op de Draak uitgekenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:02 schreef BarrieButsers het volgende:
Kei mooi ja. Ik.wil later zo wonen dat ik aan de ene kant de sint jan zie en aan de andere kant de draag
Ik blijf het wel gek vinden, FOK!kers in real life zien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind het wel grappig dat jullie gewoon allemaal redelijk in de buurt wonenAls het onweert horen we waarschijnlijk allemaal dezelfde donderslagen
Dat is jou overkomen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik blijf het wel gek vinden, FOK!kers in real life zien.Vooral als het niet zo gepland is, ze jou niet kennen en ze niet weten dat jij op FOK! zit.
Dat vind ik alleen erg als zo iemand dan ineens een super bekende fokker blijkt te zijn. Dat ik eigenlijk wel moet denken "waarom weet ik dit uberhaubtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik blijf het wel gek vinden, FOK!kers in real life zien.Vooral als het niet zo gepland is, ze jou niet kennen en ze niet weten dat jij op FOK! zit.
Ja, ik ben vermoedelijk iemand uit het wetenschappers topic tegengekomen vlak bij mijn school en iemand die wel eens in HVJJN post heb ik een aantal keer in de trein zien stappen waar ik altijd uit moet.quote:
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat vind ik alleen erg als zo iemand dan ineens een super bekende fokker blijkt te zijn. Dat ik eigenlijk wel moet denken "waarom weet ik dit uberhaubt"
![]()
Ik herkende iemand die ik kende voordat hij op FOK! kwam vanuit zijn postgedrag, dat is ook raar hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, ik ben vermoedelijk iemand uit het wetenschappers topic tegengekomen vlak bij mijn school en iemand die wel eens in HVJJN post heb ik een aantal keer in de trein zien stappen waar ik altijd uit moet.Die laatste weet ik zeker.
Heb je mij wel eens gezien?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja, ik ben vermoedelijk iemand uit het wetenschappers topic tegengekomen vlak bij mijn school en iemand die wel eens in HVJJN post heb ik een aantal keer in de trein zien stappen waar ik altijd uit moet.Die laatste weet ik zeker.
Wow dat lijkt me echt raar ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik herkende iemand die ik kende voordat hij op FOK! kwam vanuit zijn postgedrag, dat is ook raar hoor.
Nee, alleen die twee mensen.quote:
Beter!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was iemand waar ik wat onenigheid mee had. Ik heb geen pm/dm gestuurd.
Wel zijn pohi doorsnuffelen en hij is trouwens nog steeds actief.quote:
Uhu.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wel zijn pohi doorsnuffelen en hij is trouwens nog steeds actief.
Ik kwam hem ook op tweakers tegen.
Mensen die op zo een manier posten dat ze herkenbaar zijn.
zegt er een met foto's in zn foboquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:36 schreef muhahaha het volgende:
Niet zozeer dat iemand anders moet zijn, laat alleen de details achterwege.
Dat is niet hetzelfde als iemand herkennen uit zijn of haar postgedrag.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
zegt er een met foto's in zn fobo!!!!
Ik verstop me altijdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, alleen die twee mensen.Jij zal je wel ergens verstoppen.
Haha, meteen extra hits op mijn fobo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
zegt er een met foto's in zn fobo!!!!
quote:Op woensdag 10 juli 2013 08:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha, meteen extra hits op mijn fobo.
Ah, Mestreechquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Houdoe is leuk!Toen ik in Utrecht naar school ging, waren er kei veel (...) Brabanders, die vaak houdoe zeiden. Toen een Rotterdammer dat ook een keer deed, voelde hij zich vies zei hij.
_!
Ik moet me in Amsterdam ook vaak inhouden om houdoe te zeggen ja. Maar serieus, wat betekent dit?1. zien hiel get jaore 2. boe oonder weurt verstande de deis 3. aon terok kins deenke
Maar hoe weet je dan dat het Fokkers zijn? Leer je alle fobo's uit je hoofd?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hier ook alleen de fokkers van het den bosch topic. Ohja en van een KEL meetquote:Op woensdag 10 juli 2013 07:29 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb zelf ook niet zoveel fokkers gezien hoor. Alleen die gare kliek uit Den Bosch en een ander vrouwtje die ik heb leren kennen via dm
In een kelder?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:44 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou, kroeg en lasergamen
Sorry voor de anticlimax
Je kan altijd een datum opperen en dan kijken wie er kan toch?quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:36 schreef -supergirl- het volgende:
wanneer komt er een meet in den boschof moet ik die zelf regelen?
Geen probleem toch? We willen al maanden weer een meet doen dus die paar weken maakt ook niet meer uitquote:Op woensdag 10 juli 2013 15:55 schreef -supergirl- het volgende:
Oke ga ik doen. Kan wel pas vanaf 1 augustus
Ben ik niet. Maar ik ben best gezellig af en toequote:Op woensdag 10 juli 2013 16:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen probleem toch? We willen al maanden weer een meet doen dus die paar weken maakt ook niet meer uitZie ik eindelijk of je echt knap bent
Je zei zelf tegen mij 'bijdehand bijdehand aan de andere kant, ik ben de mooiste van Nederland'quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben ik niet. Maar ik ben best gezellig af en toe
wat zeg je nouquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je zei zelf tegen mij 'bijdehand bijdehand aan de andere kant, ik ben de mooiste van Nederland'
Nee hoor, geloof we dat je gezellig bent
quote:
's Avonds? Ik kan wss wel!!quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:19 schreef -supergirl- het volgende:
Oh er kwam zomaar een geweldige datum in me op dames en heren!
Donderdag 8 augustus meet ?
Anders gaan we datenquote:
Duhquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Neemeeten zeg ik toch! Met iedereen van hier
Dat zeggen ze. Vervolgens komen ze niet opdagen. Zitten wij daar met z'n 2en. Bow chicka wow wow!quote:
Ik ga gewoon om een hoekje staan en als er niemand komt, dan kom ik ook niet opdagenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat zeggen ze. Vervolgens komen ze niet opdagen. Zitten wij daar met z'n 2en. Bow chicka wow wow!
Dan zoek ik wel naar een meisje die om een hoekje staat.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:31 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ga gewoon om een hoekje staan en als er niemand komt, dan kom ik ook niet opdagen
onder een tafel dan. ergens waar niemand me vindtquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zoek ik wel naar een meisje die om een hoekje staat.
Ik vind je overal. Het is maar goed dat ik niet in de oorlog geboren was.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
onder een tafel dan. ergens waar niemand me vindt
Niet als ik jou eerst vind. Dan ontwijk ik je gewoon.quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind je overal. Het is maar goed dat ik niet in de oorlog geboren was.
quote:Op woensdag 10 juli 2013 16:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Niet als ik jou eerst vind. Dan ontwijk ik je gewoon.
Jij wilde ze ook niet sturen hequote:
Mijn pics hebben niks met jouw pics te makenquote:
Het was meer een uitroepquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mijn pics hebben niks met jouw pics te maken. En je vraagt of ik je lelijk vind, dat kan ik maar op 1 manier beoordelen
Kan je schoonmaken?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:22 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zoek nog een bijbaan in Den Bosch of Vught.Weet iemand wat?
Op vakantie waarschijnlijk. En daarnaast wil ik bijdehand niet cockblockenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:19 schreef -supergirl- het volgende:
Oh er kwam zomaar een geweldige datum in me op dames en heren!
Donderdag 8 augustus meet ?
Mijn kamer?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Is mijn hobby.
(Nee serieus ik maak echt graag schoon)
Bijdehand laat zijn cock maar thuis die avond. Als je niet op vakantie bent, kom je dan ook?quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op vakantie waarschijnlijk. En daarnaast wil ik bijdehand niet cockblocken
Ja hoor maar ik heb geboekt dus er moeten gekke dingen gebeuren dat ik kom.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Bijdehand laat zijn cock maar thuis die avond. Als je niet op vakantie bent, kom je dan ook?
Oh! Omdat je zei 'waarschijnlijk' dacht ik dat het nog niet zeker wasquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja hoor maar ik heb geboekt dus er moeten gekke dingen gebeuren dat ik kom.
Ja de paupers van de reisorganisatie willen extra geld anders mag ik niet mee.quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oh! Omdat je zei 'waarschijnlijk' dacht ik dat het nog niet zeker was
Wanneer ga je en wanneer ben je weer thuis?
Okey. Dan doen we in de week van de 12e nog een 2e meetquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja de paupers van de reisorganisatie willen extra geld anders mag ik niet mee.
begin aug tot de 12de.
Net alsof jij nog een tweede bossche meet wilt meemakenquote:Op woensdag 10 juli 2013 17:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Okey. Dan doen we in de week van de 12e nog een 2e meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |