Leg uitquote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef Sunri5e het volgende:
Wat is Ajax allemaal aan het doen? Ik zeg niet dat het verkeerd is wat ze doen maar het strookt totaal niet met visie die ze uitgesproken hebben.
Ja Derksen zei dat het al rond wasquote:Op maandag 8 juli 2013 22:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat is al heel anders dan Derksen meldde.
Dat is niet wat ik bedoel en dat begrijp je zelf ook wel.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:07 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ajax is 3 x op rij kampioen en op weg naar de 4de. Dat is wat ze aan het doen zijn.
Beetje vertrouwen in onze boys
Lekker de middelmatige Nederlandse clubs weer sponseren voor te veel geld. Fijn dat die tijd zo goed als volledig achter ons ligt.quote:
Ik heb liever spelers op het veld gaan die je in potentie nog wat opleverenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekker de middelmatige Nederlandse clubs weer sponseren voor te veel geld. Fijn dat die tijd zo goed als volledig achter ons ligt.
En hoezo weet je niet of het wat is? Weet je dat uberhaupt wel? Zelfs een Messi kan bij wijze van nog falen bij Ajax.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel en dat begrijp je zelf ook wel.
Ze wilde steeds minder spelers vanaf buitenaf gaan halen werd er voor 2 weken geleden gezegd. Maar kijk wat er gebeurd. Daarnaast vind ik het huren van spelers waarvan je niet weet of het wat is een kwalijke zaak. Helemaal nu ze het eigen talent in de weg gaan lopen.
Nu huren ze zodat het talent dat nu nog net niet klaar is volgende seizoenen ingepast kan worden. Conform het beleid dusquote:Op maandag 8 juli 2013 22:10 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel en dat begrijp je zelf ook wel.
Ze wilde steeds minder spelers vanaf buitenaf gaan halen werd er voor 2 weken geleden gezegd. Maar kijk wat er gebeurd. Daarnaast vind ik het huren van spelers waarvan je niet weet of het wat is een kwalijke zaak. Helemaal nu ze het eigen talent in de weg gaan lopen.
Ik denk dat tenminste een van hen vertrekt, waarschijnlijk beide.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
Huh, nog een middenvelder. Wil hij dan Roberto als wissel, nee, onlogisch. Dus Eriksen of de Jong weg
Prima, jij wilt graag wat centjes zien, ik zie graag goede voetballers en goed voetbal. Ieder zo zijn ding.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb liever spelers op het veld gaan die je in potentie nog wat opleveren
Het een vlakt het ander niet uit in mijn situatiequote:Op maandag 8 juli 2013 22:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima, jij wilt graag wat centjes zien, ik zie graag goede voetballers en goed voetbal. Ieder zo zijn ding.
Sergi is sowieso nog niet klaar voor Ajax. Daarnaast heeft Bojan de laatste jaren niets laten zien maar strijkt wel enorm veel geld op.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nu huren ze zodat het talent dat nu nog net niet klaar is volgende seizoenen ingepast kan worden. Conform het beleid dus
.... Euhm hoezo kom je daar bij dat Sergi niet klaar is voor Ajaxquote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sergi is sowieso nog niet klaar voor Ajax. Daarnaast heeft Bojan de laatste jaren niets laten zien maar strijkt wel enorm veel geld op.
En waarom is Sergi nog niet klaar voor Ajax?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sergi is sowieso nog niet klaar voor Ajax. Daarnaast heeft Bojan de laatste jaren niets laten zien maar strijkt wel enorm veel geld op.
Hoe weet jij of hij niet klaar is? Weleens zien spelen?quote:Op maandag 8 juli 2013 22:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Het zegt daarentegen al genoeg dat het een van je hoofdargumenten is.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het een vlakt het ander niet uit in mijn situatie
Dan zouden ze toch van mening zijn veranderdquote:Neither Barcelona nor Sergi Roberto want the player to leave on loan this summer. Both think he can have playing time next season. [rac1]
via barcastuff
Omdatquote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Stiggie het volgende:
Overigens stond dit poosje geleden op de twitter (mei 2013) van barcastuff
[..]
Dan zouden ze toch van mening zijn veranderd
Laten we het hopenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Middenvelder hebben we toch niet nodig. Of gaan ze Serero verhuren of verkopen ofzo?
Serero is wel klein van stuk daar hebben we indd al teveel van maar toch is het een vrij behoorlijke voetballer.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Middenvelder hebben we toch niet nodig. Of gaan ze Serero verhuren of verkopen ofzo?
Serero is een prima spelertje. Maar moet ook nog genoeg lerenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:19 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Serero is wel klein van stuk daar hebben we indd al teveel van maar toch is het een vrij behoorlijke voetballer.
Zelfde account stond kort geleden nog op dat hij moest blijven.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:16 schreef Stiggie het volgende:
Overigens stond dit poosje geleden op de twitter (mei 2013) van barcastuff
[..]
Dan zouden ze toch van mening zijn veranderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |