Waarom zou je je lijstjes blijven posten als je commentaar/tips daarop in de wind slaat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:28 schreef DefinitionX het volgende:
[..]
Dus dan blijf ik mijn dieet dat werkt posten (wat betreft afvallen).
Hou het simpel, elke dag wat anders is ook niet alles.
Maar ik ga nu paprika, bonen en meer groente eten. Hoe is dat 'in de wind slaat'?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
Waarom zou je je lijstjes blijven posten als je commentaar/tips daarop in de wind slaat?
Het idee is kennis over voeding opdoen en dat toepassen in je dieet. Niet alles werkt voor iedereen, dat is logisch. Maar soms kan het commentaar je ogen openen en kun je je voedingspatroon verbeteren. Maar dan moet je er wel voor open staan.
Oke, genuanceerder: op jullie manier gevarieerd eten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
Kun je ons dan precies even vertellen wel dieet wij allemaal volgen?daar ben ik dan wel benieuwd naar
We doen toch allemaal hetzelfde? Toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
Kun je ons dan precies even vertellen wel dieet wij allemaal volgen?daar ben ik dan wel benieuwd naar
Ja toch, je weet zelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We doen toch allemaal hetzelfde? Toch?
Over frisdrank heb je helemaal gelijk, daar ben ik het met je volledig eens. Toen ik ruim 22kg afgevallen was deed ik nooit aan frisdrank behalve op dagen waarop ik mezelf verwende.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:41 schreef the85mc het volgende:
Nou ja, ik zag je posten dat je bonen/broccoli niet lust en misschien paprika ging eten. Dan komt het op mij over dat je er niks mee doet. Dat heb ik verkeerd geinterpreteerd dan.
Maar als je écht iets wil verbeteren stop dan met frisdranken.
Wat henk zegt!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik word zo triest van het lijstje, er straalt zo weinig levenslust vanaf.
Het is allemaal zo saai en grauw.
Ik wil altijd een bord met kleurtjes.
Kan het niet ook zijn dat je zo'n enorme trek hebt doordat je je dag bent begonnen met heel weinig kcals en voornamelijk suiker? Dat lijkt mij aannemelijk. Om hongeraanvallen en cravings naar suiker te voorkomen bij iedere maaltijd eiwitten eten, sowieso de dag met wat substantielers beginnen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lijstje voor vandaag is echt flut.
Gisteren kreeg ik na t spinnen nogal een energietekort (zwart voor m'n ogen, duizelig, bijna flauwgevallen) en ik heb vandaag constant zin in zoetigheid
vraag me af of dat daar iets mee te maken heeft.
O: watermeloen (nog steeds niet op...)
T: stukje marsepein, koekjes (2x) , koffie verkeerd.
L: twee sneeën brood met spek en een beetje kwark met kersen
T: worteltjes
D: biefstuk, groene asperges, aardappelgratin (zouden we eigenlijk zondag eten, maar toen werd t bbq)
S: crisstrainer, KT, fietsen
T: koffie ws.
Ik heb geen idee of ik tussendoor nog iets ga nemen, alleen als ik me niet kan beheersen iig
de meloen moet op, vandaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:07 schreef Novem het volgende:
[..]
Kan het niet ook zijn dat je zo'n enorme trek hebt doordat je je dag bent begonnen met heel weinig kcals en voornamelijk suiker? Dat lijkt mij aannemelijk. Om hongeraanvallen en cravings naar suiker te voorkomen bij iedere maaltijd eiwitten eten, sowieso de dag met wat substantielers beginnen.
Misschien een substantielere O nemen? Ik zou ook gaan snaaien van alleen watermeloen als ontbijt...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lijstje voor vandaag is echt flut.
Gisteren kreeg ik na t spinnen nogal een energietekort (zwart voor m'n ogen, duizelig, bijna flauwgevallen) en ik heb vandaag constant zin in zoetigheid
O: watermeloen (nog steeds niet op...)
T: stukje marsepein, koekjes (2x) , koffie verkeerd.
L: twee sneeën brood met spek en een beetje kwark met kersen
T: worteltjes
D: biefstuk, groene asperges, aardappelgratin (zouden we eigenlijk zondag eten, maar toen werd t bbq)
S: crisstrainer, KT, fietsen
T: koffie ws.
Ik heb geen idee of ik tussendoor nog iets ga nemen, alleen als ik me niet kan beheersen iig
Ik vind watermeloen echt totaal niet vullenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de meloen moet op, vandaar
En geen idee, ik heb vnl zin in zoetigheid, verder geen honger of trek (meloen vult wel behoorlijk, met al dat water erin)
Probeer morgen wel weer zonder meloen te ontbijten
Hendig.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind watermeloen echt totaal niet vullenIk eet zo een halve watermeloen weg als tussendoortje of als toetje.
Dat wegtrekken kan inderdaad suikertekort zijn, of lage bloeddruk.. Met dit weer zweet je veel zout uit en als je natrium lager wordt krijg je een lagere bloeddruk. Na een zware inspanning kun je daar last van hebben.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat ik me soms afvraag he, praat jij in het echt hetzelfde als je typt? Soms staan dingen er zo droog, zo mededelend, zou je het dan ook in het echt precies zo gezegd hebben?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Was net ook niet echt handig bezig. Even buiten geluncht, super lekker weer. Dus even shirt uit en op een zwarte stoel gaan zitten. Die rugleuning was niet koud, zeg maar..
Ik typ wel zo ongeveer als ik praat denk ik. Nooit zo over nagedacht eigenlijk. Maar ik heb wel vaker gehoord dat ik nogal droge opmerkingen kan makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:22 schreef Novem het volgende:
[..]
Wat ik me soms afvraag he, praat jij in het echt hetzelfde als je typt? Soms staan dingen er zo droog, zo mededelend, zou je het dan ook in het echt precies zo gezegd hebben?
Het is hier vet stil op werk
Heb je ook wel eens dat gesprekken stilvallen na zo'n opmerking?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik typ wel zo ongeveer als ik praat denk ik. Nooit zo over nagedacht eigenlijk. Maar ik heb wel vaker gehoord dat ik nogal droge opmerkingen kan maken
o nee, ik zit echt wel vol na een flink stuk. Vooral water, dat wel, maar m'n buik zit echt wel vol!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind watermeloen echt totaal niet vullenIk eet zo een halve watermeloen weg als tussendoortje of als toetje.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hendig.
En janies, ik heb ook wel eens zin in een hele chocoladetaart, betekent niet dat je daaraan toe hoeft te geven. Gewoon kwark erin schuiven dan met wat jam ofzo.
t energiedrankje dat ik kreeg hielp iigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat wegtrekken kan inderdaad suikertekort zijn, of lage bloeddruk.. Met dit weer zweet je veel zout uit en als je natrium lager wordt krijg je een lagere bloeddruk. Na een zware inspanning kun je daar last van hebben.
Was net ook niet echt handig bezig. Even buiten geluncht, super lekker weer. Dus even shirt uit en op een zwarte stoel gaan zitten. Die rugleuning was niet koud, zeg maar..
Nee, dat niet. De meesten zijn het wel gewend van me denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Heb je ook wel eens dat gesprekken stilvallen na zo'n opmerking?
Man, I don't even have an opinion! /Pulp Fictionquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is fijn. Wat is jouw mening?
Ik ga mezelf aan het werk zetten. Dit loopt de spuigaten uit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:04 schreef anna82 het volgende:
[..]
Man, I don't even have an opinion! /Pulp Fiction
ik vind t niet storend hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:05 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik ga mezelf aan het werk zetten. Dit loopt de spuigaten uit.
Ja, als je 2 liter water drinkt zit je ook vol. Maar daarmee heb je niet genoeg gegeten,quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o nee, ik zit echt wel vol na een flink stuk. Vooral water, dat wel, maar m'n buik zit echt wel vol!
Oh dat mag ik ook graag doen. Kan je gelijk checken of mensen luisteren of niet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Over dat praten...
Ik krijg vaak te horen dat ik dingen die ik heb meegemaakt zonder emotie vertel en dat t daardoor minder erg lijkt.
Soms denk ik weleens dat ik misschien anders zou moeten praten dan, om door te dringen tot bepaalde mensen, maar ik wíl dat ook helemaal niet.
Als ik vertel dat ik in elkaar geslagen ben, moet dat feit alleen toch al erg genoeg zijn zónder dat ik daarbij zit te janken ofzo?of denk ik dan te simpel?
Emotie in een verhaal luistert wel vaak iets fijner.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is fijn. Wat is jouw mening?
dat zei ik dan ook niet, ik zei dat ik vol zit van n stuk meloen...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, als je 2 liter water drinkt zit je ook vol. Maar daarmee heb je niet genoeg gegeten,
Waarom eet je dan niet iets substantieels? "hij moest op" is geen reden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zei ik dan ook niet, ik zei dat ik vol zit van n stuk meloen...
Ik vind die gast die spock speelt in de nieuwe startrek echt zo'n koningquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:10 schreef Mufasa208 het volgende:
Vandaar dat de Vulcans zo'n reputatie hebben als saaie vertellers.
dat snap ik, en als ik vrolijk ben of iets leuks vertel, is dat al meer aanwezig, maar als ik iets naars moet vertellen, houd ik me altijd in. Niet eens bewust, gewoon vanzelf.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Emotie in een verhaal luistert wel vaak iets fijner.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:13 schreef Mufasa208 het volgende:
Fringe al gezien dan? Komt hij ook in voor, niet zoveel als Walter maar toch.
jawel, hij moet op, ik ga hem niet weggooien.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
Waarom eet je dan niet iets substantieels? "hij moest op" is geen reden.
okquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jawel, hij moet op, ik ga hem niet weggooien.
En ik eet meestal wel n normaal ontbijt hoor.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:10 schreef Mufasa208 het volgende:
Vandaar dat de Vulcans zo'n reputatie hebben als saaie vertellers.
dat doe ik niet, ik héb niet eens honger, ik heb zin in suiker. Dat zei ik ook.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ok maar ga dan niet verbaasd doen dat je zo'n honger hebt
dat vind ik dan weer wél leuk op z'n tijd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:15 schreef Novem het volgende:
Vind Fringe ook niks, beetje teveel van het kaliber CSI/Numbers/Bones.
Nallie-babe!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:18 schreef Nallie het volgende:
Ik zeg watermeloen met yoghurt of kwark en wat muesli erbij... Tadaaaaa
Maar ja wie ben ik
OpperNallie van Nallie-ville, leider der Nalliegevallies, eter van Puicke Nallijstjes, a.k.a. NallieBeest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:18 schreef Nallie het volgende:
Maar ja wie ben ik
ja verkeerd gelezen zie editquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
oen dat je zo'n honger hebt
dat doe ik niet, ik héb niet eens honger, ik heb zin in suiker. Dat zei ik ook.
En ik ben ook totaal niet verbaasd dat ik zin in suiker heb, ik vroeg me alleen af of dat iets met die energiedip/duizelingen van gisteren te maken kon hebben. Verder niets.
*boksquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nallie-babe!tevens: Beest.
Of was het een retorische vraag?
Ja inderdaad nallie, zomaar ineens adviezen komen rondstrooien... ben je helemaal betoetert?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:18 schreef Nallie het volgende:
Maar ja wie ben ik
ok.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:21 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja verkeerd gelezen zie edit
Ok ik ga maar weer ff wat nuttigs doen
de 'R' zit niet in t kofschipquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja inderdaad nallie, zomaar ineens adviezen komen rondstrooien... ben je helemaal betoetert?
Betoeterd? Is het betoerte of betoeterde?
Zet het dan hier neer dan hebben wij ook weer wat te doen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ok.
Ik zit ook niet zo lekker in m'n vel op t moment
Is óók niet goed voor m'n eten helaas..
Baal ineens zo van m'n moeder en eigenlijk wil ik graag klagen, maar iedereen die ik kan bedenken heeft alles al tien keer gehoord en er verandert toch niks, dus ik moet t gewoon accepteren enzo...
Toeterquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:22 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja inderdaad nallie, zomaar ineens adviezen komen rondstrooien... ben je helemaal betoetert?
Betoeterd? Is het betoerte of betoeterde?
Lekker met dit weerquote:
Hoe'st nou afgelopen met je afstudeerverslag trouwens?quote:
whehe.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zet het dan hier neer dan hebben wij ook weer wat te doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
klopt, ze is er als er geen gedoe is. Wist ik eigenlijk al vrij jong, maar het is wel m'n moeder en ik kan leuk kletsen met haar en ze houdt echt wel heel veel van me.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:54 schreef Novem het volgende:
Mwah, je dochter niet geloven, steunen, haar verhaal laten doen en haar verkrachter/mishandelaar op vriendschappelijke wijze blijven zien noem ik geen goed moederschap. Leuk naar de speeltuin. 's avonds groente op tafel zetten en helpen met huiswerk compenseert dat echt niet imo en jij lijkt er zelf ook nogal mee te zitten.
dat eerste wil natuurlijk niet zeggen dat het dan niks met je doet...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe ouder dat je wordt, hoe meer je door krijgt dat bijna iedereen een klote ervaring of periode heeft.
Van dat 'emotieloos vertellen' dat is mijn handelsmerk. Als ik het al vertel.
Je wordt alleen geboren en je gaat alleen dood. In de tussentijd ben je feitelijk ook alleen.
Gelukkig niet. . Je hebt andere mensen nodigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat eerste wil natuurlijk niet zeggen dat het dan niks met je doet...
En ik voel me gelukkig niet alleen
Ik vind het leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:19 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Een serie, blijkbaar met niet zoveel enthousiasme ontvangen hier.
dat laatste vind ik ook nog steeds wel moeilijk hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:11 schreef the85mc het volgende:
Oeh heftig JB.. Wat moet je daar nou op zeggen.. Ik zou dan met mn ouders breken, ook als dat betekent dat je kinderen hun opa/oma niet meer zien. Maar misschien is dat makkelijk praten als je nog geen kinderen hebt..
Onvoorstelbaar dat een man zoiets doet. En er ook nog soort van mee weg komt. Misschien moet je maar denken what goes around, comes around..
klopt, alles gaat verder, ondanks verdriet.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gelukkig niet. . Je hebt andere mensen nodig
Maar zodra je er niet meer bent draait alles gewoon door..
Ik vind je een schat echt waarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe ouder dat je wordt, hoe meer je door krijgt dat bijna iedereen een klote ervaring of periode heeft.
Van dat 'emotieloos vertellen' dat is mijn handelsmerk. Als ik het al vertel.
Je wordt alleen geboren en je gaat alleen dood. In de tussentijd ben je feitelijk ook alleen.
Ik bedoelde meer qua het belabberde acteren, voorspelbare verhaallijnen/karakterontwikkelingen/lelijke decors/belichting enzoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk![]()
Ik heb ook niet het idee dat het op bones/csi of numbers lijkt. Dat is allemaal geen SF. Sommige aflevringen waren wel iets TE vreemd, dat dan weer wel
Hij gaat niet inzien dat hij fout zat en hij gaat het ook zeker niet tegen jou zeggen als hij dat wel weet. Dat levert namelijk een te grote ego schade op. Zijn hele leven is dan een facade geweest, en misschien zelfs voor niets. Dat levert te grote trauma's op, dus houdt hij de situatie in stand. Dat is overlevingsmechanisme. Daar kan jij niets aan doen. Het is dan eigenlijk tijd om te verwerken dat het nooit meer anders gaat worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat laatste vind ik ook nog steeds wel moeilijk hoor![]()
Vooral omdat hij míj nog steeds alles kwalijk neemt en totaal niet naar z'n eigen aandeel kijkt. Als hij nou in zou zien dat hij wel degelijk fout zat, zou ik er al minder moeite mee hebben.
Alleen op deze manier ziet hij t feit dat m'n moeder nog met hem omgaat ook als n bevestiging dat ík fout was.
Daar heb ik dan weer niets mee. Dat vind ik juist voorspelbaarquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:17 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer qua het belabberde acteren, voorspelbare verhaallijnen/karakterontwikkelingen/lelijke decors/belichting enzoMaar goed, smaken verschillen, ik ben meer een The Wire type o' gal
dat klopt, en weet ik ook welquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:19 schreef An24 het volgende:
[..]
Hij gaat niet inzien dat hij fout zat en hij gaat het ook zeker niet tegen jou zeggen als hij dat wel weet. Dat levert namelijk een te grote ego schade op. Zijn hele leven is dan een facade geweest, en misschien zelfs voor niets. Dat levert te grote trauma's op, dus houdt hij de situatie in stand. Dat is overlevingsmechanisme. Daar kan jij niets aan doen. Het is dan eigenlijk tijd om te verwerken dat het nooit meer anders gaat worden.
/ervaringsdeskundige vanwege stomme ouders om een andere reden.
Oh, dan moet ik Fringe maar eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:15 schreef Novem het volgende:
Vind Fringe ook niks, beetje teveel van het kaliber CSI/Numbers/Bones.
Ik denk dat het wel wat voor jou is jaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, dan moet ik Fringe maar eens gaan kijken![]()
Geen spijt hebben joh. Heeft weinig zin dat ik dat zeg, dat weet ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klopt, en weet ik ook wel
Tis meer dat dát de voornaamste reden is dat ik soms spijt heb dat ik geen aangifte heb gedaan. Hij komt overal gewoon mee weg...
Envoor jou!
Kus, knuffel en bel me maar als je mij nodig hebtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind je een schat echt waarIk hoor je wel vaker zeggen "hoe ouder je wordt, hoe meer je door krijgt dat iedereen een klote ervaring heeft". Helemaal waar, maar voor iemand die een verhaal vertelt kan dat een erge dooddoener zijn
![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kus, knuffel en bel me maar als je mij nodig hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |