'truste!quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
'truste!
Ik was aan het tandenpoetsen en dan kan ik niet typen. Je ziet er leuk uit.
Niks geen stalpoten, leuk zo met die zwartje laarsjes/sloffen. En die tattoo.
Is dat volgende week al?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Met jou dan Tink? Veel carbs is vaak niet lekker in je vel zitten?
Welke warmte? heb een jasje aanNeeh, zolang ze niet buiten dronken zitten te bbq'en gaat het slapen best goed
Volgende week zijn wij vlak bij elkaar toch?
??quote:Op maandag 8 juli 2013 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
'truste!
Ik was aan het tandenpoetsen en dan kan ik niet typen. Je ziet er leuk uit.
Niks geen stalpoten, leuk zo met die zwartje laarsjes/sloffen. En die tattoo.
Rijst is makkelijk; gewoon in de rijstkoker en done. Al dat andere heb ik niet echt zin in ivm luiheid.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Je kunt ook wat anders eten dan zilvervliesrijst of gehakt. Pasta, aardappelen, een stukje kip...
Zeker weten! Ik heb al wat dingen opgeschreven in mijn hoofd voor een nabije toekomst.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Rijst + gehakt + tomaat is ook best lekker hoorMaar toch niet zo vaak
Afwisseling is gezond, Definition! Ga je eens oriënteren op goedkope, slanke en makkelijke recepten die je eventueel ook zou kunnen maken. Misschien doe je hier ook wat inspiratie op.
(y)quote:Op maandag 8 juli 2013 18:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Eieren zijn gezond, en veel afwisseling in eten is overgewaardeerd.
Probeer niet teveel maggi te eten - je gaat vanzelf meer zout willen -> meer maggi > nog meer maggi > geen enkel eten smaakt nog zonder een flinke scheut maggi.
Dat is zonde, want dan proef je dus niet meer je echte eten.
Voor inspiratie voor goedkoop eten: CUL / Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)
Yup, zal ik doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:39 schreef Novem het volgende:
Dagelijks afwisselen met eten is inderdaad overgewaardeerd, maar dan moet je wel iedere dag binnen krijgen wat je nodig hebt.
35 eieren per week, veel gehakt, veel rijst, amper groenten (behalve komkommer en tomaat) en fruit lijkt me niet de manier om al je stoffen binnen te krijgen.
Het is inderdaad een goed plan om iedere week eens wat nieuws toe te voegen, defX
Ik snap 'm ook niet, als uniek 1 ding niet heeft is het wel stalpoten.quote:
Ik was hier vergeten op te antwoordenquote:Op zondag 7 juli 2013 19:57 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja is een goede prijs.
Haal trouwens even je focus af van de kcal's, concentreer je op de voedingsstoffen die erin gaan.
Probeer je hoofdmaaltijden (O, L en D) te voorzien van een zo uitgebreid mogelijke variatie wat betreft voeding. Met je tussendoortjes vul je dan de gaten op.
Om de goede stoffen op te nemen van bijvoorbeeld fruit ben je andere stoffen nodig. Met zo'n bak nectarines ga je een tekort dus niet wegwerken want dat is te veel ineens, kan je lichaam simpelweg niet verwerken dus veel micro's loop je uit te pissen.
Wat is je kennis van de macro's?
Bruine bonen zitten vol met KH's dus naast rijst is dat KH's + KH's, die doe je dus in plaats van rijst.
Wat uniekje al zegt, ga opzoek naar iets dat voor je werkt. Afvallen is makkelijker dan iets vinden waarbij je niet meer schommelt.
Ik dacht eerst dat ik met 4x brood + 100g zv-rijst (ongekookt, dus reken maar om als je water toevoegt) genoeg vezels binnenkreeg. Niet dus.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:01 schreef the85mc het volgende:
Je had toch last van opstoppingen? Meer vezels eten, volkorenbrood, groenten etc. kip is echt niet duur, 5e per kg. Kun je zo 4x van eten met een royale portie.
Ik zou eerder op andere dingen bezuinigen dan op eten, maar dat moet ieder zelf bepalen.
Nu even bakje kwark naar binnen en slapen!
Iets met Seborik & metal dacht ik altijdquote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef V1z0R het volgende:
Ik loop al 9jr rond op Fok! en heb nog nooit de redenatie van de-emoticon gevonden.
Ik weet niet eens wat het is? Iemand met groen haar en een gewei?quote:Op maandag 8 juli 2013 23:16 schreef V1z0R het volgende:
Ik loop al 9jr rond op Fok! en heb nog nooit de redenatie van de-emoticon gevonden.
[..]
Ik snap 'm ook niet, als uniek 1 ding niet heeft is het wel stalpoten.
Klopt! Het is de heavy metal smiley. Naar willekeur te gebruiken wat mij betreft.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is? Iemand met groen haar en een gewei?![]()
Ik ook! Ga denk maar beginnen met een ontbijt met kwark en platte perzikken.quote:Holladijee, ik heb weer zin om slank en gespierd te worden. Nu nog zin krijgen om hetgeen te doen dat dat bewerkstelligt.
Ooooh, it's such a perfect day, I'm glad I can spend it inside an office buildingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:14 schreef Perruche het volgende:
Haaaai!mooie dag!!!
Planning:
O. Drie kleine perzikken met ricotta
T. Kwark met lijnzaad en citroensap en zonnepitten
T. Banaan
L. Twee dubbele rijstwafels kaas
T. Rode paprika
D. Iets met kip, spinazie, dat heb ik nog en moet op
S. Spinning
Edit beetje weinig, nog wat extras bij mijn L eventueel
Moest de wiki naslaan om te weten wie Seborik wasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 06:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met Seborik & metal dacht ik altijd
quote:Afrika
Afrika is een werelddeel.
Groen haar kan ook inderdaad. Ik dacht altijd aan mos.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is? Iemand met groen haar en een gewei?![]()
Holladijee, ik heb weer zin om slank en gespierd te worden. Nu nog zin krijgen om hetgeen te doen dat dat bewerkstelligt.
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hopen dat het helpt Coco!
Zeg, even wat anders, als mijn weegschaal 5 keer achter elkaar een ander gewicht aangeeft als ik er op ga staan. Ook na het vervangen van de batterijen. Is ie dan kapot? Kan een weegschaal überhaupt kapot gaan?
Als jij gewoon stilstaat, dan zou die in ieder geval de keren na de eerste keer gewoon dezelfde waarden moeten aangeven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hopen dat het helpt Coco!
Zeg, even wat anders, als mijn weegschaal 5 keer achter elkaar een ander gewicht aangeeft als ik er op ga staan. Ook na het vervangen van de batterijen. Is ie dan kapot? Kan een weegschaal überhaupt kapot gaan?
Prosciuttoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:20 schreef Novem het volgende:
Morgen.
O - Griekse yoghurt/aarbeien/blauwe bessen/pindakaas
L - 3 speltbth. 1 hummus, 1 tonijn, 1 Friese nagelkaasTom&kom.
T - 25 gram amandelen
D - Salade met prosciutto, avocado, gekookt ei, mozzerella, tomaat, artisjok, olijf, paprika. (600 kcals)
T - een bonbon
Lekker!! Ik was dit weekend in Friesland en heb heul geen overlevingspakketje met suikerbrood en nagelkaas meegekregen van us memquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:20 schreef Novem het volgende:
Morgen.
O - Griekse yoghurt/aarbeien/blauwe bessen/pindakaas
L - 3 speltbth. 1 hummus, 1 tonijn, 1 Friese nagelkaasTom&kom.
T - 25 gram amandelen
D - Salade met prosciutto, avocado, gekookt ei, mozzerella, tomaat, artisjok, olijf, paprika. (600 kcals)
T - een bonbon
En als je tegen haar zegt: "Moeders, ik en jouw kleinkind vinden het heel fijn dat je er bent, maar aub geen opmerkingen over mijn buik/haar voormalige woonplaats"?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn moeder komt vandaag weer. Eens zien hoeveel opmerkingen over m'n buik ik vandaag mag incasseren.
Tonijn, kip, mager rundvlees (tartaar biefstuk), witvis, champignons. Al vind ik dat niet echt handige tussendoortjes. Een eitje weer wel, maar daar zit wel wat vet in.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:36 schreef Californium het volgende:
Ik zit laag in eiwitten iemand een idee voor een T die eiwitten heeft, maar geen / weinig vet? En dat niet kwark is?
Calif is vegetariër dacht ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Tonijn, kip, mager rundvlees (tartaar biefstuk), witvis, champignons. Al vind ik dat niet echt handige tussendoortjes. Een eitje weer wel, maar daar zit wel wat vet in.
Sorryquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Tonijn, kip, mager rundvlees (tartaar biefstuk), witvis, champignons. Al vind ik dat niet echt handige tussendoortjes. Een eitje weer wel, maar daar zit wel wat vet in.
^^quote:
Ik weet het, begin beetje genoeg te krijgen van de eitje en de kwarkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
O haha, dan champignons, kikkererwten pinda's enzo. Is als vega wel eens stuk lastiger iig.
Oh noes! Waarom niet?! Zo lekker he, nagelkaasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lekker!! Ik was dit weekend in Friesland en heb heul geen overlevingspakketje met suikerbrood en nagelkaas meegekregen van us mem
Eens!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Plantenspuit erop, XM!
Of anders zeggen (makkelijker gezegd dan gedaan, I know) dat ze kwetsende opmerkingen achterwege mag laten en dat je anders liever hebt dat ze naar huis gaat...?
Vergeten!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:49 schreef Novem het volgende:
[..]
Oh noes! Waarom niet?! Zo lekker he, nagelkaasEn suikerbrood
Friesland zit niet in het Schengenverdrag dus zul je importkosten moeten betalenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Vergeten!Nagelkaas uit een friese supermarkt is lekker, maar vooral zoveel goedkoper. Misschien kan ik het importeren en dan verhandelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |