Ik weet waar de voorkeur van SC ligt en hij weet dat ik daaraan niet voldoe. Het is geen afwijzen maar gewoon eerlijk zijnquote:Op maandag 8 juli 2013 13:12 schreef henkde_j het volgende: [..] Wordt hier even iemand keihard afgewezen
![]()
quote:
TA DA DA DA, TA DA DA DAquote:
Oke doeiquote:Op maandag 8 juli 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik blijf even weg uit dit topic, ik heb zo'n hard blauwtje gelopen net hier
Doe normaal man! Je wist het van tevorenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
Awwwquote:Op maandag 8 juli 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
Lulquote:
PIquote:Op maandag 8 juli 2013 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe normaal man! Je wist het van tevoren
Die laden hier op het moment niet altijdquote:
Welke gebrekenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Die laden hier op het moment niet altijd![]()
En ga maar flirten met één van de andere dames hier, je herinnert me steeds aan mijn gebreken en mijn punten![]()
twitter:coen3fm twitterde op maandag 08-07-2013 om 13:25:31Geen bijzondere foto, maar wel leuk om te weten dat @PaulStoel hier belt met niemand minder dan Pino! #3FM #CSSHOW http://t.co/J4yQb8dpNZ reageer retweet
Alles, ik ben één groot gebrekquote:Op maandag 8 juli 2013 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Welke gebreken?
Maar nee, ik flirt niet meer, ben er klaar mee
Cool! Ik heb het niet gehoord helaas...quote:Op maandag 8 juli 2013 13:28 schreef Pino112 het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op maandag 08-07-2013 om 13:25:31Geen bijzondere foto, maar wel leuk om te weten dat @PaulStoel hier belt met niemand minder dan Pino! #3FM #CSSHOW http://t.co/J4yQb8dpNZ reageer retweet
Geen idee.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:30 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waarom krijg ik van dit gifje rare gedachten.
Oke niet via Fok danquote:Op maandag 8 juli 2013 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles, ik ben één groot gebrek![]()
Zonde man, gewoon doen!
Dat type dus, dat probeerde ik je duidelijk te maken een aantal posts geledenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke niet via Fok dan
Of uberhaupt online
IRL ontmoetingen FTW
Gister een stoot gezien, niet normaal, leek op S.schijnbaar val ik op dat soort types
Wanneer gaan we meeten?quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Cool! Ik heb het niet gehoord helaas...
Je maakt mannen in de warquote:Op maandag 8 juli 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat type dus, dat probeerde ik je duidelijk te maken een aantal posts geleden
Online geouwehoer kan een leuke aanleiding zijn tot een IRL-ontmoeting, al vaker meegemaakt![]()
Koffie
Nou dat was puur haar uiterlijk hequote:Op maandag 8 juli 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Online geouwehoer kan een leuke aanleiding zijn tot een IRL-ontmoeting, al vaker meegemaakt![]()
Koffie
Als je in Den Haag bentquote:
Dat doen alle vrouwenquote:
Daar ben ik zo, vanuit Rotterdam.quote:
Blijft geniaalquote:
Ik zie wat moois ontstaanquote:
Dat weet ik, maar dan nog snap ik niet waarom. Volgens mij was ik aardig duidelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat doen alle vrouwen
Vrouwen > Mannen
quote:
Henk is niet in z'n hum denk ikquote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan nog snap ik niet waarom. Volgens mij was ik aardig duidelijk
Gebeurt iedereen wel eensquote:
Koffiequote:Op maandag 8 juli 2013 13:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Gebeurt iedereen wel eens![]()
Daarom hebben ze koffie uitgevonden
quote:
Eerst wijs je SC af. En vervolgens begin je weer met flirtenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan nog snap ik niet waarom. Volgens mij was ik aardig duidelijk
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Koffie
Klopt, maar op het moment gaat koffie voor allesquote:
Ik houd niet van koffie. Wil je mijn Senseo?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar op het moment gaat koffie voor alles
En zo dichtbij elkaar ook!quote:
"Koffie" was geen vraag of voorstel maar een actie die ik geheel zelfstandig ging uitvoerenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eerst wijs je SC af. En vervolgens begin je weer met flirten
[..]
SC weet allezzzzzzzzzzzzzz....quote:Op maandag 8 juli 2013 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
"Koffie" was geen vraag of voorstel maar een actie die ik geheel zelfstandig ging uitvoeren![]()
SC weet
Ik weet het. Alleen blijft SC verdacht stil nuquote:
Ik heb genoeg aan m'n eigen, maar bedankt voor je genereuze aanbodquote:Op maandag 8 juli 2013 13:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik houd niet van koffie. Wil je mijn Senseo?
Ik ben bezig...quote:Op maandag 8 juli 2013 13:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het. Alleen blijft SC verdacht stil nu
30 kantjes is wat veel...quote:Op maandag 8 juli 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben bezig...
Ik heb zo'n excelsheet met minimale eisen waar je aan moet voldoen voor je op date gaat met mij... die moet je invullen. Ik moet hem ff zoeken, maar dan mail ik hem naar je!
Succes met het vinden van liefde.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben bezig...
Ik heb zo'n excelsheet met minimale eisen waar je aan moet voldoen voor je op date gaat met mij... die moet je invullen. Ik moet hem ff zoeken, maar dan mail ik hem naar je!
En ik dacht dat ik kieskeurig was. Ik vind het om te huilen.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben bezig...
A3, je weetzellufquote:
SC, ondanks z'n hossel successen zo gewoon geblevenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb wel een plaatje gevonden, je moet minimaal zo voor het raam zitten en eruitzien...denken aan mij als we NIET aan het daten zijn:
[ afbeelding ]
quote:
Ik zie hem wel verschijnenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben bezig...
Preciesquote:Op maandag 8 juli 2013 13:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
SC, ondanks z'n hossel successen zo gewoon gebleven
Wel vaag dat ik uitgenodigd word zonder die lijst te hoeven invullen...quote:Op maandag 8 juli 2013 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
A3, je weetzelluf
En natuurlijk allemaal drop-down lists...
Hater.quote:
Sommige mensen hebben een voorkeursbehandeling vanwegen hun ubertoffe karakterquote:Op maandag 8 juli 2013 13:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel vaag dat ik uitgenodigd word zonder die lijst te hoeven invullen...
Mogen meerdere antwoorden ook?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
A3, je weetzelluf
En natuurlijk allemaal drop-down lists...
Sommige vragen welquote:
Dat is dan weer helemaal correctquote:Op maandag 8 juli 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een voorkeursbehandeling vanwegen hun ubertoffe karakter
Geeft niks. Niemand kan tippen aan Minthy!quote:Op maandag 8 juli 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een voorkeursbehandeling vanwegen hun ubertoffe karakter
No offense Chatgirl!
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geeft niks. Niemand kan tippen aan Minthy!
Mag ik die lijst als inspiratie voor mijn eigen lijst?quote:
quote:
Mag ik jouw lijst eerst zien?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik die lijst als inspiratie voor mijn eigen lijst?
Die is kort:quote:Op maandag 8 juli 2013 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mag ik jouw lijst eerst zien?
Ik wil niet dat je me een oor aannaait (hihaho)!
Jammer, ik heb geen huisdieren en wil ze ook nietquote:Op maandag 8 juli 2013 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is kort:
- houd deuren voor je open
- heeft humor
- wil/heeft huisdieren
- goed hart
Zijn vissen ook goed?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is kort:
- heeft humor
- wil/heeft huisdieren
- goed hart
Vissen zijn geen huisdieren, die eet je op.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vissen zijn geen huisdieren, die eet je op.
Het liefst iets met 4 poten en wat aaibaar is.
Dat lijkt op die van mij, al zijn sarcasme en plagen ook zeer welkomquote:Op maandag 8 juli 2013 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is kort:
- heeft humor
- wil/heeft huisdieren
- goed hart
Laat maarquote:
Check:quote:Op maandag 8 juli 2013 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is kort:
- heeft humor
- wil/heeft huisdieren
- goed hart
Ik ook, tot op het bot. Daarnaast zwartgallig van tijd tot tijd en smerig cynisme is me ook niet vreemdquote:
Sarcasme is ook een vorm van humorquote:Op maandag 8 juli 2013 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat lijkt op die van mij, al zijn sarcasme en plagen ook zeer welkom![]()
Deuren hou ik zelf wel open, dat galante vind ik wat eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |