Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
quote:
Moira. is één mongoolquote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Anders klik ik er op en weet ik het morgen niet meer, geen grap
Dat sowieso, maar dat nummer (of "die nummers" eigenlijk)quote:Op maandag 8 juli 2013 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pink floyd bij paddo's om de trip in te luiden.
Inderdaadquote:Op maandag 8 juli 2013 22:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pink floyd bij paddo's om de trip in te luiden.
Hmm, ik heb nog nooit paddo's gedaan en ik weet niet of ik ze ooit zal doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, dat is ook bullshit. Iedereen is bang dat ze gaan denken dat je kan vliegen als je Paddo's neemt of dat er dikke spinnen op ze afkomen.Nou *volgens mij* zijn hallucinaties van paddo's altijd een verandering op iets wat er al bestaat, zeg maar. Patronen op de muren of dingen die in andere dingen veranderen. Heb nog nooit gehoord van iemand die totaal nieuwe dingen hallucineert van paddo's... maar misschien kan dat wel als je echt ziek veel neemt
Echoes vind ik ook echt schitterendquote:Op maandag 8 juli 2013 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat nummer (of "die nummers" eigenlijk)blote knietjes aanbidden alles.
Omdat hij er niet uit wil zien als een pumped up faggot?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik maak even een crosspost. Susteren is iemand die 2 maand geleden is begonnen met bodybuilding. Hij koos een sportschool waar de dumbels maar tot 5 kilo gaan. Hij kocht voor circa 200 euro aan supplementen en nu heeft hij besloten dat die stopt. Waarom?
[ ]
Zie ik eruit als een pumped up faggot dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat hij er niet uit wil zien als een pumped up faggot?
Beter dan Rotterdam Terror Corpsquote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef LompeHork het volgende:
Eckte bazen hebben gewoon Pink Floyd in inkt op hun bovenarm
Jaquote:Op maandag 8 juli 2013 22:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een pumped up faggot dan?
Nee maar zo doe je wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat hij er niet uit wil zien als een pumped up faggot?
Huh dat had mijn vriend (als in maat, nohomo) toen ik en hij paddo's namen. We hadden allebei maar 10-12gr op, maar hij vond het gewoon chill op dat moment om uit het raam te zitten... hij wilde steeds verder naar buiten hangen omdat het chiller was buiten. Toen realizeerde ik me toch wel opeens dat dat niet zo'n slim idee is en had ik hem maar uit het raam getrokken.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nog nooit paddo's gedaan en ik weet niet of ik ze ooit zal doen.
Maar ik heb juist gehoord dat je 'hallucinaties' en 'visuals' veel realistischer zijn aan de paddo's, dat je dan meer moeite hebt met het maken van onderscheid tussen de werkelijkheid en je hallucinatie.
In tegenstelling tot XTC, waar je ook gekke shit ziet, maar je wéét dat je brein dat ervan maakt en het er niet echt is
Heb btw wel vaker gehoord van mensen aan de paddo's die gewoon chill in de raamopening willen zitten omdat ze dat op dat moment fijn vinden, maar zoiets dus wel levensgevaarlijk is gezien je er waus zo uit flikkert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |