ik denk hulkenbergquote:Op zondag 28 juli 2013 13:23 schreef JohnB52 het volgende:
Moeilijke vraag bij RTL
Wie won dit jaar al 4 gps?
Vettel
Hulkenberg.
Thanks, werkt perfect!quote:Op zondag 28 juli 2013 12:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
XBMC installeren en Navi-x plug-in gebruiken.
Tutorial om Navi-x te activeren in XBMC hier.
Klopt, je moet sms'en naar n heeeel lang nummer ;-)quote:Op zondag 28 juli 2013 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog steeds moeilijker dan het belspel van SBS6.
was een mazzeltje, maar wel aardig ja.quote:
http://www.viplivebox.eu/(...)e-stream-online.htmlquote:Op zondag 28 juli 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
De persoon met een stream is een harde baas.
Is die uit de OP stuk?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werkt best goed, net iets betere kwaliteit dan de vipbox streams.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:11 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je hebt Navi-x draaiende?
Ga naar Navi-x Media portal -> most viewed 24 hours. Daar staan de meest recente kanalen.
Ik draai op dit moment ''Live TV channel 24/24 livestreaming by @MrAlwaysAway'' daar staat ''Sky Sport F1'' in de lijst.
Goed beeld, en nog geen haperen gehad daarmee. Maar je kunt er ook proberen van ''Maxpowers'' of een ''Hammy35'' kanaal.
Ik heb hem draaiende op mijn oude Xbox-beestje. Maar je kunt hem ook op ander mediaspelers/consoles installeren, en dan kun je gewoon op tv kijkenquote:Op zondag 28 juli 2013 13:59 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Werkt best goed, net iets betere kwaliteit dan de vipbox streams.
Als ik nou eens een Acestream aan de praat kreeg.. die dingen werken bij mij nooit. Werk nu met een sopcast stream en die darkshadow posttequote:Op zondag 28 juli 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |