Thanks bert.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Ik wil reageren maar weet niets te zeggen.... Speciaal voor jou zodat je weet dat iemand het gelezen heeft
Voor mij was 4chan toen ik 17 was ook ideaal, eindelijk mensen met mijn humor. Nu is het populair, maar vroeger keek men je scheef aan als je er voor uit kwam.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:51 schreef LookAtMe het volgende:
Ik heb ook wel eens gehoord dat mensen dat van mij vinden. Dingen die niet met mij te maken hebben kunnen me vaak niet zo veel schelen, en soms dingen over mezelf eigenlijk ook niet.
Een aantal vrienden van me zijn een beetje hetzelfde daarin, opzich wel fijn af en toe om zo over dingen te kunnen praten. Anderen kijken me soms wel raar aan.
Plus je hebt er zelf geen last van, waarom dit topic danquote:Op maandag 8 juli 2013 21:56 schreef _NZT_ het volgende:
Er zal vast wel reden zijn, maar wat jij beschrijft vind ik niet abnormaal of een afwijking.
Ik vind het interessant om er over te praten met gelijkgestemden en ik wil ook weleens weten waarom sommige mensen wél zo overstuur raken van vermiste kinderen of Taksim.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Plus je hebt er zelf geen last van, waarom dit topic dan
Ja best wel. Behalve dat ik m'n best doe om mensen niet als minions te behandelen. Ik had het idee dat ik zoiets soms misschien deed, dus zeg nu dingen soms anders.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Er is mij trouwens wel een paar keer gezegd dat ik tekenen vertoon van narcisme. Dat klopt wel: narcisten zijn van binnen heel onzeker maar kunnen wel heel arrogant en self-centered over komen. Nog steeds behandel ik veel mensen (onbewust) als een soort minions. In relaties wordt mij vaak gezegd dat ik moet stoppen met ze als slaafje behandelen. Pas dan heb ik door dat ik dat doe. Het is voor mij een soort natuurlijk gevoel dat dingen gewoon (moeten) gaan zoals ik het wil. Als het niet zo is word ik boos. Heel boos.
Toch ben ik soms ook heel negatief over mijzelf, dan ben ik bang dat ik nooit ga bereiken wat ik wil (een tentamen halen, een diploma, een baan, etc.)
Herkenbaar?
Denk je nou echt dat die mensen op facebook er 1 seconde van wakker hebben gelegen?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:00 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik vind het interessant om er over te praten met gelijkgestemden en ik wil ook weleens weten waarom sommige mensen wél zo overstuur raken van vermiste kinderen of Taksim.
Ik ken wel twee mensen die in persoon overstuur waren om Turkije.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die mensen op facebook er 1 seconde van wakker hebben gelegen?
Ja dat kan... De een is wat gevoeliger dan de andere. Ik vond het ook sneu voor die jochies, maar maakte ook wel foute grappen erover na een paar dagen. Kan me makkelijk voorstellen dat er mensen zijn die het helemaal niks boeien.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef SputnikSweetheart het volgende:
Nuja, ik ken veel mensen die oprecht helemaal geraakt waren toen die twee koters vermist waren: Ruben en Julian. Ik zag alleen een heel lelijk kind met hazetanden.
Ik vond het niet sneu omdat ik die kinderen lelijk vond. Ik moet je zeggen dat ik zelfs een "good riddance" gevoel kreeg.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:02 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja dat kan... De een is wat gevoeliger dan de andere. Ik vond het ook sneu voor die jochies, maar maakte ook wel foute grappen erover na een paar dagen. Kan me makkelijk voorstellen dat er mensen zijn die het helemaal niks boeien.
Oké... Geen flauw idee wat ik hierop moet zeggen.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:03 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik vond het niet sneu omdat ik die kinderen lelijk vond. Ik moet je zeggen dat ik zelfs een "good riddance" gevoel kreeg.
En als mensen dat normaal of niet erg vinden probeer je weer een stapje verder te gaan?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:03 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Ik vond het niet sneu omdat ik die kinderen lelijk vond. Ik moet je zeggen dat ik zelfs een "good riddance" gevoel kreeg.
En je dacht niet 'he, wat vervelend voor die moeder'?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:03 schreef SputnikSweetheart het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op maandag 8 juli 2013 22:07 schreef Zneeser het volgende:
[..]
En als mensen dat normaal of niet erg vinden probeer je weer een stapje verder te gaan?
Ja, mensen zijn altijd geschokt.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Oké... Geen flauw idee wat ik hierop moet zeggen.
Ik ben al midden-twintig, het is niet dat ik net 19 ben. ik denk dat dit gewoon blijft.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef B-FliP het volgende:
Heel veel psychische zaken zijn terug te herleiden naar dingen die je hebt meegekregen of niet hebt meegekregen in je jeugd, maar ook de fase waarin je in je leven staat. Natuurlijk zijn we met het internet aan heel wat gewend geraakt, maar op het moment dat iets erg naars gebeurt waar je zelf bij bent denk ik dat je wat minder koeltjes reageert. Verder is 4chan als "jouw sort humor" de humor van miljoenen mensen die niet een scheve blik van "wat schokkend/raar" krijgen, maar van dom lomp kinderachtig vermaak, al is het zeker melig, is het vaak gewoon van een bedroevend niveau.
Lees je postje over 5 of 10 jaar eens terug zou ik zeggen en ben benieuwd wat je er dan van vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |