Je kan je vraag gewoon nu hier stellen, deze wordt dan 16 juli beantwoord door de dierenartsquote:Op maandag 8 juli 2013 20:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet 100% zeker of ik aanwezig kan zijn, maar heb wel een vraagje. Kan ik 't dan hier plaatsen of moet ik echt zeker weten dat ik niet aanwezig kan zijn? Als 't wel lukt, vraag ik 'm zelf.
Naar de dierenarts om de daadwerkelijke diagnose te laten stellen. Zeker als ze er echt veel last van heeft. Waarom dan in godsnaam wachten op 1 of andere digitale "dierenarts".quote:Op maandag 8 juli 2013 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Haha ok!
Het is niet heel ernstig maar onze poezel heeft nogal last van witte vlokjes in haar vacht. Ik gok dat het kattenroos is. Maar heeft ze daar echt veel last van èn wat kunnen we er nou het beste aan doen?
Omdat ze het al heel lang heeft en er eerlijk gezegd geen last van lijkt te hebben. Dierenarts heeft er ook nooit wat van gezegd bij reguliere check-ups en bij het uitknijpen van d'r anaalklieren (quote:Op maandag 8 juli 2013 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naar de dierenarts om de daadwerkelijke diagnose te laten stellen. Zeker als ze er echt veel last van heeft. Waarom dan in godsnaam wachten op 1 of andere digitale "dierenarts".
De vragen worden beantwoord door een gediplomeerd dierenarts. Voor acute/ernstige dingen kun je uiteraard het beste naar een dierenarts in de buurt gaan, maar als het minder hevig is, dan kan dit een mooie oplossing zijn, waarvoor je bijvoorbeeld niet vrij hoeft te nemen of de deur uit moet of moet betalenquote:
I lolledquote:
Dagelijks zalmolie door het eten kan nog welleens helpen tegen een droge(re) huid.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat ze het al heel lang heeft en er eerlijk gezegd geen last van lijkt te hebben. Dierenarts heeft er ook nooit wat van gezegd bij reguliere check-ups en bij het uitknijpen van d'r anaalklieren (waar ze wel vaak last van heeft). Kattenroos is ook niet heel erg ofzo, alleen wil ik graag weten hoe ik het het beste kan oplossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you can't blow them away with your brilliance
Baffle them with your bullshit.
afvallenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:49 schreef meneerfiets het volgende:
Vraag 1 : Ik een 4-jarige kat met veel overgewicht , hierdoor kan ze zich niet volledig meer wassen en ontstaan er 'bobbels' op haar haar rug , ik zie dat ze er last van heeft maar wat te doen?
Alvast bedankt
Beste kat, misschien een dieet, meer bewegen en een dagelijkse borstelbeurt aan je blikopener vragen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:49 schreef meneerfiets het volgende:
Vraag 1 : Ik een 4-jarige kat met veel overgewicht , hierdoor kan ze zich niet volledig meer wassen en ontstaan er 'bobbels' op haar haar rug , ik zie dat ze er last van heeft maar wat te doen?
Alvast bedankt
Ze heeft een afwijking waardoor dat niet mogelijk is..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:00 schreef Ferdii het volgende:
[..]
afvallen![]()
hoef je geen dierenarts voor te zijn
Dan moet je de kat in laten slapen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:00 schreef meneerfiets het volgende:
[..]
Ze heeft een afwijking waardoor dat niet mogelijk is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |