abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128755866
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks :')
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_128756096
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:28 schreef DefinitionX het volgende:

[..]

Dus dan blijf ik mijn dieet dat werkt posten (wat betreft afvallen).

Hou het simpel, elke dag wat anders is ook niet alles.
Waarom zou je je lijstjes blijven posten als je commentaar/tips daarop in de wind slaat?
Het idee is kennis over voeding opdoen en dat toepassen in je dieet. Niet alles werkt voor iedereen, dat is logisch. Maar soms kan het commentaar je ogen openen en kun je je voedingspatroon verbeteren. Maar dan moet je er wel voor open staan.
pi_128756149
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:34 schreef the85mc het volgende:

[..]

Waarom zou je je lijstjes blijven posten als je commentaar/tips daarop in de wind slaat?
Het idee is kennis over voeding opdoen en dat toepassen in je dieet. Niet alles werkt voor iedereen, dat is logisch. Maar soms kan het commentaar je ogen openen en kun je je voedingspatroon verbeteren. Maar dan moet je er wel voor open staan.
Maar ik ga nu paprika, bonen en meer groente eten. Hoe is dat 'in de wind slaat'?

Alleen omdat ik nu niet ineens de trend volg en jullie dieet massaal volg, wil niet zeggen dat ik jullie advies niet opvolg.

Dus voedingspatroon is wel degelijk verbeterd.
pi_128756230
Kun je ons dan precies even vertellen wel dieet wij allemaal volgen? :o daar ben ik dan wel benieuwd naar :o
Ja doei.
pi_128756260
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
Kun je ons dan precies even vertellen wel dieet wij allemaal volgen? :o daar ben ik dan wel benieuwd naar :o
Oke, genuanceerder: op jullie manier gevarieerd eten.
pi_128756264
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
We doen toch allemaal hetzelfde? Toch?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128756331
Nou ja, ik zag je posten dat je bonen/broccoli niet lust en misschien paprika ging eten. Dan komt het op mij over dat je er niks mee doet. Dat heb ik verkeerd geinterpreteerd dan.

Maar als je écht iets wil verbeteren stop dan met frisdranken.
pi_128756379
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We doen toch allemaal hetzelfde? Toch?
Ja toch, je weet zelf.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:41 schreef the85mc het volgende:
Nou ja, ik zag je posten dat je bonen/broccoli niet lust en misschien paprika ging eten. Dan komt het op mij over dat je er niks mee doet. Dat heb ik verkeerd geinterpreteerd dan.

Maar als je écht iets wil verbeteren stop dan met frisdranken.
Over frisdrank heb je helemaal gelijk, daar ben ik het met je volledig eens. Toen ik ruim 22kg afgevallen was deed ik nooit aan frisdrank behalve op dagen waarop ik mezelf verwende.

Maar het is een verslaving achtig iets geworden. Het heeft geen calorieeen en is beter dan elke dag een reep chocola lijkt mij.
pi_128756391
Ik krijg iig al mijn voedingsstofjes binnen en mijn eten is nooit saai en altijd lekker O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_128756404
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik word zo triest van het lijstje, er straalt zo weinig levenslust vanaf.
Het is allemaal zo saai en grauw.
Ik wil altijd een bord met kleurtjes. O+
Wat henk zegt!

Ik denk dat ik een boek ga schrijven over dieten. Zoveel sukkelaars die niet weten hoe het moet O+
pi_128756429
"Mensen die weten die eten"

(c) Mo.
Ja doei.
pi_128756644
Oh en Definition, als het je om "gezond" te doen is; je weet dat elke dag rood vlees heel ongezond is? Verhoogt check bijv. deze link waar ook veel bronvermeldingen in staan.
pi_128756731
Lijstje voor vandaag is echt flut.

Gisteren kreeg ik na t spinnen nogal een energietekort (zwart voor m'n ogen, duizelig, bijna flauwgevallen :X ) en ik heb vandaag constant zin in zoetigheid :') vraag me af of dat daar iets mee te maken heeft.

O: watermeloen (nog steeds niet op...)
T: stukje marsepein, koekjes (2x) , koffie verkeerd.
L: twee sneeën brood met spek en een beetje kwark met kersen
T: worteltjes
D: biefstuk, groene asperges, aardappelgratin (zouden we eigenlijk zondag eten, maar toen werd t bbq)
S: crisstrainer, KT, fietsen
T: koffie ws.

Ik heb geen idee of ik tussendoor nog iets ga nemen, alleen als ik me niet kan beheersen iig :X
compact en kleverig.
pi_128757213
Mijn lijstje van vandaag:
O: kwark, havermout, banaan, rozijntjes
T: krentenbol (wegens acute honger)
L: griekse salade (feta, sla, tomaat, ui, pijnboompitjes, olijven (maar die heb ik niet opgegeten)) plus een kapje met zelfgemaakte pesto
S: lesje Jillian of oefeningen a la Jillian + touwtje springen
D: gegrillde groenten (broccoli, wortel, paprika, ui) met zalm uit de oven
B: rondje wandelen met T O+
T: bakje kwark met bosbessen en havermout

Kleurtjes! *O*
pi_128757321
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

Gisteren kreeg ik na t spinnen nogal een energietekort (zwart voor m'n ogen, duizelig, bijna flauwgevallen :X ) en ik heb vandaag constant zin in zoetigheid :') vraag me af of dat daar iets mee te maken heeft.

D: biefstuk, groene asperges, aardappelgratin (zouden we eigenlijk zondag eten, maar toen werd t bbq)

Ik heb geen idee of ik tussendoor nog iets ga nemen, alleen als ik me niet kan beheersen iig :X
Kan het niet ook zijn dat je zo'n enorme trek hebt doordat je je dag bent begonnen met heel weinig kcals en voornamelijk suiker? Dat lijkt mij aannemelijk. Om hongeraanvallen en cravings naar suiker te voorkomen bij iedere maaltijd eiwitten eten, sowieso de dag met wat substantielers beginnen.
pi_128757450
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:07 schreef Novem het volgende:

[..]

Kan het niet ook zijn dat je zo'n enorme trek hebt doordat je je dag bent begonnen met heel weinig kcals en voornamelijk suiker? Dat lijkt mij aannemelijk. Om hongeraanvallen en cravings naar suiker te voorkomen bij iedere maaltijd eiwitten eten, sowieso de dag met wat substantielers beginnen.
de meloen moet op, vandaar ;)
En geen idee, ik heb vnl zin in zoetigheid, verder geen honger of trek (meloen vult wel behoorlijk, met al dat water erin)
Probeer morgen wel weer zonder meloen te ontbijten :+
compact en kleverig.
pi_128757546
quote:

Misschien een substantielere O nemen? Ik zou ook gaan snaaien van alleen watermeloen als ontbijt...
pi_128757566
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

de meloen moet op, vandaar ;)
En geen idee, ik heb vnl zin in zoetigheid, verder geen honger of trek (meloen vult wel behoorlijk, met al dat water erin)
Probeer morgen wel weer zonder meloen te ontbijten :+
Ik vind watermeloen echt totaal niet vullen :? Ik eet zo een halve watermeloen weg als tussendoortje of als toetje.
pi_128757639
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:14 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik vind watermeloen echt totaal niet vullen :? Ik eet zo een halve watermeloen weg als tussendoortje of als toetje.
Hendig.

En janies, ik heb ook wel eens zin in een hele chocoladetaart, betekent niet dat je daaraan toe hoeft te geven. Gewoon kwark erin schuiven dan met wat jam ofzo.
pi_128757682
quote:

Dat wegtrekken kan inderdaad suikertekort zijn, of lage bloeddruk.. Met dit weer zweet je veel zout uit en als je natrium lager wordt krijg je een lagere bloeddruk. Na een zware inspanning kun je daar last van hebben.

Was net ook niet echt handig bezig. Even buiten geluncht, super lekker weer. Dus even shirt uit en op een zwarte stoel gaan zitten. Die rugleuning was niet koud, zeg maar..
pi_128757897
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef the85mc het volgende:

[..]

Was net ook niet echt handig bezig. Even buiten geluncht, super lekker weer. Dus even shirt uit en op een zwarte stoel gaan zitten. Die rugleuning was niet koud, zeg maar..
Wat ik me soms afvraag he, praat jij in het echt hetzelfde als je typt? Soms staan dingen er zo droog, zo mededelend, zou je het dan ook in het echt precies zo gezegd hebben?

Het is hier vet stil op werk :')
pi_128758157
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef Novem het volgende:

[..]

Wat ik me soms afvraag he, praat jij in het echt hetzelfde als je typt? Soms staan dingen er zo droog, zo mededelend, zou je het dan ook in het echt precies zo gezegd hebben?

Het is hier vet stil op werk :')
Ik typ wel zo ongeveer als ik praat denk ik. Nooit zo over nagedacht eigenlijk. Maar ik heb wel vaker gehoord dat ik nogal droge opmerkingen kan maken :)
pi_128758702
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:29 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ik typ wel zo ongeveer als ik praat denk ik. Nooit zo over nagedacht eigenlijk. Maar ik heb wel vaker gehoord dat ik nogal droge opmerkingen kan maken :)
Heb je ook wel eens dat gesprekken stilvallen na zo'n opmerking?
pi_128758826
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:14 schreef anna82 het volgende:

[..]

o nee, ik zit echt wel vol na een flink stuk. Vooral water, dat wel, maar m'n buik zit echt wel vol!
compact en kleverig.
pi_128758863
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hendig.

En janies, ik heb ook wel eens zin in een hele chocoladetaart, betekent niet dat je daaraan toe hoeft te geven. Gewoon kwark erin schuiven dan met wat jam ofzo.
:') ik geef er meestal niet aan toe :P

En n hele chociladetaart is wel érg veel :D
Ik heb na de lunch netjes worteltjes gepakt O-)
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')