abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128763806
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:(
Er was een moment van butterflies yes.. : (
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128764097
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Yep. Masochistic gedrag helaas. Die relatie met haar was zo'n whirlwind, zo'n drama, zo'n hoge top en zo veel kuttigheid. Ze is qua looks de mindere .. maar ik smelt voor haar. :'(

Ik denk dat ik intern fysiek inderdaad al aanvoel dat ik de verkeerde kant op kan gaan ;(
Je maakt jezelf liever kapot dan dat je waar je werkelijk mee zit onder ogen komt?

Begrijpelijk hor, het is ook geen verwijt oid, het is alleen zo verdomde zonde.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:20:11 #53
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128764276
quote:

[..]

Heb je de dokter al gebeld?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:21:16 #54
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128764313
quote:
Doe eens niet! :(

Daarbij vind ik dan, dat als je op die manier over je ex denkt.. dat je het uit moet maken met je vriendin.. want ondanks dat ze het misschien allemaal wel begrijpt enzo, dat het niet eerlijk is tegenover haar.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:28:47 #55
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128764568
quote:

[..]

Daarom zodra je je spullen terug hebt al het contact verbreken.
Ze is niet goed voor je en dat weet je zelf ook heel erg goed.
Wil je er uit komen zodat je verder kunt dan zal ze helemaal uit je leven moeten verdwijnen.
pi_128764989
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:28 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Daarom zodra je je spullen terug hebt al het contact verbreken.
Ze is niet goed voor je en dat weet je zelf ook heel erg goed.
Wil je er uit komen zodat je verder kunt dan zal ze helemaal uit je leven moeten verdwijnen.
Het zijn niet 'dat' soort butterflies. Gewoon van oude wrok gevoelens. Het is nog niet volledig verwerkt. Maar ik krijg nu wel wat centen terug.

Kansen met ex zijn 0.0%, maar ik wil ook niet terug. Die dumpt me weer net zo snel als ze merkt dat ik weer in de stront komt te zitten. Daarbij komt nog eens dat ik er echt niks mee wil. Ja, intern heb je dat kut gevoel van butterflies maar niet de normale butterflies, en daarom ga ik ook straks EMDR therapie volgen, zodat ik alles echt kan gaan verwerken. Butterflies met een borderliner zijn een soort van drugs verslaving. You know it's not good for you, but it's hard to get away from.

Wil ik mijn sociale kring vernietigen, moet ik terug gaan naar mijn ex. Want dan ben ik echt iedereen kwijt :) En mijn ex krijg ik er ook niet voor terug.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:46:17 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128765144
Om wat voor spullen en hoeveel geld gaat t eig?
pi_128765596
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:46 schreef Cue_ het volgende:
Om wat voor spullen en hoeveel geld gaat t eig?
Boeken, kleding, alles bij elkaar 4 cijfers.
pi_128765693
Bedankt voor alle schoppen btw :). Die gaan allemaal mee :)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:00:09 #60
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128765746
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:41 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het zijn niet 'dat' soort butterflies. Gewoon van oude wrok gevoelens. Het is nog niet volledig verwerkt. Maar ik krijg nu wel wat centen terug.

Kansen met ex zijn 0.0%, maar ik wil ook niet terug. Die dumpt me weer net zo snel als ze merkt dat ik weer in de stront komt te zitten. Daarbij komt nog eens dat ik er echt niks mee wil. Ja, intern heb je dat kut gevoel van butterflies maar niet de normale butterflies, en daarom ga ik ook straks EMDR therapie volgen, zodat ik alles echt kan gaan verwerken. Butterflies met een borderliner zijn een soort van drugs verslaving. You know it's not good for you, but it's hard to get away from.

Wil ik mijn sociale kring vernietigen, moet ik terug gaan naar mijn ex. Want dan ben ik echt iedereen kwijt :) En mijn ex krijg ik er ook niet voor terug.
Oh ok, dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je weer een kans zag op een toekomst met haar.
pi_128765976
Afspraak met de psychotherapeut vergeten. :')
Rustig aan.
pi_128766218
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh ok, dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je weer een kans zag op een toekomst met haar.
Ik voelde dat voor een fling-moment. Niet meer, niet minder. Ik had nooit verwacht dat het een relatief normaal gesprek zou zijn.
pi_128766561
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:05 schreef kingtoppie het volgende:
Afspraak met de psychotherapeut vergeten. :')
"echt" vergeten? of wou je niet :)?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:25:01 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128766657
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook ja :o
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:56 schreef sitting_elfling het volgende:

Boeken, kleding, alles bij elkaar 4 cijfers.
Hmm dat is wel een groot bedrag. Had anders zoiets gehad van "laat het achter je en verbreek het contact"
Al is het natuurlijk even afwachten hoe en wat ze daadwerkelijk gaat doen. Ken de verhalen van terugbetalen en uiteindelijk toch niets zien ervan.
pi_128766867
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook ja :o

[..]

Hmm dat is wel een groot bedrag. Had anders zoiets gehad van "laat het achter je en verbreek het contact"
Al is het natuurlijk even afwachten hoe en wat ze daadwerkelijk gaat doen. Ken de verhalen van terugbetalen en uiteindelijk toch niets zien ervan.
Feit is ook, laatste telefoon babbel met haar was in April waar ze me de huid volledig heeft volgescholden. Die 'laatste' herinnering is nu wel langzaam aan het wegebben, dat is ook wel wat.

En het gaat eigenlijk ook niet helemaal om het geld maar ook om het gevoel van, het is gewoon van mij, dan mag ik het toch terug vragen?
pi_128766947
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

"echt" vergeten? of wou je niet :)?
Nee echt vergeten.
Rustig aan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:33:10 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128766953
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:30 schreef sitting_elfling het volgende:

Feit is ook, laatste telefoon babbel met haar was in April waar ze me de huid volledig heeft volgescholden. Die 'laatste' herinnering is nu wel langzaam aan het wegebben, dat is ook wel wat.

En het gaat eigenlijk ook niet helemaal om het geld maar ook om het gevoel van, het is gewoon van mij, dan mag ik het toch terug vragen?
Het is ook hartstikke mooi dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Dat sowieso ;)

Ow absoluut. Je moet het zeker proberen. Zeker met zulke grote bedragen. Maar wat ik zei, soms is het beter om het gewoon te laten voor wat het is om al het gezeik eromheen niet te krijgen.
Dus ik hoop gewoon op het beste :)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:35:09 #68
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_128767034
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:11 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

ik heb dat ooit eens een tijdje gebruikt. ik merkte volgens mij wel een positief effect, tis net een gecastreerde AD. Ben er na een tijdje mee gestopt omdat ik andere medicatie ben gaan gebruiken.
Ik zal het eens voordragen aan mijn psychiater, mocht die me AD voorschrijven. Gebruik namelijk toch liever natuurlijke producten dan die chemische troep van de farmaceutische industrie. Maar liever natuurlijk gewoon helemaal niks, want wil niet afhankelijk van een middel worden.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:17:22 #69
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128770241
Wie heeft hier meer ervaring met dat mensen na hun 18de niet meer pesten? Ik geloof persoonlijk niet dat mensen dan niet meer pesten, omdat ik ook na mijn 18de nog verscheidene keren heb meegemaakt dat mensen raar tegen me deden. Natuurlijk niet meer slaan en schoppen, maar wel buiten de groep houden en me vreemd vinden.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:23:12 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128770400
Ik word ook af en toe buiten de groep gehouden of vreemd gevonden. dat hebben we allemaal. En soms is dat ook klote.
Maar dat noem ik geen pesten of treteren. Dat is gewoon het simpele feit dat niet iedereen met elkaar op kan trekken. En dat hoeft ook niet.
pi_128771563
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 18:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het is ook hartstikke mooi dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Dat sowieso ;)

Ow absoluut. Je moet het zeker proberen. Zeker met zulke grote bedragen. Maar wat ik zei, soms is het beter om het gewoon te laten voor wat het is om al het gezeik eromheen niet te krijgen.
Dus ik hoop gewoon op het beste :)
Ik mag na 8 augustus (dan begin EMDR) met haar geen contact meer hebben, anders snijd ik mezelf in de vingers met EMDR therapie. Mijn 'peut en de arts hebben al gezegd. Op het moment dat je begint, mag je geen contact meer hebben. Anders heeft het nul comma nul zin :)
pi_128771677
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Wie heeft hier meer ervaring met dat mensen na hun 18de niet meer pesten? Ik geloof persoonlijk niet dat mensen dan niet meer pesten, omdat ik ook na mijn 18de nog verscheidene keren heb meegemaakt dat mensen raar tegen me deden. Natuurlijk niet meer slaan en schoppen, maar wel buiten de groep houden en me vreemd vinden.
Dat heet toch (beetje raar misschien) gewoon het leven?
pi_128771715
Gray check DM! :)
pi_128773553
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat probeer ik, via Respiropro bijv. Allerlei oefeningen, mijn hart gaat maar als een dolle tekeer.
[..]

Ik stond letterlijk op het punt afgelopen nacht de dokter te bellen want het ging niet goed. Dat ding leek echt er uit te knallen. Ik heb vaker hart issues gehad en deze keer stond ik echt te trillen in mijn bed. Zo'n enorm kut gevoel.

Je bent rustig, je hart tikts als een dolle, het is in de midden van de nacht, je hebt niks te doen de dag er na, je hebt een propranolollete genomen om je bloeddruk en hartslag te verlagen, en mijn hart gaat als een gek te keer. Dan sluipt de angst er ook in om te gaan slapen.
Hmmm, dan zou ik naast op regelmatige basis kalmte maken in jezelf zeker ook professionele hulp erbij blijven gebruiken. In de vorm van therapie en medicatie, om gericht tot de kern te komen van de oorzaak en het proces zo vloeiend mogelijk te maken. De inwerkingen van de traumatische relatie met je ex op je psyche uiten zich in mogelijk gevaarlijke fysieke complicaties. Bovendien belemmert het je in je huidige leven, wat extra stress meebrengt.

Ik vind dit dusdanig ernstig dat ik niet durf te zeggen dat je met mindfulness meditatie alleen dit overkomen gaat.

quote:
[..]

Eerlijkheidshalve?

Ik voel dat er in de toekomst weer kansen zijn.
Ik merk dat ze jaloers is dat ik nieuwe vrienden heb gemaakt.
Volgens mij weet dat ze ik loop te flikflooien met een andere dame (zelfde nationaliteit, dat zint haar sowieso niet)
Ze speelt duidelijk op mijn soft spots in (mijn ex heeft het het moeilijk maar aan de andere kant doet het weer goed, op die manier medeleven proberen op te wekken via mijn kant).
De jaloezie die ik merkte kan er wel eens weer voor zorgen dat ze weer flink gaat feesten.
Ze was erg emotioneel toen ik zei dat ik onze periode in NL wil vergeten omdat die periode fantastisch (aldus haarzelf) was, en het pas daarna volledig mis ging (knopje om).
Ik weet niet of het belletje nu goed of slecht is geweest. Ik ben verslaafd aan haar stem, ik ben verslaafd aan haar lach. Ze is echt een verslaving, ik heb dat nog nooit bij iemand anders gehad (vrienden of relaties).
Ik lees in je tekst dat je errugens nog hoop hebt dat het weer goedkomt, zelfs al is het maar omdat je onbewust denkt dat het je huidige situatie verbeteren zal. Ik lees echter geen liefde, van beide kanten niet. Het is prima geweest dat je belde, niets om extra zorgen aan te verbinden. Al denk ik niet dat het verstandig is als je weer wat aangaat met d'r. Maar ik ben geen helderziende, dus alles kan. Maar bekijk je gevoel goed, evenals haar woorden en daden. Toen en nu. Wat zegt je water?

quote:
Mijn rikketik loopt op dit moment niet goed. :'( Ik ben bang voor komende nacht.
Neem wat in indien nodig (niet teveel uiteraard) en blijf je focussen op je adem. Bekijk anders ook even je opties om te bellen met een arts, of een hulplijn (bestaan die nog?). Soms helpt het al heel wat als je even iemand hebt die naar je luistert, zelfs al (of juist) is het een vreemde.

Heb vertrouwen, het komt goed. :*

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Volgens mij wel :)
Ha, dat was me niet eens opgevallen! :D
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:37:46 #75
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128773614
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:23 schreef Cue_ het volgende:
Ik word ook af en toe buiten de groep gehouden of vreemd gevonden. dat hebben we allemaal. En soms is dat ook klote.
Maar dat noem ik geen pesten of treteren. Dat is gewoon het simpele feit dat niet iedereen met elkaar op kan trekken. En dat hoeft ook niet.
Maar ik heb over het algemeen geen goede contact met mensen. Ik maak eigenlijk ook nooit wat leuks mee. Ik onderneem verder ook niks, ik ga niet op vakantie enzo. Ik wil niet iets in mijn eentje gaan doen, want dat vind ik niks aan. Omdat ik niks doe heb ik niks te vertellen en krijg ik geen goede contact met mensen.
Ik hang er altijd maar een beetje bij en ik heb nooit het gevoel dat ik echt betrokken word bij de groep.
Het is meer een vicieuze cirkel geworden waar ik lastig uit kan, omdat ik sowieso niet durf om met groepen mensen op te trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')