zie het er van komen hier dat ze de kantine dicht gooienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:29 schreef sp3c het volgende:
ja die kan ik ook niet echt waarderen eigenlijk
maar das alleen maar meer voor jou
je bent wel heel zuur als je boos gaan lopen doen omdat anderen niet met je meevasten ... dan mis je het punt een beetje
Pestkopquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mo Slim inderdaad. Ik wacht rustig af of ik mijn tikkels moet verwijderen....
Cutequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:32 schreef sp3c het volgende:
damn
bij ons hebben ze een speciale ruimte ingericht voor die gasten zodat ze samen honger kunnen hebben in de pauzes
Das wel een goed ideequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:32 schreef sp3c het volgende:
damn
bij ons hebben ze een speciale ruimte ingericht voor die gasten zodat ze samen honger kunnen hebben in de pauzes
Das geen goed ideequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
zie het er van komen hier dat ze de kantine dicht gooienvorig jaar was er zo'n voorstel om de broodjesautomaat uit te zetten
leuk leven heeftie zekerquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:34 schreef Takaiki het volgende:
Mijn collega van 55 kent geen Crosby Stills and Nash
Wie en wie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:34 schreef Takaiki het volgende:
Mijn collega van 55 kent geen Crosby Stills and Nash
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie en wie?.
Ik ben dan ook geen 55 he.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:42 schreef sp3c het volgende:
bij ons zit serieus ook zo'n kerel
rookt niet, drinkt niet, eet alleen gezond, kijkt geen tv, doet niet aan muziek, sex kan die maar 1x in de maand betalen, sport kijken vindtie saai en van sporten wordtie moe
dan doet hij iedere dagnaar ons als we het ergens (ijshockey ) hebben
laatst stelde iemand dat hij waarschijnlijk wel een leuk leven had ... serieus gezicht!
er kwam hete koffie uit mijn neus
ze doen de best maar, die broodjes zijn nog van voor mozes ofzo.quote:
Oh zag je er daarom zo belabberd uit gisterenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:42 schreef sp3c het volgende:
bij ons zit serieus ook zo'n kerel
rookt niet, drinkt niet, eet alleen gezond, kijkt geen tv, doet niet aan muziek, sex kan die maar 1x in de maand betalen, sport kijken vindtie saai en van sporten wordtie moe
dan doet hij iedere dagnaar ons als we het ergens (ijshockey ) over hebben
laatst stelde iemand dat hij waarschijnlijk wel een leuk leven had ... serieus gezicht!
er kwam hete koffie uit mijn neus
k moet nog de auto in naar huis, dus dat zal bij fris blijvenquote:
nee zo staat mijn hoofd altijdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze doen de best maar, die broodjes zijn nog van voor mozes ofzo.
[..]
Oh zag je er daarom zo belabberd uit gisteren
Nee, jij trekt volle zalenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze doen de best maar, die broodjes zijn nog van voor mozes ofzo.
[..]
Oh zag je er daarom zo belabberd uit gisteren
politiek volgen is tof. Menig cabaretier is niet zo grappig als die 150 op onze kosten.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:44 schreef sp3c het volgende:
hij vond zijn leven trouwens wel leuk idd, want heel gezond en zijn hobbie is politiek en filatelie
Oh is dat hetquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee zo staat mijn hoofd altijd
het is de drank
true enough, jammer dat ze de hele dag dezelfde grappen makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
politiek volgen is tof. Menig cabaretier is niet zo grappig als die 150 op onze kosten.
Hebben ze in Den Haag en Rotjeknor ook hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |