SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet is afgelast wegens te weinig opkomst. We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
nou, ik heb nog een krat bier staan en die moet voor morgenavond opquote:
Dankjewel.quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dankjewel.Het is wel wennen, een opleiding doen terwijl je een volwaardig loon krijgt.
En ik heb gewoon maar één sollicitatie gedaan.![]()
Dit is gewoon het lot.
Ben wel jelly.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dankjewel.Het is wel wennen, een opleiding doen terwijl je een volwaardig loon krijgt.
En ik heb gewoon maar één sollicitatie gedaan.![]()
Dit is gewoon het lot.
wat goed zegquote:Op maandag 8 juli 2013 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen op mijn werk/leerplek.Koken in één van de tofste zaken van Rotterdam.
Serieus ja?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen op mijn werk/leerplek.Koken in één van de tofste zaken van Rotterdam.
Daar leerde ik ook nog niet voor, daar begin in september mee. 4 dagen werken en 1 dag naar school.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Serieus ja?![]()
Tof, gefeliciteerd!![]()
Wist niet dat je daar voor leerde enzo
Welke zaak is het?
Je moet een langskomen om je kookskillz te komen demonstreren dan hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar leerde ik ook nog niet voor, daar begin in september mee. 4 dagen werken en 1 dag naar school.
Hotel New York. Groot en altijd druk, brede keuken dus perfecte plek om te beginnen.
Gelukkig wel.quote:
Eigen schuld dikke bultquote:Op maandag 8 juli 2013 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig wel.Hij is wel moe, maar dat krijg je als je ons 's ochtends al veel te vroeg wakker wil maken.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar leerde ik ook nog niet voor, daar begin in september mee. 4 dagen werken en 1 dag naar school.
Hotel New York. Groot en altijd druk, brede keuken dus perfecte plek om te beginnen.
Ik zit daar ook en zag het net voorbij komen, kan me voorstellen dat je dat zat bentquote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef Faxie het volgende:
Wat begin ik een hekel te krijgen aan de dating- en versierentopics. Ik kan daar niet eens een loze opmerking plaatsen zonder dat het een wij-vs-Faxie discussie wordt
Pff ik ga een hazenslaapje doen
Mja mss lok je het zelf uit door al die seksueel getinte opmerkingen?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef Faxie het volgende:
Wat begin ik een hekel te krijgen aan de dating- en versierentopics. Ik kan daar niet eens een loze opmerking plaatsen zonder dat het een wij-vs-Faxie discussie wordt
Ik zag het ja, sowieso een reeks die ik niet echt tof vind vanwege een paar vaste posters.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef Faxie het volgende:
Zolang je maar niet haat op mijn boy Drommel.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zag het ja, sowieso een reeks die ik niet echt tof vind vanwege een paar vaste posters.
Ownee, geen haat voor de squatbaas.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je maar niet haat op mijn boy Drommel.
Is dat niet te veel werk met dit weer?quote:
gekke henkiequote:Op maandag 8 juli 2013 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet te veel werk met dit weer?
Ik heb een salade klaar staan.
En hier rennen ze al heel de dag door achter vliegen aan door de kamerquote:
Zie hier het resultaat:quote:Op maandag 8 juli 2013 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom bestel je die niet gewoon?
hoi saam
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo, dat bakje aardappelpuree kan linea recta weer de prullenbak in, wat een goor gedoe
Nee, dat is het resultaat als ik kookquote:
Dan moet je vaker kokenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, dat is het resultaat als ik kook
daarnaast: aardappelpuree met dit weer
Salade hou ik dus nooit vanquote:Op maandag 8 juli 2013 19:32 schreef Myraela het volgende:
Met dit weer kan ik prima eten of koken, alleen wel minder en liefst met een salade of iets erbij.
Vanavond een kippetje gevuld met mozzarella en aardappeltjes uit de oven met dus wat salade.
Als het warm weer is zou ik alleen geen erwtensoep of hutspot lusten.
kokenquote:
vervangen door deze zomersequote:Op maandag 8 juli 2013 19:30 schreef Macrador het volgende:
Hey Aldo waar is je Inglourious Bastards avatar naartoe?
gisteren de nieuwe gezien (cam).quote:Op maandag 8 juli 2013 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
koken
[..]
vervangen door deze zomerse
Despicable mequote:Op maandag 8 juli 2013 19:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
gisteren de nieuwe gezien (cam).
lachuh.
Die wil ik ook nog wel zienquote:
Salade is lekker fris. Daarbij zijn er zoveel salades, hoe kun je nou helemaal niet van salades houden.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Salade hou ik dus nooit van.
Erwtensoep of hutspot kan ik daarentegen altijd eten![]()
.
Ik gebruik de temperatuur ook eigenlijk meer als excuus om niet te koken.
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 19:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
yup. deeltje 2 alweer.
minstens net zo leuk als de eerste.
salade met minisinaasappels en rozijnenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Salade is lekker fris. Daarbij zijn er zoveel salades, hoe kun je nou helemaal niet van salades houden.
preciesquote:Op maandag 8 juli 2013 19:48 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ja, gru z'n verhaal is toch eigenlijk maar bijzaak.
Ik hou meer van vlees dan van groenvoer, groentes als bloemkool of spinazie, of witte bonen in tomatensaus lust ik nog wel, maar salades hoef ik echt niet. Kan zijn dat ik dat eens wat vaker moet proberen, een hamburger ofzo wil ik ook zonder sla edquote:Op maandag 8 juli 2013 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Salade is lekker fris. Daarbij zijn er zoveel salades, hoe kun je nou helemaal niet van salades houden.
Verwend nestquote:Op maandag 8 juli 2013 19:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hou meer van vlees dan van groenvoer, groentes als bloemkool of spinazie, of witte bonen in tomatensaus lust ik nog wel, maar salades hoef ik echt niet. Kan zijn dat ik dat eens wat vaker moet proberen, een hamburger ofzo wil ik ook zonder sla ed.
Ik heb het gewoon nooit willen etenquote:
Tuurlijk wel, je ouders hebben je nooit gepushed om te eten wat de pot schaftquote:Op maandag 8 juli 2013 20:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon nooit willen eten, heeft niets met verwend te maken
. Veel mensen vinden asperges lekker en duur, maar die wil ik zeker niet
.
Mwoah gedeeltelijk mee eens. Ik kan best veel hebben, het is wel fijn als het ook nog eens lekker smaakt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
Eten doe je omdat je honger hebt, lekker is bijzaak
Pushen? Het was dat of niks. Nou, ik wist het wel hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je ouders hebben je nooit gepushed om te eten wat de pot schaft
Ik kon het juiste woord niet vinden dus gebruikte ditquote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pushen? Het was dat of niks. Nou, ik wist het wel hoor.
klinkt als een rukfilm, alleen zou daar nog wat te zien zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een film kijken, maar ik weet niet meer hoe die heet.
Gaat over een rockband waarbij een enorme fan de rol van de zanger opneemt nadat die stopt.
Iemand een idee?
Oke een beetje smaak is wel gewenst jaquote:Op maandag 8 juli 2013 20:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah gedeeltelijk mee eens. Ik kan best veel hebben, het is wel fijn als het ook nog eens lekker smaakt.
Nee man, is leuk.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klinkt als een rukfilm, alleen zou daar nog wat te zien zijn
Ik zet hem over een kwartier op, als Almost Famous klaar is.quote:
Mijn weekend van 6 dagen is morgen afgelopenquote:
bah.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee man, is leuk.
[..]
Ik zet hem over een kwartier op, als Almost Famous klaar is.
Je bent dus gewoon een boer.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef DaMook het volgende:
Ik hou ook niet van biefstuk btw, ik heb liever een gepaneerde schnitzel.
getverdemmequote:Op maandag 8 juli 2013 20:06 schreef DaMook het volgende:
Ik hou ook niet van biefstuk btw, ik heb liever een gepaneerde schnitzel.
Daar komt het wel op neer jaquote:
Die saus mot ik al helemaal nietquote:Op maandag 8 juli 2013 20:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
getverdemme.
je zou mijn biefstuk met stroganoff saus eens moeten proeven.
dan laat je dat schnitzeltje de volgende keer echt wel liggen.
Hai tijn, hoe is het?quote:
Best veel, maar niet al dat classy gedoe van biefstuk en sausjesquote:
Wat is er classy aan een biefstuk?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Best veel, maar niet al dat classy gedoe van biefstuk en sausjes. En salades
.
Ik snap wat jij bedoelt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op het spit ja.
Daarna zo soppen in de knoflooksaus en het kopje erafbijten. [ afbeelding ]
ben niet zo van het knijnenvoer.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
Zei er iemand biefstuk?
Kan ook lekker in een maaltijdsalade
Goed, lekker weer. En met jou alles goed?quote:
Jep. Druk geweest, maar nu relaxed. Vandaag voor het eerst sinds tijden gesport, in de hitte. Maar dat ging best goed.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, lekker weer. En met jou alles goed?
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 8 juli 2013 20:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Best veel, maar niet al dat classy gedoe van biefstuk en sausjes. En salades
.
Nicequote:Op maandag 8 juli 2013 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Druk geweest, maar nu relaxed. Vandaag voor het eerst sinds tijden gesport, in de hitte. Maar dat ging best goed.
Binnenkort naar de spa.
Ah, jouw vakantie zit er al op? Wel leuk gehad?quote:Op maandag 8 juli 2013 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nice![]()
Gewerkt vandaag, na 2 weken vakantie was wel relaxed vandaag, wel warm
En dan vooral voor 30 euro 10 gram vlees op je bord, ik wil 150 gram vlees op mijn bord voor half geldquote:
Je kan altijd zo lekker overdrijven jij... God tering je lijkt wel een wijf manquote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan vooral voor 30 euro 10 gram vlees op je bord, ik wil 150 gram vlees op mijn bord voor half geld.
Uhu en 30cm in je broek. Jammer knul.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan vooral voor 30 euro 10 gram vlees op je bord, ik wil 150 gram vlees op mijn bord voor half geld.
Echt héquote:Op maandag 8 juli 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan altijd zo lekker overdrijven jij... God tering je lijkt wel een wijf man
Alweer jaquote:Op maandag 8 juli 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan altijd zo lekker overdrijven jij... God tering je lijkt wel een wijf man
Naar graspop geweest en verder nog wat gerelaxedquote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, jouw vakantie zit er al op? Wel leuk gehad?
MET FRIET!quote:Op maandag 8 juli 2013 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja eergisteren ofzo ook alquote:
Juist, met jou kan ik pratenquote:
Nooit natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 20:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja eergisteren ofzo ook al. Al ben ik het er niet mee eens
.
Is lekker fris manquote:Op maandag 8 juli 2013 20:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
GEEN SALADE!
Groente kan me echt gestolen worden..
Graagquote:
Juistquote:Op maandag 8 juli 2013 20:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
GEEN SALADE!
Groente kan me echt gestolen worden..
Ik lust helaas heel veel dingen nog steeds niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ligt er maar net aan. Vroegah (), lustte ik ook vrijwel niks. Nu lust ik vrijwel alles.
Dus je eet vrijwel nooit groente?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik lust helaas heel veel dingen nog steeds niet.
Maar groente probeer ik ook echt zelden. Hoogstens als het ergens door heen zit, maar zal het nooit voor mezelf maken.
Wat een boer niet kent dat eet hij nietquote:Op maandag 8 juli 2013 21:02 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik lust helaas heel veel dingen nog steeds niet.
Maar groente probeer ik ook echt zelden. Hoogstens als het ergens door heen zit, maar zal het nooit voor mezelf maken.
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:03 schreef Vansschoen het volgende:
Boerenkool, spruitjesstamp en erwtensoep zijn trouwens de uitzonderingen.
Voor de rest eet ik best gezond, helaas niet echt gevarieerd.quote:
Zijn ze lekker?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen komen 2 Noorse collega's naar m'n werk
Dat is qua warm eten vrij weinig eigenlijk. Dat vind ik best apart. Eet je dan niet mee met je ouders?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:06 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Voor de rest eet ik best gezond, helaas niet echt gevarieerd.
Mijn ''eetlijst'' komt voornamelijk neer op:
Yoghurt, muesli, brood, jam, kaas, crackers en paardenvlees als beleg.
Als ik kook is het vlees (natuurlijk) en aardappels uit de oven
Mensen die bij hun ouders wonen/etenquote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is qua warm eten vrij weinig eigenlijk. Dat vind ik best apart. Eet je dan niet mee met je ouders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pizza, friet, shoarma, snacksquote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is qua warm eten vrij weinig eigenlijk. Dat vind ik best apart. Eet je dan niet mee met je ouders?
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die bij hun ouders wonen/etenEh ik at tot mijn 20e ook gewoon thuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik woon op mezelfquote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En je weegt 150kg?quote:
Ik ben 21quote:Op maandag 8 juli 2013 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh ik at tot mijn 20e ook gewoon thuis.
Waarom heb jij geen fotoboek ?? Ja stomme vraag want ik doe er ook niets mee, maar tochquote:
75quote:
Resistentiequote:Op maandag 8 juli 2013 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Dat je nog niet dichtgroeit met al dat bier en ongezonde voedsel
/moraalprinses
niemand is perfectquote:Op maandag 8 juli 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je 1,40m bent is dat nog steeds overgewicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat ben ik nietquote:Op maandag 8 juli 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je 1,40m bent is dat nog steeds overgewicht
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niemand is perfect
behalve ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niemand is perfect
behalve ikZelfkennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je snapt mijn punt?quote:
Jup, hoe langer ik ongezond leef hoe langer ik leefquote:
Echtquote:Op maandag 8 juli 2013 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup, hoe langer ik ongezond leef hoe langer ik leef. Al snappen gezondheidsfreaks dat dan weer niet
.
ach je leeft maar 1 keer toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup, hoe langer ik ongezond leef hoe langer ik leef. Al snappen gezondheidsfreaks dat dan weer niet
.
Gezondheidsfreak alert !!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Echt________________________________________________
Waarom heb jij een fotoboek waar geen doto van jezelf in staat?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen fotoboek ?? Ja stomme vraag want ik doe er ook niets mee, maar toch.
Daaromquote:
Merk je zelf niets vanquote:Op maandag 8 juli 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
En of dat kort of lang is boeit dan niet
Nee want dat was mijn punt niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gezondheidsfreak alert !!
Maar nee, iedereen moet eten en drinken wat hij / zij wil.
Omdat ik niet dacht dat er meiden zijn met de zelfde levens stijl als ik hebquote:Op maandag 8 juli 2013 21:24 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Waarom heb jij een fotoboek waar geen doto van jezelf in staat?
Ik eet anders echt zelden friet of pizza. (vind het wel heel lekkerquote:Op maandag 8 juli 2013 21:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Omdat ik niet dacht dat er meiden zijn met de zelfde levens stijl als ik heb.
Tsja dat is bijzaakquote:Op maandag 8 juli 2013 21:26 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik eet anders echt zelden friet of pizza. (vind het wel heel lekker)
Vind het altijd zo raar om dat in mijn eentje te eten, dus beter nietquote:Op maandag 8 juli 2013 21:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tsja dat is bijzaak. Vaker dat eten dus
.
Met zijn tweeën dan maar ?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Vind het altijd zo raar om dat in mijn eentje te eten, dus beter niet
Wel ? Mooi zoquote:
Zeker weten ?quote:
quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:30 schreef twi het volgende:
Vinnie, DaMook, Vinnie, DaMook, Vinnie, DaMook, Vinnie, DaMook.
Ik dacht bij herhalingen van Goede Tijden, slechte tijden het ergste gehad te hebben...
Niet mogen afwassen?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:35 schreef muhahaha het volgende:
Twi is gefrustreerd want hij mocht laatst niet afwassen.
Zonder grap he, ik overweeg dat serieus wel eensquote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Afwassen? Gewoon plastiek bordjes en bestek gebruiken
Ik was wel afquote:Op maandag 8 juli 2013 21:36 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Niet mogen afwassen?
Afwassen vraagt om een gepaste beloning toch
Doe ik ookquote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Afwassen? Gewoon plastiek bordjes en bestek gebruiken
Uhu, uurtje GTST kijken dus.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:36 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Niet mogen afwassen?
Afwassen vraagt om een gepaste beloning toch
Haha nou...quote:
Niks mee hoor, scheelt echt veel werkquote:Op maandag 8 juli 2013 21:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Zonder grap he, ik overweeg dat serieus wel eens
Ik haat afwassen ook gewoonquote:Op maandag 8 juli 2013 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks mee hoor, scheelt echt veel werk
Dat doe ik daar niet eens echtquote:Op maandag 8 juli 2013 16:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja mss lok je het zelf uit door al die seksueel getinte opmerkingen?
Strijken is ook kut, daarom koop ik elke keer strijkvrijje kledingquote:
Jep werkt hier het zelfdequote:Op maandag 8 juli 2013 21:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Strijken is ook kut, daarom koop ik elke keer strijkvrijje kleding
Ik hep er wel eentje, maar die zit sinds 3 jaar nog steeds in de verpakkingquote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Jep werkt hier het zelfdeHeb niet eens een strijkplank
quote:Op maandag 8 juli 2013 21:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hep er wel eentje, maar die zit sinds 3 jaar nog steeds in de verpakking
Ik vind het altijd heerlijk om in de grabbelton in het fobo op een vrouwenprofiel te kijken.quote:
Ik ook niet. Het is al een tijdje uit met mijn vriendin.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Jep werkt hier het zelfdeHeb niet eens een strijkplank
Viespeukquote:Op maandag 8 juli 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
Ik was gewoon af wanneer ik iets nodig heb wat vies is.
Details willen we!quote:Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De dingen die jij van de week vertelde vond ik smeriger dan een afwas van een paar dagen.
???? que?? Wat heb ik nu weer verteld?quote:Op maandag 8 juli 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De dingen die jij van de week vertelde vond ik smeriger dan een afwas van een paar dagen.
Huppelquote:
Ik mag dr ook wel al ken ik dr nog niet zo goed in het echtquote:
Homoquote:Op maandag 8 juli 2013 21:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik mag dr ook wel al ken ik dr nog niet zo goed in het echt. Het afspreken loopt nog al eens mis helaas
. voornamelijk door mij denk ik
.
Tssssquote:
Trustequote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, wekker gaat vroeg, dus vroeg naar bed.
Trustenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:01 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, wekker gaat vroeg, dus vroeg naar bed.
Details willen we!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er staat me iets bij van al jouw vuige avonturen.
Als ik iemand zou zijn die al die dingen doorverteld, zou niemand ze me meer vertellen natuurlijk.quote:
Die heb ik gedm;t.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er staat me iets bij van al jouw vuige avonturen.
Stam +tquote:Op maandag 8 juli 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik iemand zou zijn die al die dingen doorverteld, zou niemand ze me meer vertellen natuurlijk.
Owja.quote:
Mijn Nederlands.quote:
Kom maarquote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja.
Ik moet je nog even mijn laatste avonturen dm'men.
Slaap lekkerquote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Bedje in, morgenvroeg weer hardlopenwaggelen![]()
Je hoeft toch niet op hem te wachten zeker?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
duurt nog minimaal 10 min.... cryo is nog bezig met AC
Sterke drank, altijd goed voor de keel.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben nog steeds ziek en ik heb zin in alcohol. Doen of niet? Met ziek bedoel ik een koudje cq dikke verkoudenheid
Hier lossen ze alles op met Rakia. Gewoon doen dus!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben nog steeds ziek en ik heb zin in alcohol. Doen of niet? Met ziek bedoel ik een koudje cq dikke verkoudenheid
Alcohol dood bacteriënquote:Op maandag 8 juli 2013 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Doen!!quote:Op maandag 8 juli 2013 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Huppel, jij bent echt een schat en zo geweldog voor onsquote:Op maandag 8 juli 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen!!
Morgen zal jij jezelf als een zombie voelen maar ja
Ik doe het met liefdequote:Op maandag 8 juli 2013 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Huppel, jij bent echt een schat en zo geweldog voor ons
Maar ook de weerstand. Wat is wijsheid?quote:
Hoe kan zo'n prachtig zonnige dan nut kut zijn?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:38 schreef Tamashii het volgende:
Hehehe goede antwoorden. Wat een kutdag zeg. *Grijpt de wodka*
Gewoon zuipen en morgen maar weer verder zien is altijd het bestequote:Op maandag 8 juli 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Achter de juiste verhouding komen door te doen
Die kater moet je ook thuis laten.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon zuipen en morgen maar weer verder zien is altijd het beste![]()
Daarentegen heb ik van die gedachte altijd spijt als ik de volgende dag weer met een forse kater op kantoor zit
Je moet wel je grens kennen hé, voor doordeweeks. In het weekend kun je helemaal losquote:Op maandag 8 juli 2013 22:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon zuipen en morgen maar weer verder zien is altijd het beste![]()
Daarentegen heb ik van die gedachte altijd spijt als ik de volgende dag weer met een forse kater op kantoor zit
Omdat ik dus beetje ziek ben en het was ongelofelijk heet hier. Geen goede combinatie. En beetje ruzie ofzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n prachtig zonnige dan nut kut zijn?
Grappig genoeg drink ik door de week vaak meer dan in het weekendquote:Op maandag 8 juli 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet wel je grens kennen hé, voor doordeweeks. In het weekend kun je helemaal los
Oh dat is niet fijn neequote:Op maandag 8 juli 2013 22:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik dus beetje ziek ben en het was ongelofelijk heet hier. Geen goede combinatie. En beetje ruzie ofzo.
Gedachten van je werk weg zuipen?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Grappig genoeg drink ik door de week vaak meer dan in het weekend
Geen flauw idee hoe het komt eigenlijkquote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe het komt eigenlijkNa het werk loop ik meestal rondom de binnenstad en dan passeer ik mijn favoriete pub. Vaak zitten er wel een paar mensen op wallstreet (
) en blijf ik voor een pilsje hangen. Uiteindelijk gebeurd er altijd weer iets of komt er opeens weer een groepje reismeisjes voorbij waardoor ik toch blijf plakken
Klopt. Ik had nooit moeten stoppen met blowen. Dat was het begin van het einde voor m'n leverquote:
Wat een rampquote:Op maandag 8 juli 2013 22:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Ik had nooit moeten stoppen met blowen. Dat was het begin van het einde voor m'n lever
Ik zuig nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
4 daagse feestenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoppa servicekosten teruggeboekt gekregen, geen Collegeld/boeken hoeven te kopen deze maand, en ik heb de huur al betaald
Lijkt gewoon een luxe maand te wordenexcl. 4daagsefeesten
![]()
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Geil![]()
NSFWNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Deze beter dan?
Ik heb echt een laarzen fetish![]()
[ afbeelding ]
Pumps zijn ook mooiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:39 schreef Myraela het volgende:
Pumps zijn sowieso duizend keer mooier dan laarzen.
hoezo, ik ben geen militairquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:25 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
4 daagse feesten![]()
Militairen kijken.
Ik ben oud-militair, een oud Rode Baret van de Grenadiersquote:
vreemde mensen... voeten, schoenen, laarsen.......quote:
Ja, maar jij bent een opperbaasquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben oud-militair, een oud Rode Baret van de Grenadiers
Als het maar hoge hakken heeft vind ik het primaquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:43 schreef Vansschoen het volgende:
http://www.google.nl/imgr(...)ndsp=32&tx=160&ty=60
Doe mij deze maar![]()
O wacht, die heb ik al
Hmmm klote voor je, hoe kwam het?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een opperbaas
ik ben maar een armzalig studentjeDie vandaag ook nog eens het belangrijkste hertentamen ooit heeft verknald
_!!
Beter student dan militair hoor.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een opperbaas
ik ben maar een armzalig studentjeDie vandaag ook nog eens het belangrijkste hertentamen ooit heeft verknald
_!!
Ja stressquote:
Hoge hakken, nu mijn vriendin er nog aankrijgen ipv haar sneakersquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:45 schreef Vansschoen het volgende:
Sowieso hoge hakken.
En thanx, heb zo ook in het wit.
Mooi klote iddquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja stressik wist dat ik dze moest halen en toen was er ineens paniek
![]()
FML
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |