quote:Op maandag 8 juli 2013 16:01 schreef Kyara het volgende:
Ik ook al bij het idee hoor....
Hier nog even de foto's als bewijsDie onderste, wat lijkt ze daar op jou!! En ik vind dat geen lelijke foto hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry LB als jij ook net bezig was toevallig, ik dacht ik klik maar ff op open nieuw deel als ik het toch voor me heb staan.
[..]
Die onderste, wat lijkt ze daar op jou!! En ik vind dat geen lelijke foto hoor!
Dacht ik ook meteen Kyara! En t is de camera hè, that adds ten poundsquote:Op maandag 8 juli 2013 16:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Die onderste, wat lijkt ze daar op jou!! En ik vind dat geen lelijke foto hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak hier de mooiste foto's door als ze op hun rug liggen naast hun hoofd te gaan staan maar dan net iets verder naar boven.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ja excuus! Had niet door dat ik m sloot want ik ging Kyara's tip direct in praktijk brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is de hoek.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:43 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen Kyara! En t is de camera hè, that adds ten pounds
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:52 schreef Kyara het volgende:
Mooi om te zien hoe kun gezichtjes dezelfde vorm hebben (jullie hebben vast al gezien dat de bovenste M is, onderste geen idee....)
die noemt ze allebei baby of zusje..... de slimmerik....quote:Op maandag 8 juli 2013 16:54 schreef Fieder het volgende:
Spees, bedankt! Dat zou zomaar kunnen, wist ik niet van die vezels
[..]![]()
Kan M ze uit elkaar houden?
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, het is de hoek.
en ik ben nog steeds beledigd dus jullie krijgen de 21 geen koekje
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, het is de hoek.
en ik ben nog steeds beledigd dus jullie krijgen de 21 geen koekje
Dat vind ik.idd knap!quote:Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat is wel goed om te lezen want ik voel me een beetje een maniak met al mijn appjes, lijstjes enzo. Maar het plakboek waarin je per week dingen opschrijft is ook wel erg leuk voor dit soort dingen. Ik ben telkens zo trots dat ik nog niet ben vergeten erin te schrijven
Ik houd me even buiten jullie fotogesprek, valt 't op?
Respectquote:Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat is wel goed om te lezen want ik voel me een beetje een maniak met al mijn appjes, lijstjes enzo. Maar het plakboek waarin je per week dingen opschrijft is ook wel erg leuk voor dit soort dingen. Ik ben telkens zo trots dat ik nog niet ben vergeten erin te schrijven
Ik houd me even buiten jullie fotogesprek, valt 't op?
Ik werk in een callcenter (daarom heb ik er ook zo weinig zin in), dus heel veel collega's, maar op sommige dagen nauwelijks contact omdat je allemaal doorlopend gesprekken hebt en wisselende pauzetijden. Morgen is gelukkig nog wel meeluisteren en nog niet zelf weer bellen, dat scheelt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef L0t.. het volgende:
Ohh en LB heel veel succes morgenHopelijk valt het een beetje mee, heb je een beetje lieve collega's?
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef Suikertante het volgende:
LB dat klinkt inderdaad lang, zeker als je het werk niet leuk vindt. Ik heb zelf ook bij een klantcontactcenter gewerkt en ik heb het twee jaar volgehouden (wel geeindigd als teamleader). Het is echt massaal inderdaad en ik moest heel serieus doen over enorm onboeiende zaken. Ik heb slechts een cursus gedaan en ben toch heel leuk terecht gekomen dus het gaat jou vast ook lukken LB!
Volgens mij word jij de natte droom van elk gemeente-archief
Ja het is een flinkerd ons meisje. Maar zolang ze hun eigen lijntje volgen is alles prima toch, de 'normale' marge is best grootquote:Op maandag 8 juli 2013 21:05 schreef Omentielvo het volgende:
Lot wat een mooie stats. Ik hoef pas over 2 weken weer. Maar ik denk dat mijn baby die een maand of twee ouder is dan de jouwe kleiner en lichter is. Zij volgt keurig het onderste lijntje (ietsje daarboven geloof ik)
Wat is trouwens een goede app of site om zelf de groei bij te houden?
Ahhh ik dacht alquote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef bellelena het volgende:
Neee, dat was 2 weken terug
Vandaag had ze een zonnehoedje van de hema op! Met fluor-oranje stippels
Grappig eigenlijk, hoe dat voor een grote broer of zus moet zijn een tweeling.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:58 schreef Kyara het volgende:
[..]
die noemt ze allebei baby of zusje..... de slimmerik....
+1quote:Op dinsdag 9 juli 2013 06:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij was t raam openzetten bij de dame niet zo heeeeel slim (ivm licht).V.anaf half 6 is ze half wakker en ik dus ook![]()
Baby's, zuchtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 06:39 schreef Fieder het volgende:
LB succes![]()
Kyara ik hoop van harte dat dat financieel gaat lukken
[..]
+1
Hier ook zonder korstjesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:33 schreef Kwisted het volgende:
Succes LB, komt vast goed! Waar is je mini nu? Kdv of oma ofzo? Ik bel altijd even in mijn pauze hoe t gaat.
F eet ook 2 boterhammen! Wel zonder korstjes, die wil ze niet.
Weetje wat ik dus niet fijn vind.. Boodschappen doen met F. Wat een gedoe elke keer weer. Hoe doen jullie dat?
Oh en man heeft binnen een week alweer nieuw werk. Hij is vandaag begonnen. Jippie!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:59 schreef Kyara het volgende:
Bij onze AH hebben ze speciale winkelwagens waar je een mc op kunt zetten. Ik heb zelf nooit de mc op het zitje gezet. Hier gaat alleen M mee boodschappen doen met papa.
Ook grappig: toen we gister de meiden op gingen halen bij het kdv lagen ze samen in de box, D was hele verhalen aan het houden tegen J en J was diep in slaap
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Kyara het volgende:
Oh echt? Zo'n familie-uitje op zaterdagochtend naar de AH?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:13 schreef Kyara het volgende:
Ja, met 1 zou het ook nog wel lukken. Met 2 kan ik niet zo goed inschatten. Met 3 is gewoon een no-go wat mij betreft.
Maar samen met je kind boodschappen doen is wel heel gezelligAls de meisjes wat ouder zijn beginnen we een roulatiesysteem. Elke week een ander kind mee....
Nee op maandagochtend naar de jumbo. Ik vind het wel fijn. Mijn man kan dan sjouwen, we maken een weeklijst, en ik vind het idd best gezellig zoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Kyara het volgende:
Oh echt? Zo'n familie-uitje op zaterdagochtend naar de AH?
Lief! Fijn dat hij thuis en hopelijk blijft het goed gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:00 schreef Juud79 het volgende:
Mijn kleine ventje is thuis sinds gistermiddag. Na drie weken groeien en leren drinken in het ziekenhuis, hij weegt nu ongeveer 2800 gram en is 48 cm lang. Dus ik hoop nu weer wat tijd te vinden om hier mee te posten, lezen doe ik al een hele tijd.
![]()
[ afbeelding ]
Niet zo boeiend, de baby moet maar vooral lekker slapen, zodat zij gewoon al mijn aandacht krijgt, logisch ook gezien haar leeftijd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:03 schreef Kyara het volgende:
Zo fijn Juud! je gezinnetje compleet! Hoe vindt grote zus het? En hoe is de eerste nacht gegaan?
Nope! Was ik verbaasd over, soms eens een klein beetje als ie wat met zijn hoofd draait ofzo, maar valt reuse mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:16 schreef Kyara het volgende:
Ja, het is toch weer wennen hè. Maakt hij ook zoveel lawaai s nachts?
E. is nu zo'n 75 cm en zit qua lengte ook nog wel goed in de maxi-cosi. Ze houdt haar beentjes toch altijd al wat op/ingetrokken dus ook daar geen problemen. Met haar hoofd en oren komt ze nog lang niet in de buurt van de bovenrand neequote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:09 schreef Mineola het volgende:
Juud, wat heerlijk dat hij thuis is, en wat een prachtig mooi kindje![]()
Man van Kwisted heeft weer een baan, wat fijn!
Kindertjes die al uit de maxicosi groeien![]()
KJ, hoe lang is Luuk? Ik was in de veronderstelling dat we als we op vakantie gaan we allang aan een nieuw stoeltje toe zijn, maar ik moet dat herzien, ik zie mijn oktoberjochie van 74 cm daar echt nog niet uit groeien binnen een paar maanden. Volgens mij komt de bovenkant van zijn hoofd nog lang niet boven de maxicosi uit, laat staan zijn oren.
LE: mooi compliment van de wijkvpk! Hoe ging jullie nacht, heb je een beetje bij kunnen slapen? Envoor zijn groei!
Boodschappen met kind... hmmm... In mijn eentje met kinderwagen vind ik het niet echt handig. De Appie hier is nogal krap ingericht en ik ben niet zo van het efficient boodschappen doendus ik loop een keer of wat terug naar het begin. Bovendien is met wagen in je ene hand en mandje in de andere hand een matig succes, want ik neem meer mee dan bedoeld -> mandje te zwaar voor arm, maar met achter mij aanslepen neem ik de halve winkel in beslag. Met kind in drager is het wel goed te doen maar moet ik de boodschappen zelf dragen.
Ik vind het wel een leuk uitje dus we doen meestal boodschappen met zn drieen voor een week, waarbij de ene de wagen met maxicosi heeft en de ander de winkelwagen. Die handige maxicosiwagentjes heb ik hier nog nergens gezien.
Maar ook met zn drieen is een matig succes. Man houdt niet van boodschappen doen en heeft na tien minuten weinig geduld meer, want 1. de winkel wordt net gevuld dus overal karren, 2. er doen nog 150 mensen boodschappen, 3. ik ben naar zijn zin te langzaam, 4. hij is mij of het boodschappenlijstje kwijt dus we pakken allebei steeds hetzelfde, 5. all of the above. Tot zover het uitjeDus soms gaat man alleen voor een hele week, soms haal ik op mn vrije dag voor een paar dagen en hij op werkdagen (supermarkt zit ongeveer naast zn werk).
Misschien toch maar aan de Albert bezorgservice...
Bovenkant hoofd = bovenkant rand tch? Hoofd mag niet boven de rand komen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:15 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
E. is nu zo'n 75 cm en zit qua lengte ook nog wel goed in de maxi-cosi. Ze houdt haar beentjes toch altijd al wat op/ingetrokken dus ook daar geen problemen. Met haar hoofd en oren komt ze nog lang niet in de buurt van de bovenrand nee.
Je omschrijving van het boodschappen doen is duidelijk. Ik zou ook aan de Albert bezorgservice beginnen
. Ga ik ook trouwens doen. Zomeractie nu, bezorgen voor ¤ 2,50!
De baby-inzet eruit halen?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:17 schreef L-E het volgende:
Over de maxicosi: L. zit zo opgepropt in dat ding, ofzo. Dacht eerst dat het was omdat hij zo klein was, maar inmiddels heeft hij een normaal babyformaat en hij zit nog steeds zo raar. Doe ik iets niet goed?
Nee, dat mag volgens mij niet. Maar dat haalt ze nog niet, ze heeft nog ruimte boven haar hoofd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bovenkant hoofd = bovenkant rand tch? Hoofd mag niet boven de rand komen?
Nee de oren dacht ik? Maar dat is klok en klepel...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bovenkant hoofd = bovenkant rand tch? Hoofd mag niet boven de rand komen?
Of eerst dat schuimding onder zn kont?quote:
Jaquote:
Wanneer is het tijd om het Maxi-Cosi baby-autostoeltje te vervangen door het opvolgende stoeltje?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:19 schreef Mineola het volgende:
[..]
Nee de oren dacht ik? Maar dat is klok en klepel...
Dude...quote:
Oh, iets eerder al. Ik vond het al zo gek, die oren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wanneer is het tijd om het Maxi-Cosi baby-autostoeltje te vervangen door het opvolgende stoeltje?
Antwoord
Wij adviseren om je kindje zolang mogelijk in het baby-autostoeltje (0-13 maanden) en dus achterwaarts te blijven vervoeren omdat dit het veiligste is.
Wanneer de bovenkant van het hoofdje over de rand van de kuip van de Maxi-Cosi komt, dien je over te stappen naar het volgende autostoeltje. De lengte van de beentjes speelt daarbij geen enkele rol. Het is zeer onverstandig een kind te vroeg in een groter, voorwaarts gericht, autostoeltje te plaatsen.
Ik kwam er bij nummer 3 pas achter dat je ook eerst het schuimrubber eruit kan halen en dan pas de hele baby inzetquote:
Ik wist het ook alleen dankzij jouw ontdekkingquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kwam er bij nummer 3 pas achter dat je ook eerst het schuimrubber eruit kan halen en dan pas de hele baby inzet
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:20 schreef L-E het volgende:
Me verdiepen in de maxicosi stond op mijn to-do-list-voordat-de-baby-er-is, en toen was de baby er al eerder dus dat heb ik nooit meer gedaan, is het te merken?
Ik moest ook bedenken waar ze waren nu, maar ik had ze in het vakje dat in de rugleuning vd stoel zit gestopt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:49 schreef Fieder het volgende:
Ik heb trouwens ooit die schouderkussentjes van de gordels gehaald maar kan ze nergens meer vinden. Ook dat ding wat in t kruis zit ben ik al kwijt. Gewoon laten zitten dus
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:47 schreef Fieder het volgende:
[..]
De gordels heb ik ook een standje hoger gezet, kan ook nog![]()
Ik moest echt lachen toen ik het hier toen zei en jij echtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik kwam er bij nummer 3 pas achter dat je ook eerst het schuimrubber eruit kan halen en dan pas de hele baby inzet
5 kilo zwaarder en anderhalve maand ouder dan Isabelquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:29 schreef Morretje het volgende:
Mijn megababy past ook nog prima, soms FF aan z'n benen trekken zodat ie wat dieper zit, afgelopen donderdag 11,5 kg en 72cm met 8 maanden
ik ga ook eens op zoek naar dat filmje, bij hebben alleen dat schuimding onder de billen plus de daaraan vastgemaakte hoofdsteun eruit gehaald. Is er nog meer dan???quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen toen ik het hier toen zei en jij echt![]()
![]()
deed
![]()
Ik was er door een filmpje op youtube achter gekomen nota bene![]()
Wij hebben O. die boven de curve uitgroeitzo lang mogelijk in de maxi cosi gepropt omdat het nu eenmaal de veiligste manier van vervoeren is. We hebben het tot zeker 11 maanden gered. Maar hij viel ook altijd in slaap en deed nooit sit-ups e.d. omdat hij rechtop wilde.
ook zwaarder dan mijn jongste van 2,5quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:49 schreef becky27 het volgende:
[..]
5 kilo zwaarder en anderhalve maand ouder dan Isabel![]()
Whehe, Isabel weegt 15 kg, dusse, die gaat ie inhalen denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:49 schreef becky27 het volgende:
[..]
5 kilo zwaarder en anderhalve maand ouder dan Isabel![]()
Ik kwam hierachter, omdat er een aantal maanden geleden hier ook over gepraat werd. Ik wist het daarvoor ook niet.quote:
Nee dat is de baby inzet en die kan er uit. Maar iedereen haalde altijd direct het geheel er uit en toen zag ik op youtube een filmpje dat dus dat schuimblok ook eerst alleen uit kan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:54 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik ga ook eens op zoek naar dat filmje, bij hebben alleen dat schuimding onder de billen plus de daaraan vastgemaakte hoofdsteun eruit gehaald. Is er nog meer dan???
Oh, bedankt voor de tip. Wist ik ook nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:05 schreef laziness het volgende:
[..]
Nee dat is de baby inzet en die kan er uit. Maar iedereen haalde altijd direct het geheel er uit en toen zag ik op youtube een filmpje dat dus dat schuimblok ook eerst alleen uit kan.
Dan is het hoofdje nog steeds ondersteund en dat was vaak het probleem als de gehele babyinzet eruit moest vrij vlot al.
Ja! Goeie kont Tico!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:12 schreef Fieder het volgende:
Heee Bramblondie!
en mama op de achtergrond?![]()
Nee, kinderdagverblijf!!!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:12 schreef Fieder het volgende:
Heee Bramblondie!
en mama op de achtergrond?![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Mineola op 09-07-2013 15:51:39 ]
+1quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Stop de persen, ik ben op tijd voorMiniola
! Wat een knapperd!
Geen idee, ik let nooit zo op dr kont.. Ik zal het J eens vragen.quote:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:42 schreef Ticootje het volgende:
Geen idee, ik let nooit zo op dr kont.. Ik zal het J eens vragen.
De vraag is, zou je dr geven?quote:
Had je m nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Stop de persen, ik ben op tijd voorMiniola
! Wat een knapperd!
Jawel, wel ooit! Maar heb het idee dat ik 'm de laatste keren steeds miste.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:49 schreef Mineola het volgende:
[..]
Had je m nog nooit gezien?![]()
Maar dank u!
Ashley ? neeh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Is het al gelukt met de maxi-cosiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:15 schreef L-E het volgende:
Ik heb Mini-ola ook nu voor het eerst gezien! Wat is hij leuk!
Ik zou mijn bloedmooie zoon ook dolgraag spammen als ik jullie zo bezig zie. Maar ja, ik en mijn principes he![]()
I. is bijna 13 maanden maar kan nog zonder problemen in de maxicosiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen toen ik het hier toen zei en jij echt![]()
![]()
deed
![]()
Ik was er door een filmpje op youtube achter gekomen nota bene![]()
Wij hebben O. die boven de curve uitgroeitzo lang mogelijk in de maxi cosi gepropt omdat het nu eenmaal de veiligste manier van vervoeren is. We hebben het tot zeker 11 maanden gered. Maar hij viel ook altijd in slaap en deed nooit sit-ups e.d. omdat hij rechtop wilde.
M'n whatsapp staat voor je openquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:15 schreef L-E het volgende:
Ik heb Mini-ola ook nu voor het eerst gezien! Wat is hij leuk!
Ik zou mijn bloedmooie zoon ook dolgraag spammen als ik jullie zo bezig zie. Maar ja, ik en mijn principes he![]()
Handig, anders ga jij zomaar de deur uit!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:20 schreef L-E het volgende:
Hehe nee, want mijn hoofd was even kwijt dat manlief altijd de autosleutels bij zich heeft als hij werkt.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef Tally het volgende:
Handige tip voor onhandige moeders. Was nooit een wegwerpluier mee met de rest van de was
Ik ben eigenlijk heel benieuwd nu wat het resultaat is! En niet onbelangrijk: kun je die luier nu hergebruiken?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef Tally het volgende:
Handige tip voor onhandige moeders. Was nooit een wegwerpluier mee met de rest van de was
De korreltjes horror vrees ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel benieuwd nu wat het resultaat is! En niet onbelangrijk: kun je die luier nu hergebruiken?
Hij is ontploft in de wasmachine. En toen ik de deur open deed kwam er een hoop troep uitzettenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel benieuwd nu wat het resultaat is! En niet onbelangrijk: kun je die luier nu hergebruiken?
Ik voel met je mee. Wat een rotzooi komt er uit die vulling zettenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij is ontploft in de wasmachine. En toen ik de deur open deed kwam er een hoop troep uitzetten
Mijn hele was onder met van die snot troep vulling van de luier.
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:45 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik voel met je mee. Wat een rotzooi komt er uit die vulling zetten
Nou niet in de wasmachinequote:
Owhquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:48 schreef laziness het volgende:
[..]
Nou niet in de wasmachine
Ik zette hem met z'n gewone luier in het zwembadje. Dus mijn schade viel nog mee.
Op je was is gewoon echt the horror
Oh my, die spekarmen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:56 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik vond nog een (zeer charmante) foto van Luuk in de cosi.
[ afbeelding ]
Ja net als in maandverband die absorberendekorrelsquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:25 schreef Mangostine het volgende:
Korrels in een wegwerpluier?![]()
Ik leer hier echt elke dag weer bij.
En hoi Bram, Luuk en Sillie
ben ik de enige die dacht dat daar gewoon een absorberend velletje karton oid in zit?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja net als in maandverband die absorberendekorrels
zie je, ik wist dat ik iemand vergat: hoi Isa met gehavende neusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef Fieder het volgende:
Ahh Isa![]()
Tally![]()
![]()
![]()
![]()
KJ zeer charmant![]()
Ik heb net een luiertaart gemaakt voor mn vriendin. Maatje 1, wat zijn die dan weer klein
Nou, ik zat er ergens tusseninquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:38 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ben ik de enige die dacht dat daar gewoon een absorberend velletje karton oid in zit?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:40 schreef Mangostine het volgende:
[..]
zie je, ik wist dat ik iemand vergat: hoi Isa met gehavende neus
Oh gaat lekker, verkleiner bedoelde ik dusquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:18 schreef Fieder het volgende:
Ahh Son dat speldje![]()
Wanneer kan die zitverkleiner eruit? De driehoek heb ik er al uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben een mijlpaal! Ze was er al een poos naar opzoek en sinds een paar dagen was ze er al telkens bijna, maar vandaag is het haar helemaal gelukt, ze heeft haar duim gevondenDat gaat ons weer wat uurtjes pinkelen schelen hoop ik, kan ze zichzelf in slaap sabbelen.
Ik ben gewoon niet zo handigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wist ook niet dat gewone luiers niet in een badje konden, maar is op zich wel logisch natuurlijk
En Tally, echt, hoe krijg je het voor elkaar! Ik zie ook echt voor me hoe er een halve korrellawine uit die wasmachine komt zettenHoe krijg je dat uit je kleren joh?
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef Tally het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:20 schreef Mangostine het volgende:
Uitzicht atm:Wat een kind alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby-af echt, althans, op die foto. Erg
De blote voetjes van Belle's miniEn die wikkeldoek/hangmat foto!
Son, wat heeft ze een leuk pakje aan!
Kaatje, charmante foto inderdaad![]()
Spirit
Mineola's beeb gemist.
Spees! Dat haarWat een lekker ding
(Foto's bijgekeken vanaf pagina 6)
Die heb ik er al zeker een maand uit, ze bleef altijd met haar schouders haken, en om haar er nou bruut in te duwen vond ik ook zoiets...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:18 schreef Fieder het volgende:
Ahh Son dat speldje![]()
Wanneer kan die zitbeschermer eruit? De driehoek heb ik er al uit
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:29 schreef Morretje het volgende:
Mijn megababy past ook nog prima, soms FF aan z'n benen trekken zodat ie wat dieper zit, afgelopen donderdag 11,5 kg en 72cm met 8 maanden
Ja! Dat bedoel ik iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een beetje dreumeslooks bedoel je Coco? Dat zie ik hier ook een beetje komen inderdaad.
SPOILER: Saar!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten aub, haal ze straks weer weg![]()
Dat was ikquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Iemand vroeg me laatst (LB? LE?) of ik foto's kon plaatsen van Saar d'r tandjes. Ik heb écht heel erg mijn best gedaan, maar ik krijg ze er gewoon niet op![]()
Vind overigens wel (dat werd ook gevraagd) dat Saartje al een tijdje geen baby-gezicht meer heeft. Om nu te zeggen dat het richting peuter gaat, vind ik ook wat ver gaan, maar ze is imo wel baby-af. Zal zo even wat fotootjes erbij zoeken waarop je dat goed ziet.
Pessie, fijn dat de echo goed was!
Oh, L0tquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:20 schreef L0t.. het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 9 juli 2013 19:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
Iemand vroeg me laatst (LB? LE?) of ik foto's kon plaatsen van Saar d'r tandjes. Ik heb écht heel erg mijn best gedaan, maar ik krijg ze er gewoon niet op![]()
Vind overigens wel (dat werd ook gevraagd) dat Saartje al een tijdje geen baby-gezicht meer heeft. Om nu te zeggen dat het richting peuter gaat, vind ik ook wat ver gaan, maar ze is imo wel baby-af. Zal zo even wat fotootjes erbij zoeken waarop je dat goed ziet.
Pessie, fijn dat de echo goed was!
[/quote
Dat was ikJammer dat het niet lukte maar andere foto's zijn ook tof!
En mooie/lieve/schattige foto's van Bram, Elise, Luuk en Nin![]()
Hoe was het op je werk LB?voor Juud, heerlijk jullie mannetje thuis, waar hij hoort
![]()
Wij zijn een paar daagjes in Maastricht, Juul gedraagt zich weer voorbeeldig
Is deze! Van Next Direct. Vond 'm ook erg leukquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:42 schreef L0t.. het volgende:
Haha die tandjesfotoik zie ze wel een beetje zitten ja! En op die andere foto's is het al wel een beetje dreumesachtig idd. En tof shortje heeft ze aan
Soms valt het mij best zwaar inderdaad. Maar ik gaf al eens eerder aan dat ik sowieso vrij makkelijk/snel huil en ik ook nog eens vrij onzeker ben. Als ik dan huil dan voel ik mij weer schuldig tegenover mijn kind en dan word ik nog verdrietiger.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:38 schreef Spees_Eend het volgende:
Venco, dat klinkt niet al te best. Hoe gaat het eigenlijk met je? Sorry als het anders overkomt dan ik bedoel, maar ik krijg van jouw posts het idee dat je het best wel zwaar hebt.
ja, en inclusief tongquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Van die lekkere slijmerige met kwijldraad?
Gelukkig dat het de meeste tijd wel goed gaat! En die eerste maanden zijn voor veel mensen heel pittig, en al helemaal als je heel gevoelig bent. Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms valt het mij best zwaar inderdaad. Maar ik gaf al eens eerder aan dat ik sowieso vrij makkelijk/snel huil en ik ook nog eens vrij onzeker ben. Als ik dan huil dan voel ik mij weer schuldig tegenover mijn kind en dan word ik nog verdrietiger.![]()
Het gaat met up's and downs, samengevat. Want ik kan gelukkig het meest vd tijd erg van hem genieten.
Thanks iig.
"Alles komt goed", zegt mijn broertje altijd. Dus daar geloof ik maar in. Elke dag is er 1 dichterbij.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Gelukkig dat het de meeste tijd wel goed gaat! En die eerste maanden zijn voor veel mensen heel pittig, en al helemaal als je heel gevoelig bent. Kan ik me voorstellen.
A kuste laatst uitgebreid mijn schoonzus' dikke lippen en dat vond ze geweldig...tot hij in haar mond spuugde.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:11 schreef L0t.. het volgende:
Mohhh slijmerige babykusjes, dat zijn de lekkerste
Zeg ik ook altijd Venco! En het is echt zo, het wordt steeds makkelijker.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Alles komt goed", zegt mijn broertje altijd. Dus daar geloof ik maar in. Elke dag is er 1 dichterbij.
iewl?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
A kuste laatst uitgebreid mijn schoonzus' dikke lippen en dat vond ze geweldig...tot hij in haar mond spuugde.![]()
En dat al 2 keer. Zo ranzig.
Ja ik ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef bellelena het volgende:
LB, lekker knuffelenEn ik vind je klacht ook terecht, ik vind dat al storend als het parfum van oma is.......
Ik dacht in de regel na een dag of 3.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef Troeta het volgende:
oh phaidra, maat 74 met 13 maanden is toch niet klein?
Fijn dat de echo goed was pessie!
Tandjes![]()
Weet iemand wanneer vlekjes komen bij de zesde ziekte?
Nena had een week geleden hoge koorts en sinds vanochtend zit ze onder de rode vlekjes. Maar ik dacht dat die vlekjes meteen na de koorts zouden komen.
En anders weet ik niet wat die vlekjes zijn, zijn er best veel.
Ja, hij sliep exact drie kwartier en werd toen vrolijk wakker.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:17 schreef bellelena het volgende:
Mangostine, is ie inmiddels al wakker/verplaatst? (Die foto)
Leyla had van het weekend een ongelukje en kreeg gewoon een broek van Bram aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef Troeta het volgende:
Tandjes![]()
Nena had een week geleden hoge koorts en sinds vanochtend zit ze onder de rode vlekjes. Maar ik dacht dat die vlekjes meteen na de koorts zouden komen.
Nu is kwijl nog wel wat anders dan van die lekkere, zure, dikke, met stukjes bezaaide kots.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Mangostine het volgende:
[..]
iewl?
Ik hijs M wel eens in de lucht boven mijn hoofd. Dan ben ik tegen hem aan het lachen en kletsen en dan kwijlt hij zo mijn open mond in.![]()
Envoor jou, fijn dat je geniet!
is het niet warmteuitslag? M krijgt dan heel veel kleine rode puntjes, over zijn rug.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:14 schreef Troeta het volgende:
Tandjes![]()
Ja precies. Man gaf nu ook aan dat ie het gevoel heeft dat hij mij al eeuwen niet echt gezien/gesproken heeft. Maar doe heeft ook net een nieuwe baan en is om 4 uur ook al uit zijn bed. Die is 's avonds ook doodop.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Mineola het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd Venco! En het is echt zo, het wordt steeds makkelijker.
Die eerste tijd is gewoon pittig. Kind zonder gebruiksaanwijzing, jezelf als moeder uitvinden en ook nog een jezelf proberen te blijven als partner, werknemer en vriendin! Maar echt, het komt goed!![]()
Opeens is hij zes maanden en vraag je je af wanneer hij voor het laatst gehuild heeft. Ongelooflijk maar waar. Als iemand me verteld had dat ik ooit zou zeggen, ik had diegene voor gek verklaard. En toch zei ik dat gisteren...
Fijn dat je het grootste deel van de tijd lekker van hem geniet!
je hebt altijd kotsbaas boven kwijlbaas.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu is kwijl nog wel wat anders dan van die lekkere, zure, dikke, met stukjes bezaaide kots.![]()
Thx.
Kwijlbaas check, ik doe het precies zo. Dikke lol hier. Sowieso, alles boven mijn hoofd is leuk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:21 schreef Mangostine het volgende:
[..]
iewl?
Ik hijs M wel eens in de lucht boven mijn hoofd. Dan ben ik tegen hem aan het lachen en kletsen en dan kwijlt hij zo mijn open mond in.![]()
Envoor jou, fijn dat je geniet!
ik kreeg op feestboek cap d'agde als vakantie tip!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:31 schreef kleinzusje het volgende:
pessie: Heb jij nog een tip voor een leuke fijne lokatie in Frankrijk ? Met kindje van 1 ?
een groene glibberige?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kreeg laatst een snotje in mijn mond geniest
drama vond ik, echt ik ben er geweest en als we al naar de suup wilde stonden we in de file. nooooooit meer.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef Joene het volgende:
[..]
ik kreeg op feestboek cap dag'de als vakantie tip!
Wat lief.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:34 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik kreeg laatst een snotje in mijn mond geniest
Dan was je niet op het goede strand.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:37 schreef becky27 het volgende:
[..]
drama vond ik, echt ik ben er geweest en als we al naar de suup wilde stonden we in de file. nooooooit meer.
Moet je daar naakt ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef Joene het volgende:
[..]
ik kreeg op feestboek cap d'agde als vakantie tip!
je moet ook niet overdag ?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:37 schreef becky27 het volgende:
[..]
drama vond ik, echt ik ben er geweest en als we al naar de suup wilde stonden we in de file. nooooooit meer.
niks moetquote:
Moet niet, maar lijkt me wel handig.quote:
Veel te grote camping sowieso maar de weg van en naar de Cap stonden altijd vol (wij waren wel megahoogseizoen inclusief de zwartste zaterdag). Stranden zijn mooi en die waren niet knetterdruk maar Noortje had na de eerste dag een zandallergie oid dus we zijn het strand niet meer op geweest.quote:
Mijn schoonzus mag alles met hem doen. Zij is zo lief.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef Mineola het volgende:
[..]
Kwijlbaas check, ik doe het precies zo. Dikke lol hier. Sowieso, alles boven mijn hoofd is leuk.
KotsbaasIk had trouwens wel keihard moeten lachen... Leert je schoonzus het wel meteen af zo!
whahaha daar zaten we inderdaad niet ver vandaan. Ik zou zeggen, daar gaan liggen en er niet meer vanaf komen dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:41 schreef Joene het volgende:
This place is craaaazy. Couples fucking on the beach (as in: RIGHT NOW, broad daylight) and dozens of guys standing around and jerking off. And nightlife is supposedly even kinkier. Fun fun fun. My parents are enjoying themselves as well. #OpenmindedFamily —pgewonden bij Plage Nudiste Cap D'agde
Dit stond op m'n feestboek vandaag , dus ik wil d'r heen!
Kijk dan, supergoed! Over een tijdje denk je, is dat kind opeens makkelijk of snap ik hem gewoonquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn schoonzus mag alles met hem doen. Zij is zo lief.En ze moest ook wel lachen maar lekker is anders.
Oh en wij spelen ook vaak vliegtuigje. Vindt hij ook erg leuk
En warempel...ik heb hem exact op het juiste moment naar bed gebracht (hij geeuwde 2 keer dus dat waren duidelijke signalen). Hij lag nog wat te babbelen en hij slaapt nu!
nou ik wil nog wel kunnen lopen aan het eind van die 2 weken becky!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:42 schreef becky27 het volgende:
[..]
whahaha daar zaten we inderdaad niet ver vandaan. Ik zou zeggen, daar gaan liggen en er niet meer vanaf komen dan.
Mijn zus is horror ja, zoals je het noemt. Stom gezegd maar mijn schoonzusjes zijn de zussen die ik nooit heb gehad.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:43 schreef Mineola het volgende:
[..]
Kijk dan, supergoed! Over een tijdje denk je, is dat kind opeens makkelijk of snap ik hem gewoon![]()
(ben ik in de war met je zus dan?! Was zij de horror?) ik zou trouwens lachen als kind dat bij een ander deed hoor, niet als hij het bij mij deed...blegh!
Mijn ervaring is dat een dreumes het niet zo heel veel uit maakt. Ik weet niet of ze zand eet? Wil je warm en buiten? Dan moet je echt in de onderste helft van Frankrijk zijn.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef kleinzusje het volgende:
Denk voor een dreumes dat strand leuk is. Maar heb geen ervaring.
We willen rust, huisje met tuin, water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten asjeblieft.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ik heb geen zussen maar idem met mijn schoonzus, ze was zelfs mijn getuigequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn zus is horror ja, zoals je het noemt. Stom gezegd maar mijn schoonzusjes zijn de zussen die ik nooit heb gehad.![]()
Dat klinkt misschien raar maar ik vind hun gewoon erg leuk en het klikt heel goed. Zodoende.
Komt zo nog wel een x tjequote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:57 schreef Gulara het volgende:
Kz hoe kan ik jouw foto nu alweer gemist hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |