Haha dat meen je niet? En heb jij toen wel de groene blaadjes/steeltjes eraf gehaaldquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ging net aardbeien halen bij de C1000 en daar ging de jongen achter de kassa wat aardbeien uit mn bakje halen omdat er meer in zat dan 500 gram.
Ik vond het wel wat schattigs hebben.
Held!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:41 schreef _aurum_ het volgende:
Oh en ik heb zondag zo'n AB wheel dingie gedaan aan het eind van mijn oefeningen in de sportschool. Ik voel 'm nog steeds
Vers vak? Je bedoelt in zak, gedroogd?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:48 schreef Californium het volgende:
Geen kikkererwt in het vers vak of diepvriesvak bij de AH te bekennen....Morgen maar even kijken bij de COOP en anders maar blik.
Die jaquote:
Zijn die een beetje lekker? Meeste groente uit pot / blik vind ik een beetje mwah...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:57 schreef _aurum_ het volgende:
je hebt ze bij de Appie ook in glazen pot, die haal ik altijd
Ze gingen al mijn bakjes ook al wegen! En sommige bakjes op de groeneafdeling hadden duidelijk minder inhoud, zouden ze dan ook bij de kassa zeggen: sorry, mevrouw, maar u moet even wat aardbeien toevoegen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ging net aardbeien halen bij de C1000 en daar ging de jongen achter de kassa wat aardbeien uit mn bakje halen omdat er meer in zat dan 500 gram.
Ik vond het wel wat schattigs hebben.
Volgens mij wegen ze alles na bij de kassa, want er zijn natuurlijk mensen die extra aardbeien in hun bakje gooien. En als er te weinig aardbeien in je bakje zitten, dan krijg je er , volgens de kassajongen die ik sprak, extra aardbeien bij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze gingen al mijn bakjes ook al wegen! En sommige bakjes op de groeneafdeling hadden duidelijk minder inhoud, zouden ze dan ook bij de kassa zeggen: sorry, mevrouw, maar u moet even wat aardbeien toevoegen.
Heb je al geteld hoeveel kcal dat zijn? En vooral welke voedingsstoffen je binnenkrijgt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:20 schreef DefinitionX het volgende:
O: 6 eieren + 4 sneetjes bruin brood + 1x wicky orange
D: Waarschijnlijk paprika, zv-rijst, magere gehakt en 1x wicky orange
T: Cola light en fruit/groente
O: 920 kcalquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb je al geteld hoeveel kcal dat zijn? En vooral welke voedingsstoffen je binnenkrijgt?
welke groenten / fruit ga je als T eten en hoeveel? Ik ben het namelijk eens met the85mcquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:30 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
O: 920 kcal
D: 795 kcal
T: 50-300 kcal
Nog niet welke voedingsstoffen, maar wel op vit.c gelet.
Wicky valt niet echt onder vitamine-c he?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:33 schreef DefinitionX het volgende:
Appel/citroen ga ik voor.
Normaal maakt mijn moeder het eten, maar sinds ik 2 jaar geleden met dieeten ben begonnen doe ik het zelf. Ben ik zo in 15 minuten klaar mee.
the85mc, hmmm ik zal kijken. Ik kan niet in eens mijn dieet omgooien, dat gaat moeten wachten tot ik de volgende keer groot boodschappen ga doen.
En ik luister best hoor, paprika toegevoegd en vit.c verhoogd!
Dat staat op 't pakjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Wicky valt niet echt onder vitamine-c he?
Appel citroen mag je niet als groente / fruit noemen. Hoeveel appels en citroenen wil je gaan eten om op de 300 kcal te gaan komen??quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:33 schreef DefinitionX het volgende:
Appel/citroen ga ik voor.
Normaal maakt mijn moeder het eten, maar sinds ik 2 jaar geleden met dieeten ben begonnen doe ik het zelf. Ben ik zo in 15 minuten klaar mee.
the85mc, hmmm ik zal kijken. Ik kan niet in eens mijn dieet omgooien, dat gaat moeten wachten tot ik de volgende keer groot boodschappen ga doen.
En ik luister best hoor, paprika toegevoegd en vit.c verhoogd!
En dit iddquote:
Ik heb het idee dat je het gezond eten-idee niet helemaal begrepen hebt, misschien moet je je er nog eens in verdiepen....quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:37 schreef DefinitionX het volgende:
I love eggs motorbloempje. Heb een groot eetlust. Mirjam, 20mg vit.c per pakje (y).
Cali, tussen de 50-300 kcal. Wicky is makkelijk 20mg vit.c!
Uien en knoflook ga ik niet kunnen eten (allergie ish) en ben niet zo'n fan van sperziebonen.
Hell yeah, lol. Word onplezierige ervaring denk ik, maar:quote:
Mijn gok is dus serieus 14 he..?quote:
>.<quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mijn gok is dus serieus 14 he..?
Net onder moeders vleugels vanbdaan aan het spieken en gekke keuzes maken waarvan je later denkt
Dat weet ik zeker, maar dan zul je nu toch andere keuzes moeten gaan maken hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:39 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
>.<
Nee, later, met alle kleding die ik kan dragen en een fantastische conditie ga ik zo denken:.
Je eet niet meer met je ouders mee sinds dat je "dieet". Wat kookt je moeder eigenlijk? Want als dat niet al te slecht is en meer groenten bevat zou ik zeggen: gewoon lekker met je ouders mee eten!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:37 schreef DefinitionX het volgende:
I love eggs motorbloempje. Heb een groot eetlust. Mirjam, 20mg vit.c per pakje (y).
Uien en knoflook ga ik niet kunnen eten (allergie ish) en ben niet zo'n fan van sperziebonen.
Echt waar, leer een beetje verdelen op een dag... Waarom eet je maar 3 keer en niet wat vaker tussendoor?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:20 schreef DefinitionX het volgende:
O: 6 eieren + 4 sneetjes bruin brood + 1x wicky orange
D: Waarschijnlijk paprika, zv-rijst, magere gehakt en 1x wicky orange
T: Cola light en fruit/groente
Met het gevaar je vreselijk te kwetsen, maar ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:37 schreef DefinitionX het volgende:
Ik denk niet dat een kloon before and after foto's zou plaatsen. Wiens kloon zou ik moeten zijn dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Met het gevaar je vreselijk te kwetsen, maar ben jij een kloon?
Zo slecht luisteren naar tips, zo'n eenzijdig eetpatroon, 6 eieren, en het alleen over vitamine c hebben en niet over de rest..... Ik begin twijfels te krijgen.
Dus dan blijf ik mijn dieet dat werkt posten (wat betreft afvallen).quote:Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).
Waarom zou je je lijstjes blijven posten als je commentaar/tips daarop in de wind slaat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:28 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Dus dan blijf ik mijn dieet dat werkt posten (wat betreft afvallen).
Hou het simpel, elke dag wat anders is ook niet alles.
Maar ik ga nu paprika, bonen en meer groente eten. Hoe is dat 'in de wind slaat'?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
Waarom zou je je lijstjes blijven posten als je commentaar/tips daarop in de wind slaat?
Het idee is kennis over voeding opdoen en dat toepassen in je dieet. Niet alles werkt voor iedereen, dat is logisch. Maar soms kan het commentaar je ogen openen en kun je je voedingspatroon verbeteren. Maar dan moet je er wel voor open staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |