Moest de wiki naslaan om te weten wie Seborik wasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 06:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met Seborik & metal dacht ik altijd
quote:Afrika
Afrika is een werelddeel.
Groen haar kan ook inderdaad. Ik dacht altijd aan mos.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is? Iemand met groen haar en een gewei?![]()
Holladijee, ik heb weer zin om slank en gespierd te worden. Nu nog zin krijgen om hetgeen te doen dat dat bewerkstelligt.
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hopen dat het helpt Coco!
Zeg, even wat anders, als mijn weegschaal 5 keer achter elkaar een ander gewicht aangeeft als ik er op ga staan. Ook na het vervangen van de batterijen. Is ie dan kapot? Kan een weegschaal überhaupt kapot gaan?
Als jij gewoon stilstaat, dan zou die in ieder geval de keren na de eerste keer gewoon dezelfde waarden moeten aangeven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hopen dat het helpt Coco!
Zeg, even wat anders, als mijn weegschaal 5 keer achter elkaar een ander gewicht aangeeft als ik er op ga staan. Ook na het vervangen van de batterijen. Is ie dan kapot? Kan een weegschaal überhaupt kapot gaan?
Prosciuttoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:20 schreef Novem het volgende:
Morgen.
O - Griekse yoghurt/aarbeien/blauwe bessen/pindakaas
L - 3 speltbth. 1 hummus, 1 tonijn, 1 Friese nagelkaasTom&kom.
T - 25 gram amandelen
D - Salade met prosciutto, avocado, gekookt ei, mozzerella, tomaat, artisjok, olijf, paprika. (600 kcals)
T - een bonbon
Lekker!! Ik was dit weekend in Friesland en heb heul geen overlevingspakketje met suikerbrood en nagelkaas meegekregen van us memquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:20 schreef Novem het volgende:
Morgen.
O - Griekse yoghurt/aarbeien/blauwe bessen/pindakaas
L - 3 speltbth. 1 hummus, 1 tonijn, 1 Friese nagelkaasTom&kom.
T - 25 gram amandelen
D - Salade met prosciutto, avocado, gekookt ei, mozzerella, tomaat, artisjok, olijf, paprika. (600 kcals)
T - een bonbon
En als je tegen haar zegt: "Moeders, ik en jouw kleinkind vinden het heel fijn dat je er bent, maar aub geen opmerkingen over mijn buik/haar voormalige woonplaats"?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn moeder komt vandaag weer. Eens zien hoeveel opmerkingen over m'n buik ik vandaag mag incasseren.
Tonijn, kip, mager rundvlees (tartaar biefstuk), witvis, champignons. Al vind ik dat niet echt handige tussendoortjes. Een eitje weer wel, maar daar zit wel wat vet in.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:36 schreef Californium het volgende:
Ik zit laag in eiwitten iemand een idee voor een T die eiwitten heeft, maar geen / weinig vet? En dat niet kwark is?
Calif is vegetariër dacht ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Tonijn, kip, mager rundvlees (tartaar biefstuk), witvis, champignons. Al vind ik dat niet echt handige tussendoortjes. Een eitje weer wel, maar daar zit wel wat vet in.
Sorryquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:39 schreef the85mc het volgende:
[..]
Tonijn, kip, mager rundvlees (tartaar biefstuk), witvis, champignons. Al vind ik dat niet echt handige tussendoortjes. Een eitje weer wel, maar daar zit wel wat vet in.
^^quote:
Ik weet het, begin beetje genoeg te krijgen van de eitje en de kwarkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:41 schreef the85mc het volgende:
[..]
O haha, dan champignons, kikkererwten pinda's enzo. Is als vega wel eens stuk lastiger iig.
Oh noes! Waarom niet?! Zo lekker he, nagelkaasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lekker!! Ik was dit weekend in Friesland en heb heul geen overlevingspakketje met suikerbrood en nagelkaas meegekregen van us mem
Eens!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Plantenspuit erop, XM!
Of anders zeggen (makkelijker gezegd dan gedaan, I know) dat ze kwetsende opmerkingen achterwege mag laten en dat je anders liever hebt dat ze naar huis gaat...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |