Thanks bert.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Ik wil reageren maar weet niets te zeggen.... Speciaal voor jou zodat je weet dat iemand het gelezen heeft
Voor mij was 4chan toen ik 17 was ook ideaal, eindelijk mensen met mijn humor. Nu is het populair, maar vroeger keek men je scheef aan als je er voor uit kwam.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef LookAtMe het volgende:
Ik heb ook wel eens gehoord dat mensen dat van mij vinden. Dingen die niet met mij te maken hebben kunnen me vaak niet zo veel schelen, en soms dingen over mezelf eigenlijk ook niet.
Een aantal vrienden van me zijn een beetje hetzelfde daarin, opzich wel fijn af en toe om zo over dingen te kunnen praten. Anderen kijken me soms wel raar aan.
Plus je hebt er zelf geen last van, waarom dit topic danquote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef _NZT_ het volgende:
Er zal vast wel reden zijn, maar wat jij beschrijft vind ik niet abnormaal of een afwijking.
Ik vind het interessant om er over te praten met gelijkgestemden en ik wil ook weleens weten waarom sommige mensen wél zo overstuur raken van vermiste kinderen of Taksim.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Plus je hebt er zelf geen last van, waarom dit topic dan
Ja best wel. Behalve dat ik m'n best doe om mensen niet als minions te behandelen. Ik had het idee dat ik zoiets soms misschien deed, dus zeg nu dingen soms anders.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Er is mij trouwens wel een paar keer gezegd dat ik tekenen vertoon van narcisme. Dat klopt wel: narcisten zijn van binnen heel onzeker maar kunnen wel heel arrogant en self-centered over komen. Nog steeds behandel ik veel mensen (onbewust) als een soort minions. In relaties wordt mij vaak gezegd dat ik moet stoppen met ze als slaafje behandelen. Pas dan heb ik door dat ik dat doe. Het is voor mij een soort natuurlijk gevoel dat dingen gewoon (moeten) gaan zoals ik het wil. Als het niet zo is word ik boos. Heel boos.
Toch ben ik soms ook heel negatief over mijzelf, dan ben ik bang dat ik nooit ga bereiken wat ik wil (een tentamen halen, een diploma, een baan, etc.)
Herkenbaar?
Denk je nou echt dat die mensen op facebook er 1 seconde van wakker hebben gelegen?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik vind het interessant om er over te praten met gelijkgestemden en ik wil ook weleens weten waarom sommige mensen wél zo overstuur raken van vermiste kinderen of Taksim.
Ik ken wel twee mensen die in persoon overstuur waren om Turkije.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die mensen op facebook er 1 seconde van wakker hebben gelegen?
Ja dat kan... De een is wat gevoeliger dan de andere. Ik vond het ook sneu voor die jochies, maar maakte ook wel foute grappen erover na een paar dagen. Kan me makkelijk voorstellen dat er mensen zijn die het helemaal niks boeien.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Nuja, ik ken veel mensen die oprecht helemaal geraakt waren toen die twee koters vermist waren: Ruben en Julian. Ik zag alleen een heel lelijk kind met hazetanden.
Ik vond het niet sneu omdat ik die kinderen lelijk vond. Ik moet je zeggen dat ik zelfs een "good riddance" gevoel kreeg.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:02 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja dat kan... De een is wat gevoeliger dan de andere. Ik vond het ook sneu voor die jochies, maar maakte ook wel foute grappen erover na een paar dagen. Kan me makkelijk voorstellen dat er mensen zijn die het helemaal niks boeien.
Oké... Geen flauw idee wat ik hierop moet zeggen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:03 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik vond het niet sneu omdat ik die kinderen lelijk vond. Ik moet je zeggen dat ik zelfs een "good riddance" gevoel kreeg.
En als mensen dat normaal of niet erg vinden probeer je weer een stapje verder te gaan?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:03 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik vond het niet sneu omdat ik die kinderen lelijk vond. Ik moet je zeggen dat ik zelfs een "good riddance" gevoel kreeg.
En je dacht niet 'he, wat vervelend voor die moeder'?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:03 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op maandag 8 juli 2013 22:07 schreef Zneeser het volgende:
[..]
En als mensen dat normaal of niet erg vinden probeer je weer een stapje verder te gaan?
Ja, mensen zijn altijd geschokt.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Oké... Geen flauw idee wat ik hierop moet zeggen.
Ik ben al midden-twintig, het is niet dat ik net 19 ben. ik denk dat dit gewoon blijft.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef B-FliP het volgende:
Heel veel psychische zaken zijn terug te herleiden naar dingen die je hebt meegekregen of niet hebt meegekregen in je jeugd, maar ook de fase waarin je in je leven staat. Natuurlijk zijn we met het internet aan heel wat gewend geraakt, maar op het moment dat iets erg naars gebeurt waar je zelf bij bent denk ik dat je wat minder koeltjes reageert. Verder is 4chan als "jouw sort humor" de humor van miljoenen mensen die niet een scheve blik van "wat schokkend/raar" krijgen, maar van dom lomp kinderachtig vermaak, al is het zeker melig, is het vaak gewoon van een bedroevend niveau.
Lees je postje over 5 of 10 jaar eens terug zou ik zeggen en ben benieuwd wat je er dan van vind.
Helemaal niet.Sorry.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:07 schreef erikkll het volgende:
[..]
En je dacht niet 'he, wat vervelend voor die moeder'?
Ik heb hetzelfde bij jouw topics waarschijnlijk, dus ik mag je wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:09 schreef Apuleius het volgende:
Zeg, SputnikSweetheart, ik zou je best willen steunen, maar het kan me werkelijk geen reet schelen wat je te vertellen hebt. Mocht ik je ooit treffen, dan wil ik je rechterhand wel even schudden.
Sterf.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:10 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde bij jouw topics waarschijnlijk, dus ik mag je wel.
Dit... Zelf een poos geleden door moeilijke omstandigheden zelf ook op een dag de knop omgezet, afgesloten voor alles en alleen maar zorgen voor mezelf.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef B-FliP het volgende:
Lees je postje over 5 of 10 jaar eens terug zou ik zeggen en ben benieuwd wat je er dan van vind.
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:12 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Dingen die in het echte leven (mijn leven) gebeuren vind ik wel erg omdat ze op mij betrekking hebben. Als ik mijn opa verlies dan is het erg want het is mijn opa. Als iemand zijn opa verliest vind ik het alleen erg als de desbetreffende opa en ik een band hadden gehad.
Oh ik ben absoluut niet geschokt hoor...quote:Op maandag 8 juli 2013 22:09 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ja, mensen zijn altijd geschokt.
Dan heb je nog wat ruimte om verder af te zakken, toen mijn oma overleed haalde ik mijn schouders op. :pquote:Op maandag 8 juli 2013 22:12 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Dingen die in het echte leven (mijn leven) gebeuren vind ik wel erg omdat ze op mij betrekking hebben. Als ik mijn opa verlies dan is het erg want het is mijn opa. Als iemand zijn opa verliest vind ik het alleen erg als de desbetreffende opa en ik een band hadden gehad.
hoe waren je ouders? zijn die wel inlevend en empathisch?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:10 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik ben al midden-twintig, het is niet dat ik net 19 ben. ik denk dat dit gewoon blijft.
Het is dubbel. Ik hou van mijn vriend, hij is een van de weinige mensen die mij oprecht boeit. Maar toen zijn opa overleed was hij er ook laks onder want hij en zijn opa hadden geen echte band. Ik vind het wel erg als mijn vriend verdrietig is , dan wil ik hem troosten en daar voel ik oprecht wat bij. Maar ik denk dat hij de enige is waarbij is het oprecht heel erg vindt.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef erikkll het volgende:
Heb je een vriend? Wat als er iets met zijn naaste familie gebeurt dan? Doet dat je iets?
Oké, dat is dan wel weer 15 stapjes erger dan ik het heb, ik had er weinig mee wat die jochies betreft en kreeg ook een beetje jeuk van het hele facebook gedoe maar toen ze eindelijk gevonden werden in een afvoerpijp vond ik het in ieder geval wel naar voor de nabestaanden.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:03 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Mijn moeder toonde nooit echt gevoel, behalve boosheid. Mijn vader werkte vaak over. Dus ik kom al niet echt uit een warm, knuffelig nest of zo. Ben met mijn vriend wel heel knuffelig en liefdevol. Maar we kunnen ook echt erge ruzies hebben.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef Daskaar het volgende:
[..]
hoe waren je ouders? zijn die wel inlevend en empathisch?
kan je je een keerpunt heugen dat je minder gevoel had voor anderen?
ik herken veel in wat je zegt op internet fora trouwens.
Ik denk dat ik het wel goed zou doen als rechercheur of zo.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Oké, dat is dan wel weer 15 stapjes erger dan ik het heb, ik had er weinig mee wat die jochies betreft en kreeg ook een beetje jeuk van het hele facebook gedoe maar toen ze eindelijk gevonden werden in een afvoerpijp vond ik het in ieder geval wel naar voor de nabestaanden.
Verder herken ik wel het één en ander maar blijkbaar zit ik nog aan de rationeel-warme kant van het verhaal, jij hangt ergens aan de verre rationeel-koude kant. Hoeft verder geen probleem te zijn zolang jij maar vrede hebt met wie je bent en wel in kan zien dat andere mensen wel emotioneel zijn over bepaalde zaken en dat ook accepteert. En ik denk wel dat jou enigszins koude blik soms goed van pas kan komen in bepaalde zaken.
Want je gelooft neit dat er mensen zijn met weinig/geen empathie?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Zneeser het volgende:
Ik begin een half goede troll te ruiken die het niet vol kan houden.
Zondeeeeee
Waarom? Wat boeit het jou of die moorden opgelost worden? Good riddance toch.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel goed zou doen als rechercheur of zo.
Mijn opa is ziek maar dat is al jaren zo, als hij dood gaat is het geen schok meer omdat ik verbaasd ben dat hij nog steeds leeft met zijn kwalen. Maar als mijn vriend dood zou gaan zou ik compleet doordraaien.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:14 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Dan heb je nog wat ruimte om verder af te zakken, toen mijn oma overleed haalde ik mijn schouders op. :p
*edit* Overigens schrok ik er wel een beetje van hoe weinig ik er bij voelde, want ik heb haar toch altijd wel een toffe oma gevonden. :/
Precies, zoiets. Zolang je maar geen sociaal werker wordt oidquote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel goed zou doen als rechercheur of zo.
De spanning en sensatie. Het oplossen van de puzzel. Ik ben dol op crimi''s.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:17 schreef erikkll het volgende:
[..]
Waarom? Wat boeit het jou of die moorden opgelost worden? Good riddance toch.
Je kan het zien als een interessante puzzel. Beetje Doctor House achtig.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:17 schreef erikkll het volgende:
[..]
Waarom? Wat boeit het jou of die moorden opgelost worden? Good riddance toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |