Zal wel niet zijn "droomclub" zijn maar zodra er een dik contract klaar ligt wil dat nog wel eens veranderen bij voetballersquote:Op maandag 8 juli 2013 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zat Liverpool ook achteraan. Dus misschien wagen die nog een poging voor Eriksen.
Je kan best gelijk hebben maar dan had hij wel een jaar eerder weg gegaan denk ikquote:Op maandag 8 juli 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal wel niet zijn "droomclub" zijn maar zodra er een dik contract klaar ligt wil dat nog wel eens veranderen bij voetballers
Die zie ik nog wel naar Liverpool gaanquote:Op maandag 8 juli 2013 15:50 schreef ejfaar het volgende:
Gaat Toby naar Norwich denken jullie? Zou toch wel een aardige (sportieve) achteruitgang zijn
Ik zie hem nog wel vertrekken, jammer genoeg.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:01 schreef Tyron het volgende:
De supporters van Liverpool willen hem graag, net zoals Eriksen overigens.
Die Coutinho en Sturridge kunnen ook wel aardig ballen hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach de supporters willen iedereen die maar een beetje kan voetballen want wat daar nu in het veld staat op Suarez na
Mwoah niets speciaalsquote:Op maandag 8 juli 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Coutinho en Sturridge kunnen ook wel aardig ballen hoor.
Beiden geen eerste keus hoor, wilden liever Papadopoulos en Mkhitaryan, zijn er ook ziek van dat die laatste naar Dortmund gaat.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:01 schreef Tyron het volgende:
De supporters van Liverpool willen hem graag, net zoals Eriksen overigens.
Ik kijk alleen Liverpool als Suarez niet geschorst is en toen heb ik hem wel aardige dingen zien doen maar geen wereldklasse niet dat Eriksen dat wel is trouwensquote:Op maandag 8 juli 2013 16:05 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Coutinho wel hoor, heb je die zien spelen dit seizoen bij Liverpool? Briljante speler.
Zonde, want in die wedstrijden zonder Suarez was hij de bepalende speler, omdat Suarez normaliter alle ballen opeist. Ze speelden sowieso beter als team zonder Suarez vond ik. Maar denk dat je misschien wel mis zit over Coutinho.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Liverpool als Suarez niet geschorst is en toen heb ik hem wel aardige dingen zien doen maar geen wereldklasse niet dat Eriksen dat wel is trouwens
tot 3 september tegenwoordigquote:Op maandag 8 juli 2013 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach, mij grootste irritatie blijft dat je lekker aan de voorbereiding begint en 31 augustus kan je nog volkomen leeggekocht worden.
Hij loopt mij iets te veel met de bal ipv het passend op te lossen. Als ik Coutinho vergelijk met Oscar ongeveer dezelfde leeftijd meen ik dan vind ik Oscar vele malen verder in zijn ontwikkeling en een stuk betere spelerquote:Op maandag 8 juli 2013 16:09 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Zonde, want in die wedstrijden zonder Suarez was hij de bepalende speler, omdat Suarez normaliter alle ballen opeist. Ze speelden sowieso beter als team zonder Suarez vond ik. Maar denk dat je misschien wel mis zit over Coutinho.
Mee eens, Oscar is 1 van de weinige Brazilianen die het goed ziet, de meesten zien alleen de goal en die Sturridge was niet voor niks een afdankertje van Cheslkiquote:Op maandag 8 juli 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij loopt mij iets te veel met de bal ipv het passend op te lossen. Als ik Coutinho vergelijk met Oscar ongeveer dezelfde leeftijd meen ik dan vind ik Oscar vele malen verder in zijn ontwikkeling en een stuk betere speler
Dat is zeker irritant en ook totaal onnodig, 1 maand zou voldoende moeten zijn om al die transfers te doen, gewoon juli dus.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach, mij grootste irritatie blijft dat je lekker aan de voorbereiding begint en 31 augustus kan je nog volkomen leeggekocht worden.
Over Papadopoulos heb ik vrij weinig gelezen op een forum van ze, en de meeste wouden Eriksen omdat die goedkoper en jonger is. Maar ik haal mijn informatie dan van een willekeurig Liverpool forum.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:04 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Beiden geen eerste keus hoor, wilden liever Papadopoulos en Mkhitaryan, zijn er ook ziek van dat die laatste naar Dortmund gaat.
Dat pasje van hem op Neymar in de CC was van werkelijke wereldklasse die staat op het WK ook in de basis lijkt mequote:Op maandag 8 juli 2013 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mee eens, Oscar is 1 van de weinige Brazilianen die het goed ziet, de meesten zien alleen de goal en die Sturridge was niet voor niks een afdankertje van Cheslki
Het is gewoon competitievervalsing, gewoon nokken met transfers als een seizoen is begonnen, echt hoe onlogisch is het om het anders te doen?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is zeker irritant en ook totaal onnodig, 1 maand zou voldoende moeten zijn om al die transfers te doen, gewoon juli dus.
Terwijl Coutinho in 13 wedstrijden in de Premier League ongeveer net zo productief is als Oscar in een heel seizoen. Probleem bij Liverpool dit seizoen was dat ze geen nummer 10 hadden, dus dan kan een vleugelspeler sowieso moeilijker combineren.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij loopt mij iets te veel met de bal ipv het passend op te lossen. Als ik Coutinho vergelijk met Oscar ongeveer dezelfde leeftijd meen ik dan vind ik Oscar vele malen verder in zijn ontwikkeling en een stuk betere speler
Zeker mooi maar met Mou weet je het maar nooit, die kan zomaar op de bank belanden bij Chelseaquote:Op maandag 8 juli 2013 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat pasje van hem op Neymar in de CC was van werkelijke wereldklasse die staat op het WK ook in de basis lijkt me
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |