Dat is natuurlijk gelul van die site, want volgend jaar is het sowieso op Hockenheim; al had de Nürburgring 100 miljoenmiljard in de pot zitten. Die 2 wisselen nog steeds jaarlijks af voor zover ik weet.quote:Op korte termijn kan er al uitsluitsel zijn over de verkoop van het Nürburgring F1-circuit, de Nordschleife en de omliggende gebouwen. Door de onzekere situatie in de Eifel zal de Formule 1-race van Duitsland volgend jaar sowieso niet op de Nürburgring plaatsvinden, maar op de Hockenheim Ring.
Die dementerende zak knoken zal zich gewoon niet meer kunnen herinneren wat ie 40 minuten ervoor gezegd hadquote:Op maandag 8 juli 2013 21:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij ontkende hij dat weer afgelopen weekend op TV.
En die regeling is zo om financiële redenen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gelul van die site, want volgend jaar is het sowieso op Hockenheim; al had de Nürburgring 100 miljoenmiljard in de pot zitten. Die 2 wisselen nog steeds jaarlijks af voor zover ik weet.
"In future, all our camera crews will only be allowed to film from the pit wall."quote:Op zondag 7 juli 2013 14:34 schreef JohnB52 het volgende:
Let op, volgende race geen cameramannen meer in korte broek, polo en koptelefoon, maar in brandvertragende pakken en een helm
twitter:adamcooperf1 twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 12:22:52Overhead video shot by a fan shows how fast @AussieGrit's wheel was travelling and how lucky Lotus guys were: http://t.co/wAeKqB0LCn reageer retweet
quote:"F1 Grand Prix Germany (Nuer..." Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door Formula One Management.
Ik vermoed dat die Youtube clip hetzelfde is als de clip in Dimauro's linkquote:
Dat was van een andere orde, dan moet je ook nog zijn snelheid meetellen plus dat alles behalve zijn hoofd vastzit en die klap dus opvangtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:25 schreef Meike26 het volgende:
Toch vreemd hoe deze persoon er vanaf komt met wat lichte verwondingen en dat Surtees Jr. een band op zijn kop kreeg alsof het een volleyballetje was, maar er wel aan overleed
Zo vreemd vind ik dat niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:25 schreef Meike26 het volgende:
Toch vreemd hoe deze persoon er vanaf komt met wat lichte verwondingen en dat Surtees Jr. een band op zijn kop kreeg alsof het een volleyballetje was, maar er wel aan overleed
Maar je zegt het zelf al: monteurs met helm en overall. Die camera mannen staan daar in hun in-de-kraag-F1-logo-hemdje zonder enige bescherming met een machine van ~15kg in de nek.quote:Op woensdag 10 juli 2013 18:49 schreef twiFight het volgende:
Ik vind het een wat dubbele regeling. Meer veiligheid voor die mensen is zeker terecht. Maar alle monteurs van alle teams staan ook nog in de pits en hebben (door hun aantallen) een veel groter risico om geraakt te worden. En toch mogen die met overal en helm daar blijven.
Het was stom toeval dat een cameraman geraakt werd. Ik snap niet waarom cameramannen nu anders behandeld gaan worden dan de andere mensen in de pitstraat.
Ben 't er wel volledig mee eens hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:36 schreef twiFight het volgende:
De cameramannen mag ik hopen ook en zo niet, dan mogen ze daar wel eens rap mee beginnen. En het leek me duidelijk uit mijn post maar blijkbaar niet: ik vind dat ook camerapersoneel overall en helm aanmoeten!
Hoevaak hebben we in het verleden al niet gezien dat een menselijke lollypop een coureur wegstuurt terwijl de pitstop nog niet klaar is? Vaak zat volgens mij.quote:Met een menselijke lollypop was het ongeval waarschijnlijk niet gebeurt
Ben ik het zeker wel eens, maar het systeem werkt niet goed en bij dit ongeval had een menselijke lollypop Webber hoogst waarschijnlijk nooit weggestuurd, maar het systeem herkende een contact in de wielnaaf en gaf dus groen voor rechts-achter. Het was overduidelijk dat ze nog niet klaar waren. Voor de 2e of 3e keer gaat het op deze manier al mis met geblesseerde monteurs en nu een cameraman die ongelukkig word geraakt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoevaak hebben we in het verleden al niet gezien dat een menselijke lollypop een coureur wegstuurt terwijl de pitstop nog niet klaar is? Vaak zat volgens mij.
Tevens waar mensen werken worden fouten gemaakt en dat is niet 100% te voorkomen.
Verder is imo de F1 de laatste 15 jaar compleet doorgeslagen in veiligheid en dat vind ik persoonlijk een slechte zaak. Gevaarlijk is het al lang niet meer. En dat is jammer.
Ik vind het ook wat overdreven deze maatregel maar aan de andere kant zijn er nu zoveel technologische mogelijkheden dat je niet eens cameramannen nodig hebt om toch goed in de pits te filmenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ben ik het zeker wel eens, maar het systeem werkt niet goed en bij dit ongeval had een menselijke lollypop Webber hoogst waarschijnlijk nooit weggestuurd, maar het systeem herkende een contact in de wielnaaf en gaf dus groen voor rechts-achter. Het was overduidelijk dat ze nog niet klaar waren. Voor de 2e of 3e keer gaat het op deze manier al mis met geblesseerde monteurs en nu een cameraman die ongelukkig word geraakt.
Ik ben het ook wel met je eens dat ze qua veiligheid veel te ver zijn doorgeslagen. Zo zijn de coureurs pussies geworden wat betreft het regenweer. Puur uit angst voor een crash zoals in 1998 op Spa, wat gewoon een freak accident was net zoals nu met die cameraman die geraakt word door een stuiterend wiel.
Ik hoop heel erg dat als die grijze zak is opgehoepeld, dat we dan weer een ander F1 te zien krijgen.
Maar ik ben er bang voor
Ja oke, maar fotografen mogen dus ook niet meer in de pits komen, maar mogen wel de pitstraat overrennen om op de pitwall te gaan staan ?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat overdreven deze maatregel maar aan de andere kant zijn er nu zoveel technologische mogelijkheden dat je niet eens cameramannen nodig hebt om toch goed in de pits te filmen
Dat is altijd een beetje het punt met politieke beslissingen die ook nog eens heel snel zijn genomen, ze hadden daar beter wat de tijd voor kunnen nemen om te kijken wat te verbeteren.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:59 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja oke, maar fotografen mogen dus ook niet meer in de pits komen, maar mogen wel de pitstraat overrennen om op de pitwall te gaan staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |