Ik ook niet, en nog eens een arrogante vent ook. En nu? Ik praat niet uit Holland haat hoor, want Van Den Broeck vind ik nog 10 keer erget, wat een irritante, degoutante, arrogante ventquote:
porte zou het doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een vragen gaan ze stellen over 'de Nederlanders':')
Alsof Quintana en Valverde gaan zeggen; wat een losers, ze kunnen er geen fluit van
Trolololquote:Op maandag 8 juli 2013 22:45 schreef stoereboii het volgende:
Ik vertrouw Mollema en Ten Dam niet. Ten Dam ben ik 100% zeker van dat ie doping in zn bloed heeft zitten en Mollema is ook zo vaag en denkt 2 minuten na per antwoord terwijl hij venijnig lacht...
Willem Alexander heeft ook gebruikt....quote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef DeLuna het volgende:
Als venijnig lachen al een reden is om iemand te verdenken..
Natuurlijk wat makkelijk gezegd, maar ze konden in de Tour dus niet eens laten zien wat ze echt in zich hadden.quote:
Het is gewoon weer heel raar om de dopingbal bij een buitenlander neer te leggen, terwijl we weten dat Nederlanders (sowieso Ten Dam heeft volgens mij nog met Boogerd en cs gereden) ook niet zuiver zijn geweest in het verleden...quote:
Moet kunnen, dat ontspant normaliter.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ten Dam rookt alleen een joint zo nu en dan.
En terecht, die baardbaas.
Even quoten.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Jahr00n het volgende:
ik steek mijn penis in brand als ten dam dope heeft gebruikt
Die het zelf ook tactisch ook niet slim aanpakte door te gaan aanvallen in de afdalingquote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef Redefine het volgende:
Achteraf denk ik dat Kwiatkowski als een loden last op de groep met favorieten werkte. Daar wilden ze niet mee naar de streep rijden. Maar ja, hadden ze hem maar eraf moeten rijden.
Mag je als koning aan de verboden middelen?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Willem Alexander heeft ook gebruikt....
en nu?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:48 schreef De_Fietser het volgende:
op de achtergrond worden foto's gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |