Dat waren cadeautjes van Der Schuquote:Op zondag 28 juli 2013 11:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Webber is ook de beste niet, rijdt ook al jaren in de beste auto van het veld en toch heeft Rubens 2 overwinningen meer dan Webber.
Weltschermz-style wil dat dus onherroepelijk zeggen dat Rubens een betere coureur is dan Webber? Toch?
Weet jij trouwens waarom Giedo met de oude neus reed, hij reed ook zonder vanity panel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:04 schreef Marks het volgende:
MOOOOOOOOOI sport 1 geen signaal via upc![]()
Hopelijk is dat voor fp 2 verholpen
Giedo trouwens een seconde achter Pic, das niet niks.
En oja, Maldonado is ook weer, zoals zo vaak, gewoon sneller dan Bottas.
Maldonado wordt ondergewaardeerd volgens mij en Bottas overgewaardeerd, uiteindelijk zijn ze bijzonder aan elkaar gewaagd.
En wanneer taait die !"!#"$"#$ Massa een keer af? Is toch beschamend wat die laat zien![]()
Van mij had Massa de LMS series in mogen gaan en Webber dan naar Ferrari.
Is je [censored] account gebanned?quote:
Dit vind ik inmiddels zo achterhaald en wordt zo vaak aangehaald dat het bijna vervelend wordt. Alonso wordt te veel als een Messias gezien. In een langzame wagen kun je geen toptijden rijden. Wel kun je zo min mogelijk fouten maken door goede concentratie en jezelf niet gek te laten maken door anderen. Daar is Alonso wellicht goed in, maar dat kunnen meer coureurs.quote:Op zondag 28 juli 2013 09:49 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Alleen Alonso kan in een langzame auto snelle ronden rijden, de anderen op de grid niet.
net als Lewis, Webber, Rosberg, Perez en Hulk. De rest zit daar achter.quote:
Lewis schat ik toch wat hoger inquote:Op zondag 28 juli 2013 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
net als Lewis, Webber, Rosberg, Perez en Hulk. De rest zit daar achter.
En Massa, Sutil, Di Resta, Ricciardo, Vergne, Bianchi, Grosjean, Maldonado en Bottas.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
net als Lewis, Webber, Rosberg, Perez en Hulk. De rest zit daar achter.
maakt teveel fouten om in de groep van kimi/alonso/vettel te mogen imo.quote:
De groep waarin Kimi en Alonso zitten bestaat natuurlijk niet. Alonso en Massa zitten duidelijk niet in dezelfde groep, terwijl Kimi en Massa dat duidelijk wel zitten. Dus dat slaat nergens op.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:19 schreef Toekito het volgende:
Button is gewoon goed. Niet de Alonso/Kimi/Vettel maar de groep erachter.
kimi is 3 slagen beter dan massa man.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De groep waarin Kimi en Alonso zitten bestaat natuurlijk niet. Alonso en Massa zitten duidelijk niet in dezelfde groep, terwijl Kimi en Massa dat duidelijk wel zitten. Dus dat slaat nergens op.
Nee want die zitten daar weer onder :-)quote:Op zondag 28 juli 2013 11:43 schreef Desunoto het volgende:
Zal ik nu maar de rest van het deelnemersveld opsommen?
Dat zou een vrij ongefundeerde, vrijblijvende, door persoonlijke sympathie ingegeven speculatie zijn, als ze niet allebei in dezelfde auto hadden gezeten. Dat hebben ze echter wel, en dat maakt je stelling nogal bespottelijk.quote:
Ben Buttonfan dus wat Felipe en Kimi doen zoeken ze maar uit.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zou een vrij ongefundeerde, vrijblijvende, door persoonlijke sympathie ingegeven speculatie zijn, als ze niet allebei in dezelfde auto hadden gezeten. Dat hebben ze echter wel, en dat maakt je stelling nogal bespottelijk.
quote:Op zondag 28 juli 2013 12:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ben Buttonfan dus wat Felipe en Kimi doen zoeken ze maar uit.
Zolang ze maar aan de kant gaan als JB eraan komt.
ik erger me idd groen en geel aan die bak vosss. De races zijn verder wel ok in het algemeen.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:16 schreef Geralt het volgende:
aan de kant gaan als button eraan komt? man dan moeten ze vol op de rem anders komt button er helemaal niet aan!
Is toch wel een tijd geleden dat zowel McLaren als Ferrari een goeie auto vanaf dag 1 haddenquote:Op zondag 28 juli 2013 12:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik erger me idd groen en geel aan die bak vosss. De races zijn verder wel ok in het algemeen.
En ik vind het kortzichtig om je te baseren op de jaren dat Kimi en Massa in hetzelfde team hebben gereden. Na de comeback van Kimi is hij beduidend sterker dan Massa. Zowel vorig jaar als dit jaar heeft Massa maar half zo veel punten als de Fin. Alonso heeft juist meer punten in 2012 en 2013 dan Kimi, dus dan doet Massa iets fout in de Ferrari.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat zou een vrij ongefundeerde, vrijblijvende, door persoonlijke sympathie ingegeven speculatie zijn, als ze niet allebei in dezelfde auto hadden gezeten. Dat hebben ze echter wel, en dat maakt je stelling nogal bespottelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |