Post ff pics van Konkerdam dan, had er nog weinig van gezienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:39 schreef vogelkooi het volgende:
Heb mijn town hall ook bijna klaar, zijn er ergens schapen enzo? dat we een communityy pen maken.
Smoooothquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:35 schreef vogelkooi het volgende:
met mij gaat het goed, ik heb veel deuren, kom je eens langs?
http://minecraftstructureplanner.com/quote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:50 schreef MrEarcheese het volgende:
was er trouwens niet een minecraft schematics online-prog-ding een tijd geleden? je had een wit blad en je kon zelf blokjes slepen zodat je een soort blueprint kon ontwikkelen.. iemand enig idee of dat nog leeft?
ik kon 'm niet vinden een paar dagen geleden.
hamsterdam, of benekom hihiquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet ook nog een naam voor het dorpje dat ik bouw verzinnen, bij de molen komen (ghehe) ook nog een paar huisjes
Miss. ook nog een watermolen voor de leuk
Alles zelf gedaanquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:26 schreef vogelkooi het volgende:
Je hebt je peons niet onder de knie aldie, mijn bewoners lachen je uit!.
1.6.2quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:34 schreef bobbernaut het volgende:
Zet mij eens op de Whitelist, en welke versie is t?
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
HOEDJE VAN DE KONING
Verliezer moet samen met bobber bouwen
...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:35 schreef vogelkooi het volgende:
Bobber optyfen!,
Tom kun je mod installeren dat je deuren en chest kan locken, als bobber komt spelen.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:51 schreef vogelkooi het volgende:
De hele map niet pvp behalve dat gebied en wij allemaal met diamond gear, en onder zijn gebied enkel leather.
Werkt prima hierquote:Op dinsdag 9 juli 2013 12:03 schreef Ame_thyst het volgende:
die nieuwe luncher werkt ook fantastisch
Nietquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Waar zitten Loon en Huib dan nu te spelen? Where my builders at?
Slimquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:30 schreef Mender het volgende:
Ministerie VS vernietigde muizen, printers en tv's om malware
KOM DANquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ben nog niet op de server geweest, MC ook al minstens een maand niet meer aan gehad.
quote:
Die was voor jou zodat je coole plaatjes kon makenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://www.reddit.com/r/p(...)nk/cay6i7z?context=3
Harry is onderweg, met extra ballast want hij moet trainen.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou dat komt mooi uit, ik moet namelijk vier stacks oak wood hebben
Wtf hoe werkt datquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:53 schreef TJV het volgende:
[..]
Harry is onderweg, met extra ballast want hij moet trainen.
[ afbeelding ]
Ja en hoe zit dat nou met Killzone?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:54 schreef Ame_thyst het volgende:
tijd om de rockstar site in de gaten te gaan houden
Heb geen PlayStationquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja en hoe zit dat nou met Killzone?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |