quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Takke en ik heb het vanmorgen 30 kilometer lang over vervoers- en ontbijtarrangementen gehad.![]()
Volgens mij zijn we er nu uit.
Leugens, jij mag heul geen tattooquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:14 schreef Toekito het volgende:
Ik heb de code op mijn arm laten zetten gisteren bij Tattoo Bob
houd ons niet in spanning!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Takke en ik heb het vanmorgen 30 kilometer lang over vervoers- en ontbijtarrangementen gehad.![]()
Ja Takke, zet het even hier neer voor sp3c.quote:
Ja he, dat kan ie nu toch niet onthoudenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja Takke, zet het even hier neer voor sp3c.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:17 schreef Cat22 het volgende:
Ja mag wel maar teveel mitsen en maren en dan nog liever niet.quote:
quote:Wat betreft het aanbrengen van een tatoeage geldt dat de kans op storing kleiner wordt naarmate de plaats van de tatoeage verder afligt van de positie van de ICD of de pacemaker. Het is natuurlijk niet verstandig om een tatoeage aan te brengen dichtbij of zelfs boven op de ICD. Het is ook belangrijk om kabels niet over de patiënt of de ICD te leggen. De mechanische trilling van de naald van een tatoeage apparaatje vormt geen probleem voor de ICD. De belangrijkste bescherming is en blijft altijd de afstand tot de storingsbron.
wat heb je voor tattoo? foto?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:39 schreef sp3c het volgende:
ik ben al jaren van plan mijn tattoo te laten bijwerken maar het komt er nooit van
Live zien wilquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:39 schreef sp3c het volgende:
ik ben al jaren van plan mijn tattoo te laten bijwerken maar het komt er nooit van
schorpioenetje op de schouder maar ik vind hem niet meer mooiquote:
wanneer kan ik aanschuiven voor dat continentaal ontbijt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:41 schreef Takaiki het volgende:
- Cat haalt jullie met de auto op van station, Sp3c wordt bij mij gedropt, Toek wordt ontvoerd
- savonds vlaai chez Takke, Cat en Toek komen op fiets, we gaan uit, sp3c op mijn fiets ik op vouwfiets
- Als we klaar zijn met slempen brengen ik en sp3c Cat en Toek thuis, vouwfiets in de auto, en ik neem sp3c, mijn fiets en een fiets van Cat mee chez Takke
- zaterdagochtend continentaal ontbijt chez Takke, na afloop Cat met Toek of sp3c met de auto richting BP en ik met de ander op de fiets van Cat en vouwfiets erachteraan
- Vouwfiets weer in de auto van Cat, die wordt halverwege weer thuis gedropt want Cat moet even terug naar haar poessies
- Cat komt weer naar BP op de fiets want wil ook slempen
- Als BP afgelopen is kunnen Toek en Cat op de fiets naar Cats place en ik en Sp3c gaan wandelend naar huis want sp3c is na een paar biertjes niet meer in staat te fietsen, maar dat geeft niet want dan hebben we toch geen fietsen meer
als het op isquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
wanneer kan ik aanschuiven voor dat continentaal ontbijt?
^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |