De waarheid uitspreken is niet arrogantquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:55 schreef RubenSosa het volgende:
"we zijn op weg naar de vierde titel". Arrogante kwal die sar. Typische ajacied.
Fixed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:55 schreef RubenSosa het volgende:
"we zijn op weg naar de vierde titel". Wat een realist. Typische ajacied.
Week erop weer. Met de Klassieker.quote:
Ik betaal fucking Fox al... Zie ook VBL / #2FOX Sports Eredivisie: En we zijn Livequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
Moet je nu ook al voor Sidekick betalen?
Iddquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:58 schreef Syntix het volgende:
http://www.foxsports.nl/sidekick#/program
VANDAAG
ER ZIJN VANDAAG GEEN WEDSTRIJDENwaar the fuck kijk ik dan naar
herhaling.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:58 schreef Syntix het volgende:
http://www.foxsports.nl/sidekick#/program
VANDAAG
ER ZIJN VANDAAG GEEN WEDSTRIJDENwaar the fuck kijk ik dan naar
Allang man.quote:
Ligt eraan hoe je het woord fans gebruikt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:02 schreef hafcfan het volgende:
6,5 miljoen fans en weer zie je overal lege stoelen.
quote:
Op mijn werk ook zo'n nieuwe gozer die blijkbaar voor Ajax was. Vroeg ik even door, gunde hij Ajax en Feijenoord even veel, hij had ook geen idee dat ze vandaag moesten spelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het woord fans gebruikt.
Oke 6,4 miljoen teletekst fans en 100.000 supporters.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het woord fans gebruikt.
quote:
herkenbaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op mijn werk ook zo'n nieuwe gozer die blijkbaar voor Ajax was. Vroeg ik even door, gunde hij Ajax en Feijenoord even veel, hij had ook geen idee dat ze vandaag moesten spelen
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op mijn werk ook zo'n nieuwe gozer die blijkbaar voor Ajax was. Vroeg ik even door, gunde hij Ajax en Feijenoord even veel, hij had ook geen idee dat ze vandaag moesten spelen
Hij kon ook naar Feyenoordquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Bojan kon ook naar PSV, maar hij koos voor Ajax.
Gelukkig, ik heb liever Bakkali.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
tja wij kiezen voor de jeugd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
golquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed gezien.
Eriksen gaat deze nemen.
Cocu heeft met hem gesproken, en gezegd dat hij niet basis kon spelen, omdat psv voor de jeugd kiest itt ajax.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij kon naar PSV, dus PSV wilde hem.
Lezen.
quote:
Bron?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:07 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Cocu heeft met hem gesproken, en gezegd dat hij niet basis kon spelen, omdat psv voor de jeugd kiest itt ajax.
begrijpend lezen .
cocu zelf.quote:
Geilquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:04 schreef GGMM het volgende:
Oke.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
cocu zelf.
graag nu weer ontopic !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |