SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Dat verstond je goed. Classic Haribo is een koers.quote:
Oh toch, want daarna dacht ik dat hij iets anders zei. Ik versta hem niet zo goed.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat verstond je goed. Classic Haribo is een koers.
Dat heeft die van zijn vaderquote:Op maandag 8 juli 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh toch, want daarna dacht ik dat hij iets anders zei. Ik versta hem niet zo goed.
Johan doet altijd alsof hij niet met de waan van de dag meegaat, maar ondertussenquote:
Ook dat 'ie zegt dat ze voor de ontsnapping gaan. Daar gaan ze dus echt totaal niet voorquote:Op maandag 8 juli 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
CowboysArgos heeft als enige een etappe gewonnen.
Alles waar Johan op afgeeft doet die altijd zelfquote:Op maandag 8 juli 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Johan doet altijd alsof hij niet met de waan van de dag meegaat, maar ondertussen
Klopt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alles waar Johan op afgeeft doet die altijd zelf
Beter dan dat gefohnde hair met Sjelquote:Op maandag 8 juli 2013 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind dat rock 'n roll back to the sixties kapsel wel wat hebben.
Het is nu een beetje TE rock 'n roll. Vooral zijn pony.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind dat rock 'n roll back to the sixties kapsel wel wat hebben.
Het is vooral Heel. Erg. Dood.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is nu een beetje TE rock 'n roll. Vooral zijn pony.
Die reed vierkante bochten.quote:
Niks voor jou volgend jaar?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:44 schreef tong80 het volgende:
Altijd leuk om zo'n Giphart of Peter lusse Blauwzun en Filémon als kenners en liefhebbers te zien.
Ik vind Filemon en echt ratje.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:44 schreef tong80 het volgende:
Altijd leuk om zo'n Giphart of Peter lusse Blauwzun en Filémon als kenners en liefhebbers te zien.
Hij kwam ook niet echt aan het woord van de week vond ik.quote:
krokante kop?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:45 schreef danos het volgende:
Wat heeft die Boogy toch een krokante kop zeg.
die ging blind de afdaling inquote:Op maandag 8 juli 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
Chute Zülle zag je ook vaak in beeld destijds.
Van Houwelingen en Ducrot zijn plaatsgenoten. Die kennen Tong niet en zouden nooit knecht van me willen zijn.quote:
Porte beschuldigt Froome van niet-werkende doping.twitter:hendriksmj twitterde op maandag 08-07-2013 om 20:44:34Porte doet opmerkelijke uitspraken over zijn 'samenwerking' met Froome. Straks alles daarover in de #Avondetappe. reageer retweet
en kwam er met geweldige ogen uitquote:
Die lag heel vaak idd. Probleem bij hem was vooral z'n gezichtsvermogen..quote:Op maandag 8 juli 2013 20:45 schreef Redefine het volgende:
Chute Zülle zag je ook vaak in beeld destijds.
Iedereen kent Tongquote:Op maandag 8 juli 2013 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Houwelingen en Ducrot zijn plaatsgenoten. Die kennen Tong niet en zouden nooit knecht van me willen zijn.
A. wat win ik nu?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
In welk deel vd uitzending word het Boogerd doping grapje gemaakt ?
A Voor de Eerste Break
B na de 1e break
Stem tour a of tour b naar 3030
Die zal zich wel hebben beklaagd over het moment dat Froome het zelf deed en Porte dus vermoord.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:46 schreef Pino112 het volgende:
Porte beschuldigt Froome van niet-werkende doping.twitter:hendriksmj twitterde op maandag 08-07-2013 om 20:44:34Porte doet opmerkelijke uitspraken over zijn 'samenwerking' met Froome. Straks alles daarover in de #Avondetappe. reageer retweet
Froome at zijn biefstukje ook opquote:Op maandag 8 juli 2013 20:46 schreef Pino112 het volgende:
Zodra het regende had hij inderdaad problemen met zijn bril.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die lag heel vaak idd. Probleem bij hem was vooral z'n gezichtsvermogen..
Liever Dries met prive concertquote:Op maandag 8 juli 2013 20:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Boogie komt binnekort uit de kas om je de prijs te bezorgen.
En grappen over Marginal gains, Aicar en Ibarguren?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:48 schreef Redefine het volgende:
Bus- en Irizar/Bakelantsgrappen zijn zo vorige week
Geniaal filmpje.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:48 schreef Pino112 het volgende:
OGE is een bazenteam met hun AC/DC-tribute
Bijvoorbeeld ja. Ben benieuwd.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zal zich wel hebben beklaagd over het moment dat Froome het zelf deed en Porte dus vermoord.
Die worden niet op tv gemaakt hèquote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En grappen over Marginal gains, Aicar en Ibarguren?
Had een marketeerder aan de lijn die moest lachen dat ik Tong was.quote:
Dan mag het allemaal opeens. Beetje chanant.quote:
Waarschijnlijk is het gewoon iets onbenulligs dat de NOS zit te hypen.quote:
Aquote:Op maandag 8 juli 2013 20:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
In welk deel vd uitzending word het Boogerd doping grapje gemaakt ?
A Voor de Eerste Break
B na de 1e break
Stem tour a of tour b naar 3030
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had een marketeerder aan de lijn die moest lachen dat ik Tong was.
Wij zijn dag in dag uit de wedstrijd aan het verslaan. En er zijn wat minder mensen die hier mee lezen dan dit kijkenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan mag het allemaal opeens. Beetje chanant.
Kan zelfs best een man zijn.quote:
De ronde unisex. Multi inzetbaar.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
De knapste vrouw die Fransesco ooit gezien heeft
Schoonste.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
De knapste vrouw die Fransesco ooit gezien heeft
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:58 schreef Redefine het volgende:
Belkin zorgt voor een betere (ver)binding binnen de ploeg
Hij is baas.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik vind LTD toch wel een beetje eng eigenlijk, zoals hij eruit ziet.
Alsof de tram er een paar keer overheen is gereden.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Zo zagen holbewoners eruitquote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Het kan enger hoor. Zijn ook wel plaatjes van, dat ie een beetje bebloed is.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
EL TIE DIE zou best een neef kunnen zijn van TE JE BE ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef danos het volgende:
Als ik die ltd niet op de fiets zie denk ik altijd dat het een neef is van schaatser Ted-Jan Bloemen.
Catweazle.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef danos het volgende:
Als ik die ltd niet op de fiets zie denk ik altijd dat het een neef is van schaatser Ted-Jan Bloemen.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het kan enger hoor. Zijn ook wel plaatjes van, dat ie een beetje bebloed is.
Catweazle, noemt DeMart hem altijd.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
De verhoudingen in zijn gezicht kloppen niet of zo. Te grote ogen.
Ja wel een baas
Dat snappen ze bij de NOS tenminste wel.quote:
Ik zou vooral ff tekeer willen gaan met wat wax en een pincetquote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wel een baas
Groene ogen bij zon woest uiterlijk lijkt een beetje op een junk.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wel een baas
Kan hij wel tegen denk ik. BAM harsen.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou vooral ff tekeer willen gaan met wat wax en een pincet
Ja het is nu echt:quote:Op maandag 8 juli 2013 21:04 schreef Lutte het volgende:
Journalistiek is toch echt een vak blijkt maar weer
Dat vergeten ze allemaal.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:04 schreef marcodej het volgende:
Ze gaan niet op hun bek of worden niet ziek, dat is het verschil.
Wel slechte doping dan als het nu beter gaat zónder.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rabobank hadden geen doping, dat was het verschil
Ductapequote:Op maandag 8 juli 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
Je zal die Planckaert maar in je ploeg hebben, qua lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |