quote:Op maandag 8 juli 2013 16:01 schreef Kyara het volgende:
Ik ook al bij het idee hoor....
Hier nog even de foto's als bewijsDie onderste, wat lijkt ze daar op jou!! En ik vind dat geen lelijke foto hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Sorry LB als jij ook net bezig was toevallig, ik dacht ik klik maar ff op open nieuw deel als ik het toch voor me heb staan.
[..]
Die onderste, wat lijkt ze daar op jou!! En ik vind dat geen lelijke foto hoor!
Dacht ik ook meteen Kyara! En t is de camera hè, that adds ten poundsquote:Op maandag 8 juli 2013 16:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Die onderste, wat lijkt ze daar op jou!! En ik vind dat geen lelijke foto hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik maak hier de mooiste foto's door als ze op hun rug liggen naast hun hoofd te gaan staan maar dan net iets verder naar boven.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ja excuus! Had niet door dat ik m sloot want ik ging Kyara's tip direct in praktijk brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is de hoek.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:43 schreef Mineola het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen Kyara! En t is de camera hè, that adds ten pounds
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:52 schreef Kyara het volgende:
Mooi om te zien hoe kun gezichtjes dezelfde vorm hebben (jullie hebben vast al gezien dat de bovenste M is, onderste geen idee....)
die noemt ze allebei baby of zusje..... de slimmerik....quote:Op maandag 8 juli 2013 16:54 schreef Fieder het volgende:
Spees, bedankt! Dat zou zomaar kunnen, wist ik niet van die vezels
[..]![]()
Kan M ze uit elkaar houden?
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, het is de hoek.
en ik ben nog steeds beledigd dus jullie krijgen de 21 geen koekje
quote:Op maandag 8 juli 2013 16:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nee, het is de hoek.
en ik ben nog steeds beledigd dus jullie krijgen de 21 geen koekje
Dat vind ik.idd knap!quote:Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat is wel goed om te lezen want ik voel me een beetje een maniak met al mijn appjes, lijstjes enzo. Maar het plakboek waarin je per week dingen opschrijft is ook wel erg leuk voor dit soort dingen. Ik ben telkens zo trots dat ik nog niet ben vergeten erin te schrijven
Ik houd me even buiten jullie fotogesprek, valt 't op?
Respectquote:Op maandag 8 juli 2013 17:39 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat is wel goed om te lezen want ik voel me een beetje een maniak met al mijn appjes, lijstjes enzo. Maar het plakboek waarin je per week dingen opschrijft is ook wel erg leuk voor dit soort dingen. Ik ben telkens zo trots dat ik nog niet ben vergeten erin te schrijven
Ik houd me even buiten jullie fotogesprek, valt 't op?
Ik werk in een callcenter (daarom heb ik er ook zo weinig zin in), dus heel veel collega's, maar op sommige dagen nauwelijks contact omdat je allemaal doorlopend gesprekken hebt en wisselende pauzetijden. Morgen is gelukkig nog wel meeluisteren en nog niet zelf weer bellen, dat scheelt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef L0t.. het volgende:
Ohh en LB heel veel succes morgenHopelijk valt het een beetje mee, heb je een beetje lieve collega's?
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:59 schreef Suikertante het volgende:
LB dat klinkt inderdaad lang, zeker als je het werk niet leuk vindt. Ik heb zelf ook bij een klantcontactcenter gewerkt en ik heb het twee jaar volgehouden (wel geeindigd als teamleader). Het is echt massaal inderdaad en ik moest heel serieus doen over enorm onboeiende zaken. Ik heb slechts een cursus gedaan en ben toch heel leuk terecht gekomen dus het gaat jou vast ook lukken LB!
Volgens mij word jij de natte droom van elk gemeente-archief
Ja het is een flinkerd ons meisje. Maar zolang ze hun eigen lijntje volgen is alles prima toch, de 'normale' marge is best grootquote:Op maandag 8 juli 2013 21:05 schreef Omentielvo het volgende:
Lot wat een mooie stats. Ik hoef pas over 2 weken weer. Maar ik denk dat mijn baby die een maand of twee ouder is dan de jouwe kleiner en lichter is. Zij volgt keurig het onderste lijntje (ietsje daarboven geloof ik)
Wat is trouwens een goede app of site om zelf de groei bij te houden?
Ahhh ik dacht alquote:Op maandag 8 juli 2013 21:40 schreef bellelena het volgende:
Neee, dat was 2 weken terug
Vandaag had ze een zonnehoedje van de hema op! Met fluor-oranje stippels
Grappig eigenlijk, hoe dat voor een grote broer of zus moet zijn een tweeling.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:58 schreef Kyara het volgende:
[..]
die noemt ze allebei baby of zusje..... de slimmerik....
+1quote:Op dinsdag 9 juli 2013 06:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
Volgens mij was t raam openzetten bij de dame niet zo heeeeel slim (ivm licht).V.anaf half 6 is ze half wakker en ik dus ook![]()
Baby's, zuchtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 06:39 schreef Fieder het volgende:
LB succes![]()
Kyara ik hoop van harte dat dat financieel gaat lukken
[..]
+1
Hier ook zonder korstjesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:33 schreef Kwisted het volgende:
Succes LB, komt vast goed! Waar is je mini nu? Kdv of oma ofzo? Ik bel altijd even in mijn pauze hoe t gaat.
F eet ook 2 boterhammen! Wel zonder korstjes, die wil ze niet.
Weetje wat ik dus niet fijn vind.. Boodschappen doen met F. Wat een gedoe elke keer weer. Hoe doen jullie dat?
Oh en man heeft binnen een week alweer nieuw werk. Hij is vandaag begonnen. Jippie!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:59 schreef Kyara het volgende:
Bij onze AH hebben ze speciale winkelwagens waar je een mc op kunt zetten. Ik heb zelf nooit de mc op het zitje gezet. Hier gaat alleen M mee boodschappen doen met papa.
Ook grappig: toen we gister de meiden op gingen halen bij het kdv lagen ze samen in de box, D was hele verhalen aan het houden tegen J en J was diep in slaap
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Kyara het volgende:
Oh echt? Zo'n familie-uitje op zaterdagochtend naar de AH?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:13 schreef Kyara het volgende:
Ja, met 1 zou het ook nog wel lukken. Met 2 kan ik niet zo goed inschatten. Met 3 is gewoon een no-go wat mij betreft.
Maar samen met je kind boodschappen doen is wel heel gezelligAls de meisjes wat ouder zijn beginnen we een roulatiesysteem. Elke week een ander kind mee....
Nee op maandagochtend naar de jumbo. Ik vind het wel fijn. Mijn man kan dan sjouwen, we maken een weeklijst, en ik vind het idd best gezellig zoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:08 schreef Kyara het volgende:
Oh echt? Zo'n familie-uitje op zaterdagochtend naar de AH?
Lief! Fijn dat hij thuis en hopelijk blijft het goed gaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:00 schreef Juud79 het volgende:
Mijn kleine ventje is thuis sinds gistermiddag. Na drie weken groeien en leren drinken in het ziekenhuis, hij weegt nu ongeveer 2800 gram en is 48 cm lang. Dus ik hoop nu weer wat tijd te vinden om hier mee te posten, lezen doe ik al een hele tijd.
![]()
[ afbeelding ]
Niet zo boeiend, de baby moet maar vooral lekker slapen, zodat zij gewoon al mijn aandacht krijgt, logisch ook gezien haar leeftijd.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:03 schreef Kyara het volgende:
Zo fijn Juud! je gezinnetje compleet! Hoe vindt grote zus het? En hoe is de eerste nacht gegaan?
Nope! Was ik verbaasd over, soms eens een klein beetje als ie wat met zijn hoofd draait ofzo, maar valt reuse mee.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:16 schreef Kyara het volgende:
Ja, het is toch weer wennen hè. Maakt hij ook zoveel lawaai s nachts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |