Rare dingen ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat vind je precies zo erg dan? Heb je concretevoorbeelden want ik denk nu hele rare dingen erbij
Alles prima verder?quote:
Dat je wil krijsen als een baby als je iets niet mag pakken in de winkel of dat de buurman boos op je wordt als je staat te stoepkrijten op de stoep van buurman, of dat soort dingen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:32 schreef sitting_elfling het volgende:
Rare dingen ?Do tell? Ik vind het irritant dat we zo in een huisje-boompje-beestje leven worden gedrukt.
Nouja.. Het ''doe maar normaal dan doe je al gek genoeg'' motto zie je wel genoeg terug in ieder geval.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je wil krijsen als een baby als je iets niet mag pakken in de winkel of dat de buurman boos op je wordt als je staat te stoepkrijten op de stoep van buurman, of dat soort dingen.
Je wordt niet in huisje/boompje/beestje gedrukt. Het is alleen wel iets dat 'normaal' gevonden wordt omdat veel mensen toch wel wil schijnbaar, anders was die trend allang weggeweest.
Maar je wordt zeker niet verplicht of er zo ingedrukt om daaraan mee te doen vind ik.
Zo ben ik nog wel hoor. Behalve het krijsen als een babyquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je wil krijsen als een baby als je iets niet mag pakken in de winkel of dat de buurman boos op je wordt als je staat te stoepkrijten op de stoep van buurman, of dat soort dingen.
Dat inderdaad, over leeftijd wordt niet gesprokenquote:
Denk dat dat een beetje ligt aan de mensen die je om je heen hebt. Aan m'n moeders kant van de familie zie ik dat zeker terug. Bij m'n vaders kant dan weer totaal niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja.. Het ''doe maar normaal dan doe je al gek genoeg'' motto zie je wel genoeg terug in ieder geval.
Ik heb zeker genoeg zelf in mijn hand.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat dat een beetje ligt aan de mensen die je om je heen hebt. Aan m'n moeders kant van de familie zie ik dat zeker terug. Bij m'n vaders kant dan weer totaal niet.
Dus in die zin heb je daar genoeg zelf in de hand
Handje uit je broek maat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb zeker genoeg zelf in mijn hand.
Ik vind volwassen zijn of niet echt een random inhoudsloos iets.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikking, omdat er blijkbaar in elke cultuur een aantal mensen een heerschende opvatting hebben geschreven over hoe iemand zich 'volwassen' moet gedragen en iedereen in de samenleving verwacht dan maar even dat we die moeten volgen :- )
Maar ehm..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat dat een beetje ligt aan de mensen die je om je heen hebt. Aan m'n moeders kant van de familie zie ik dat zeker terug. Bij m'n vaders kant dan weer totaal niet.
Dus in die zin heb je daar genoeg zelf in de hand
Ik vind mezelf niet raar. Ik vind anderen zelden raar. Tis maar net hoe je het defineert. Iedereen is anders. En de ene persoon accepteert meer van dat anders zijn van een ander dan de andere.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ehm..
Begrijp jij ergens dat als jij van nature graag af en toe een beetje raar doet en je hele familie houdt dat tegen dat dat elkaar een beetje in de weg zit?
Toch iets wat ''jezelf zijn'' tegenzit zegmaar.
Naja als iemand opeens naar je gaat zwaaien terwijl je hem of haar niet kent ofzo?quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet raar. Ik vind anderen zelden raar. Tis maar net hoe je het defineert. Iedereen is anders. En de ene persoon accepteert meer van dat anders zijn van een ander dan de andere.
Ik merk wel dat ik een mindere klik heb me de kant van m'n moeder. En dat komt deels doordat zij anders in elkaar zitten dan ik. Niets mis mee, ieder zijn ding.
Ja dus? Dan vind ik dat raar ja. Aan de andere kant als het een leuk persoon lijkt, vind ik het raar maar wel leuk. Dus iets positiefs.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja als iemand opeens naar je gaat zwaaien terwijl je hem of haar niet kent ofzo?
Dat vind je niet ''raar''?Het wijkt af van het gedrag van bijna alle andere individuen.
Vandaag zwaaide een vrouw terug, ik moest lachen, dat vond ik erg leukquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus? Dan vind ik dat raar ja. Aan de andere kant als het een leuk persoon lijkt, vind ik het raar maar wel leuk. Dus iets positiefs.
Zie! iets positiefs.quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vandaag zwaaide een vrouw terug, ik moest lachen, dat vond ik erg leuk![]()
Ik ben altijd raar positiefquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie! iets positiefs.
Raar is niet altijd negatief.
Ik weiger om helemaal volwassen te worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:48 schreef sitting_elfling het volgende:
(Voor de ouderen onder ons) wie vond volwassen worden eigenlijk wel leuk?
Do tell why? Ik ben inmiddels een poging aan het wagen om in slaap te vallen maar vind het serieus een interessante vraagquote:Op woensdag 10 juli 2013 00:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weiger om helemaal volwassen te worden.
En ik zie als een blok op tegen die hatelijke 30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |