SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De NIEUWE meet is afgelast wegens te weinig opkomst. We gaan lasergamen of bowlen in omgeving Arnhem.
De kandidaten zijn al bekend, alsnog zin om mee te gaan? Aanmelden kan bij Tamashii. Tamashii@fok.nl of dm/pm.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
nou, ik heb nog een krat bier staan en die moet voor morgenavond opquote:
Dankjewel.quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dankjewel.Het is wel wennen, een opleiding doen terwijl je een volwaardig loon krijgt.
En ik heb gewoon maar één sollicitatie gedaan.![]()
Dit is gewoon het lot.
Ben wel jelly.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dankjewel.Het is wel wennen, een opleiding doen terwijl je een volwaardig loon krijgt.
En ik heb gewoon maar één sollicitatie gedaan.![]()
Dit is gewoon het lot.
wat goed zegquote:Op maandag 8 juli 2013 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen op mijn werk/leerplek.Koken in één van de tofste zaken van Rotterdam.
Serieus ja?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben aangenomen op mijn werk/leerplek.Koken in één van de tofste zaken van Rotterdam.
Daar leerde ik ook nog niet voor, daar begin in september mee. 4 dagen werken en 1 dag naar school.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Serieus ja?![]()
Tof, gefeliciteerd!![]()
Wist niet dat je daar voor leerde enzo
Welke zaak is het?
Je moet een langskomen om je kookskillz te komen demonstreren dan hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar leerde ik ook nog niet voor, daar begin in september mee. 4 dagen werken en 1 dag naar school.
Hotel New York. Groot en altijd druk, brede keuken dus perfecte plek om te beginnen.
Gelukkig wel.quote:
Eigen schuld dikke bultquote:Op maandag 8 juli 2013 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig wel.Hij is wel moe, maar dat krijg je als je ons 's ochtends al veel te vroeg wakker wil maken.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar leerde ik ook nog niet voor, daar begin in september mee. 4 dagen werken en 1 dag naar school.
Hotel New York. Groot en altijd druk, brede keuken dus perfecte plek om te beginnen.
Ik zit daar ook en zag het net voorbij komen, kan me voorstellen dat je dat zat bentquote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef Faxie het volgende:
Wat begin ik een hekel te krijgen aan de dating- en versierentopics. Ik kan daar niet eens een loze opmerking plaatsen zonder dat het een wij-vs-Faxie discussie wordt
Pff ik ga een hazenslaapje doen
Mja mss lok je het zelf uit door al die seksueel getinte opmerkingen?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef Faxie het volgende:
Wat begin ik een hekel te krijgen aan de dating- en versierentopics. Ik kan daar niet eens een loze opmerking plaatsen zonder dat het een wij-vs-Faxie discussie wordt
Ik zag het ja, sowieso een reeks die ik niet echt tof vind vanwege een paar vaste posters.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef Faxie het volgende:
Zolang je maar niet haat op mijn boy Drommel.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zag het ja, sowieso een reeks die ik niet echt tof vind vanwege een paar vaste posters.
Ownee, geen haat voor de squatbaas.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je maar niet haat op mijn boy Drommel.
Is dat niet te veel werk met dit weer?quote:
gekke henkiequote:Op maandag 8 juli 2013 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat niet te veel werk met dit weer?
Ik heb een salade klaar staan.
En hier rennen ze al heel de dag door achter vliegen aan door de kamerquote:
Zie hier het resultaat:quote:Op maandag 8 juli 2013 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom bestel je die niet gewoon?
hoi saam
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Zo, dat bakje aardappelpuree kan linea recta weer de prullenbak in, wat een goor gedoe
Nee, dat is het resultaat als ik kookquote:
Dan moet je vaker kokenquote:Op maandag 8 juli 2013 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, dat is het resultaat als ik kook
daarnaast: aardappelpuree met dit weer
Salade hou ik dus nooit vanquote:Op maandag 8 juli 2013 19:32 schreef Myraela het volgende:
Met dit weer kan ik prima eten of koken, alleen wel minder en liefst met een salade of iets erbij.
Vanavond een kippetje gevuld met mozzarella en aardappeltjes uit de oven met dus wat salade.
Als het warm weer is zou ik alleen geen erwtensoep of hutspot lusten.
kokenquote:
vervangen door deze zomersequote:Op maandag 8 juli 2013 19:30 schreef Macrador het volgende:
Hey Aldo waar is je Inglourious Bastards avatar naartoe?
gisteren de nieuwe gezien (cam).quote:Op maandag 8 juli 2013 19:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
koken
[..]
vervangen door deze zomerse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |