Ik weet waar de voorkeur van SC ligt en hij weet dat ik daaraan niet voldoe. Het is geen afwijzen maar gewoon eerlijk zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 13:12 schreef henkde_j het volgende: [..] Wordt hier even iemand keihard afgewezen
![]()
quote:
TA DA DA DA, TA DA DA DAquote:
Oke doeiquote:Op maandag 8 juli 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik blijf even weg uit dit topic, ik heb zo'n hard blauwtje gelopen net hier
Doe normaal man! Je wist het van tevorenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
Awwwquote:Op maandag 8 juli 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
Lulquote:
PIquote:Op maandag 8 juli 2013 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe normaal man! Je wist het van tevoren
Die laden hier op het moment niet altijdquote:
Welke gebrekenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Die laden hier op het moment niet altijd![]()
En ga maar flirten met één van de andere dames hier, je herinnert me steeds aan mijn gebreken en mijn punten![]()
twitter:coen3fm twitterde op maandag 08-07-2013 om 13:25:31Geen bijzondere foto, maar wel leuk om te weten dat @PaulStoel hier belt met niemand minder dan Pino! #3FM #CSSHOW http://t.co/J4yQb8dpNZ reageer retweet
Alles, ik ben één groot gebrekquote:Op maandag 8 juli 2013 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welke gebreken?
Maar nee, ik flirt niet meer, ben er klaar mee
Cool! Ik heb het niet gehoord helaas...quote:Op maandag 8 juli 2013 13:28 schreef Pino112 het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op maandag 08-07-2013 om 13:25:31Geen bijzondere foto, maar wel leuk om te weten dat @PaulStoel hier belt met niemand minder dan Pino! #3FM #CSSHOW http://t.co/J4yQb8dpNZ reageer retweet
Geen idee.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waarom krijg ik van dit gifje rare gedachten.
Oke niet via Fok danquote:Op maandag 8 juli 2013 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles, ik ben één groot gebrek![]()
Zonde man, gewoon doen!
Dat type dus, dat probeerde ik je duidelijk te maken een aantal posts geledenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke niet via Fok dan
Of uberhaupt online
IRL ontmoetingen FTW
Gister een stoot gezien, niet normaal, leek op S.schijnbaar val ik op dat soort types
Wanneer gaan we meeten?quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Cool! Ik heb het niet gehoord helaas...
Je maakt mannen in de warquote:Op maandag 8 juli 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat type dus, dat probeerde ik je duidelijk te maken een aantal posts geleden
Online geouwehoer kan een leuke aanleiding zijn tot een IRL-ontmoeting, al vaker meegemaakt![]()
Koffie
Nou dat was puur haar uiterlijk hequote:Op maandag 8 juli 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Online geouwehoer kan een leuke aanleiding zijn tot een IRL-ontmoeting, al vaker meegemaakt![]()
Koffie
Als je in Den Haag bentquote:
Dat doen alle vrouwenquote:
Daar ben ik zo, vanuit Rotterdam.quote:
Blijft geniaalquote:
Ik zie wat moois ontstaanquote:
Dat weet ik, maar dan nog snap ik niet waarom. Volgens mij was ik aardig duidelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat doen alle vrouwen
Vrouwen > Mannen
quote:
Henk is niet in z'n hum denk ikquote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan nog snap ik niet waarom. Volgens mij was ik aardig duidelijk
Gebeurt iedereen wel eensquote:
Koffiequote:Op maandag 8 juli 2013 13:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Gebeurt iedereen wel eens![]()
Daarom hebben ze koffie uitgevonden
quote:
Eerst wijs je SC af. En vervolgens begin je weer met flirtenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan nog snap ik niet waarom. Volgens mij was ik aardig duidelijk
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Koffie
Klopt, maar op het moment gaat koffie voor allesquote:
Ik houd niet van koffie. Wil je mijn Senseo?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar op het moment gaat koffie voor alles
En zo dichtbij elkaar ook!quote:
"Koffie" was geen vraag of voorstel maar een actie die ik geheel zelfstandig ging uitvoerenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eerst wijs je SC af. En vervolgens begin je weer met flirten
[..]
SC weet allezzzzzzzzzzzzzz....quote:Op maandag 8 juli 2013 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
"Koffie" was geen vraag of voorstel maar een actie die ik geheel zelfstandig ging uitvoeren![]()
SC weet
Ik weet het. Alleen blijft SC verdacht stil nuquote:
Ik heb genoeg aan m'n eigen, maar bedankt voor je genereuze aanbodquote:Op maandag 8 juli 2013 13:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik houd niet van koffie. Wil je mijn Senseo?
Ik ben bezig...quote:Op maandag 8 juli 2013 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het. Alleen blijft SC verdacht stil nu
30 kantjes is wat veel...quote:Op maandag 8 juli 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben bezig...
Ik heb zo'n excelsheet met minimale eisen waar je aan moet voldoen voor je op date gaat met mij... die moet je invullen. Ik moet hem ff zoeken, maar dan mail ik hem naar je!
Succes met het vinden van liefde.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben bezig...
Ik heb zo'n excelsheet met minimale eisen waar je aan moet voldoen voor je op date gaat met mij... die moet je invullen. Ik moet hem ff zoeken, maar dan mail ik hem naar je!
En ik dacht dat ik kieskeurig was. Ik vind het om te huilen.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben bezig...
A3, je weetzellufquote:
SC, ondanks z'n hossel successen zo gewoon geblevenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb wel een plaatje gevonden, je moet minimaal zo voor het raam zitten en eruitzien...denken aan mij als we NIET aan het daten zijn:
[ afbeelding ]
quote:
Ik zie hem wel verschijnenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben bezig...
Preciesquote:Op maandag 8 juli 2013 13:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
SC, ondanks z'n hossel successen zo gewoon gebleven
Wel vaag dat ik uitgenodigd word zonder die lijst te hoeven invullen...quote:Op maandag 8 juli 2013 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
A3, je weetzelluf
En natuurlijk allemaal drop-down lists...
Hater.quote:
Sommige mensen hebben een voorkeursbehandeling vanwegen hun ubertoffe karakterquote:Op maandag 8 juli 2013 13:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel vaag dat ik uitgenodigd word zonder die lijst te hoeven invullen...
Mogen meerdere antwoorden ook?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
A3, je weetzelluf
En natuurlijk allemaal drop-down lists...
Sommige vragen welquote:
Dat is dan weer helemaal correctquote:Op maandag 8 juli 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een voorkeursbehandeling vanwegen hun ubertoffe karakter
Geeft niks. Niemand kan tippen aan Minthy!quote:Op maandag 8 juli 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een voorkeursbehandeling vanwegen hun ubertoffe karakter
No offense Chatgirl!
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geeft niks. Niemand kan tippen aan Minthy!
Mag ik die lijst als inspiratie voor mijn eigen lijst?quote:
quote:
Mag ik jouw lijst eerst zien?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik die lijst als inspiratie voor mijn eigen lijst?
Die is kort:quote:Op maandag 8 juli 2013 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag ik jouw lijst eerst zien?
Ik wil niet dat je me een oor aannaait (hihaho)!
Jammer, ik heb geen huisdieren en wil ze ook nietquote:Op maandag 8 juli 2013 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is kort:
- houd deuren voor je open
- heeft humor
- wil/heeft huisdieren
- goed hart
Zijn vissen ook goed?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is kort:
- heeft humor
- wil/heeft huisdieren
- goed hart
Vissen zijn geen huisdieren, die eet je op.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vissen zijn geen huisdieren, die eet je op.
Het liefst iets met 4 poten en wat aaibaar is.
Dat lijkt op die van mij, al zijn sarcasme en plagen ook zeer welkomquote:Op maandag 8 juli 2013 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is kort:
- heeft humor
- wil/heeft huisdieren
- goed hart
Laat maarquote:
Check:quote:Op maandag 8 juli 2013 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is kort:
- heeft humor
- wil/heeft huisdieren
- goed hart
Ik ook, tot op het bot. Daarnaast zwartgallig van tijd tot tijd en smerig cynisme is me ook niet vreemdquote:
Sarcasme is ook een vorm van humorquote:Op maandag 8 juli 2013 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt op die van mij, al zijn sarcasme en plagen ook zeer welkom![]()
Deuren hou ik zelf wel open, dat galante vind ik wat eng
Ik maak voor jou wel een uitzonderingquote:Op maandag 8 juli 2013 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat maarW
Ik ben al iPhone bezitter sinds de 2G uitkwam!
[..]
Niet van honden houdenquote:Check:
- Ik hou deuren open
- Ik heb humor, wel erg grof vaak, moet je tegenkunnen. Oh en flauwe woordgrappen
- Ik heb Laramaar hou niet zo van honden
- Diep van binnen heb ik een klein hartje (zo laat ik soms een traantje bij romantische komedies enzo![]()
)
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:07 schreef Ame_thyst het volgende:
ik houd ook altijd van die draaideuren open maar dan worden mensen boos op mij, snap ik echt niet
Nou ja, ondanks dat ik blond ben weet ik hoe een deur werkt. Dat kan ik gewoon zelfquote:Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sarcasme is ook een vorm van humor(de beste, samen met ironie
)
Deuren hou ik standaard open, voor mannen en vrouwen...
Maar als ji jvoor me loopt mag jij hem mooi openhouden voor mij
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:02 schreef minthy het volgende:
Nu officieel; eindgesprek op 27 augustus. Alle cijfers zijn ingevoerd, klaar met die meuk
ik houd ook altijd van die draaideuren open maar dan worden mensen boos op mij, snap ik echt niet
Ik moet mij even inhoudenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Naai ik de verkeerde delen op elkaar vast
Ik probeer er blij mee te zijn maar het dringt nog niet echt doorquote:
Inderdaad, prima muziek vandaagquote:
Doe eens niet zo puberaalquote:
Sorry, die tak van humor beheers ik als de beste...quote:
Hier nog eenquote:
Je weet wie het zegtquote:Op maandag 8 juli 2013 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, die tak van humor beheers ik als de beste...
Ik weet, kan me nog een foto van een ass-cake herinnerenquote:
Nou ik heb Coldplay vandaag ook al 2 keer voorbij horen komenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Bah de eerste plaat vandaag die ik dus niet leuk vind.
Ik heb liever Coldplay dan dit zeikwijf.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ik heb Coldplay vandaag ook al 2 keer voorbij horen komen
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
Een boer op een trekker die dit nummer aanvraagt...
Stereotype hoor
Hey...quote:Op maandag 8 juli 2013 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
Een boer op een trekker die dit nummer aanvraagt...
Stereotype hoor
Het oosten des Landsquote:
Vind ik ook!quote:Op maandag 8 juli 2013 14:42 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, weer een sollicitatiebrief de deur uit. Nu heb ik een ijsje verdiend vind ik!
quote:
Wil je ook?quote:
Nou ja, liever het oosten dan het afvoerputje van Nederland hequote:
Die date kun je nu wel vergeten he!quote:Op maandag 8 juli 2013 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, liever het oosten dan het afvoerputje van Nederland heRotterdam
Kies maar wat uit de vriezer. Zit tsjokvol ijsjesquote:
De dildo?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Niemand de deur uit.
Ik ben een onderdeel van de naaimachine kwijt en ik kan het niet weer vinden in de puin die ik gemaakt heb.
quote:
twitter:coen3fm twitterde op maandag 08-07-2013 om 14:41:06Na 9 jaar werken met Sander beginnen er wat scheurtjes in onze relatie te ontstaan... http://t.co/1K0eXuFoIb reageer retweet
quote:
SC niet serieus nemen. Ik stond laatst te blauwbekken op station Zoeterminder, want hij zou me daar oppikken... Na 2 uur ben ik maar naar huis gegaan.quote:
Kan je mijn lul gebruiken?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Niemand de deur uit.
Ik ben een onderdeel van de naaimachine kwijt en ik kan het niet weer vinden in de puin die ik gemaakt heb.
'me' .quote:Op maandag 8 juli 2013 14:49 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:coen3fm twitterde op maandag 08-07-2013 om 14:41:06Na 9 jaar werken met Sander beginnen er wat scheurtjes in onze relatie te ontstaan... http://t.co/1K0eXuFoIb reageer retweet
Bloedpoeper![]()
Niet neergestoken? Opzich ook een prestatiequote:Op maandag 8 juli 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
SC niet serieus nemen. Ik stond laatst te blauwbekken op station Zoeterminder, want hij zou me daar oppikken... Na 2 uur ben ik maar naar huis gegaan.
Wat voor spannende minor?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:00 schreef DeLuna het volgende:
Whoehoe, vanuit Wageningen is het mogelijk om een minor te volgen, nu nog hopen dat mijn school dat ook vindt.
Dat is er nog 1 te veel.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:59 schreef Ame_thyst het volgende:
op mijn facebook gezet en krijg maar 1 like
Mocht je er mee van willen weten er zitten een aantal die dat studeren in Wageningen topic in SES.quote:
Oh handig.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mocht je er mee van willen weten er zitten een aantal die dat studeren in Wageningen topic in SES.
Precies. Vorig jaar stond ik hem op te wachten in het fietsenhok om 16u, kwam niet opdagenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
SC niet serieus nemen. Ik stond laatst te blauwbekken op station Zoeterminder, want hij zou me daar oppikken... Na 2 uur ben ik maar naar huis gegaan.
Niet te vertrouwen, die mannenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Vorig jaar stond ik hem op te wachten in het fietsenhok om 16u, kwam niet opdagen
Nee, waardeloos... Ik zou hem alleen maar liefdevol in elkaar meppen.quote:
Story of my lifequote:your love life's doa
Mannenquote:
Orchideeen zijn de nieuwe geraniums. Het is maar dat je het weet.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, waardeloos... Ik zou hem alleen maar liefdevol in elkaar meppen.
Op naar het tuincentrum zo, geraniums halen om achter te zitten
Ik kan orchideeën nooit levend houdenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Orchideeen zijn de nieuwe geraniums. Het is maar dat je het weet.
Elk respecterende oma heeft de vensterbank vol staan met orchideeen.
Mijn oma heeft geen orchideeënquote:Op maandag 8 juli 2013 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jaren volgehouden maar zijn dood gegaan. Consequent water geven is aan mij niet besteed. Aan orchideeën ook niet maar ik had ze nu teveel verwaarloosdquote:Op maandag 8 juli 2013 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bitchesquote:
Allemaalquote:
Rock!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:28 schreef 3rdRock het volgende:
dames! ik heb minder eisen! je moet een vrouw zijn (of dat willen worden), appeltaart kunnen bakken, mij accepteren.
ademen is een pré.
tisser? zulke rare eisen zijn het toch niet?quote:
Ik kan niet bakkenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:28 schreef 3rdRock het volgende:
dames! ik heb minder eisen! je moet een vrouw zijn (of dat willen worden), appeltaart kunnen bakken, mij accepteren.
ademen is een pré.
kun je naar de supermarkt lopen? opgelost!quote:
Jawel, maar dat vroeg je niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je naar de supermarkt lopen? opgelost!
nee, dat is waar, maar voor jou pas ik mijn eisen aanquote:
natte pruimen zijn gewoon lekkerquote:Op maandag 8 juli 2013 15:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Allemaal![]()
Ik snap dan ook niet dat mannen nog moeite doen om in broekjes te komen
de beker staat op mijn schoot en er zit een gat onderin.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat is waar, maar voor jou pas ik mijn eisen aan
Droog en stoffig is het enige dat ik in huis heb.quote:
Ik pieker er niet over, heb m'n eigen popcorn mee.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de beker staat op mijn schoot en er zit een gat onderin.![]()
pas je wel op met de hete boter?
quote:
omdat ik een ander slag room bedoel dan jij...denk ik...quote:
Wacht maarquote:Op maandag 8 juli 2013 15:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Droog en stoffig is het enige dat ik in huis heb.
Dat dénk jequote:Op maandag 8 juli 2013 15:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
omdat ik een ander slag room bedoel dan jij...denk ik...
klopt.....(slagroom)quote:
Maar wat nu als de heer in kwestie geen koffie drinkt?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wacht maar
Op het moment dat jij tegen een man kan zeggen: Senseotje??
Komt het vanzelf weer goed
1.50euro per minuut?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
Net een superleuk gesprek met een vrouw aan de lijn
22 minuten feest
quote:
quote:
ja, daar krijg je blinkend witte tanden van....quote:
en na horen wonen?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee was met een concullegaDus dan gooi ik mijn charmes in de strijd en probeer ik ze uit te horen
We gaan vrijdag naar de Zwarte Ruiter, dus we zullen zienquote:
Ik ga vet winnen van jou!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We gaan vrijdag naar de Zwarte Ruiter, dus we zullen zien
Je hebt haar toch wel ff je excel sheet opgestuurd?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We gaan vrijdag naar de Zwarte Ruiter, dus we zullen zien
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, daar krijg je blinkend witte tanden van....
Nee voor werkrelaties werkt dat andersquote:Op maandag 8 juli 2013 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel ff je excel sheet opgestuurd?
ik heb gele tanden en ik eet nooit slagroom. dus...quote:
Dat denk ik nietquote:
Ik ben ervan overtuigd dat jij eerder je punten inlevert dan ikquote:Op maandag 8 juli 2013 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
Maar nee hoor, ik ga niet met concullega's op stap. Ze klonk wel heel leuk/aardig/lekker, maar zal vast tegenvallen
Ik denk het niet, ik heb het jaren achter elkaar volgehouden, dus deze challenge win ik met 2 vingers in m'n neus, zeker als m'n dates blijven afzeggenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat jij eerder je punten inlevert dan ik![]()
Even wat beter rondkijken in de kroeg, komt vast goed
das beter dan 20 jaar te jong....quote:Op maandag 8 juli 2013 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik heb het jaren achter elkaar volgehouden, dus deze challenge win ik met 2 vingers in m'n neus, zeker als m'n dates blijven afzeggen
Ik heb haar linkedin gechecked![]()
Mooie vrouw, wel zeker 20 jaar te oud
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik heb het jaren achter elkaar volgehouden, dus deze challenge win ik met 2 vingers in m'n neus, zeker als m'n dates blijven afzeggen
*momelt iets over een oude fiets*quote:Op maandag 8 juli 2013 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar hebben we het al eens over gehad, zelfs dat heb ik langer volgehouden dan jijquote:Op maandag 8 juli 2013 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, die is zo uitgewoond, dat is juist mijn probleemquote:
Dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk, misschien is ze zeer elastisch van onderquote:Op maandag 8 juli 2013 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, die is zo uitgewoond, dat is juist mijn probleem
En ik hou niet van anaal
Ja maar in tegenstelling tot de 30cm fokkers heb ik maar een heel klein piemeltjequote:Op maandag 8 juli 2013 15:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk, misschien is ze zeer elastisch van onder
Van die 30cm moet je je ook niet teveel voorstellen, ik ben ze nog niet tegengekomen (in dm)quote:Op maandag 8 juli 2013 16:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar in tegenstelling tot de 30cm fokkers heb ik maar een heel klein piemeltje
Heftigquote:
Nja, bij ons breekt de pleuris ook wel eens uit en kom ik met blauwe plekken thuis maar dit is andere koek...quote:
daarom, bizar hoor...quote:Op maandag 8 juli 2013 16:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja, bij ons breekt de pleuris ook wel eens uit en kom ik met blauwe plekken thuis maar dit is andere koek...
Nee, was in Rotterdam geloof ik. Is een andere organisatiequote:Op maandag 8 juli 2013 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
daarom, bizar hoor...
Ken je de persoon in kwestie?
Ah oke, maar ja wel confronterend dat soort dingen....quote:Op maandag 8 juli 2013 16:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, was in Rotterdam geloof ik. Is een andere organisatie
WAKKER WORDEN KUTJE!!!!!quote:
Dat is het zekerquote:Op maandag 8 juli 2013 16:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah oke, maar ja wel confronterend dat soort dingen....
En Rotterdam, tsjaI rest my case
quote:
Oh, jullie gaan jullie gang maar hoor. Die uitspraken boeien me echt niks. Plus het feit dat ik graag weg zou willen uit Rotterdam, maar dan moet ik eerst wel een baan vinden enzulks.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is het zeker![]()
Over Rotterdam doe ik geen lelijke uitspraken. Chatgirl woont daar geloof ik en wolfje schuurt er ook ergens tegenaan
Joh lekker stangenquote:Op maandag 8 juli 2013 16:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is het zeker![]()
Over Rotterdam doe ik geen lelijke uitspraken. Chatgirl woont daar geloof ik en wolfje schuurt er ook ergens tegenaan
Waar wil je heen dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, jullie gaan jullie gang maar hoor. Die uitspraken boeien me echt niks. Plus het feit dat ik graag weg zou willen uit Rotterdam, maar dan moet ik eerst wel een baan vinden enzulks.
Ik ben er nooit geweest, ik heb er helemaal geen mening overquote:Op maandag 8 juli 2013 16:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, jullie gaan jullie gang maar hoor. Die uitspraken boeien me echt niks. Plus het feit dat ik graag weg zou willen uit Rotterdam, maar dan moet ik eerst wel een baan vinden enzulks.
Het liefste weer naar Brabant. Maar het is ook weer niet dat ik Rotterdam haat ofzo hoor. Ben gewoon meer iemand die meer op zijn plek is tussen de gemoedelijke Brabanders.quote:
Ik vind vrouwen "kutje" noemen liefkozendquote:
Ahha, okequote:Op maandag 8 juli 2013 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het liefste weer naar Brabant. Maar het is ook weer niet dat ik Rotterdam haat ofzo hoor. Ben gewoon meer iemand die meer op zijn plek is tussen de gemoedelijke Brabanders.
Dan is het goedquote:Op maandag 8 juli 2013 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen "kutje" noemen liefkozend
Zal wel een regiodingetje zijn
Ja dat zegt ze netquote:Op maandag 8 juli 2013 16:28 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Benjamin? Zal wel de laatste zijn dan
Je bent doodverklaard.quote:
Sorryquote:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen met hun auto de vangrail in gaan rijdenquote:Op maandag 8 juli 2013 17:44 schreef Pino112 het volgende:
Sandra van Nieuwland zit in een radioreclame met haar zeik'muziek'![]()
Naar welke zender luister jij?quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 18:19 schreef remcoP het volgende:
"De pollen komen het land binnen en pikken onze banen."![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |