abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juli 2013 @ 16:17:45 #1
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128724375
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
  maandag 8 juli 2013 @ 16:18:27 #2
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128724401
Sorry LB als jij ook net bezig was toevallig, ik dacht ik klik maar ff op open nieuw deel als ik het toch voor me heb staan.

quote:
17s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:01 schreef Kyara het volgende:
Ik ook al bij het idee hoor....

Hier nog even de foto's als bewijs :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die onderste, wat lijkt ze daar op jou!! En ik vind dat geen lelijke foto hoor!
  maandag 8 juli 2013 @ 16:21:58 #3
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128724522
Ja excuus! Had niet door dat ik m sloot want ik ging Kyara's tip direct in praktijk brengen :D
pi_128725009
L heeft gisteravond voor het eerst sperziebonen gehad bedenk ik me nu. Ik doe nieuwe dingen altijd 's ochtends maar sperziebonen leken me zo mild. Maar misschien reageerde hij daar op. Hoe lang na het eten krijgen ze meestal last?
  maandag 8 juli 2013 @ 16:40:52 #5
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128725165
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry LB als jij ook net bezig was toevallig, ik dacht ik klik maar ff op open nieuw deel als ik het toch voor me heb staan.

[..]

:(

ik ben net aan het vertellen dat zulke knappe kinderen zo lelijk op de foto kunnen staan.... :(

~O>
pi_128725247
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:18 schreef Spees_Eend het volgende:

Dacht ik ook meteen Kyara! En t is de camera hè, that adds ten pounds :+
  maandag 8 juli 2013 @ 16:43:57 #7
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128725279
Fieder, bij ons meestal tussen 30 minuten en 3 uur, vrij ruim dus. Op zich zijn sperziebonen vrij mild zoals je zegt, maar ze bevatten wel vrij veel voedingsvezel. Het zou kunnen dat hij daar aan moet wennen. Je zou de hoeveelheid voedingsvezel in de voeding langzaam op kunnen bouwen. Courgette bijvoorbeeld beval weinig vezels. Wortels wat meer, maar weer iets minder dan sperziebonen.

Hier is een overzichtje. Ik weet natuurlijk niet of het de oorzaak is geweest bij jouw baby he, maar het kan nooit kwaad om de hoeveelheid voedingsvezel langzaam op te bouwen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 8 juli 2013 @ 16:50:39 #8
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128725502
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ja excuus! Had niet door dat ik m sloot want ik ging Kyara's tip direct in praktijk brengen :D
Ik maak hier de mooiste foto's door als ze op hun rug liggen naast hun hoofd te gaan staan maar dan net iets verder naar boven.

Voorbeeldjes:

SPOILER
  maandag 8 juli 2013 @ 16:52:43 #9
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128725563
Mooi om te zien hoe kun gezichtjes dezelfde vorm hebben (jullie hebben vast al gezien dat de bovenste M is, onderste geen idee.... :@ )

Duidelijk ook te zien dat M bruine ogen heeft en de meisjes blauw. M's ogen zijn nooit echt blauw geweest, altijd al heel donker. Ogen van de meisjes werden al vrij snel licht. Huid en haar van de meisjes is ook veel lichter.
  maandag 8 juli 2013 @ 16:53:34 #10
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128725588
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:43 schreef Mineola het volgende:

[..]

Dacht ik ook meteen Kyara! En t is de camera hè, that adds ten pounds :+
Nee, het is de hoek.

en ik ben nog steeds beledigd dus jullie krijgen de 21 geen koekje :(
pi_128725615
Spees, bedankt! Dat zou zomaar kunnen, wist ik niet van die vezels

quote:
17s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:52 schreef Kyara het volgende:
Mooi om te zien hoe kun gezichtjes dezelfde vorm hebben (jullie hebben vast al gezien dat de bovenste M is, onderste geen idee.... :@ )
:D
Kan M ze uit elkaar houden?
pi_128725663
-O-

En ik kom je nota bene te hulp! Dat KDV, dat heeft gewoon een slechte camera en een nitwit die m bedient!
  maandag 8 juli 2013 @ 16:58:14 #13
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128725723
Ja, dat het een slechte foto is en dat ze er daarom beroerd op staat, daar zijn we het over eens. Maar jullie vinden dat ze JUIST op deze foto, zo op MIJ lijkt.

Dus als dochterlief op haar allerlelijkst op de foto staat, dan lijkt ze op mama

:(
  maandag 8 juli 2013 @ 16:58:41 #14
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128725732
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:54 schreef Fieder het volgende:
Spees, bedankt! Dat zou zomaar kunnen, wist ik niet van die vezels

[..]

Kan M ze uit elkaar houden?
die noemt ze allebei baby of zusje..... de slimmerik....
  maandag 8 juli 2013 @ 17:03:05 #15
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128725846
Oh, een tijd geleden vroeg iemand wat je bij een 2e anders zou doen.

Wat ik -bij een 4e in mijn geval :') - anders zou doen is dat ik consequenter dingen bij zou houden (wanneer 1e lachje, rollen, hapje etc). Je vergeet het zo snel. Ik heb dat dus niet consequent bijgehouden dus ben nu maar alle babytopics van de afgelopen 1,5 jaar aan het nalezen........
pi_128726880
Oh dat is wel goed om te lezen want ik voel me een beetje een maniak met al mijn appjes, lijstjes enzo. Maar het plakboek waarin je per week dingen opschrijft is ook wel erg leuk voor dit soort dingen. Ik ben telkens zo trots dat ik nog niet ben vergeten erin te schrijven O+

Ik houd me even buiten jullie fotogesprek, valt 't op? :D
  maandag 8 juli 2013 @ 17:40:29 #17
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128726925
quote:
17s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef Kyara het volgende:

[..]

Nee, het is de hoek.

:o
  maandag 8 juli 2013 @ 18:18:58 #18
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128728115
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:40 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

:o
:*
  maandag 8 juli 2013 @ 19:00:02 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128729522
quote:
17s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef Kyara het volgende:

[..]

Nee, het is de hoek.

_O-
pi_128729765
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat is wel goed om te lezen want ik voel me een beetje een maniak met al mijn appjes, lijstjes enzo. Maar het plakboek waarin je per week dingen opschrijft is ook wel erg leuk voor dit soort dingen. Ik ben telkens zo trots dat ik nog niet ben vergeten erin te schrijven O+

Dat vind ik.idd knap!
Ik vergeet dat steeds.
Heb van elise een leeg 9 maanden dagboek en van Floris weken later dingen ingevuld.
Maar ben wel blij dat ik weet wanneer Floris ging lopen! Dat heeft mn moeder bij mij nergens opgeschreven. Van alles heeft ze bijgehouden, behalve dat :')
Dame gaat tot nu toe redelijk gelijk op met mij :D
pi_128730061
Oh dat is leuk om te vergelijken zeg! Dat soort dingen hebben mijn ouders niet bijgehouden. Ze hebben wel zo nu en dan een brief geschreven en dan staat er wel wat ik allemaal al kan enzo, maar dan kan dat dus in de afgelopen 6 maanden gebeurd zijn.

Ik heb het 9 maanden dagboek wel ingevuld, omdat ik het zelf zo leuk zou vinden om zoiets van mijn moeder te hebben. Maar of het voor een zoon nou zo boeiend is weet ik niet. Ik bewaar het natuurlijk wel :) Ik moet alleen nog foto's van mijn buik inplakken (daar heb ik er genoeg van).
pi_128731454
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef Suikertante het volgende:

Respect _O_ Ik neem me dat soort dingen steeds voor maar er komt nooit wat van ;(. Lijkt me superleuk voor je kind om later terug te lezen allemaal. En voor jezelf ook natuurlijk :)

Wow Kyara, wat lijkt M. veel op de meisjes op die bovenste foto :o En ik vond die foto's van het kdv helemaal niet zo lelijk hoor :D

Ik hou zo van dit weer O+ De hele dag met z'n drietjes in de tuin gezeten. J afwisselend op haar speelkleed, op schoot, slapen in de wagen en lekker veel gedronken aan de borst. Ze had het wel heel warm dus hebben nog een minizwembadje opgezet waar ze met mij in heeft gezeten, leek ze wel heel lekker te vinden die verkoeling. Doe mij dit elke dag maar O+

Oh en nog even naar het cb geweest. Stats 6705 gram en 64 cm, precies volgens haar lijntje aan de bovenkant van de curve.
pi_128731498
Ohh en LB heel veel succes morgen :* Hopelijk valt het een beetje mee, heb je een beetje lieve collega's?
pi_128731993
Hier ook een héérlijke dag. Lekker buiten taart gegeten, F zelfs nog even in de wagen buiten (hij slaapt dus niet meer in de wagen }:| maar hij vermaakte zich wel), alle ramen en de voordeur open, buren hielden watergevecht en we konden heerlijk buiten eten want F sliep als een roos.
Nu is ie weer vroeg wakker maar hij mag gezellig in de draagzak O+ Ga hem er snel instoppen!
  maandag 8 juli 2013 @ 20:47:47 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128733392
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef L0t.. het volgende:
Ohh en LB heel veel succes morgen :* Hopelijk valt het een beetje mee, heb je een beetje lieve collega's?
Ik werk in een callcenter (daarom heb ik er ook zo weinig zin in), dus heel veel collega's, maar op sommige dagen nauwelijks contact omdat je allemaal doorlopend gesprekken hebt en wisselende pauzetijden. Morgen is gelukkig nog wel meeluisteren en nog niet zelf weer bellen, dat scheelt.

Maar ik zie echt op tegen de hele dag weer mn aandacht bij de gesprekken houden, het gedoe met kolven (hoe laat? kolf ik wel genoeg? hoeveel tijd kost het?) en het zo lang weg zijn van E... ik ben van 09:00 tot 18:30 van huis -O-
pi_128733492
Veel succes/sterkte morgen! Vind je het wel leuk werk LB? Ik vind het zo dubbel, aan de ene kant lijkt het me heerlijk, maar je meisje zo missen is ;(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 8 juli 2013 @ 20:55:58 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128733779
Nee, er is geen reet aan, ik heb het werk alleen omdat ik niks anders kon krijgen... :')
een master kunstgeschiedenis blijkt niet handig oO<

Maar een LOI-lespakket voor een secretaresse-opleiding is onderweg. Daarmee maak ik hopelijk wel kans op een baan, op den duur misschien zelfs bij een culturele instelling, of een faculteit van de universiteit hier in de stad :)
pi_128733974
LB dat klinkt inderdaad lang, zeker als je het werk niet leuk vindt. Ik heb zelf ook bij een klantcontactcenter gewerkt en ik heb het twee jaar volgehouden (wel geeindigd als teamleader). Het is echt massaal inderdaad en ik moest heel serieus doen over enorm onboeiende zaken. Ik heb slechts een cursus gedaan en ben toch heel leuk terecht gekomen dus het gaat jou vast ook lukken LB! ^O^

Volgens mij word jij de natte droom van elk gemeente-archief ;)
  maandag 8 juli 2013 @ 21:04:41 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128734230
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef Suikertante het volgende:
LB dat klinkt inderdaad lang, zeker als je het werk niet leuk vindt. Ik heb zelf ook bij een klantcontactcenter gewerkt en ik heb het twee jaar volgehouden (wel geeindigd als teamleader). Het is echt massaal inderdaad en ik moest heel serieus doen over enorm onboeiende zaken. Ik heb slechts een cursus gedaan en ben toch heel leuk terecht gekomen dus het gaat jou vast ook lukken LB! ^O^

Volgens mij word jij de natte droom van elk gemeente-archief ;)
_O- :D O+

En ach, de materie is soms wel interessant, maar de hele dag bellen vind ik vreselijk, en de klanten zijn soms ook ronduit vervelend. Al heb ik gelukkig zelden onenigheid met klanten.

[ Bericht 4% gewijzigd door LadyBlack op 08-07-2013 21:29:35 (toch maar even niet mn baan openbaar) ]
pi_128734248
Ik ben nog niet toe aan het echte opvoeden. Bij mijn neefjes en nichtjes ben ik consequent en niet gevoelig voor eventuele driftbuien. Maar hoe dat bij mijn eigen kind gaat straks :D

Ik ben ook voor een lijstje. Al snap ik naar de post van Sonnetje wel waarom de mods er geen zin meer in hadden

LB wat fijn dat ze zo goed groeit

Shandaly voordat je het weet is F. ook al aan de bijvoeding. Tijd gaat zo snel.
Leuk dat L. zijn eigen naam herkent. Hoe oud is hij? En dat verhaal over het pruillipje omdat ie nee hoorde is echt geweldig

Kyara leuk dat je foto's kan bekijken. Bij mij maken ze wel foto's, maar die zie ik dus niet.
Die foto's zijn wel leuk. En die wipstoel heb ik ook. Gebruik ik ook vaak als ik een foto wil maken.
En ik ga jouw manier van fotograferen van alleen het hoofd eens proberen. Dat vind ik zo lastig altijd. Ik heb er een paar die gelukt zijn en dat vind ik zelf supermooie foto's O+

Lot wat een mooie stats. Ik hoef pas over 2 weken weer. Maar ik denk dat mijn baby die een maand of twee ouder is dan de jouwe kleiner en lichter is. Zij volgt keurig het onderste lijntje (ietsje daarboven geloof ik)
Wat is trouwens een goede app of site om zelf de groei bij te houden?

LB succes morgen. :*

Ik moest werken met deze mooie dag. Riley heeft het goed naar haar zin gehad op het KDV.

Alleen nu met de warmte heeft ze last met in slaap komen. Was ze moe en daardoor dreinerig. Arm poppetje.
pi_128734634
Hier ook lastig om met het warme weer in slaap te vallen. Overdag gaat het prima, 's avonds wat lastiger. En dan die spreidbroek er ook nog eens bij waardoor ze gewoon een broekje en rompertje aan moet omdat het klittenband anders langs haar huid schuurt. Tis ook niet niks zo.

Maar wat gaat ze hard ineens! In een week tijd een eerste tandje, omdraaien met spreidbroek (en vloeiend!) ... En vanmorgen vond manlief haar op haar buik slapend en met slaapzak aan in bedje terug. Die slaapzak heeft ze aan omdat ze anders die spreidbroek los trekt. Lastig wel.

Maar ik denk dikke doei met dit weer .. mooi zonder slaapzak het bed in en als die spreidbroek niet wil blijven zitten, nou ja dan maar even niet :X

Ik heb het echt retedruk op het moment dus lezen/reageren is lastig. Maar komt wel weer :)
pi_128734930
Twinkle dat gaat inderdaad heel snel. En wat sneu die spreidbroek met het warme weer :*
pi_128734956
Hoi twinks :W
Fijn dat het goed gaat met je meisje!
pi_128735117
LB :* (Hier ook kunstgeschiedenis, maar ik doe er verder ook weinig mee ;))

En wat rottig dat veel kindjes zo moeilijk slapen met dit weer! Hier vooralsnog en wederom geen problemen met dit weer.

Twinkle, wat een ontwikkelingen ineens! Dat gaat echt hard ja.

Kyara had een super relaxed dagje :Y) En inderdaad, wat gaaf dat je zo foto's kunt zien van je meisjes daar!

Het bijhouden van boeken/albums vind ik ook nooit zo makkelijk. Ik heb wel in een bestandje op de computer wat hoogtepunt dingetjes staan en in het 9 maanden boek ook. Maar dat moet allemaal nog in het 'net' en gecombineerd enzo. Alleen waar is al mijn tijd?!

L0t, wat heerlijk, een tuin! Ik wil er ook graag eentje O+ Klinkt ook zo fijn! Wij hebben de afgelopen dagen wel 30000km gewandeld ;) en vandaag nog even bij m'n ouders in de tuin gezeten, maar een eigen tuin lijkt me echt ultiem, zeker met een kindje!

En hier even crossposten, want lief:
pi_128735222
Ow Bel O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_128735240
Belle die foto is echt heel lief O+
pi_128735267
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:05 schreef Omentielvo het volgende:
Lot wat een mooie stats. Ik hoef pas over 2 weken weer. Maar ik denk dat mijn baby die een maand of twee ouder is dan de jouwe kleiner en lichter is. Zij volgt keurig het onderste lijntje (ietsje daarboven geloof ik)
Wat is trouwens een goede app of site om zelf de groei bij te houden?
Ja het is een flinkerd ons meisje. Maar zolang ze hun eigen lijntje volgen is alles prima toch, de 'normale' marge is best groot :).

Mijn vriend heeft de iGrow-app van TNO op zijn telefoon, die is volgens mij wel fijn :)
pi_128735606
Ja LB, met stom werk is het inderdaad nog kutter om aan het werk te gaan. Ik vind mijn werk wel leuk maar maak me ook zorgen om het kolven. Ik werk in het ziekenhuis en het kan soms loeidruk zijn op de afdeling, ga me dan echt wel bezwaard voelen als collega's mijn patiënten even over moeten nemen omdat ik ga kolven. Ook al weet ik dat ik er gewoon recht op heb en dat ik begripvolle collega's heb...
En zolang ineens weg van je meisje is ook superstom ;( Maar wel extra leuk om dan weer thuis te komen denk ik dan maar O+.
Hier straks van 6.15 ( :'( :r) tot 17.00 van huis.

Ohh belle wat een scheetje O+ Is dit van vandaag met die muts? Is het niet bloedheet bij jullie? :P

Twinkle, fijn dat het zo goed gaat! En groot gelijk van die spreidbroek, dan maar heel even zonder met die hitte.
pi_128735893
Neee, dat was 2 weken terug :D

Vandaag had ze een zonnehoedje van de hema op! Met fluor-oranje stippels
pi_128735961
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef bellelena het volgende:
Neee, dat was 2 weken terug :D

Vandaag had ze een zonnehoedje van de hema op! Met fluor-oranje stippels
Ahhh ik dacht al :D Ja dat hoedje ken ik ook, die is super!
  maandag 8 juli 2013 @ 21:45:39 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128736146
Die heb ik ook ja :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 8 juli 2013 @ 21:48:49 #42
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128736335
Wat een mooie foto Belle O+

Sterkte morgen LB. Het is ook klote om weer aan het werk te moeten. Wij proberen nu van 1 salaris rond te komen zodat ik misschien wat langer thuis kan blijven. Man vindt het ook een fijn idee als ik bij de kinderen ben en ik zelf eigenlijk ook wel. Hoop in elk geval tot ze 1 zijn thuis te kunnen blijven (en dan het liefst nog met salaris (procedure rekken).
pi_128736595
Belle, heb je weer een momentje weten te vangen O+

Werk ze morgen LB! :*
  maandag 8 juli 2013 @ 21:57:35 #44
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_128736809
LB veel succes morgen, het komt allemaal goed :*
W
Z
E
pi_128738427
Wat een prachtige foto, belle! O+

Succes morgen LB!

Fijn dat het zo goed gaat met D. Twinkle, en wat knap, draaien met zo'n spreidbroek. Zonder spreidbroek is het al lastig zat voor die kleintjes.

Omen, Lars is 3 ("ik ben 3 en ik wil/kan/doe het nie!" :X)
100% consequent en immuun voor driftbuien zijn is bij 'leenkindjes' stukken makkelijker dan bij je eigen, volgens mij. Ik doe mij best, maar het lukt niet altijd (met name op de momenten dat je zelf iets minder lekker in je vel zit, is het een hele uitdaging!)

Klinkt als een heerlijke dag inderdaad, L0t!
Hier ging het eigenlijk ook wel ok. Ben aan het eind van de middag nog met beide kindjes naar het park gewandeld, peuter uitlaten ;) Wilde naar de kinderboerderij, maar dat is weer mislukt. Ten eerste sluiten ze elke dag al om 16:00, en uiteraard waren wij er om 16:15... plus dat toen ik nog beter keek ze op maandag überhaupt niet open zijn ;) Maar het speeltuintje in het park was een goed alternatief.

Plak/Dagboek bijhouden zou ik ook wat beter moeten doen. Ik heb toen voor Lars ook zo'n 'mijn eerste jaar'-boekje bijgehouden, maar ik merk nu dat ik best veel eigenlijk niet heb opgeschreven. Eerste lachjes, wanneer hij met duimen begon etc.. dingetjes die ik nu juist weer zou willen weten. Dus ik pluis regelmatig zijn foto-directories door, om uit de exif-data de datum te achterhalen ;)
pi_128739667
quote:
17s.gif Op maandag 8 juli 2013 16:58 schreef Kyara het volgende:

[..]

die noemt ze allebei baby of zusje..... de slimmerik....
Grappig eigenlijk, hoe dat voor een grote broer of zus moet zijn een tweeling.

Ik ben ook zo slecht in bijhouden, zo jammer!
pi_128740402
Twink waarom ook een rompertje? Kun je niet alleen een legging over haar luier aandoen voor de klittenband? Of een stukje stof om de klittenband. Zoiets?

F heeft gelukkig niet veel last van de hitte. Ze zweet wel meer. Das niet goed voor haar coupe :P

boventandjes zijn door! :D
pi_128741068
Belle O+

En lb, kan me voorstellen dat je met niet leuk werk het helemaal lastig is te beginnen. Succes morgen! Callcenter lijkt me echt vreselijk, maar heb ook een hekel aan bellen :@
Ik heb gelukkig wel leuk werk. Al vind ik t soms wel vervelend dat ik mn opleiding niet afgemaakt heb. Maar als ik lot dan lees over 6.15 wegmoeten ben ik blij dat ik dat niet meer hoef. En nachtdiensten en avonddiensten mis ik ook niet :')
Had beter een andere opleiding kunnen kiezen 10 jaar geleden :')
pi_128741122
Oh je kunt het zo fijn weer in model brengen juist! :D F's haar wil zo graag plat naar voren terwijl het omhoog of warrig veel vrolijker staat.

Tandjes! zijn dan ook meteen de poep en andere sores voorbij?
pi_128741219
Oh en de warmte, gelukkig niet veel last hier.
Ze zweet ook meer, althans bij dr haartjes. Maar slapen doet ze prima. En tis best warm in dr kamer.
Oh en volgens mij krijgt ze t zelfde haar als dr broer O+ met dit weer krult t in dr nek. Mijn haar heeft dat totaal niet, dus ik ben blij! (ik heb stom stijl haar, Floris heeft een volle bos. Vriend heeft ook volle bos en slag/krullen. Dus die genen lijken te.overheersen :P)
pi_128741435
Hier iets soortgelijks. Heb mijn SPH maar werkal jaren bij een bank :')
Eerst in de bankhal maar nu (met veel plezier! !) Op het klantencontactcentrum :D
Ik zit idd de hele dag aan de telefoon maar ik bel zelf sporadisch klanten, de meesten bellen ons. Daar kiezen ze dus zelf voor. Het is niet dat ikn ze lastig val voor marketing ofzo.

LB succes morgen. Het zal vast even wennen zijn, maar geef jezelf ook de tijd om te wennen en je draai te vinden. Het komt best goed :*

Shandaly, Lars weer helemaal opgeknapt na gisteren?
pi_128747117
Jep, die heeft gewoon de hele nacht geslapen, zonder avondeten. 's ochtends even onder de douche en hij was weer helemaal de oude. Heel de dag niets meer aan gemerkt. Duidelijk teveel door elkaar gegeten dus, in combinatie met drukte en warmte, gelukkig geen virusje ofzo...

Het is best afgekoeld vannacht zeg.. Ik haalde net Femke uit haar bed met ijslollies als beentjes. Zometeen maar weer in een slaapzakje dan.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 05:57:13 #53
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128747223
Nou! Ik schrok net ook van de temperatuur toen de kat naar buiten wou!

En ik denk dat E gisteren ook last had van de warmte. Of ze heeft opgepikt dat ik gestresst was :') Ze kreeg niet makkelijk genoeg melk meer uit de borst en werd daar vreselijk huilerig van. Toen ik mezelf een faalhaas begon te vinden heb ik dus nog maar een flesje voor haar gemaakt, en toen kon ze eindelijk lekker drinken. Maarja, eenmaal in bed bleef ze maar op haar handjes sabbelen :? dus bij me in bed gelegd, en toen ze de borst in haar mond had viel ze als een blok in slaap _O- O+

Nou en nu is dus de dag aangebroken... Dank voor de lieve woorden allemaal :* Het zal inderdaad wel goedkomen.
pi_128747231
Heel veel succes en hopelijk valt het mee en zijn je collega's en klanten lief voor je! :*
pi_128747264
Succes lb! :*

Volgens mij was t raam openzetten bij de dame niet zo heeeeel slim (ivm licht).V.anaf half 6 is ze half wakker en ik dus ook :P
Ik draai me maar weer even om, veel te vroeg nog!
pi_128747276
LB succes en sterkte :*

Ik heb een beginnersfout gemaakt. De flapjes van de luier niet goed gedaan. Dus toen plaste ze me onder. Uiteraard meteen verteld dat ze dat niet mag doen. Kreeg een grote glimlach. Dus niet onder de indruk :o
pi_128747285
LB succes :*
Kyara ik hoop van harte dat dat financieel gaat lukken

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 06:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij was t raam openzetten bij de dame niet zo heeeeel slim (ivm licht).V.anaf half 6 is ze half wakker en ik dus ook :P
+1 }:|
pi_128747673
Jeetje, wat is het toch leuk om je nog best wel jonge baby allerlei nieuwe dingen te zien doen. O+
Gister had hij zich alweer beide kanten omgedraaid en nu deed hij enorm zijn best weer om van rug naar buik te gaan. Hup, benen omhoog en een slag opzij! Het lukte alleen niet.
En toen begon hij te babbelen. :) Wel maf btw om te zien hoe hij zich van ingebakerd tegen het voeteind, zich heeft losgewoeld en ineens al op de helft van zijn ledikant lag. Hij lag meer tegen het hoofdeind!
The grow up so fast! :P
  dinsdag 9 juli 2013 @ 07:56:46 #59
381212 Gulara
From the future
pi_128747714
En m'n kind scheet net zo hard z'n (schone }:| ) luier vol dat hij er zelf van schrok! :Y)

Goeiemorgen! Probeer straks bij te lezen. :O
  dinsdag 9 juli 2013 @ 08:02:07 #60
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128747745
LB, succes vandaag!

Kyara, dat zou fijn zijn :Y. Ik denk er ook steeds vaker over om minder te gaan werken... Ik vind m'n kind veel te leuk :D

Hier ook weer een vroege vogel met heeel veel dorst! Fles gegeven om half 6 en toen heb ik haar om 7 maar wakker gemaakt O+. Ze drinkt overdag niet genoeg denk ik, te druk met spelen! Wel eet ze sinds een paar dagen 2(!!) boterhammen bij de lunch :Y)

Goedemorgen Gulara :7
pi_128747907
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 06:39 schreef Fieder het volgende:
LB succes :*
Kyara ik hoop van harte dat dat financieel gaat lukken

[..]

+1 }:|
Baby's, zucht ;)
Uiteindelijk een flesje gegeven en nog 1,5 uur geslapen.

Mevrouw staat weer naar buiten te kijken :')
pi_128748063
Succes LB, komt vast goed! Waar is je mini nu? Kdv of oma ofzo? Ik bel altijd even in mijn pauze hoe t gaat.

F eet ook 2 boterhammen! Wel zonder korstjes, die wil ze niet.

Weetje wat ik dus niet fijn vind.. Boodschappen doen met F. Wat een gedoe elke keer weer. Hoe doen jullie dat?

Oh en man heeft binnen een week alweer nieuw werk. Hij is vandaag begonnen. Jippie!
pi_128748091
Lb, werk ze!

Hier was t ook half zes, maar na te drinken was mevrouw gewoon klaarwakker... En ik dus ook...
Net M. een trauma bezorgd, nageltjes knippen is HEEL ERG. Wat kan ze krijsen zeg :X de tijd dat het nagelknippertje interessant was is voorbij...

Oh fijn, nieuw werk! Doetie snel :)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 08:36:50 #64
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128748098
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 08:33 schreef Kwisted het volgende:
Succes LB, komt vast goed! Waar is je mini nu? Kdv of oma ofzo? Ik bel altijd even in mijn pauze hoe t gaat.

F eet ook 2 boterhammen! Wel zonder korstjes, die wil ze niet.

Weetje wat ik dus niet fijn vind.. Boodschappen doen met F. Wat een gedoe elke keer weer. Hoe doen jullie dat?

Oh en man heeft binnen een week alweer nieuw werk. Hij is vandaag begonnen. Jippie!
Hier ook zonder korstjes :Y. Ze krijgt ze wel maar ze eet ze niet :D :')

Wat fijn dat je man alweer nieuw werk heeft, wat snel *O*!

Oh, ik vind boodschappen doen met E. juist súperleuk! Wat vind je gedoe dan? Ik zet haar in de winkelwagen en ze heeft het geweldig naar haar zin. Kletst tegen iedereen, wil alle boodschappen even vasthouden, rammelt met een zakje pijnboompitjes ... Heel leuk juist! O+
pi_128748115
Hier gaat het goed boodschappen doen. Maar ik hem mn eigen boodschappendwerg bij me. Floris heeft vaak een karretje en elise blijft dan in de wagen. Met floris als baby was t nooit zo relaxt. Hij klom uit het karretje, dus dan liep ik met kind op mn arm en wagentje duwen.
Elise.blijft.gelukkig zitten, ze is een stukje rustiger dan dr broer hehe

Se, tegen de tijd dat ze 3 is gaat het vast beter :')
Ik durfde zn nagels nooit te knippen en nu gaat het goed gelukkig (mn moeder knipte altijd).
Elise is ook hiermee makkelijker :P
pi_128748144
Ik doe boodschappen met de kinderwagen, zet ik een mandje onderop het voetenbankje. Kan precies met maxi cosi op t frame... Dus mini kan geen kant op, en will ook alles vasthouden idd :) schattig O+
pi_128748195
T wordt makkelijker nu ze in t wagentje kan zitten, dat is wel gezellig. Hiervoor had ik de mc in t wagentje, dan paste er al bijna niks meer bij.
Nu vind ik het vooral veel sjouwen. En ik vind t ook altijd een gedoe om F in en uit de mc te doen en in/uit de auto. Geen isofix helaas.
pi_128748247
En ik heb ook niet genoeg aan een mandje. Ik doe maar 1x inde week boodschappen..
pi_128748283
Oh, ik ga om de dag ofzo. Is een soort van uitstapje :X ik wissel af wel met supermarkten...
pi_128748328
Je kan de maxi cosi ook op dat ding zetten waar je een zitje van maakt. Dan staat ie wel hoog, en zie je weinig(ik iig, maar ik ben 1.65) maar dan heb je wel ruimte in de kar
*poef* nu is het weg
  dinsdag 9 juli 2013 @ 08:54:28 #71
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128748338
Wij gaan ook 1x in de week idd :Y. Soms ook op vrijdagavond 1 van ons, dan is het lekker rustig! Doordeweeks halen we dan af en toe wat verse groenten e.d. En die maxi-cosi, daar ben ik al helemaal aan gewend geloof ik. Vond ik in het begin ook een gedoe maar nu eigenlijk niet meer.

Ohja, zitten de juli/augustus meisjes al in een vervolg autostoel of nog in de maxi-cosi? E. zit er echt nog prima in maar volgens mij zou ze wel graag iets meer ruimte willen. Ze wil er namelijk ook wel heel erg graag uit als we op de plaats van bestemming zijn. Hebben jullie al een vervolgstoel en 'kijkt' die vooruit of achteruit?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 08:59:24 #72
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128748421
Bij onze AH hebben ze speciale winkelwagens waar je een mc op kunt zetten. Ik heb zelf nooit de mc op het zitje gezet. Hier gaat alleen M mee boodschappen doen met papa.

Ook grappig: toen we gister de meiden op gingen halen bij het kdv lagen ze samen in de box, D was hele verhalen aan het houden tegen J en J was diep in slaap :D
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:04:00 #73
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128748486
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 08:59 schreef Kyara het volgende:
Bij onze AH hebben ze speciale winkelwagens waar je een mc op kunt zetten. Ik heb zelf nooit de mc op het zitje gezet. Hier gaat alleen M mee boodschappen doen met papa.

Ook grappig: toen we gister de meiden op gingen halen bij het kdv lagen ze samen in de box, D was hele verhalen aan het houden tegen J en J was diep in slaap :D
O+. echt, ik smelt van de verhalen over je kinderen :D . Wat heerlijk!
pi_128748508
Je kan de mc ook òp het winkelwagentje zetten. Dan leunt de mc op de zijkanten van het karretje. Gaat prima. Wel heeft iedere supermarkt een eigen model wagentje dus het is even kijken waar de mc uiteindelijk staat. Dicht bij jou of wat verder weg.
Het staat dan heel stabiel. Wel op blijven letten natuurlijk.
Ik ben pas alleen met beide meisjes boodschappen gaan doen. Heb ik Rosalie in zo'n karretje met babyzitje gedaan. Eva rent wel mee, die vindt boodschappen doen tof (wat wil je ook als je een plakje worst, een blokje kaas én fruit krijgt :D )

En wat onwijs fijn dat je man alweer nieuw werk gevonden heeft zeg!
pi_128748523
M. mag nog niet in de vervolgstoel, ze weegt nog te weinig. We hebben hem wel al, de recarco polaric. Vriend heeft m uitgezocht, voldoet aan de nieuwe norm en is achterwaarts. Deze komt dan ook in vriends auto, daar doen we de lange ritten mee. Bij mij in de auto heb ik straks een mc priori, maar das ff boodschappen doen en er weer uit...

Haha, die D. zulke verhalen dat J er van in slaap is gevallen ;)
pi_128748545
Ik zet Sofie altijd in het zitje, en Luuk in de cosi in het karretje. Grote boodschappen kan ik dan niet mee nemen maar die doen we vaak met z'n vieren.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:08:36 #77
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128748570
Oh echt? Zo'n familie-uitje op zaterdagochtend naar de AH? :X
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:11:22 #78
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128748627
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Kyara het volgende:
:D. Ik vind dat echt leuk :'). Oke, wij hebben dan nog 1 kind, dat scheelt misschien. We zijn er ook al om 8 uur meestal dus dan is het nog heerlijk rustig, gaat supersnel!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:13:43 #79
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128748666
Ja, met 1 zou het ook nog wel lukken. Met 2 kan ik niet zo goed inschatten. Met 3 is gewoon een no-go wat mij betreft.

Maar samen met je kind boodschappen doen is wel heel gezellig O+ Als de meisjes wat ouder zijn beginnen we een roulatiesysteem. Elke week een ander kind mee....
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:16:23 #80
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128748706
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:13 schreef Kyara het volgende:
Ja, met 1 zou het ook nog wel lukken. Met 2 kan ik niet zo goed inschatten. Met 3 is gewoon een no-go wat mij betreft.

Maar samen met je kind boodschappen doen is wel heel gezellig O+ Als de meisjes wat ouder zijn beginnen we een roulatiesysteem. Elke week een ander kind mee....

Vorige x liepen we langs de slagrijafdeling in de supermarkt en toen vroeg dat meisje: mag ze een plakje worst? Voor ik nee kon zeggen riep E. al keihard JAAAA! (roept ze heel regelmatig, niet bewust volgens mij. Alhoewel ;)) :D. Toen heb ik dat maar omgepraat naar een plakje kaas :+. Er wordt zoveel aangeboden idd.
pi_128748728
Ik heb Tobias in de doek en Isabel in het winkelwagenzitje. En dan ben ik alleen, dat gaat pas sinds 2 maanden lekker ;) (en dan 2 winkels voor de weekboodschappen :X)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_128748906
Hier gaan ze ook gewoon met mij mee boodschappen doen:

Lars vindt het super, mama helpen, streepjescodes voorlezen, boodschappen in de kar doen, stukje worst eten, even in de speelauto zitten (zonder muntje) etc etc
De truc is volgens mij om vooral geen haast te hebben ;)
pi_128748944
Isa heeft weer twee dingen geleerd de afgelopen dagen O+

1: niet meer in haar bed willen slapen snachts
2: in plaats van eerst morrelen meteen uit het niets gaan krijsen

}:|
Sarcasme. Herken het.
pi_128748947
De oudste krijgt van mij zo'n rijdend karretje en de jongste in de doek/mc/buggy als ik met beide ga.
Hier maak ik er dan ook een uitje van. Mijn oudste wil altijd alles proeven wat ze maken. Eet het dan ook altijd op en zegt dat hij het lekker vind (zijn gezicht zegt vaak anders). Maar zodra ik er thuis mee aan kom zetten hoeft hij het niet :D

Maar ik haal mijn boodschappen dagelijks.
pi_128749183
Ik ga twee keer per week... mits ik geen dingen vergeet, en helaas overkomt me dat tegenwoordig heel vaak.

Wat goed dat Isa zoveel nieuwe dingen leert, spirit ;)

Gefeliciteerd met de nieuwe baan van je lief, kwisted. Doet-ie snel!
pi_128749191
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Kyara het volgende:
Nee op maandagochtend naar de jumbo. Ik vind het wel fijn. Mijn man kan dan sjouwen, we maken een weeklijst, en ik vind het idd best gezellig zo
Mijn man en ik hebben zelden samen vrij op zaterdag. Hij werkt om het weekend op zaterdag, en ik werk het andere weekend het hele weekend meestal. Heel gezellig.. :')
*poef* nu is het weg
pi_128749362
Spirit nieuwe dingen :*

Boodschappen doe ik meestal niet met baby.Ik ga gewoon na het werk als M. nog op het kdv is, of op zaterdag. Als we samen naar de winkel gaan gaat hij in de draagzak of mc in de winkelwagen, maar dat vind ik ook onhandig inderdaad. Op de winkelwagen nog niet gedaan, lijkt idd een stuk handiger :+ zo leer je nog eens wat...

Nieuw autostoeltje hier nog net niet nodig maar hij groeit al bijna met zijn hoofd over de rand :o zal niet lang meer duren (oktoberbaby), dus ik ga in de vakantie ook eens op zoek naar nieuw stoeltje. Ik wil eigenlijk een stoeltje wat achter en vooruit kan kijken. Zodat hij zeker in het begin nog in de achteruit kan, lijkt me toch eigenlijk iets veiliger, weet niet.

Kwisted hoera nieuwe baan w/ wat fijn.
pi_128749406
Spirit :*

Luuk lijkt ook al uit de maxicosi te groeien. Bovenkant van zijn hoofd is al bijna bij de rand. Ikhad bedacht dat hij dan in Sofie dr stoel zou kunnen, en Sofie naar een volgende. Maar Sofie kan nog niet over. Die is nog niet zwaar genoeg. Dus das een tegenvaller.
*poef* nu is het weg
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:00:21 #89
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_128749518
Mijn kleine ventje is thuis sinds gistermiddag. Na drie weken groeien en leren drinken in het ziekenhuis, hij weegt nu ongeveer 2800 gram en is 48 cm lang. Dus ik hoop nu weer wat tijd te vinden om hier mee te posten, lezen doe ik al een hele tijd.

O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:03:56 #90
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128749587
Zo fijn Juud! je gezinnetje compleet! Hoe vindt grote zus het? En hoe is de eerste nacht gegaan?
pi_128749591
Aaaahhh Juud O+ Wat fijn dat hij thuis is!!
Sarcasme. Herken het.
pi_128749630
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:00 schreef Juud79 het volgende:
Mijn kleine ventje is thuis sinds gistermiddag. Na drie weken groeien en leren drinken in het ziekenhuis, hij weegt nu ongeveer 2800 gram en is 48 cm lang. Dus ik hoop nu weer wat tijd te vinden om hier mee te posten, lezen doe ik al een hele tijd.

O+
[ afbeelding ]
Lief! Fijn dat hij thuis en hopelijk blijft het goed gaan. :)
pi_128749686
Kwisted wat fijn van je man!
Wat eten de grotere kindjes al goed brood O+
Ik haal alleen wat kleine boodschappen met L erbij, dan zet ik het mandje op de kinderwagenbak. Mijn man doet de grote boodschappen. Wij hebben hier niet van die handige karren die ik hierboven zag :o
Oh Juud wat heerlijk O+ hij heeft al hapwangetjes :o O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:15:16 #94
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_128749839
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:03 schreef Kyara het volgende:
Zo fijn Juud! je gezinnetje compleet! Hoe vindt grote zus het? En hoe is de eerste nacht gegaan?
Niet zo boeiend, de baby moet maar vooral lekker slapen, zodat zij gewoon al mijn aandacht krijgt, logisch ook gezien haar leeftijd. ;)

De nacht ging goed, om 23.00 flesje bv, 23.45 bij iedereen de ogen dicht, 3.30 werd ie zelf wakker, dus ML flesje gehaald en om 04.00 uur weer slapen. Toen kwam ie om 07.00 weer, heel netjes.

Tussen ons in geslapen in de reiswieg vd foto, veilig voor hem en voor ons. Als ie groter is kan ie ook wel zo tussen ons in of in zijn eigen wieg. Overag leg ik hem nu nog beneden in de reiswieg in de box. Kan ik hem nog een beetje in de gaten houden en leren kennen en hij wennen aan onze geluiden.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:16:37 #95
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128749865
Ja, het is toch weer wennen hè. Maakt hij ook zoveel lawaai s nachts?
pi_128750048
Juud wat fijn dat hij thuis is O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:30:22 #97
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_128750164
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:16 schreef Kyara het volgende:
Ja, het is toch weer wennen hè. Maakt hij ook zoveel lawaai s nachts?
Nope! Was ik verbaasd over, soms eens een klein beetje als ie wat met zijn hoofd draait ofzo, maar valt reuse mee.
Nu zijn wij al gewend om met kind tussen ons in te slapen he, dat maakt wel verschil. Al sliepen we op waakstand vannacht, het is toch weer even wennen idd zo'n heel klein purkje naast je....
pi_128750170
LB, succes/sterkte vandaag!

Juud: O+ Wat fijn dat-ie thuis is zeg!

Boodschappen doen vind ik met een Kleuter echt heel erg leuk en gezellig. Met een baby iets minder, omdat ik elk moment een luchtalarm verwacht omdat meneer vindt dat er gegeten moet worden. En dan moet ik kiezen: met een krijsend kind verder de boodschappen doen, of de boodschappen laten voor wat ze zijn, en naar een plek om te voeden. Allebei niet ideaal.

Hier een trotse mama: net terug van het cb en L. weegt 4030 gram! Het eeuwige clusteren werpt dus wel zijn vruchten af ;)

En de wijkvpk was vol lof, ze zien niet vaak dat een prematuur kindje zo enorm relaxed is, en lichamelijk in zo'n goede conditie. Dus hoera voor onze dappere L. en ook een beetje voor ons, want volgens haar was onze kalmte én warmte deels de oorzaak van hoe goed hij in zijn vel zit O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:33:05 #99
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_128750232
Wow, wat goed L-E, wat groeit ie lekker zeg! :)

Hier ook een heel relaxed kindje, tot nu toe... Huilt alleen als ie honger heeft of als er echt iets is, ligt een beetje om zich heen te kijken na de voiding en voor de rest slaapt ie heel veel en heel rustig.
pi_128750275
Hier ook zo idd. Maar goed, áls-ie huilt, dan doet hij het ook echt goed :') Stervende zwaan, anyone?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:35:48 #101
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128750305
Oh Juud, wat fijn O+. Hij ziet er goed uit!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:38:46 #102
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128750369
Fijn Juud!

Hier maakten ze echt van die prematurengeluidjes, geknor, gehijg en gesteun. Moest ik zoooo aan wennen.

L-E, hoera voor je mannetje!

Onze prematuurtjes doen het toch maar mooi he! O+
pi_128750412
Ooh dat geknor ja! Staat op ons lijst met vragen aan de kinderarts a.s. donderdag. Het is net een biggetje als hij slaapt. En dan is-ie niet eens verkouden.

Ja, prematuurtjes ftw! O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:40:56 #104
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128750428
dat gaat over hoor ;)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:07:20 #105
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128751153
Wat ziet hij er goed uit Juud, echt fijn dat jullie nu allemaal thuis zijn!
pi_128751216
Juud, wat heerlijk dat hij thuis is, en wat een prachtig mooi kindje O+

Man van Kwisted heeft weer een baan, wat fijn!

Kindertjes die al uit de maxicosi groeien :o
KJ, hoe lang is Luuk? Ik was in de veronderstelling dat we als we op vakantie gaan we allang aan een nieuw stoeltje toe zijn, maar ik moet dat herzien, ik zie mijn oktoberjochie van 74 cm daar echt nog niet uit groeien binnen een paar maanden. Volgens mij komt de bovenkant van zijn hoofd nog lang niet boven de maxicosi uit, laat staan zijn oren.

LE: mooi compliment van de wijkvpk! Hoe ging jullie nacht, heb je een beetje bij kunnen slapen? En *O* voor zijn groei!

Boodschappen met kind... hmmm... In mijn eentje met kinderwagen vind ik het niet echt handig. De Appie hier is nogal krap ingericht en ik ben niet zo van het efficient boodschappen doen :@ dus ik loop een keer of wat terug naar het begin. Bovendien is met wagen in je ene hand en mandje in de andere hand een matig succes, want ik neem meer mee dan bedoeld -> mandje te zwaar voor arm, maar met achter mij aanslepen neem ik de halve winkel in beslag. Met kind in drager is het wel goed te doen maar moet ik de boodschappen zelf dragen.

Ik vind het wel een leuk uitje dus we doen meestal boodschappen met zn drieen voor een week, waarbij de ene de wagen met maxicosi heeft en de ander de winkelwagen. Die handige maxicosiwagentjes heb ik hier nog nergens gezien.

Maar ook met zn drieen is een matig succes. Man houdt niet van boodschappen doen en heeft na tien minuten weinig geduld meer, want 1. de winkel wordt net gevuld dus overal karren, 2. er doen nog 150 mensen boodschappen, 3. ik ben naar zijn zin te langzaam, 4. hij is mij of het boodschappenlijstje kwijt dus we pakken allebei steeds hetzelfde, 5. all of the above. Tot zover het uitje -O- Dus soms gaat man alleen voor een hele week, soms haal ik op mn vrije dag voor een paar dagen en hij op werkdagen (supermarkt zit ongeveer naast zn werk).

Misschien toch maar aan de Albert bezorgservice...
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:15:18 #107
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128751387
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:09 schreef Mineola het volgende:
Juud, wat heerlijk dat hij thuis is, en wat een prachtig mooi kindje O+

Man van Kwisted heeft weer een baan, wat fijn!

Kindertjes die al uit de maxicosi groeien :o
KJ, hoe lang is Luuk? Ik was in de veronderstelling dat we als we op vakantie gaan we allang aan een nieuw stoeltje toe zijn, maar ik moet dat herzien, ik zie mijn oktoberjochie van 74 cm daar echt nog niet uit groeien binnen een paar maanden. Volgens mij komt de bovenkant van zijn hoofd nog lang niet boven de maxicosi uit, laat staan zijn oren.

LE: mooi compliment van de wijkvpk! Hoe ging jullie nacht, heb je een beetje bij kunnen slapen? En *O* voor zijn groei!

Boodschappen met kind... hmmm... In mijn eentje met kinderwagen vind ik het niet echt handig. De Appie hier is nogal krap ingericht en ik ben niet zo van het efficient boodschappen doen :@ dus ik loop een keer of wat terug naar het begin. Bovendien is met wagen in je ene hand en mandje in de andere hand een matig succes, want ik neem meer mee dan bedoeld -> mandje te zwaar voor arm, maar met achter mij aanslepen neem ik de halve winkel in beslag. Met kind in drager is het wel goed te doen maar moet ik de boodschappen zelf dragen.

Ik vind het wel een leuk uitje dus we doen meestal boodschappen met zn drieen voor een week, waarbij de ene de wagen met maxicosi heeft en de ander de winkelwagen. Die handige maxicosiwagentjes heb ik hier nog nergens gezien.

Maar ook met zn drieen is een matig succes. Man houdt niet van boodschappen doen en heeft na tien minuten weinig geduld meer, want 1. de winkel wordt net gevuld dus overal karren, 2. er doen nog 150 mensen boodschappen, 3. ik ben naar zijn zin te langzaam, 4. hij is mij of het boodschappenlijstje kwijt dus we pakken allebei steeds hetzelfde, 5. all of the above. Tot zover het uitje -O- Dus soms gaat man alleen voor een hele week, soms haal ik op mn vrije dag voor een paar dagen en hij op werkdagen (supermarkt zit ongeveer naast zn werk).

Misschien toch maar aan de Albert bezorgservice...
E. is nu zo'n 75 cm en zit qua lengte ook nog wel goed in de maxi-cosi. Ze houdt haar beentjes toch altijd al wat op/ingetrokken dus ook daar geen problemen. Met haar hoofd en oren komt ze nog lang niet in de buurt van de bovenrand nee :N.

Je omschrijving van het boodschappen doen is duidelijk :D. Ik zou ook aan de Albert bezorgservice beginnen ;). Ga ik ook trouwens doen. Zomeractie nu, bezorgen voor ¤ 2,50!
pi_128751462
Mineola: je boodschappen-doen-omschrijving met man erbij is herkenbaar :D

Over de maxicosi: L. zit zo opgepropt in dat ding, ofzo. Dacht eerst dat het was omdat hij zo klein was, maar inmiddels heeft hij een normaal babyformaat en hij zit nog steeds zo raar. Doe ik iets niet goed? :@
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:17:37 #109
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128751463
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

E. is nu zo'n 75 cm en zit qua lengte ook nog wel goed in de maxi-cosi. Ze houdt haar beentjes toch altijd al wat op/ingetrokken dus ook daar geen problemen. Met haar hoofd en oren komt ze nog lang niet in de buurt van de bovenrand nee :N.
Je omschrijving van het boodschappen doen is duidelijk :D. Ik zou ook aan de Albert bezorgservice beginnen ;). Ga ik ook trouwens doen. Zomeractie nu, bezorgen voor ¤ 2,50!
Bovenkant hoofd = bovenkant rand tch? Hoofd mag niet boven de rand komen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_128751507
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:17 schreef L-E het volgende:
Over de maxicosi: L. zit zo opgepropt in dat ding, ofzo. Dacht eerst dat het was omdat hij zo klein was, maar inmiddels heeft hij een normaal babyformaat en hij zit nog steeds zo raar. Doe ik iets niet goed? :@
De baby-inzet eruit halen? :D
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:19:01 #111
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128751509
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee, dat mag volgens mij niet. Maar dat haalt ze nog niet, ze heeft nog ruimte boven haar hoofd.
pi_128751519
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee de oren dacht ik? Maar dat is klok en klepel...
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:19:33 #113
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128751527
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef Mineola het volgende:

[..]

Of eerst dat schuimding onder zn kont?
pi_128751536
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:18 schreef Mineola het volgende:

[..]

Is er een baby-inzet ja? :@ :D
pi_128751584
Me verdiepen in de maxicosi stond op mijn to-do-list-voordat-de-baby-er-is, en toen was de baby er al eerder dus dat heb ik nooit meer gedaan, is het te merken? :')
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:21:15 #116
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128751602
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:19 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja :D. E. is daar echt snel uitgegroeid. Zo'n schuimrubberen zitje. Als die eruit is zit ie vast veel beter :D
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:21:36 #117
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128751618
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:19 schreef Mineola het volgende:

[..]

Nee de oren dacht ik? Maar dat is klok en klepel...
Wanneer is het tijd om het Maxi-Cosi baby-autostoeltje te vervangen door het opvolgende stoeltje?

Antwoord
Wij adviseren om je kindje zolang mogelijk in het baby-autostoeltje (0-13 maanden) en dus achterwaarts te blijven vervoeren omdat dit het veiligste is.
Wanneer de bovenkant van het hoofdje over de rand van de kuip van de Maxi-Cosi komt, dien je over te stappen naar het volgende autostoeltje. De lengte van de beentjes speelt daarbij geen enkele rol. Het is zeer onverstandig een kind te vroeg in een groter, voorwaarts gericht, autostoeltje te plaatsen.
pi_128751646
quote:

[..]

Dude... :D

Dat gedeelte met dat ronde ding om zn hoofd (dat donkerbruine), dat zit los en kan eruit. En daar zit een schuimrubberen ding in, dat kan er ook los uit. Dus je kan eerst het schuimrubber eruit halen, en dan het hele ding.
Dan kunnen ze tot een maand of tien nog wel in de maxicosi! Tenzij mega-baby.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mineola op 09-07-2013 11:28:36 ]
pi_128751664
Ik loop even naar de auto nu.. 8-)
pi_128751669
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wanneer is het tijd om het Maxi-Cosi baby-autostoeltje te vervangen door het opvolgende stoeltje?

Antwoord
Wij adviseren om je kindje zolang mogelijk in het baby-autostoeltje (0-13 maanden) en dus achterwaarts te blijven vervoeren omdat dit het veiligste is.
Wanneer de bovenkant van het hoofdje over de rand van de kuip van de Maxi-Cosi komt, dien je over te stappen naar het volgende autostoeltje. De lengte van de beentjes speelt daarbij geen enkele rol. Het is zeer onverstandig een kind te vroeg in een groter, voorwaarts gericht, autostoeltje te plaatsen.
Oh, iets eerder al. Ik vond het al zo gek, die oren. :@

Thanks!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:25:19 #121
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128751750
quote:

[..]

Ik kwam er bij nummer 3 pas achter dat je ook eerst het schuimrubber eruit kan halen en dan pas de hele baby inzet :D
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:26:26 #122
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128751783
:D @ L-E

Dat dat schuimblok aan de onderkant eruit kan, daar was ik zonder FOK nooit achter gekomen destijds :') . Duurt hier ook nog wel heel lang voordat ie er bovenuit komt, en hij is gewoon gemiddeldP52lang.

En kan die vluchtende crimineel of weetikveelwat zich aub even overgeven? Mijn baby wordt al 74 keer wakker van die helikopter }:|
pi_128751812
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik kwam er bij nummer 3 pas achter dat je ook eerst het schuimrubber eruit kan halen en dan pas de hele baby inzet :D
Ik wist het ook alleen dankzij jouw ontdekking :D
pi_128751879
Mijn megababy past ook nog prima, soms FF aan z'n benen trekken zodat ie wat dieper zit :+, afgelopen donderdag 11,5 kg en 72cm met 8 maanden :')
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:30:42 #125
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128751930
Wow, Morretje! Die stats! Dat is even lang als die van mij, maar +3,2 kg !
Goeie Buddah :D
pi_128752436
*O* Juud, wat een mooie stats en welkom thuis kleintje O+

Leuk om de boodschappen verhalen te lezen!
Hier doet mijn lief vaak de boodschappen in z'n eentje, maar nu met Nin vind ik het ook wel lekker om mee te wandelen met de kinderwagen, want dan valt ze lekker in slaap. Gisteren waren we met de auto en heb ik haar even op mijn arm meegenomen. Wij doen altijd onze boodschappen bij de natuurwinkel, die is klein, dus dat rondje lukte wel met haar op m'n arm.

En van net hier:

Helaas maar een hazenslaapje, want ze is nu weer wakker!
pi_128752491
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:20 schreef L-E het volgende:
Me verdiepen in de maxicosi stond op mijn to-do-list-voordat-de-baby-er-is, en toen was de baby er al eerder dus dat heb ik nooit meer gedaan, is het te merken? :')
:D Ik had dat hier gelukkig al eens gelezen. Ik heb geloof ik met 3 maanden die driehoek eruit gehaald, maar was ik eigenlijk al te laat mee. Pas geleden heb ik de zitverkleiner omhoog getrokken omdat ie in zn nekje viel ipv om zn hoofdje. De gordels heb ik ook een standje hoger gezet, kan ook nog ;) Maar ik vind m nog strak zitten eigenlijk, net alsof ie brede schouders heeft ofzo :? hij zit altijd een beetje met zn schoudertjes naar voren.

Belle TE schattig O+ ze heeft ook van die leuke spulletjes vind ik
pi_128752561
Ik heb trouwens ooit die schouderkussentjes van de gordels gehaald maar kan ze nergens meer vinden. Ook dat ding wat in t kruis zit ben ik al kwijt. Gewoon laten zitten dus o|O
pi_128752800
Hoe doen jullie dat nou, zo'n hangmatje van een draagdoek? Vereist dat speciale knopen, heb je de doek dubbel, kan dat ook met een rekbare doek?
pi_128752805
Flinke he? :)
pi_128753115
Shandaly, mijn lief heeft het opgehangen, gewoon met random geknoop. De doek hangt enkel, dus aan beide kanten is nog een grote lap over om iets mee te knopen. We hebben de doek diagonaal door de box heen hangen. Met een rekbare kan het ook denk ik, maar dan moet je de box onderplaat misschien wat lager doen?!

Morretje, dat klinkt als goeie spekkies!

En ze slaapt hier nu toch weer ;) (met wat gepinkel)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:13:32 #132
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_128753335
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:49 schreef Fieder het volgende:
Ik heb trouwens ooit die schouderkussentjes van de gordels gehaald maar kan ze nergens meer vinden. Ook dat ding wat in t kruis zit ben ik al kwijt. Gewoon laten zitten dus o|O
Ik moest ook bedenken waar ze waren nu, maar ik had ze in het vakje dat in de rugleuning vd stoel zit gestopt. ^O^ ;)
pi_128753548
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:47 schreef Fieder het volgende:

[..]

De gordels heb ik ook een standje hoger gezet, kan ook nog ;)
:o Ik had alle tijd maar weet ook niet alles van de maxicosi dus, ga vanavond gelijk kijken :@ Kussentje eronder had ik ook al hier gevonden was ik anders ook nooit achter gekomen...
Geen idee hoe groot M. is, donderdag weer cb, maar hij zit nog een cm ofzo onder de rand (met dus te lage gordels weet ik nu :') )

Juud mini thuis! *O* wat fijn.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:26:19 #134
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_128753760
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik moest echt lachen toen ik het hier toen zei en jij echt :o :o :o deed :D
Ik was er door een filmpje op youtube achter gekomen nota bene :7

Wij hebben O. die boven de curve uitgroeit :') zo lang mogelijk in de maxi cosi gepropt omdat het nu eenmaal de veiligste manier van vervoeren is. We hebben het tot zeker 11 maanden gered. Maar hij viel ook altijd in slaap en deed nooit sit-ups e.d. omdat hij rechtop wilde.
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:49:55 #135
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128754581
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:29 schreef Morretje het volgende:
Mijn megababy past ook nog prima, soms FF aan z'n benen trekken zodat ie wat dieper zit :+, afgelopen donderdag 11,5 kg en 72cm met 8 maanden :')
5 kilo zwaarder en anderhalve maand ouder dan Isabel :o _O_
  dinsdag 9 juli 2013 @ 12:54:03 #136
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128754700
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:26 schreef laziness het volgende:

[..]

Wij hebben O. die boven de curve uitgroeit :') zo lang mogelijk in de maxi cosi gepropt omdat het nu eenmaal de veiligste manier van vervoeren is. We hebben het tot zeker 11 maanden gered. Maar hij viel ook altijd in slaap en deed nooit sit-ups e.d. omdat hij rechtop wilde.
ik ga ook eens op zoek naar dat filmje, bij hebben alleen dat schuimding onder de billen plus de daaraan vastgemaakte hoofdsteun eruit gehaald. Is er nog meer dan??? :o
pi_128754863
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:49 schreef becky27 het volgende:

[..]

ook zwaarder dan mijn jongste van 2,5 :o :D
lekker bulletje heb je mor O+
:)
pi_128754879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:49 schreef becky27 het volgende:

[..]

Whehe, Isabel weegt 15 kg, dusse, die gaat ie inhalen denk ik :D
pi_128754922
Venco leuk zijn die ontwikkelingen hè? Maar volgens mij mag je als je baby zich begint te bewegen niet meer inbakeren?

Gulara fijn zo’n ochtend dat ie meteen zijn schone luier volscheet :*

Zo fijn als het financieel mogelijk is dat je minder werkt. Bij mij gaat dat helaas niet. Zou zo graag een dag minder werken. Maar dan moet ik elke cent tien keer omdraaien als ik iets wil doen en kan ik weinig tot niks meer extra doen.

Kwisted fijn voor je man *O*
Ik vind boodschappen met Riley altijd leuk. We gaan vrijdag altijd met mijn moeder (als zij niet op vakantie is) en mijn zus. Dan heeft er een iemand de kinderwagen en een ander de boodschappenwagen.

SE, wat zielig dat ze nagelknippen zo erg vindt :*

Kyara wat lief dat ze verhalen aan het vertellen waren aan elkaar O+

Shandaly wat een lieve foto O+

Spirit dat zijn juist dingen waarvan je hoopt dat ze het niet leren :*

Juud wat fijn dat ie thuis is. En wat ziet ie er goed uit. Wordt er gewoon een beetje emotioneel van :*

L-E, mooie stats en wat fijn die complimenten :*

quote:

[..]

Ik kwam hierachter, omdat er een aantal maanden geleden hier ook over gepraat werd. Ik wist het daarvoor ook niet. :D

Belle wat een mooie foto weer O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:05:56 #140
244125 laziness
pi_128755063
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:54 schreef becky27 het volgende:

[..]

ik ga ook eens op zoek naar dat filmje, bij hebben alleen dat schuimding onder de billen plus de daaraan vastgemaakte hoofdsteun eruit gehaald. Is er nog meer dan??? :o
Nee dat is de baby inzet en die kan er uit. Maar iedereen haalde altijd direct het geheel er uit en toen zag ik op youtube een filmpje dat dus dat schuimblok ook eerst alleen uit kan.
Dan is het hoofdje nog steeds ondersteund en dat was vaak het probleem als de gehele babyinzet eruit moest vrij vlot al.
pi_128755411
Luuk is nu zo'n 10 kilo en 73 cm met 7.5 maand. Hij heeft een lang bovenlijf. Zal straks als ik m ophaal bij de opvang eens een foto maken van hoe hij nu in de cosi zit..
Hij traint ook altijd de buikspieren in de cosi. Rechtop wil ie! (als ie nou ook eens actief zou zijn in bijvoorbeeld de box of op de grond op het kleed)
*poef* nu is het weg
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:28:13 #142
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128755831
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:05 schreef laziness het volgende:

[..]

Nee dat is de baby inzet en die kan er uit. Maar iedereen haalde altijd direct het geheel er uit en toen zag ik op youtube een filmpje dat dus dat schuimblok ook eerst alleen uit kan.
Dan is het hoofdje nog steeds ondersteund en dat was vaak het probleem als de gehele babyinzet eruit moest vrij vlot al.
Oh, bedankt voor de tip. Wist ik ook niet :')

Bij M duurde het ook een hele tijd voordat we in de gaten hadden dat er überhaupt een babyinzet in zat... :')
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:50:07 #143
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128756672

Kijk nou!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:53:38 #144
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128756822
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:50 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk nou!
O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:54:36 #145
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128756862
Juud, fijn dat ie thuis is, nu lekker in alle rust gaan genieten.
pi_128757235
Juud, goed zeg, je kleine mannetje thuis! Nu lekker rust en ritme vinden!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_128757501
Heee Bram :W blondie!
en mama op de achtergrond? :D
pi_128758084
Bram O+ wat wordt ie blond!

Hier gaat elise 1 dezer dagen over naar de volgende stoel. Als het goed is komt de nieuwe stoel (nou ja stoelen, 2 auto's) voor.Floris vandaag binnen. Dus kunnen we doorwisselen.
Elise begint altijd te huilen als we gaan rijden en ze draait.zich half om. Dus nou ja mooi moment.
pi_128758459
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:12 schreef Fieder het volgende:
Ja! Goeie kont Tico!
Bram O+

Juud wat fijn dat hij thuis is! En wat is hij al flonk gegroeid :o hij doet het echt super.

Morretje goeie stats zeg! En wat Mignonne zegt :+ ook zwaarder dan mijn peuter van ruim 2 jaar.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:37:31 #150
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128758470
Bram wordt groot zeg!

Ik hoop dat we het haar niet mee hoeven te rekenen in lengte en gewicht voor de mc ;) daar gaat al gauw 2 kilo en 10 cm in zitten :D (Kwisted denkt: noem je dat veel haar?!)

Dit was nog vóór we net zijn gaan fietsen.
pi_128758508
:D O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:39:15 #152
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128758529
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:12 schreef Fieder het volgende:
Nee, kinderdagverblijf!!! :D:D
pi_128758534
Bram O+

Niet quoten aub

SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door Mineola op 09-07-2013 15:51:39 ]
pi_128758578
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee, kinderdagverblijf!!! :D:D
Oh dan heeft de leidster een goeie kont :@ :|W
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:40:51 #155
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128758581
Stop de persen, ik ben op tijd voor O+ Miniola O+ ! Wat een knapperd!
pi_128758608
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef Spees_Eend het volgende:
+1
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:42:21 #157
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128758631
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef danic het volgende:

[..]

Oh dan heeft de leidster een goeie kont :@ :|W
Geen idee, ik let nooit zo op dr kont.. Ik zal het J eens vragen.
pi_128758677
Behoorlijke kont hoor.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_128758678
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:42 schreef Ticootje het volgende:
Geen idee, ik let nooit zo op dr kont.. Ik zal het J eens vragen.
_O-

Jaaaa mini-ola *O* ah die zachte haartjes op de laatste foto, wil ze aaien! O+

Spees :D O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:44:32 #160
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128758701
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:43 schreef Joene het volgende:
Behoorlijke kont hoor.
De vraag is, zou je dr geven?
pi_128758806
Baby's met donker haar O+
Daar wilde.ik er ook 1 van, maar t wordt steeds blonder :P
pi_128758845
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Had je m nog nooit gezien? :o
Maar dank u!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 14:51:27 #163
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128758907
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:49 schreef Mineola het volgende:

[..]

Had je m nog nooit gezien? :o
Maar dank u!
Jawel, wel ooit! Maar heb het idee dat ik 'm de laatste keren steeds miste.
pi_128759061
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De vraag is, zou je dr geven?
Ashley ? neeh.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_128759321
Fotospam O+

Ik doe mee!! Isa vindt het heerlijk haar gezicht tegen me aan te drukken als ze gaat slapen... Met alle gevolgen van dien! O+

SPOILER
Sarcasme. Herken het.
pi_128759716
Ik heb Mini-ola ook nu voor het eerst gezien! Wat is hij leuk! O+

Ik zou mijn bloedmooie zoon ook dolgraag spammen als ik jullie zo bezig zie. Maar ja, ik en mijn principes he :( ;(
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:17:42 #167
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128759778
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:15 schreef L-E het volgende:

Ik zou mijn bloedmooie zoon ook dolgraag spammen als ik jullie zo bezig zie. Maar ja, ik en mijn principes he :( ;(
Is het al gelukt met de maxi-cosi :P?

Mineola, N. is zo leuk! Net zoals Silvijn, van Spees (ik heb steeds de neiging 'm Sil te noemen :D, hij is al zo 'bekend'!)! En Isa O+. Wat lief!
pi_128759872
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:26 schreef laziness het volgende:

[..]

I. is bijna 13 maanden maar kan nog zonder problemen in de maxicosi :D Hij zit ook nog in maat 74, mijn ukkeltje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_128759876
Hehe nee, want mijn hoofd was even kwijt dat manlief altijd de autosleutels bij zich heeft als hij werkt. :')
pi_128759878
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:15 schreef L-E het volgende:

M'n whatsapp staat voor je open :Y)
Sarcasme. Herken het.
pi_128759986
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

M'n whatsapp staat voor je open :Y)
Mijn pm/dm ook!

Mijn moedertrots wint het soms van mijn principes :)
pi_128760018
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef L-E het volgende:
Hehe nee, want mijn hoofd was even kwijt dat manlief altijd de autosleutels bij zich heeft als hij werkt. :')
Handig, anders ga jij zomaar de deur uit! :Y)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:37:22 #173
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128760440
Ow die principes, die heb ik niet echt geloof ik. Althans geen piemels etc. op internet maar ik vind het niet erg als zijn gezicht online staat. Ik kan het niet helpen, mijn drang om hem te laten zien is te groot :@ . Als hij de schoolleeftijd krijgt gaan we dat niet meer doen. Ik upload voortaan wel alles via een account zodat ik het weg kan gooien bij de host als ik zou willen.

Wat een mooie baby Spirit en wat slaapt ze lekker!

:D @ Soesa. Daar luistert ie wel naar hoor! Net als Silliboi en Silkiesoft. En mop. En alles met een Surinaams accent.
pi_128760589
Handige tip voor onhandige moeders. Was nooit een wegwerpluier mee met de rest van de was :')
pi_128760613
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef Tally het volgende:
Handige tip voor onhandige moeders. Was nooit een wegwerpluier mee met de rest van de was :')
:D :D
*poef* nu is het weg
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:43:26 #176
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128760689
quote:
Ik ben eigenlijk heel benieuwd nu wat het resultaat is! En niet onbelangrijk: kun je die luier nu hergebruiken? 8-)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:43:56 #177
244125 laziness
pi_128760708
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:43 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk heel benieuwd nu wat het resultaat is! En niet onbelangrijk: kun je die luier nu hergebruiken? 8-)
De korreltjes horror vrees ik ;(
pi_128760735
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:43 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Hij is ontploft in de wasmachine. En toen ik de deur open deed kwam er een hoop troep uitzetten :')
Mijn hele was onder met van die snot troep vulling van de luier. :')
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:45:54 #179
244125 laziness
pi_128760779
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:44 schreef Tally het volgende:

[..]

Hij is ontploft in de wasmachine. En toen ik de deur open deed kwam er een hoop troep uitzetten :')
Mijn hele was onder met van die snot troep vulling van de luier. :')
Ik voel met je mee. Wat een rotzooi komt er uit die vulling zetten -O-
pi_128760839
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik voel met je mee. Wat een rotzooi komt er uit die vulling zetten -O-
Gelukkig ben ik niet de enige :')
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:48:31 #181
244125 laziness
pi_128760879
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik niet de enige :')
Nou niet in de wasmachine :P

Ik zette hem met z'n gewone luier in het zwembadje. Dus mijn schade viel nog mee. (mijn schoonvader, die nooit luiers verschoont, maakte dit weekend die fout met beide kleinzoons nog eens :+ )
Op je was is gewoon echt the horror ;(
pi_128760965
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:48 schreef laziness het volgende:

[..]

Nou niet in de wasmachine :P

Ik zette hem met z'n gewone luier in het zwembadje. Dus mijn schade viel nog mee.
Op je was is gewoon echt the horror ;(
Owh ;(

Ik moet hem er ingestopt hebben terwijl hij nog ergens in zat ofzo. Ik kan me anders niet voorstellen dat ik het er zo in prop.
pi_128761147
Jaiks.... Succes
*poef* nu is het weg
pi_128761226
Ik vond nog een (zeer charmante O-)) foto van Luuk in de cosi.

*poef* nu is het weg
pi_128761508
Tally :D Het zou mij kunnen gebeuren, dat deed het niet, maar toch, ik voel met je mee :*
  dinsdag 9 juli 2013 @ 16:04:46 #186
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128761519
luuk <3
pi_128761606
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:56 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vond nog een (zeer charmante O-)) foto van Luuk in de cosi.

[ afbeelding ]
Oh my, die spekarmen! O+!
pi_128761688
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:07 schreef L-E het volgende:

[..]

Oh my, die spekarmen! O+!
Dan heb je zijn benen nog niet gezien..
*poef* nu is het weg
pi_128761715
oeh tally heb je een droger?
Ik zou alles in de droger mikken in de hoop dat die de korreltjes eruit haalt. The horror zeg.
pi_128762327
Korrels in een wegwerpluier? :?
Ik leer hier echt elke dag weer bij.

En hoi Bram, Luuk en Sillie O+
pi_128762523
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:25 schreef Mangostine het volgende:
Korrels in een wegwerpluier? :?
Ik leer hier echt elke dag weer bij.

En hoi Bram, Luuk en Sillie O+
Ja net als in maandverband die absorberendekorrels
pi_128762668
Ahh Isa O+
Tally :o :o :o :*
KJ zeer charmant O+

Ik heb net een luiertaart gemaakt voor mn vriendin. Maatje 1, wat zijn die dan weer klein :o
pi_128762812
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:31 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ja net als in maandverband die absorberendekorrels
ben ik de enige die dacht dat daar gewoon een absorberend velletje karton oid in zit? :@
pi_128762886
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef Fieder het volgende:
Ahh Isa O+
Tally :o :o :o :*
KJ zeer charmant O+

Ik heb net een luiertaart gemaakt voor mn vriendin. Maatje 1, wat zijn die dan weer klein :o
zie je, ik wist dat ik iemand vergat: hoi Isa met gehavende neus O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 17:00:37 #195
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128763624
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:38 schreef Mangostine het volgende:

[..]

ben ik de enige die dacht dat daar gewoon een absorberend velletje karton oid in zit? :@
Nou, ik zat er ergens tussenin :+
Dat van die luier in het badje, dat zou ik dus nooit geweten hebben. Gelukkig dat we op vakantie dus maar gewoon de zwemluiers hebben gebruikt :')
pi_128763705
Knip er 1 open en je ziet wat erin zit.
Die van Ean was een keer zo vol dat ik korrels op de grond tegenkwam. En die zijn dan glad.
pi_128763722
Tally, balen zeg!

Isa O+

Dame in de maxi cosi trouwens:

Past nog wel dus, maar ze vind t niet leuk meer met rijden.
pi_128763764
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:40 schreef Mangostine het volgende:

[..]

zie je, ik wist dat ik iemand vergat: hoi Isa met gehavende neus O+
O+

Wist ook niet dat gewone luiers niet in een badje konden, maar is op zich wel logisch natuurlijk :D
En Tally, echt, hoe krijg je het voor elkaar! Ik zie ook echt voor me hoe er een halve korrellawine uit die wasmachine komt zetten :') Hoe krijg je dat uit je kleren joh?
Sarcasme. Herken het.
pi_128764215
Ahh Son dat speldje O+
Wanneer kan die zitbeschermer eruit? De driehoek heb ik er al uit
pi_128764230
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:18 schreef Fieder het volgende:
Ahh Son dat speldje O+
Wanneer kan die zitverkleiner eruit? De driehoek heb ik er al uit
Oh gaat lekker, verkleiner bedoelde ik dus :')
pi_128765472
Ik snap m.
Uhm geen idee eigenlijk wanneer ik die eruit gehaald heb.
Toen ze een maand of 5, 6 was gok ik.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 18:15:13 #202
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128766335
damn, Mineola's mini weer gemist. -O-

Wel mooie foto's van Bram, Isa, Silvijn, Luuk en Elise gezien O+

Dametjes hebben een beetje last van de warmte geloof ik. En dan willen ze het liefst plakken (nog warmer). Maar ik heb ook een hele vieze zandbak+modder dreumes die nodig in bad moet.....
pi_128767084
Bram O+ (dat plukje!!)

Silvijn O+ Mooie hanekam!

Luuk en Elise in de maxicosi O+

Mini-ola gemist!

En ik wil ook veel te graag met mijn mooie meisje showen hoor!

SPOILER
Wij hebben een mijlpaal! Ze was er al een poos naar opzoek en sinds een paar dagen was ze er al telkens bijna, maar vandaag is het haar helemaal gelukt, ze heeft haar duim gevonden O+ Dat gaat ons weer wat uurtjes pinkelen schelen hoop ik, kan ze zichzelf in slaap sabbelen.
pi_128767115
En handig die maxicosi tips! Hier past ze er nog ruim in met de babyinzet en al, maar alvast handig voor de toekomst!

Tally :D :o :'( _O-
pi_128767311
Belle, dat pakje ook! O+
pi_128767638
Ja, het staat haar ook zo schattig! Van 4FF is het trouwens :)
pi_128767884
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

O+

Wist ook niet dat gewone luiers niet in een badje konden, maar is op zich wel logisch natuurlijk :D
En Tally, echt, hoe krijg je het voor elkaar! Ik zie ook echt voor me hoe er een halve korrellawine uit die wasmachine komt zetten :') Hoe krijg je dat uit je kleren joh?
Ik ben gewoon niet zo handig ;(

Geen idee ik heb het uitgeklopt en weer in de wasmachine gestopt. Ik durf niet te gaan kijken :')
pi_128767943
Riley ligt in haar wipstoel televisie te kijken O+

Nu bijlezen
pi_128768108
Ontaarde moeder: mijn baby was net heel druk, zo druk dat er wat eten omhoog kwam. Dus ik ben even rustig met hem gaan zitten, boekje en speen erbij, even ontspannen voordat om 19u het bedritueel begint.
Hij ligt nu 5 minuten op me te slapen. :') Oeps...

Mijn man is maar vast met koken begonnen.
pi_128768234
Tico wat een mooie foto O+

Spees wat een mooie kapsel

Mineola gemist :(

Spirit ik smelt van die foto O+

L-E mijn dm/pm staat ook open.

quote:
Bedankt voor de tip.

KJ die foto is gaaf

Sonnetje wat een mooie dame

Kyara niet handig als je plakbaby's hebt en een dreumes die in bad moet O+

Belle mooie foto en fijn dat ze haar duim heeft gevonden

Mango klinkt wel lief O+
pi_128768302
Ja heel lief, maar hoe maak ik hem lief wakker zonder dat ie slechte zin krijgt?
Slaapcyclusje afwachten maar? :O
pi_128768527
Uitzicht atm:

SPOILER
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:20:55 #213
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128768555
Mijn kind en ik hebben de dag overleefd *O* nu lekker samen op de bank terwijl mijn vriend voor ons kookt *;

Klacht: mijn kind stinkt naar het parfum van de leidsters :( :')
(omdat ze haar gezellig op schoot hebben gehad O+ )
pi_128768694
Yay LB! Lekker relaxen vanavond, je hebt het verdiend! (En lekker knuffelen, dan is ze dat geurtje zo weer kwijt ;))

Prachtig uitzicht Mango!
pi_128768816
Terechte klacht LB en verder wat Shandaly zegt, lekker platknuffelen!
pi_128769037
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:20 schreef Mangostine het volgende:
Uitzicht atm:

SPOILER
Wat een kind al O+ Baby-af echt, althans, op die foto. Erg O+

De blote voetjes van Belle's mini *; En die wikkeldoek/hangmat foto! O+

Son, wat heeft ze een leuk pakje aan!

Kaatje, charmante foto inderdaad :+

Spirit O+

Mineola's beeb gemist.

Spees! Dat haar :D Wat een lekker ding :Y

(Foto's bijgekeken vanaf pagina 6)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:38:42 #217
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_128769061
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:18 schreef Fieder het volgende:
Ahh Son dat speldje O+
Wanneer kan die zitbeschermer eruit? De driehoek heb ik er al uit
Die heb ik er al zeker een maand uit, ze bleef altijd met haar schouders haken, en om haar er nou bruut in te duwen vond ik ook zoiets...

Juud, fijn dat je mannetje thuis is *O*

Lb, lekker gewerkt?

Vandaag heeft Lauren een echo gehad van haar heupjes. Alles prima.
pi_128769114
Iemand vroeg me laatst (LB? LE?) of ik foto's kon plaatsen van Saar d'r tandjes. Ik heb écht heel erg mijn best gedaan, maar ik krijg ze er gewoon niet op :D :')

Vind overigens wel (dat werd ook gevraagd) dat Saartje al een tijdje geen baby-gezicht meer heeft. Om nu te zeggen dat het richting peuter gaat, vind ik ook wat ver gaan, maar ze is imo wel baby-af. Zal zo even wat fotootjes erbij zoeken waarop je dat goed ziet.

Pessie, fijn dat de echo goed was!
pi_128769331
Wat een toffe foto's zag ik langskomen O+ O+

Pessie, fijn dat alles goed is. ^O^

Een beetje dreumeslooks bedoel je Coco? Dat zie ik hier ook een beetje komen inderdaad.

Terechte klacht LB, ik vind Otje ook nog steeds iedere keer verkeerd ruiken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:29 schreef Morretje het volgende:

67cm en 7200 gram hier. Het zal hem vast niet in een week eerder meten en wegen zitten. oO<
pi_128769347
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:38 schreef pessie het volgende:

Juud, fijn dat je mannetje thuis is *O*
Lees ik daar gewoon overheen. :o

Juud wat goed! *O*
pi_128769517
Pff, na anderhalf uur huilen (door ons beide :@ ) en van alles te proberen is mijn schaapje eindelijk stil (slaapt nu op mijn buik). :')

Oh te vroeg gejuicht. ;(
pi_128770150
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een beetje dreumeslooks bedoel je Coco? Dat zie ik hier ook een beetje komen inderdaad.
Ja! Dat bedoel ik idd :Y

Of vinden jullie haar wel nog echt een baby?
vandaag op de opvang was echt nog een baby, vonden M. en ik. En toen bleek ze een ruime maand ouder te zijn, we dachten dat ze echt een stuk jonger was. Kan zo verschillen bij die mini's!

SPOILER: Saar!
Niet quoten aub, haal ze straks weer weg :)
pi_128770193
Ik geloof dat ik wat fout heb gedaan :D Even de linkjes aanpassen :+
Done!
pi_128770314
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 19:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Iemand vroeg me laatst (LB? LE?) of ik foto's kon plaatsen van Saar d'r tandjes. Ik heb écht heel erg mijn best gedaan, maar ik krijg ze er gewoon niet op :D :')

Vind overigens wel (dat werd ook gevraagd) dat Saartje al een tijdje geen baby-gezicht meer heeft. Om nu te zeggen dat het richting peuter gaat, vind ik ook wat ver gaan, maar ze is imo wel baby-af. Zal zo even wat fotootjes erbij zoeken waarop je dat goed ziet.

Dat was ik ;) Jammer dat het niet lukte maar andere foto's zijn ook tof!

En mooie/lieve/schattige foto's van Bram, Elise, Luuk en Nin O+

Hoe was het op je werk LB?

*O* voor Juud, heerlijk jullie mannetje thuis, waar hij hoort :)

Wij zijn een paar daagjes in Maastricht, Juul gedraagt zich weer voorbeeldig O+

[ Bericht 2% gewijzigd door L0t.. op 09-07-2013 20:39:01 ]
pi_128770425
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef L0t.. het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 9 juli 2013 19:40 schreef Cocotrimonium het volgende:

[/quote
Dat was ik ;) Jammer dat het niet lukte maar andere foto's zijn ook tof!

En mooie/lieve/schattige foto's van Bram, Elise, Luuk en Nin O+

Hoe was het op je werk LB?

*O* voor Juud, heerlijk jullie mannetje thuis, waar hij hoort :)

Wij zijn een paar daagjes in Maastricht, Juul gedraagt zich weer voorbeeldig O+
Oh, L0t :D Wist dat het iemand-met-een-L was :+

Heb er net een weten te maken met behulp van M. Heel even haar bovenlip wat aan de kant gedaan. De foto ziet eruit alsof we d'r al uren aan het martelen zijn :')

Moment...

Edit: kijk nou :D :') heel wazige foto, maar je ziet haar tandjes boven wel een beetje zitten.
SPOILER
pi_128770702
Ahhh die tandjes, ik zie ze! O+
Grote meid :Y
pi_128770793
Zielige baby met tanden! :'(
Het is idd steeds meer een dametje Coco!

Mijnes niet. Die blijft voor altijd baby. O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:38:40 #228
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128770992
Coco, ik vind haar op de foto met het bekertje ook nog echt een baby. Vooral die eerste vind ik haar al "oud"! Sowieso echt een knap meisje O+

Mango, die van jou is ook cool! Handig he, als ze net dan in slaap vallen :+

Venco, dat klinkt niet al te best. Hoe gaat het eigenlijk met je? Sorry als het anders overkomt dan ik bedoel, maar ik krijg van jouw posts het idee dat je het best wel zwaar hebt.

En van die geurtjes na het KDV. Ach ja. Alleen maar een teken dat ze hem/haar dichtbij gehouden hebben, toch. Daar zou ik me dan echt weer niet druk om maken, in tegendeel.
pi_128771128
Haha die tandjesfoto :D ik zie ze wel een beetje zitten ja! En op die andere foto's is het al wel een beetje dreumesachtig idd. En tof shortje heeft ze aan 8-)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 20:46:13 #230
259886 pessie
pi_128771284
Ik zie ze Coco! En idd een beginnend dreumes koppie O+
pi_128771544
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:42 schreef L0t.. het volgende:
Haha die tandjesfoto :D ik zie ze wel een beetje zitten ja! En op die andere foto's is het al wel een beetje dreumesachtig idd. En tof shortje heeft ze aan 8-)
Is deze! Van Next Direct. Vond 'm ook erg leuk :Y

En scheelt dat jullie haar ook geen echte baby meer vinden. Je bent als moeder toch niet objectief, dus soms vraag ik me af of het wel klopt wat ik zie :+
pi_128771602
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:38 schreef Spees_Eend het volgende:

Venco, dat klinkt niet al te best. Hoe gaat het eigenlijk met je? Sorry als het anders overkomt dan ik bedoel, maar ik krijg van jouw posts het idee dat je het best wel zwaar hebt.

Soms valt het mij best zwaar inderdaad. Maar ik gaf al eens eerder aan dat ik sowieso vrij makkelijk/snel huil en ik ook nog eens vrij onzeker ben. Als ik dan huil dan voel ik mij weer schuldig tegenover mijn kind en dan word ik nog verdrietiger. :')
Het gaat met up's and downs, samengevat. Want ik kan gelukkig het meest vd tijd erg van hem genieten.
Thanks iig. :)
pi_128771781
Mango dat lijkt geen baby meer. Wat een lieverd O+

LB fijn dat je de eerste dag overleefd hebt. Geniet van het knuffelen.

Pessie fijn dat de heupjes goed waren.

Venco :*

Wat een hele mooie foto's Coco. En ze wordt echt al groot
En ik heb de tandjes gezien

Lot fijn dat J. zich goed gedraagt. Nog veel plezier.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:06:11 #234
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128772245
Isabel is dol op kusjes geven
pi_128772289
O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:07:00 #236
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128772290
Van die lekkere slijmerige met kwijldraad? O+
pi_128772339
Och Coco.. die tandjesfoto... Dat wordt nog wat als ze ooit naar de tandarts moet ;)

Venco :* Hopelijk gaan de ups overheersen over de downs

Ik ben nog vanalles vergeten geloof ik.. Zag een aantal prachtige foto's voorbij komen in ieder geval. O+

Ik heb het hangmatideetje uitgeprobeerd vanmiddag, maar het was (nog) geen groot succes. Slapen wilde madam er in ieder geval niet in, en ze deed hard haar best om zich om te draaien (want immers slapen op je buik is veel fijner, alleen past dat niet zo lekker in een hangmat) en ik vond het er nogal eng uitzien.. was bang dat ze eruit zou rollen... Nou hing ze slechts 2 centimeter boven de 'grond', maar toch!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:08:34 #238
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128772363
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Van die lekkere slijmerige met kwijldraad? O+
ja, en inclusief tong :o
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:09:26 #239
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128772396
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Soms valt het mij best zwaar inderdaad. Maar ik gaf al eens eerder aan dat ik sowieso vrij makkelijk/snel huil en ik ook nog eens vrij onzeker ben. Als ik dan huil dan voel ik mij weer schuldig tegenover mijn kind en dan word ik nog verdrietiger. :')
Het gaat met up's and downs, samengevat. Want ik kan gelukkig het meest vd tijd erg van hem genieten.
Thanks iig. :)
Gelukkig dat het de meeste tijd wel goed gaat! En die eerste maanden zijn voor veel mensen heel pittig, en al helemaal als je heel gevoelig bent. Kan ik me voorstellen.
pi_128772448
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:09 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Gelukkig dat het de meeste tijd wel goed gaat! En die eerste maanden zijn voor veel mensen heel pittig, en al helemaal als je heel gevoelig bent. Kan ik me voorstellen.
"Alles komt goed", zegt mijn broertje altijd. Dus daar geloof ik maar in. Elke dag is er 1 dichterbij. ;)
pi_128772469
Mohhh slijmerige babykusjes, dat zijn de lekkerste O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:11:12 #242
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128772474
Is ook, echt!! Het wordt steeds makkelijker.
pi_128772621
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:11 schreef L0t.. het volgende:
Mohhh slijmerige babykusjes, dat zijn de lekkerste O+
A kuste laatst uitgebreid mijn schoonzus' dikke lippen en dat vond ze geweldig...tot hij in haar mond spuugde. :D
En dat al 2 keer. Zo ranzig. :r
pi_128772627
oh phaidra, maat 74 met 13 maanden is toch niet klein?

Fijn dat de echo goed was pessie!

Tandjes O+

Weet iemand wanneer vlekjes komen bij de zesde ziekte?
Nena had een week geleden hoge koorts en sinds vanochtend zit ze onder de rode vlekjes. Maar ik dacht dat die vlekjes meteen na de koorts zouden komen.
En anders weet ik niet wat die vlekjes zijn, zijn er best veel.
pi_128772750
LB, lekker knuffelen O+ En ik vind je klacht ook terecht, ik vind dat al storend als het parfum van oma is.......

Coco O+ O+ O+
(En die martelfoto :o _O- )

Kusjes van Isabel :*

Venco :*

L0t, lekker dat het zo goed gaat met J! Heerlijk zo'n paar daagjes weg!

Mangostine, is ie inmiddels al wakker/verplaatst? (Die foto O+)
pi_128772903
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

"Alles komt goed", zegt mijn broertje altijd. Dus daar geloof ik maar in. Elke dag is er 1 dichterbij. ;)
Zeg ik ook altijd Venco! En het is echt zo, het wordt steeds makkelijker.
Die eerste tijd is gewoon pittig. Kind zonder gebruiksaanwijzing, jezelf als moeder uitvinden en ook nog een jezelf proberen te blijven als partner, werknemer en vriendin! Maar echt, het komt goed! :*
Opeens is hij zes maanden en vraag je je af wanneer hij voor het laatst gehuild heeft. Ongelooflijk maar waar. Als iemand me verteld had dat ik ooit zou zeggen, ik had diegene voor gek verklaard. En toch zei ik dat gisteren...

Fijn dat je het grootste deel van de tijd lekker van hem geniet!
pi_128772910
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

A kuste laatst uitgebreid mijn schoonzus' dikke lippen en dat vond ze geweldig...tot hij in haar mond spuugde. :D
En dat al 2 keer. Zo ranzig. :r
iewl?

Ik hijs M wel eens in de lucht boven mijn hoofd. Dan ben ik tegen hem aan het lachen en kletsen en dan kwijlt hij zo mijn open mond in. :Y)

En :* voor jou, fijn dat je geniet!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:22:58 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128772968
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef bellelena het volgende:
LB, lekker knuffelen O+ En ik vind je klacht ook terecht, ik vind dat al storend als het parfum van oma is.......
Ja ik ook :D Maar wat Spees ook zei; het betekent wel dat E lekker op schoot heeft gelegen en is geknuffeld O+ en da's alleen maar fijn.

Ik zag toffe foto's bij het (vluchtig) bijlezen! Bram in de spiegel :D En Nin prinsheerlijk in dr hangmat O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:25:46 #249
259886 pessie
pi_128773079
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef Troeta het volgende:

Tandjes O+

Nena had een week geleden hoge koorts en sinds vanochtend zit ze onder de rode vlekjes. Maar ik dacht dat die vlekjes meteen na de koorts zouden komen.
Ik dacht in de regel na een dag of 3.
pi_128773137
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef bellelena het volgende:
Mangostine, is ie inmiddels al wakker/verplaatst? (Die foto O+)
Ja, hij sliep exact drie kwartier en werd toen vrolijk wakker. O+

Na de papfles nog heerlijk in een deuk gelegen met hem. Ik had mijn telefoon uit, en hij zag zijn eigen spiegelbeeld in het scherm. En toen mijn spiegelbeeld. Telkens als we via het spiegelbeeld oogcontact hadden riep ik "MMMAMAAA!"
Geschaterd. :D O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:28:18 #251
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128773190
quote:

Tandjes O+

Leyla had van het weekend een ongelukje en kreeg gewoon een broek van Bram aan. :')
pi_128773227
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Mangostine het volgende:

[..]

iewl?

Ik hijs M wel eens in de lucht boven mijn hoofd. Dan ben ik tegen hem aan het lachen en kletsen en dan kwijlt hij zo mijn open mond in. :Y)

Nu is kwijl nog wel wat anders dan van die lekkere, zure, dikke, met stukjes bezaaide kots. ;)

Thx. :)
pi_128773257
Juud: wat fijn dat hij thuis is !
Bram, Isa, Silvijn, Nin, Luuk en Elise O+
Mni ola gemist :{
Becky: heerlijk ! O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_128773266
quote:

Tandjes O+

is het niet warmteuitslag? M krijgt dan heel veel kleine rode puntjes, over zijn rug.
Heeft ze er last van, jeukt het? En nog koorts?
pi_128773299
Mango: lief O+
pi_128773336
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Mineola het volgende:

[..]

Zeg ik ook altijd Venco! En het is echt zo, het wordt steeds makkelijker.
Die eerste tijd is gewoon pittig. Kind zonder gebruiksaanwijzing, jezelf als moeder uitvinden en ook nog een jezelf proberen te blijven als partner, werknemer en vriendin! Maar echt, het komt goed! :*
Opeens is hij zes maanden en vraag je je af wanneer hij voor het laatst gehuild heeft. Ongelooflijk maar waar. Als iemand me verteld had dat ik ooit zou zeggen, ik had diegene voor gek verklaard. En toch zei ik dat gisteren...

Fijn dat je het grootste deel van de tijd lekker van hem geniet!
Ja precies. Man gaf nu ook aan dat ie het gevoel heeft dat hij mij al eeuwen niet echt gezien/gesproken heeft. Maar doe heeft ook net een nieuwe baan en is om 4 uur ook al uit zijn bed. Die is 's avonds ook doodop.
pi_128773338
pessie: Heb jij nog een tip voor een leuke fijne lokatie in Frankrijk ? Met kindje van 1 ?
pi_128773343
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nu is kwijl nog wel wat anders dan van die lekkere, zure, dikke, met stukjes bezaaide kots. ;)

Thx. :)
je hebt altijd kotsbaas boven kwijlbaas. :+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:34:52 #259
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128773481
Ik kreeg laatst een snotje in mijn mond geniest O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:34:59 #260
381212 Gulara
From the future
pi_128773484
Oh jongens wat gaan jullie hard! Thuis heb ik overdag tenminste tijd om op m'n gemak alles bij te lezen als jullie slapen. :D
Ik ga even dit topic op één pagina zetten en plaatjes kijken of zo. :P
pi_128773510
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Mangostine het volgende:

[..]

iewl?

Kwijlbaas check, ik doe het precies zo. Dikke lol hier. Sowieso, alles boven mijn hoofd is leuk.

Kotsbaas :{w Ik had trouwens wel keihard moeten lachen... Leert je schoonzus het wel meteen af zo!
pi_128773522
ja, kan wel warmte uitslag zijn, lijkt precies op de bultjes die Mex vaak had in zijn nek,maar Bij Nena zit het op d'r wangen, romp,armen,benen, alles.
Weet niet of ze last had, was werken vandaag, maar ze krabbelt altijd wel een beetje op haar romp,dus lastig te zeggen.
Kijk het wel even aan, ben morgen vrij.

handig Tico
pi_128773523
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef kleinzusje het volgende:
pessie: Heb jij nog een tip voor een leuke fijne lokatie in Frankrijk ? Met kindje van 1 ?
ik kreeg op feestboek cap d'agde als vakantie tip!
pi_128773598
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
een groene glibberige? O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:37:38 #265
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128773604
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef Joene het volgende:

[..]

ik kreeg op feestboek cap dag'de als vakantie tip!
drama vond ik, echt ik ben er geweest en als we al naar de suup wilde stonden we in de file. nooooooit meer.
pi_128773629
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat lief. O+
Ik vind het altijd zo grappig als A tijdens de borstvoeding moet niezen. Dat botst zijn hoofdje steeds tegen mijn borst en weer terug. :@

Oei, daarnet liet ik mijn telefoon tegen zijn bolletje vallen. Was heel zachtjes maar je hoorde wel *pok*. Nu ben ik op dat gebied weer heel nuchter en was mijn man alweer bang voor zijn zachte plekjes. :P
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:38:12 #267
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128773631
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:37 schreef becky27 het volgende:

[..]

drama vond ik, echt ik ben er geweest en als we al naar de suup wilde stonden we in de file. nooooooit meer.
Dan was je niet op het goede strand. :D
pi_128773660
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef Joene het volgende:

[..]

ik kreeg op feestboek cap d'agde als vakantie tip!
Moet je daar naakt ?
pi_128773667
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:37 schreef becky27 het volgende:

[..]

je moet ook niet overdag ?
pi_128773691
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:38 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Moet je daar naakt ?
niks moet :)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:39:36 #271
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128773701
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:38 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Moet je daar naakt ?
Moet niet, maar lijkt me wel handig.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:40:08 #272
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128773728
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dan was je niet op het goede strand. :D
Veel te grote camping sowieso maar de weg van en naar de Cap stonden altijd vol (wij waren wel megahoogseizoen inclusief de zwartste zaterdag). Stranden zijn mooi en die waren niet knetterdruk maar Noortje had na de eerste dag een zandallergie oid dus we zijn het strand niet meer op geweest.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:40:23 #273
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_128773744
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:37 schreef Mangostine het volgende:

[..]

een groene glibberige? O+
Heerlijk zilt en licht pittig O+
pi_128773770
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef Mineola het volgende:

[..]

Kwijlbaas check, ik doe het precies zo. Dikke lol hier. Sowieso, alles boven mijn hoofd is leuk.

Kotsbaas :{w Ik had trouwens wel keihard moeten lachen... Leert je schoonzus het wel meteen af zo!
Mijn schoonzus mag alles met hem doen. Zij is zo lief. O+ En ze moest ook wel lachen maar lekker is anders.
Oh en wij spelen ook vaak vliegtuigje. Vindt hij ook erg leuk

En warempel...ik heb hem exact op het juiste moment naar bed gebracht (hij geeuwde 2 keer dus dat waren duidelijke signalen). Hij lag nog wat te babbelen en hij slaapt nu! :o
pi_128773791
This place is craaaazy. Couples fucking on the beach (as in: RIGHT NOW, broad daylight) and dozens of guys standing around and jerking off. And nightlife is supposedly even kinkier. Fun fun fun. My parents are enjoying themselves as well. #OpenmindedFamily — :opgewonden bij Plage Nudiste Cap D'agde

Dit stond op m'n feestboek vandaag , dus ik wil d'r heen!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:41:35 #276
381212 Gulara
From the future
pi_128773800
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Gulara op 09-07-2013 21:42:09 ]
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:42:20 #277
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128773842
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:41 schreef Joene het volgende:
This place is craaaazy. Couples fucking on the beach (as in: RIGHT NOW, broad daylight) and dozens of guys standing around and jerking off. And nightlife is supposedly even kinkier. Fun fun fun. My parents are enjoying themselves as well. #OpenmindedFamily — :opgewonden bij Plage Nudiste Cap D'agde

Dit stond op m'n feestboek vandaag , dus ik wil d'r heen!
whahaha daar zaten we inderdaad niet ver vandaan. Ik zou zeggen, daar gaan liggen en er niet meer vanaf komen dan.
pi_128773843
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:40 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Heerlijk zilt en licht pittig O+
mwoah, die naaktslakken die M eruit snuit sla ik even over.
pi_128773906
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:40 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mijn schoonzus mag alles met hem doen. Zij is zo lief. O+ En ze moest ook wel lachen maar lekker is anders.
Oh en wij spelen ook vaak vliegtuigje. Vindt hij ook erg leuk

En warempel...ik heb hem exact op het juiste moment naar bed gebracht (hij geeuwde 2 keer dus dat waren duidelijke signalen). Hij lag nog wat te babbelen en hij slaapt nu! :o
Kijk dan, supergoed! Over een tijdje denk je, is dat kind opeens makkelijk of snap ik hem gewoon :)

(ben ik in de war met je zus dan?! Was zij de horror?) ik zou trouwens lachen als kind dat bij een ander deed hoor, niet als hij het bij mij deed...blegh!
pi_128773910
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef becky27 het volgende:

[..]

whahaha daar zaten we inderdaad niet ver vandaan. Ik zou zeggen, daar gaan liggen en er niet meer vanaf komen dan.
nou ik wil nog wel kunnen lopen aan het eind van die 2 weken becky!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:44:18 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128773946
Geen strand om even in slaap te vallen.
pi_128774062
Maar nu ff serieus leuke plekken genoeg in Frankrijk ? Bergen , strand , vlaktes wat wil je ?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:48:06 #283
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128774100
Camping, hotel, resort?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:48:38 #284
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128774115
Bloedverziekende hitte of waar je nog wel gras hebt?
pi_128774147
Denk voor een dreumes dat strand leuk is. Maar heb geen ervaring.
We willen rust, huisje met tuin, water.
pi_128774159
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:43 schreef Mineola het volgende:

[..]

Kijk dan, supergoed! Over een tijdje denk je, is dat kind opeens makkelijk of snap ik hem gewoon :)

(ben ik in de war met je zus dan?! Was zij de horror?) ik zou trouwens lachen als kind dat bij een ander deed hoor, niet als hij het bij mij deed...blegh!
Mijn zus is horror ja, zoals je het noemt. Stom gezegd maar mijn schoonzusjes zijn de zussen die ik nooit heb gehad. :')
Dat klinkt misschien raar maar ik vind hun gewoon erg leuk en het klikt heel goed. Zodoende. :)
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:53:22 #287
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128774296
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef kleinzusje het volgende:
Denk voor een dreumes dat strand leuk is. Maar heb geen ervaring.
We willen rust, huisje met tuin, water.
Mijn ervaring is dat een dreumes het niet zo heel veel uit maakt. Ik weet niet of ze zand eet? Wil je warm en buiten? Dan moet je echt in de onderste helft van Frankrijk zijn.
Rust heb je zeker in de Alpen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:54:38 #288
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128774373
Middellandse zee is opper toerisme nu. Als je in september zou gaan is het rustig.
pi_128774446
We gaan in september :Y
En ze eet alles :D
Maar dank !

Wil een mooi huisje met tuin en water/zee. Even zoeken dus !
pi_128774455
In dr tijgerbadpak *;

SPOILER
Niet quoten asjeblieft.
pi_128774457
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mijn zus is horror ja, zoals je het noemt. Stom gezegd maar mijn schoonzusjes zijn de zussen die ik nooit heb gehad. :')
Dat klinkt misschien raar maar ik vind hun gewoon erg leuk en het klikt heel goed. Zodoende. :)
Ik heb geen zussen maar idem met mijn schoonzus, ze was zelfs mijn getuige :D
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:56:46 #292
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_128774492
Mooie foto kz!
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:57:17 #293
381212 Gulara
From the future
pi_128774517
Dat waren ook nog een berg foto's! :o

M. O+
Geen-idee-tweeling-zusje O+
Nin met oortjes O+ en hangmatnin O+ voetjes O+
Stippenrosalie O+
Lars helpt mee O+ terwijl Femke een oogje in het zeil houdt O+
Juud's jongetje O+
Spiegelbram O+
Punksilvijn O+
Mineola gemist -O-
Dromenlandisa O+
Luuk met pet O+ (Pi heeft em ook, met dito charmante foto's :P )
Elise met knipje O+
Mooi uitzicht Mango O+
Saar met grote ogen O+
Kusisabel O+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:57:17 #294
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_128774520
Lief KZ, waar heb je dat badpakje vandaan??
pi_128774544
Dank ! Heb hem erg snel weggehaald omdat het topic bijna vol is zag ik nu
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:57:58 #296
381212 Gulara
From the future
pi_128774559
Kz hoe kan ik jouw foto nu alweer gemist hebben. -O-
pi_128774566
KZ, hotshot!

Is eliza was here wat voor jullie? Wel prijzig maar buiten t seizoen misschien wel te doen. Dacht dat zij ook Frankrijk hadden.
pi_128774569
Mini Rodini *;
pi_128774589
Sjongejonge... Ein-de-lijk de mini van kz gezien. Was daar nou al die ophef voor nodig? :P

Nee hoor, wat een scheet kz! O+
pi_128774618
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Gulara het volgende:
Kz hoe kan ik jouw foto nu alweer gemist hebben. -O-
Komt zo nog wel een x tje :D
pi_128774635
Dat was pas echt een ninja edit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties