quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Genieten van BakkaliOok benieuwd naar Hendrix en Hiljemark.
Ik verwacht ook veel van die Hiljemark.quote:Op zaterdag 22 december 2012 14:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Met 3 en mogelijk 4 vertrekkende middenvelders moet je iets. Hij is een groot talent, vindt hem meer potentie hebben als Eriksen en Toivonen.
Lekker belangrijk wat hij ervan vindt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht ook veel van die Hiljemark.
Hey tom, alles goed?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat hij ervan vindt.
Van Bakkali heb ik één actie gezien. Als dat een voorbode is ben ik ook benieuwdquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Genieten van BakkaliOok benieuwd naar Hendrix en Hiljemark.
Welke? Dat hij langs paar man wandelt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Bakkali heb ik één actie gezien. Als dat een voorbode is ben ik ook benieuwd
Hiljemark kan er niks van. Gewoon Maher op zijn plaats neerzetten.
Ja. In die gif van stylo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke? Dat hij langs paar man wandelt?
Bakkali is gewoon een toptalent. Erg indrukwekkend. Al is het afwachten hoe hij zich ontwikkeld en welke kansen hij krijgt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Bakkali heb ik één actie gezien. Als dat een voorbode is ben ik ook benieuwd
Hiljemark kan er niks van. Gewoon Maher op zijn plaats neerzetten.
Ik weet het niet, Ajax speelt ook zat met Schöne op de plek van Poulsen en dat gaat prima. Het hoeft geen noodzaak te zijn hoor, zo'n controlerende speler. Zeker niet als je enige alternatief iemand is die er niks van kan. Maar goed, voor 20mil. (chapeau trouwens) kan je er wellicht ook gewoon een voor terughalen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:43 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Bakkali is gewoon een toptalent. Erg indrukwekkend. Al is het afwachten hoe hij zich ontwikkeld en welke kansen hij krijgt.
Maher en Hiljemark zijn twee totaal verschillende spelers. Zeker bij een vertrek van Strootman, is een meer controlerende speler van groot belang op het middenveld. Daar hebben we er namelijk geen een van. Ook niet in de jeugd. En m.i. is het deel van het gebrek aan stabiliteit en synergie de laatste jaren. Ook Strootman en Van Bommel liepen immers liever naar voren.
Bij elke topwedstrijd stond Poulsen er gwn , die is dus wel nodig , een schone kan alleen bij matige tegenstanders.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Ajax speelt ook zat met Schöne op de plek van Poulsen en dat gaat prima. Het hoeft geen noodzaak te zijn hoor, zo'n controlerende speler. Zeker niet als je enige alternatief iemand is die er niks van kan. Maar goed, voor 20mil. (chapeau trouwens) kan je er wellicht ook gewoon een voor terughalen.
Helaas een zweed. Als het een deen was had je al 5x nieuwe Messi geroepen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Spelers als Hiljemark komen niet vaak voorbij, ik zit er eigenlijk nu al klaar voor.
Altijd dezelfde reactie met je kloontjes gaat opvallen vriendquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:00 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
[..]
O die HMF is dus een persoon... Duidelijk. Snapte er al niets van.
Allang ontmaskerd in de slowchat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Altijd dezelfde reactie met je kloontjes gaat opvallen vriend
Hopelijk maakt Rayhi nog wat minuten. Leuke speler en maakte ook 3 prima goals tegen DOSKO.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
WISSELSPELERS PSV: Bertrams, Zanka, Derijck, Ritzmaier, Brenet, Horsten, Rayhi.
Komen allemaal wel in actie.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hopelijk maakt Rayhi nog wat minuten. Leuke speler en maakte ook 3 prima goals tegen DOSKO.
Ik deed eigenlijk niets. Doet hij zelf weet je toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, mijn cudos dat jullie die complexe puzzle hebben opgelost.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef VraagEnAanbodFok het volgende:
Ik wil even de groeten doen aan Doublepain, mijn grote vriend.. Veel succes met je club komend jaar jongen, dat ofwel wij, ofwel PSV in ieder geval dit jaar maar eens de titel mag prolongeren.
Logte hij in met een andere account om te 'bewijzen' dat hij HMF niet was?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik deed eigenlijk niets. Doet hij zelf weet je toch?
Wel jammer dat hij met 4 universitaire studies nog niet weet wat titel prolongatie betekend.quote:
Dit keer was het iets minder triest.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logte hij in met een andere account om te 'bewijzen' dat hij HMF niet was?
Huh? Als hij dat doet krijgt hij toch helemaal geen aandacht:?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit keer was het iets minder triest.
VBL / [VBL Slowchat] #2303 Poep in je broek
Geef het dan voortaan gewoon meteen toe ipv zo'n act
Je trekt HMF hier toch niet in twijfel he?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij met 4 universitaire studies nog niet weet wat titel prolongatie betekend.
Welnee. Heel plausibel verhaal altijd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je trekt HMF hier toch niet in twijfel he?
twitter:PSV twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 18:21:22PSV speelt op woensdag 24 juli in Istanbul een oefenwedstrijd tegen Fenerbahçe. Dat meldt technisch manager Marcel Brands. #psv reageer retweet
twitter:PSV twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 18:22:04De aftrap van die vriendschappelijke wedstrijd is om 21.45 uur lokale tijd, een uurtje later dan in Nederland. #psv reageer retweet
Ik bedoel dat het straks een vreemde situatie oplevert met Toivonen en Manolev in het team, wie naar het 2e moeten, terwijl Rekik wel mag spelen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zelfs als hij 12 was heb ik hem liever in het veld dan Marcelo.
Is dat nou wel zo handig? 29/30 juli is de eerste CL voorronde wedstrijd toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:27 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:PSV twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 18:21:22PSV speelt op woensdag 24 juli in Istanbul een oefenwedstrijd tegen Fenerbahçe. Dat meldt technisch manager Marcel Brands. #psv reageer retweet
twitter:PSV twitterde op dinsdag 09-07-2013 om 18:22:04De aftrap van die vriendschappelijke wedstrijd is om 21.45 uur lokale tijd, een uurtje later dan in Nederland. #psv reageer retweet
5-6 dagen tussen, ik zie geen probleem om dan te oefenen tegen een goede tegenstanderquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is dat nou wel zo handig? 29/30 juli is de eerste CL voorronde wedstrijd toch?
Met die vliegreizen erbij enz. Nou ja, hopelijk weten ze wat ze doenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
5-6 dagen tussen, ik zie geen probleem om dan te oefenen tegen een goede tegenstander
30/31, heel normaal dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is dat nou wel zo handig? 29/30 juli is de eerste CL voorronde wedstrijd toch?
Vliegen is ook maar 3 uurquote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met die vliegreizen erbij enz. Nou ja, hopelijk weten ze wat ze doen
Volgens mij waren ze sowieso al op trainingskamp rond die tijd toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met die vliegreizen erbij enz. Nou ja, hopelijk weten ze wat ze doen
Tja. Jouw linker kleine teen is misschien wel kleiner dan je rechter kleine teen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:54 schreef GGMM het volgende:
Cocu z'n linkeroog is groter dan z'n rechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |