Als een auto ECHT stuk gaat doe je er niks aan, dus dat kan gebeuren. Maar uitvallende KERS, mislukte pitstops en zo is altijd Webber. Net als het vroeger altijd bij Irvine en Barichello misging en nooit bij Schumacher.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Vorige race nog was het Vettel.
Vorig weekend viel de KERS van Vettel uit tijdens de race.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als een auto ECHT stuk gaat doe je er niks aan, dus dat kan gebeuren. Maar uitvallende KERS, mislukte pitstops en zo is altijd Webber. Net als het vroeger altijd bij Irvine en Barichello misging en nooit bij Schumacher.
Klopt!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:36 schreef alwaysonhold het volgende:
Waarom kijken we nog,: om Vettel iedere keer te zien winnen!!!
Dat zeg ik, als het gewoon echt stuk gaat doe je er niks aan. Bij Webber gaat het alleen opvallend VAAK stuk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Vorig weekend viel de KERS van Vettel uit tijdens de race.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zeg ik, als het gewoon echt stuk gaat doe je er niks aan. Bij Webber gaat het alleen opvallend VAAK stuk.
quote:Maar uitvallende KERS, mislukte pitstops en zo is altijd Webber
Hamilton rijdt dadelijk even een 1:19.3 joh.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:39 schreef JohnB52 het volgende:
Laat ik eens wat geks roepen: Grosjean op pole!
Nou als er eens wat anders dan een red bull of een Mercedes op pole zou staan, beetje afwisseling?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:40 schreef Nober het volgende:
Ben benieuwd als Kimi naar Red Bull gaat hoe vaak hij een probleem heeft, dan weten we dat het geen toeval kan zijn.
[..]
Hamilton rijdt dadelijk even een 1:19.3 joh.
Een dag niet gezeurd, is een dag niet geleefd. Voor Button althans.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:45 schreef alwaysonhold het volgende:
Button, zeur eens niet zo...gassen!
Pfff. neem het eens niet zo letterlijk. Je begrijpt het best.quote:
Klopt, dat wil dus zeggen dat hij daarvoor beter kon....geen figuur ala Frijns bijvoorbeeld, die gast altijd hardquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Sinds Webber heeft aangekondigd te stoppen rijdt Ricciardo een stuk beter.
twitter:F1PitRadio twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 14:47:05JB, "Yeah, understeer was my biggest problem, but there you go" reageer retweet
Toch heeft Button 3x zoveel punten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:44 schreef alwaysonhold het volgende:
Perez wast Button weer de oren, Button is een 2de rangs rijder
Ik vraag me af en toe echt af of die monteurs niet simpel worden van het geklaag van die man.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:48 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:F1PitRadio twitterde op zaterdag 27-07-2013 om 14:47:05JB, "Yeah, understeer was my biggest problem, but there you go" reageer retweet
Lotus moet het niet hebben van kwalificeren tenzij die Silverstone test iets opgeleverd heeft. Maar Mercedes waarschijnlijk gewoon weer pole al zal Vettel ook wel snel zijn als zijn KERS het houdt.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:45 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Nou als er eens wat anders dan een red bull of een Mercedes op pole zou staan, beetje afwisseling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |