Het was jouw lijst die er voor zorgde dat de nummer 1 verder uitliep van No Good.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:39 schreef trancethrust het volgende:
Ik schaam me achteraf dat er geen The Prodigy in mn lijst staat...
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef D. het volgende:
Ik heb de playlist even tot 18:00 volgegooid met random platen uit de rest van de top 100
Hehe, geen dank ;p Maar stiekem, als het Underworld is, hoor ik toch liever...quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:40 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het was jouw lijst die er voor zorgde dat de nummer 1 verder uitliep van No Good.Ze stonden nogal dicht bij elkaar.
Zoals je nu hoort.
Nice!quote:
Give or take a few?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:49 schreef trancethrust het volgende:
Deze heeft dan ook een miljoen remixes ongeveer
Vast wel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:46 schreef D. het volgende:
Op het hoogtepunt waren er 18 luisteraars. Hopelijk hebben ze zich vermaakt
Om 18:00u gooi ik 'm uit
Graag gedaan. Jij ook bedankt uiteraard.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:48 schreef D. het volgende:
@ TheSubstitute
Jij trouwens ook bedankt voor de organisatie
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:18 schreef het_fokschaap het volgende:
ik was fietsen met m'n dochter. waar kunnen we de uitzending naluisteren
SPOILER: DJ D. presentsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 18-08-2013 19:11:12 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Xpanderquote:
Het voordeel is dat je deze minder snel hoort dan een Queen of Led Zeppelin, dus ze vervelen niet zo snel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:23 schreef female81 het volgende:
Grappig trouwens hoe deze lijst overeenkomt met veel andere 'beste dance top x aller tijden'-lijsten, wat betreft het bovenste stuk, ook al was de hoeveelheid inzendingen niet héél hoog.
De nummers van Faithless, Underworld, enzovoort zijn de Bohemian rhapsody's en Stairway to heaven's van de dancehoek.
Als je vaak naar 3fm luistert hoor je toch best vaak de Born Slippys van deze wereld.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:23 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het voordeel is dat je deze minder snel hoort dan een Queen of Led Zeppelin, dus ze vervelen niet zo snel.
Ok, maar we kunnen toch wel stellen dat muziek van Queen e.d. bij meerdere radiostations gedraaid wordt dan Underworld. En dat je dus een grotere kans hebt die eerder te horen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je vaak naar 3fm luistert hoor je toch best vaak de Born Slippys van deze wereld.
Mee eens hoor, maar ik denk dat ik zelf in verhouding Born Slippy vaker op de radio hoor dan Bohemian Rhapsody, dat wilde ik er eigenlijk mee zeggen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:43 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ok, maar we kunnen toch wel stellen dat muziek van Queen e.d. bij meerdere radiostations gedraaid wordt dan Underworld. En dat je dus een grotere kans hebt die eerder te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |