Op woensdag 10 juli 2013 23:16 schreef DeHovenier het volgende:
Nee, m'n vraagprijs is 40 mln, mochten er clubs zoveel interesse hebben dat ze die miljoentjes wel voor me uit willen tellenquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 10 juli 2013 23:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft nu een waarde van 40 mln
[..]
40 mln waard????
Ah oke.. Ik denk al...quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, m'n vraagprijs is 40 mln, mochten er clubs zoveel interesse hebben dat ze die miljoentjes wel voor me uit willen tellen
Maar hij staat niet eens op de TL
Heb jouw berichtje over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jouw spits zo vaak scoort. Hij is nooit uit vorm?
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:49 schreef DeHovenier het volgende:
AS Monaco gaat achter Mozzoni aan, ze hebben iets meer dan 14 mln over voor 'm.
Mooi niet
quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SAY WHUT. Ik heb de meeste punten bijeengesprokkeld in de 4e periode en speel dus sowieso playoffs![]()
GAEquote:Op donderdag 11 juli 2013 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
11e geëindigd en ik mag playoffs spelen. Ik ben zéér tevreden
edit: en ik zie nu pas dat Fortuna degradeertIk heb echter nog meer medelijden met GAE
quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GAE![]()
Ik had vandaag ook medelijden met mijn GAE. In de laatste minuut de CL finale misgelopen
Daar heb ik nog nooit aan gedachtquote:Op donderdag 11 juli 2013 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, ik wist niet dat je bij een nieuw managercontract ook aan kon geven dat je minder wil gaan verdienenEr werd me een contract van 3 jaar met 1,400 per week geboden en kon er 5 jaar met 350 per week van maken
Heb ik uiteraard meteen gedaan, hopen dat er nu meer geld beschikbaar blijft voor de club.
Ik keek er ook pas net naarquote:
Je kan ook van die doelstellingen erin zetten. Krijg je meer vertrouwen enzo.quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, ik wist niet dat je bij een nieuw managercontract ook aan kon geven dat je minder wil gaan verdienenEr werd me een contract van 3 jaar met 1,400 per week geboden en kon er 5 jaar met 350 per week van maken
Heb ik uiteraard meteen gedaan, hopen dat er nu meer geld beschikbaar blijft voor de club.
PSV lijkt wel onklopbaar in mijn gamequote:
Heb je bij hun ook de nieuwe transfers gedaan? Dus Maher daarheen enzo? Hoeveel punten hebben ze dan gehaald?quote:Op donderdag 11 juli 2013 01:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
PSV lijkt wel onklopbaar in mijn game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |