Pardon? Jij zegt simpel weg dat iets wat ik zeg niet waar is en dat het anders is, zonder argument of wat dan ook, terwijl hij een half jaar heeft staan blunderen, wat moet ik dan verder nog zeggen?quote:Op maandag 8 juli 2013 18:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
En jawel hoor, de welbekende lachonieke reactie waarin hij zijn eigen domheid op anderen projecteert als meneer met z'n neus op de feiten gedrukt wordt.
Hij heeft geen half jaar staan blunderen, dat is het hem nou juist.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pardon? Jij zegt simpel weg dat iets wat ik zeg niet waar is en dat het anders is, zonder argument of wat dan ook, terwijl hij een half jaar heeft staan blunderen, wat moet ik dan verder nog zeggen?Het is goed met je.
Ja, dat zei je net ook al ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij heeft geen half jaar staan blunderen, dat is het hem nou juist.
Helemaal niets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Helemaal niets.Pech voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgt 'ie nog spijt vanquote:Op maandag 8 juli 2013 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Martijn Krabbendam zijn NEC en PEC Zwolle niet langer geinteresseerd in Guyon Fernandez. Zelf wilt hij niet naar RKC.
Zeker wel.quote:
Denk / hoop het ook.quote:
Denk dat ze gewoon zijn salaris niet kunnen betalen. Simpel.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk / hoop het ook.
Bovendien snap ik niet waarom hij niet naar RKC wilt. Is toch een prima club voor hem? Met de potentie om in de middenmoot te eindigen.
Is zijn goed recht natuurlijk. Hij is niet iemand die zoals een Babel een jaartje voor minder gaat ballen om dan voor de miljoenen te kunnen gaan in Turkije.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon zijn salaris niet kunnen betalen. Simpel.
Denk dat het verschil niet zozeer de persoonlijkheid is maar het aantal nullen op hun bankrekeningsaldo. Babel verdiende bij Liverpool en Hoffenheim natuurlijk vele malen meer dan Fernandez bij Excelsior en Feyenoord.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is zijn goed recht natuurlijk. Hij is niet iemand die zoals een Babel een jaartje voor minder gaat ballen om dan voor de miljoenen te kunnen gaan in Turkije.
Wat ik dus ook een beetje zeg.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk dat het verschil niet zozeer de persoonlijkheid is maar het aantal nullen op hun bankrekeningsaldo. Babel verdiende bij Liverpool en Hoffenheim natuurlijk vele malen meer dan Fernandez bij Excelsior en Feyenoord.
Denk dat Feyenoord geen zin heeft in dat soort constructies.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:17 schreef ace_eleven het volgende:
Ja, maar Feyenoord kan toch gewoon het rest-salaris van Fernandez dan betalen voor dat ene jaar? Het gedeelte wat een RKC wilt betalen is gewoon directe winst voor ons
Dan stelt hij te hoge eisen. Laat hem maar lekker het hele seizoen bij de reserves meedoen.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon zijn salaris niet kunnen betalen. Simpel.
Zijn goed recht natuurlijk. Logische keuze ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan stelt hij te hoge eisen. Laat hem maar lekker het hele seizoen bij de reserves meedoen.![]()
Hij zal geen contract accepteren waar hij minder gaat verdienen aankomend seizoen, vind jij dat te hoge eisen?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dan stelt hij te hoge eisen. Laat hem maar lekker het hele seizoen bij de reserves meedoen.![]()
Natuurlijk is het zijn goed recht. Logisch is het niet, want hij verneukt zijn carrière.Logisch zou zijn als hij naar RKC ging op huurbasis (dan verdient hij gewoon nog hetzelfde).quote:Op maandag 8 juli 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn goed recht natuurlijk. Logische keuze ook.
Ja, hij heeft het niet gered op dit niveau en moet een stapje terug doen, daar hoort ook een lager salaris bij. Dat gebeurt toch zo vaak in het voetbal?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij zal geen contract accepteren waar hij minder gaat verdienen aankomend seizoen, vind jij dat te hoge eisen?
Hoezo? Denk je echt dat als hij volgend jaar transfervrij is dat er geen clubs meer geïnteresseerd zijn? Hij heeft nu een jaar op de bank gezeten + nog een contract en er komen zelfs nog clubs op af.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:37 schreef heiden6 het volgende:
Logisch is het niet, want hij verneukt zijn carrière.
Was hier sprake van dan? Ik dacht dat het om een verkoop ging. Anders heb je wel gelijk ja.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:37 schreef heiden6 het volgende:
Logisch zou zijn als hij naar RKC ging op huurbasis (dan verdient hij gewoon nog hetzelfde).
Tja, door een paar nobody's op internet, het zal hem wat.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:37 schreef heiden6 het volgende:
Het is gewoon een Winston Bogarde-actie. Die stond ook in zijn recht, en die werd ook terecht uitgelachen en verketterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |