Ja daar zie ik die klapviolen nog voor aan ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Straks zijn ze 2 weken gesloten wegens vakantie of zo
HOE!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:31 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah mijn fiets moet ook binnen... Niet dat we die zo vaak gebruiken; maar afgelopen zaterdag wilden we met m'n fiets naar kennedymars in het dorp rijden en terwijl cif mijn band aan het oppompen was heeft ie het complete ventiel gesloopt
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Met nog steeds kraaltjes in de spaken
Mijne overkopen?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga maar eens sparen voor een racefietsje, die wil ik nog graag
[..]
HOE!
En je hebt 'm zes jaar? Dus die heb je er op gezet toen je alreeds 23 was?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Met nog steeds kraaltjes in de spaken
ik heb daar al eens naar gehint maar je was er nog over aan het twijfelenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijne overkopen?![]()
Ja geen idee hoe lomp ie weer bezig is geweest![]()
Is wel in lijn met de kledingvoorkeurquote:Op maandag 8 juli 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je hebt 'm zes jaar? Dus die heb je er op gezet toen je alreeds 23 was?
Aan de andere kant: jij bent het, dus het past wel
Die krijg je er ook nooit in je leven meer afquote:
Naja cif zegt steeds dat ik em niet moet verkopen... Ik zal het er nog eens met hem over hebben.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb daar al eens naar gehint maar je was er nog over aan het twijfelen
Mag ik een keer komen proefrijden?
Kijk maar, zo niet dan niet, maar ik heb wel interessequote:Op maandag 8 juli 2013 10:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja cif zegt steeds dat ik em niet moet verkopen... Ik zal het er nog eens met hem over hebben.
Ik heb toen getwijfeldquote:Op maandag 8 juli 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je hebt 'm zes jaar? Dus die heb je er op gezet toen je alreeds 23 was?
Aan de andere kant: jij bent het, dus het past wel
Is goedquote:Op maandag 8 juli 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk maar, zo niet dan niet, maar ik heb wel interesse
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb toen getwijfeld![]()
Maar mijn fiets daarvoor heb ik 8 jaar gehad en daar had ik op m'n 17e ofzo ook kraaltjes in gezet, omdat grappig. Die fiets is 's nachts in een busje geladen toen ik was vergeten hem in de berging te zetten en dat vond ik zo erg, want ik was gehecht aan dat ding.
Dus toen de nieuwe fiets kwam, voelde het niet echt als mijn fiets, tot ik die kraaltjes erin zette...![]()
En het stoort me nog steeds niet, maar op een nieuwe fiets zou ik het niet meer doen
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik mocht geen kraaltjes. Ik had een wasknijper en een koffiebekertje
Ermahgerd jaaaa wasknijpers met kaartenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik mocht geen kraaltjes. Ik had een wasknijper en een koffiebekertje
Dat vraagt om een pic!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
De klimop moest namelijk weg omdat de buren gingen aanbouwen, tot mijn grote verdriet. En onder de klimop kwam echt de meest lelijke oostblokmuur tevoorschijn. Zit je met een lelijke betonmuur vol gaten en vlekken van 4 bij 2,5 meter op je terras
Dus toen heb ik 'm zeegroen geverfd
Zeegroenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
De klimop moest namelijk weg omdat de buren gingen aanbouwen, tot mijn grote verdriet. En onder de klimop kwam echt de meest lelijke oostblokmuur tevoorschijn. Zit je met een lelijke betonmuur vol gaten en vlekken van 4 bij 2,5 meter op je terras
Dus toen heb ik 'm zeegroen geverfd
Datquote:
Nou, de klimop hing over de muur heen, dus we hadden aan weerskanten klimop. En bij hun moest ALLES weg, dus ten gevolge daarvan bij ons ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zeegroen
Maar was het jullie klimop die wegmoest?
Das wel heel zonde dan inderdaadquote:Op maandag 8 juli 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, de klimop hing over de muur heen, dus we hadden aan weerskanten klimop. En bij hun moest ALLES weg, dus ten gevolge daarvan bij ons ook.
We gaan wel weer gecontroleerd klimop terug laten groeien, maar daar heb ik deze zomer niks meer an
Nee dat is inderdaad redelijk onmogelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
De wortels zitten er nog
Deze klimop is 100 jaar oud, die krijg je met de beste wil van de wereld niet meer dood
Onze buurman knipt steeds de klimop af die aan zijn kant over de schutting groeitquote:Op maandag 8 juli 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, de klimop hing over de muur heen, dus we hadden aan weerskanten klimop. En bij hun moest ALLES weg, dus ten gevolge daarvan bij ons ook.
We gaan wel weer gecontroleerd klimop terug laten groeien, maar daar heb ik deze zomer niks meer an
Snoeien jullie die?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
Alleen zo zonde dat we geen enkel passiebloem levend kunnen houden![]()
Na 4 pogingen heeft cif het opgegeven....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu:
Ik moet er nog aan wennen
disclaimer
De passiebloem? Nope. Maar hij groeit niet eens door... als in: Dan heb je zo'n schattig groen takje... En een maand later is daar niks meer van overquote:
hier is het precies andersom meestalquote:Op maandag 8 juli 2013 10:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mannen en boodschappen...
Gister was ik zo moe dat ik om half 10 al naar bed ging maar geen boodschappenlijstje meer gemaakt. Dus nu ff via de app overleggen. Beweert B dat we nog wraps hebben dus hoeven niet mee. En ik weet zeker dat we er niet genoeg hebben, want ik heb zelf de restanten ingevroren laatst. Dan gaat ie ook niet ff kijken hoeveel er nog liggen, nee 'zal wel genoeg zijn'. Gelukkig gelooft ie mij wel op mijn woord als ik zeg dat het er niet genoeg zijn, maar als ik dat niet zeg hebben we dus nie genoegEn dat geldt dan waarschijnlijk ook voor andere dingen
Ja, ik herken het wel hoor. Dat probleem hebben wij ook elke keer. We zijn nu een clematis door de klimop heen aan het laten groeien, hopelijk leeft ie dan langer dan 1 seizoenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De passiebloem? Nope. Maar hij groeit niet eens door... als in: Dan heb je zo'n schattig groen takje... En een maand later is daar niks meer van over
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
Zo was t dus eerst:Zo das wel een verschil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met klimop wel veul mooier ja..
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier is het precies andersom meestal
Zo was t dus eerst:Das wel een flink verschil jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
it's the map in my mind that sends me on my way.
Ja die doet het bij ons echt verbaaaazend goedquote:Op maandag 8 juli 2013 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik herken het wel hoor. Dat probleem hebben wij ook elke keer. We zijn nu een clematis door de klimop heen aan het laten groeien, hopelijk leeft ie dan langer dan 1 seizoen
Jup. Ach ja, het groeit wel weer terug...quote:Op maandag 8 juli 2013 11:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zo das wel een verschil!
Met klimop wel veul mooier ja..
Zo was t dus eerst:Whaaa de kaalheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Omdat wij zo graag tropische planten in onze Hollandsche tuinen willen houden. Dat gaat moeizaamquote:Op maandag 8 juli 2013 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja die doet het bij ons echt verbaaaazend goedAl vanaf het begin dat ie goed meegroeit met de klimop; maar die passiebloem is echt een vak apart
Mijn ouders hadden 1 die zo'n 8 meter breed was meegegroeid met de (draad)schutting en die heeft afgelopen winter ook niet overleefd (ook al was ie afgedekt en alles bij de wortel...). Ze hadden wel een paar takken binnen gezet en zijn nu weer opnieuw aan het proberen hem te laten groeien... Zo balen; want het is echt mijn favo bloem
Waarom moeten die zo moeilijk doen
Jup zeker waarquote:Op maandag 8 juli 2013 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat wij zo graag tropische planten in onze Hollandsche tuinen willen houden. Dat gaat moeizaam
Jupquote:Op maandag 8 juli 2013 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
Olijven, banenen, die moet je ook allemaal inpakken in de winter. Of liever nog binnen halen.
Wel het mooist want dan heb je een mooie volle tuinquote:Op maandag 8 juli 2013 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gingen voor een Hollandse heide-look in de tuin, het woekert nu al de pan uit
Planten die niet stuque kunnen
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel het mooist want dan heb je een mooie volle tuin![]()
Overigens: Een hint dat je te vaak bij topvintage bestelt: Wanneer je al 4 lipstick pennen in je tas hebt zitten![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:25 schreef Debsterr het volgende:
Wij hebben een olijvenboompje, die heeft de winter overleefd terwijl ik er echt niets bijzonders aan gedaan heb! Wonderbaarlijk.
Volgens mij geen probleem! Zal 't ff checken met Baasquote:Op maandag 8 juli 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Zeker!
Zeg Debs, die date voor zaterdag de 27e, kan die naar vrijdag de 26e?
Ik heb me helemaaaal niet gerealiseerd dat de 27e de Rock & Roll meeting is
Tnx!quote:Op maandag 8 juli 2013 11:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Volgens mij geen probleem! Zal 't ff checken met Baas.
Ermahgerd rock n roll meeting!11!!quote:Op maandag 8 juli 2013 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]Zeker!
Zeg Debs, die date voor zaterdag de 27e, kan die naar vrijdag de 26e?
Ik heb me helemaaaal niet gerealiseerd dat de 27e de Rock & Roll meeting is
Ben ik ook welkom?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die wil ik er toch wel inhouden die ene keer per jaar
quote:
1 van de mijne lenen?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb geen geschikte Rock & Roll meeting jurk.
Er lopen er zat rond zonder R&R jurk joh!quote:Op maandag 8 juli 2013 11:33 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb geen geschikte Rock & Roll meeting jurk.
Ik spreek nooit af, ik zie wel wie ik tegenkomquote:Op maandag 8 juli 2013 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Omdat ik alleen ben en als je met allemaal andere hebt afgesproken; ik geen 'last' wil zijn
Misschien welquote:
Aight tofheidquote:Op maandag 8 juli 2013 11:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Misschien wel! Of 1 bestellen...
. Maar ik weet niet welke.
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er lopen er zat rond zonder R&R jurk joh!
[..]
Ik spreek nooit af, ik zie wel wie ik tegenkomEn jij bent nooit tot last
Geheim ende openbaar privéquote:
Geen idee!quote:Op maandag 8 juli 2013 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
Zou ik cif weer kunnen overtuigen om me 's avonds op te halen![]()
Deze keer zonder blaffende joekel
Neuh heb volgende dag bootcamp en moet om 10u al aanwezig zijn; maar thx for the offerquote:Op maandag 8 juli 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee!
Anders meugde blijven slapen, maar niet uitslapen omdat Radio Kootwijk
Oeh, dat lijkt me best een opgave jaquote:Op maandag 8 juli 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
oh my, ik heb gisteren dus aardbeiensorbetijs gemaakt omdat de aardbeien zo goeikoop waren, MOEILIJK LEKKER
Moet mezelf echt bedwingen om de bak niet leeg te eten
Hehehe, hier mijn nieuwe alvast ontleedde puppy!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMYGEWRD ik schrok toen ik die foto van lindy dr puppy op FB langs zag komen, ik scrollde dus het ging snel en k zag een klein hondje met allemaal rood er omheen, t leek net bloed
Ja dat dusquote:Op maandag 8 juli 2013 11:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehehe, hier mijn nieuwe alvast ontleedde puppy!!!![]()
dat was echt fantastischquote:Op maandag 8 juli 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
net als die keer dat ik een foto van een voor pampus liggende Eny op FB had gezet en mensen serieus dachten dat het beest dood was
Ik zag laatst iemand serieus een foto van zijn net ingeslapen kat posten op feestboek, like whyquote:Op maandag 8 juli 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
net als die keer dat ik een foto van een voor pampus liggende Eny op FB had gezet en mensen serieus dachten dat het beest dood was
Oh gets nee dat snap ik ook nietquote:Op maandag 8 juli 2013 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ja soberso zijn er idd mensen die het posten op fb
Of die een foto van een doodskist plaatsen met 'vaarwel xxx'. Snap ik echt niet dat je dat op fb zet
mensen en facebookquote:Op maandag 8 juli 2013 12:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ja soberso zijn er idd mensen die het posten op fb
Of die een foto van een doodskist plaatsen met 'vaarwel xxx'. Snap ik echt niet dat je dat op fb zet
NIET IN BOOBIES SNIJDENquote:Op maandag 8 juli 2013 12:08 schreef Mirjam het volgende:
Ik ga zo ff mn watermeloen in 2en snijden en koud leggen
Koude watermeloen
Jup! Vastquote:Op maandag 8 juli 2013 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik kijk al reikhalzend uit naar de hitteklachten op facebook![]()
Ze kunnen nu ieder moment gaan komen!
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
en een cantaloupe, een perzik, vijf kiwi's, twee appels en 800 gram aardbeien....
Ja snap ik!quote:Op maandag 8 juli 2013 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup! VastViel me nog mee dat er gisteren weinig geklaagd hadden op fb
Ik vond het heerlijk in mijn zwembad![]()
ja, echt he!quote:Op maandag 8 juli 2013 12:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik hou zo van zomerfruit. momenteel enkel nog een kilo kersen liggen. van de week ff pruimen halen denk ik, die waren in de aanbieding.
Zeker jammer, dat zomerfruit is echt te goddelijk.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, echt he!
Het is zo jammer dat het maar zo kort duurt, maar ik kan best gelukkig vier weken op fruit leven
Holy crap restecpquote:Op maandag 8 juli 2013 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja snap ik!
bb heeft 1000 kilo eiken balken over ons overpaadje lopen zeulen gisteren
ik heb alleen gebatst, muutje geverfd en bbq op tafel gezet. Vond het verder ook wel bestquote:Op maandag 8 juli 2013 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Holy crap restecp![]()
Ik wóu heel veel doen gisteren maar het was me echt te warm
Hele dag lam in badje gelegen of met voeten er in en boekje er bij
quote:
Met dit weerquote:Op maandag 8 juli 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb hardloopkleren aan. Ik zoek moed.
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb hardloopkleren aan. Ik zoek moed.
Ik heb echt een rampzalig weekend achter de rug qua etenquote:
Wacht tot het minder warm is?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
IJs, heb jij raad?
Naar buiten gaan is zo'n drempel
quote:Op maandag 8 juli 2013 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
er stond vanochtend een cake op het werk en ik heb het weerstaan
In z'n onesie?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja snap ik!
bb heeft 1000 kilo eiken balken over ons overpaadje lopen zeulen gisteren
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij te warm is nu en ik óf vanavond ga of morgenochtend.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
IJs, heb jij raad?
Gewoon gaan en onderweg denk je "ik lijk wel gekquote:Op maandag 8 juli 2013 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
IJs, heb jij raad?
Het gaat wel aanvoelen als 38.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Jongens, het is 27 graden. Geen 38. Ik weet wat ik kan hebben.
En soberzo dit.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon gaan en onderweg denk je "ik lijk wel gek" en als je thuis komt denk je "what was I thinking" maar ook "Ik heb het wel gedaan, ik ben een baas!
"
En zo min mogelijk kleren aan
Jawel, ik heb Evy 2011.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Maar jullie lopen dus niet met schema's?
Vanavond heb ik geen tijd en morgenochtend ook niet, vandaar. En als ik nu ga uitstellen gebeurt er weer drie maanden niks.
Als ik sport maakt het me niet uit wat voor een weer het is. Maar toen ik nog fanatiek ging skaten zorgde ik op dit soort dagen wel dat ik vroeg in de ochtend of in de avond ging. Maar dat is voornamelijk omdat die bescherming zo ontzettend zweterig is, die heb je niet nodig bij hardlopen (in theorie)quote:Op maandag 8 juli 2013 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Maar jullie lopen dus niet met schema's?
Vanavond heb ik geen tijd en morgenochtend ook niet, vandaar. En als ik nu ga uitstellen gebeurt er weer drie maanden niks.
Wut? Ook als het matige beweging is? Ik ben vorig jaar in de week dat het 30 graden was op het briljante idee gekomen om te gaan hardlopen. Velen zweet, maar verder niks aan de hand.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja... ik heb wel altijd 'geleerd' dat boven 25 graden sporten wel gevaarlijk kan zijn als je in de volle zon bezig bent. Dus ik zou er wel mee oplettenOf zorgen dat je korte afstanden doet en veel dringt enzo.
Ik let daar wel altijd op (maar ik ben zeer gevoelig voor hitte op mijn hoofd; dus dat kan verder ook aan mij liggen)
Ga dan gewoon!quote:Op maandag 8 juli 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ja godver
HEb ik een gezond idee, is het geen goed plan.
/forever fat
Hardlopen is niet matige beweging.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut? Ook als het matige beweging is? Ik ben vorig jaar in de week dat het 30 graden was op het briljante idee gekomen om te gaan hardlopen. Velen zweet, maar verder niks aan de hand.
Zoals ik zei: Ik moet wel opletten met hitte op mijn hoofd want daar ben ik gewoon gevoelig voorquote:Op maandag 8 juli 2013 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wut? Ook als het matige beweging is? Ik ben vorig jaar in de week dat het 30 graden was op het briljante idee gekomen om te gaan hardlopen. Velen zweet, maar verder niks aan de hand.
Dat ligt er toch maar net aan hoe snel je gaat?quote:
Regen is juist heerlijk lopen, gratiesj koeling.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tuurlijk is vanavond lopen lekkerder, maar nu kan ook gewoon prima!
Net als in de regen lopen. Het is lekkerder om te wachten tot het droog is, maar in de regen kan ook.
Niemand zegt 'doe het niet', iedereen zegt 'doe het later'quote:Op maandag 8 juli 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik zeg ik ga gezond doen, tips? en dan zeggen acht mensen simultaan DOE HET NIET!
aangezien ik er geen kaas van heb gegeten durf ik nu dus helemaal niet meerdat snap je wel.
Nee, dat hangt van je conditie af. Nu zal skjoe d'r basisconditie meer dan prima zijn, maar daar merk je vooral ná het lopen wat van.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er toch maar net aan hoe snel je gaat?.
Als jij rustig gaat joggen is dat iets heel anders dan als je aan 1 stuk gaat sprinten
ja, dat is op dit moment hetzelfde natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 12:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niemand zegt 'doe het niet', iedereen zegt 'doe het later'
Doet sien ook als het warm is, dus ik zeg: goed idee!quote:Op maandag 8 juli 2013 12:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
En anders duik je gewoon onderweg ergens een sloot in, heeft de poedel net ook gedaan![]()
Nee?
Ook een goed plan! Ga een paar baantjes trekken, daar word je ook wel moe vanquote:Op maandag 8 juli 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
naja, ik heb niet het idee dat het absurd heet is, maar ik heb al 8 jaar niet meer gesport dus mijn besef van normaal is weg.
Ik bedenk me dat ik misschien kan gaan zwemmen?
Dan gewoon gaan, goed luisteren naar je lichaam en gewoon een mietjeslesje doen.quote:Op maandag 8 juli 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat is op dit moment hetzelfde natuurlijk
Mijn mening: gewoon gaan en als je het te warm vind kan je altijd halverwege stoppen en weer naar huis lopenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
naja, ik heb niet het idee dat het absurd heet is, maar ik heb al 8 jaar niet meer gesport dus mijn besef van normaal is weg.
Dat sowieso, ik denk ook dat mijn conditie wellicht wat overschat wordt - ik kan dan ver fietsen en wandelen, maar zodra mijn hart moet gaan pompen ben ik wègquote:Op maandag 8 juli 2013 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan gewoon gaan, goed luisteren naar je lichaam en gewoon een mietjeslesje doen.
Het helpt vooral zodra je stopt met lopen, sneller herstellen enzo.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik denk ook dat mijn conditie wellicht wat overschat wordt - ik kan dan ver fietsen en wandelen, maar zodra mijn hart moet gaan pompen ben ik wèg
Dat kan zeker goedquote:Op maandag 8 juli 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan ook niet echt hardlopen als t warm is hoor. Maar ik kan niet goed tegen warmte ook dusjaquote:Op maandag 8 juli 2013 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja... ik heb wel altijd 'geleerd' dat boven 25 graden sporten wel gevaarlijk kan zijn als je in de volle zon bezig bent. Dus ik zou er wel mee oplettenOf zorgen dat je korte afstanden doet en veel dringt enzo.
Ik let daar wel altijd op (maar ik ben zeer gevoelig voor hitte op mijn hoofd; dus dat kan verder ook aan mij liggen)
Als jij nooit sport is rustig joggen behoorlijke inspanningquote:Op maandag 8 juli 2013 12:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ligt er toch maar net aan hoe snel je gaat?.
Als jij rustig gaat joggen is dat iets heel anders dan als je aan 1 stuk gaat sprinten
Zolang ik niks hoef te doen met het warme weer en enkel wandelen ofzo gaat het prima. Maar ga ik echt sporten/actief zijn; dan ga ik ook altijd over het punt heen waar mijn lichaam al hondermiljoenmiljard keer geschreeuwd heeft dat ik het rustig aan moet doenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan ook niet echt hardlopen als t warm is hoor. Maar ik kan niet goed tegen warmte ook dusja_
Auchquote:Op maandag 8 juli 2013 13:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jodokus haalt ff z`n neus openGodver wat bloed dat hard
Ik hoop mee!quote:Op maandag 8 juli 2013 13:23 schreef -Bubseltje- het volgende:
M. is bijgesteld, en nu even afwachten of dit de oplossing is. Blijft raar dat de pomp wel op de goede stand stond
[..]
Auch
Waarom geen langere stukken? Dan bouw je namelijk wel op. En goed zo!quote:Op maandag 8 juli 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
Toch 15 minuten lopen waarvan maar 5 rennen en toch een gemiddelde van 9k/u??
Anyway, Evy is niks voor mij Tyler, daar moet je aan het eind van je workout langere stukken gaan rennen. How about no.
Dus heb nu zelf maar wat gedaan. Heb eigenlijk 6,5 minuut gerend maar mijn telefoon faalde het eerste stuk
Omdat ik dat niet kan?quote:Op maandag 8 juli 2013 13:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom geen langere stukken? Dan bouw je namelijk wel op. En goed zo!
Ik dacht dat je bedoelde dat je dat uberhaupt niet wilquote:
Het bouwt heel rustig op juist, zelfs ik kan het.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
als ik vijf keer 1 minuut heb gerend kan ik dus echt niet nog twee keer drie minuten rennen. Andersom lukt me wel. Maar goed, dit is uberhaupt de eerste keer rennen in vijf jaar ofzo he
Niet bij het oude schema. Daar loop je de 1e les 1,2 en 3 minutenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat je dat uberhaupt niet wil. Maar als het goed is, zit ook in Evy die opbouw. Dus eerste paar lessen max. 1/2 minuten, dan steeds verder uitbouwen.
Daarom de nieuwe.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet bij het oude schema. Daar loop je de 1e les 1,2 en 3 minuten
Ik kan het niet, ijsquote:Op maandag 8 juli 2013 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het bouwt heel rustig op juist, zelfs ik kan het.
De oude of de nieuwe? De 2006 begint veel zwaarder namelijk. 2011.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan het niet, ijs
Ik heb het geprobeerd en ik kan het niet
het was iets van 1-1-1-1-1-1-2-2-2-2-3-3quote:Op maandag 8 juli 2013 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De oude of de nieuwe? De 2006 begint veel zwaarder namelijk. 2011.
Ik vind het juist fijn dat je een week de tijd hebt om te wennen.quote:
Da's de oude volgens mij.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het was iets van 1-1-1-1-1-1-2-2-2-2-3-3
De oude heb ik ooit de eerste les half van uit kunnen lopen vijf jaar geleden.
Niemand zegt dat je het moet kunnen tochquote:Op maandag 8 juli 2013 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik snap de goede bedoelingen, maar je kan niet zeggen dat ik makkelijk drie minuten moet kunnen rennen, want ik kan het ECHT niet. Het is ook niet dat ik niet push maar het houdt gewoon op na max twee minuten.
het werd een beetje gebracht alsof het een piece of cake is maar dat ik het voor mij nietquote:Op maandag 8 juli 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je het moet kunnen toch
De nieuwe gaat pas later naar 3 minuten.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik snap de goede bedoelingen, maar je kan niet zeggen dat ik makkelijk drie minuten moet kunnen rennen, want ik kan het ECHT niet. Het is ook niet dat ik niet push maar het houdt gewoon op na max twee minuten.
Nee joh gekkie! Zo zou ik het iig nooit bedoelen. Maar het voordeel van zo'n les is dat je het toch gaat proberen, en ook al faal je eerst 3 of 4x in zo'n les, het daagt je wel uit. Risico van zelf bepalen is natuurlijk altijd dat je onder je grenzen blijft en dan vergroot je geen conditie.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het werd een beetje gebracht alsof het een piece of cake is maar dat ik het voor mij niet
JKa maar dan zul je nog steeds aan het eind twee minuten moeten rennen.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De nieuwe gaat pas later naar 3 minuten.
Of juist andersom, dat je pezen en gewrichten te zwaar belast.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee joh gekkie! Zo zou ik het iig nooit bedoelen. Maar het voordeel van zo'n les is dat je het toch gaat proberen, en ook al faal je eerst 3 of 4x in zo'n les, het daagt je wel uit. Risico van zelf bepalen is natuurlijk altijd dat je onder je grenzen blijft en dan vergroot je geen conditie.
Ik ook niet. Serieus niet. En nu ga ik nog steeds dood na een paar minuten achter elkaar. Maar het gaat steeds beter en beter en dat houdt het leuk.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
vergeet niet dat ik nooit heb kunnen rennen. Ik vraag me ook af wat me nu bezielde. Anyhow.
ik stiekem ook, maar het is een van de weinige manieren om tequote:Op maandag 8 juli 2013 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ik haat rennen![]()
![]()
SkatenFietsen (peheheh
)
ja daarom, daar vestig ik ook mijn hoop maar opquote:Op maandag 8 juli 2013 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Serieus niet. En nu ga ik nog steeds dood na een paar minuten achter elkaar. Maar het gaat steeds beter en beter en dat houdt het leuk.
En waarschijnlijk loopt het ook makkelijker als het iets koeler is dan midden op de dag.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja daarom, daar vestig ik ook mijn hoop maar op
Én teenslippersquote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... komt mijn baas net binnen met blouse met lange mouwen en......... korte broek![]()
![]()
![]()
Ja dat. Heb dat hardlopen al zo vaak geprobeerd, maar ik vind het niet leuk genoeg, dus ik hou het niet vol.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ik haat rennen![]()
![]()
SkatenFietsen (peheheh
)
Er. Mah. Gerd. Jouw baas. Echt. Ik zou zeggen dat die teenslippers IETS met je doen. Dat het negatief is hoef je niet direct te vermelden.quote:
Zeggen dat mannen in korte broek iets met je doenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... komt mijn baas net binnen met blouse met lange mouwen en......... korte broek![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zeggen dat mannen in korte broek iets met je doen
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zeggen dat mannen in korte broek iets met je doen
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er. Mah. Gerd. Jouw baas. Echt. Ik zou zeggen dat die teenslippers IETS met je doen. Dat het negatief is hoef je niet direct te vermelden.
Echt, zo warm is het echt niet, zeker in de schaduw. Jullie overdrijven serieusquote:Op maandag 8 juli 2013 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En waarschijnlijk loopt het ook makkelijker als het iets koeler is dan midden op de dag.
Ja is nu wel fijn in het weekend iddquote:Op maandag 8 juli 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat. Heb dat hardlopen al zo vaak geprobeerd, maar ik vind het niet leuk genoeg, dus ik hou het niet vol.
Als die kuthond nou gewoon mee kon skaten, dat zou echt briljant zijn
Ik zweet niet, dus mijn beeld is soberzo vertekend.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt, zo warm is het echt niet, zeker in de schaduw. Jullie overdrijven serieus
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Er. Mah. Gerd. Jouw baas. Echt. Ik zou zeggen dat die teenslippers IETS met je doen. Dat het negatief is hoef je niet direct te vermelden.
Heb je gelijk in. Ik heb een aardige skateroute, maar het kruist op een ppaar plekken met een ruiterpad. Gelijk zand in je wielenquote:Op maandag 8 juli 2013 13:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja is nu wel fijn in het weekend iddMaar ik moet andere wielen voor outdoor te skaten... Dus uiteraard ben ik die nu aan het bestellen zodat ik met dit weer makkelijker buiten ga skaten
![]()
Wil mijn andere wielen liever niet te veel beschadigen
Dat is jouw meningquote:Op maandag 8 juli 2013 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt, zo warm is het echt niet, zeker in de schaduw. Jullie overdrijven serieus
Jij hebt een geldig excuus jongehquote:Op maandag 8 juli 2013 13:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gewoon lopen is al moeilijk zat, zeker nu doe ik de 100 m waggel
gaan ze yachten?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:00 schreef PriemGirl het volgende:
Komt directeur van ander bedrijf binnen......... Ook korte broek![]()
Maar die gaf wel meteen een opmerking over de teenslippers
Warm is relatiefquote:Op maandag 8 juli 2013 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
Het is wel warm, maar er wordt echt net gedaan alsof het een soort sahara fohn is
Normaal loop ik al niet soepel maar nuquote:Op maandag 8 juli 2013 13:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij hebt een geldig excuus jongeh
quote:Op maandag 8 juli 2013 13:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ik haat rennen![]()
![]()
SkatenFietsen (peheheh
)
zorg gewoon dat je vier dagen per week werkt en neit meer, klaarquote:Op maandag 8 juli 2013 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik vanaf morgen maar even een stopweek inlas, ik word helemaal gek van mezelf_
Dat is wel matigquote:Op maandag 8 juli 2013 14:32 schreef Mss het volgende:
Wat een faaldag verdomme. Sta op het station om terug naar Ansterdam te gaan, ben ik mijn OVchipkaart vergeten. Moet ik een papieren kaartje kopen zonder korting. Vervolgens blijk ik niet via Den Bosch te kunnen reizen, dus is via Nijmegen het snelste. Heeft de trein naar Nijmegen vertraging waardoor ik daar de aansluiting vermoedelijk ga missen.
Godverhoerentyfusaids.
Oh ja, maar wellicht dat ik wel zo'n schema kan gaan doen als ik een paar weken aan heb gehobbeld natuurlijkquote:Op maandag 8 juli 2013 14:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik hou van dit weer![]()
En SQ, toen ik met Evy begon (2011 versie) was ik na die eerste minuut rennen al dood. Heb veel lessen overnieuw gedaan en heb er toen 5maanden over gedaan om die 5km te rennen ipv die beloofde 10weken.
Maar zelf rustig opbouwen kan natuurlijk ook, goed dat je gegaan bent in ieder geval
Kusje d'r op?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ik heb soberso wel een beetje een kutdag
Goed voor een eventuele verlenging van je contractquote:Op maandag 8 juli 2013 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga dus echt nergens meer ja tegen zeggen als ze bellen
Ja man, het is hier gewoon 'lekker weertje' nuquote:Op maandag 8 juli 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy zal het wel lekker koel vinden nu hier
Ik ook niet hoor! *rekt zich uit in haar 200m2 tuintje*quote:Ik zou zo graag een tuin willen hebben met dit weer, maar helaas, ik heb geen half miljoen. Vreemd genoeg.
En ik maar denken dat je écht weg gesmolten bentquote:Op maandag 8 juli 2013 15:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja man, het is hier gewoon 'lekker weertje' nu
Ik zat er ook erg om te lolleren tbhquote:Op maandag 8 juli 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest lachen om deze comment op de FB van Trix
[..]
Ik ook niet hoor! *rekt zich uit in haar 200m2 tuintje*
Heul niet jonguh!! Hoezo, wat, waar? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je écht weg gesmolten bentIk stond zeker op ignore-modus in je vakantie
Patsen geven, dan leren ze het vanzelf afquote:
Ja, heerlijkquote:
Ik had zeker 60m2 tuin in mijn vorige woningbouw-flat inclusief huursubsidiequote:Op maandag 8 juli 2013 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik moest lachen om deze comment op de FB van Trix
[..]
Ik ook niet hoor! *rekt zich uit in haar 200m2 tuintje*
Ik had je gesmst!11! 2 juliquote:Op maandag 8 juli 2013 15:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heul niet jonguh!! Hoezo, wat, waar? Wat heb ik gemist?
De neus is het gevoeligst he? Dan krijgt ie daar 5 stokslagen voor elke jank die die nog gaat producerenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Patsen geven, dan leren ze het vanzelf af
Stembanden uit laten halenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De neus is het gevoeligst he? Dan krijgt ie daar 5 stokslagen voor elke jank die die nog gaat produceren
Oh joh, die is nooit aangekomen... ik had n Amerikaanse kaart in mijn foon zittenquote:
En als ze dan stopt met janken belonen, dan legt ze vanzelf het verbandquote:Op maandag 8 juli 2013 15:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De neus is het gevoeligst he? Dan krijgt ie daar 5 stokslagen voor elke jank die die nog gaat produceren
quote:Op maandag 8 juli 2013 15:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh joh, die is nooit aangekomen... ik had n Amerikaanse kaart in mijn foon zitten
Want halfvolle melk was geen optie?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Onze buurtsuper heeft geen magere melk, maar wel optimel-drink met passievruchten. De logica.
Dus nu ga ik daar ijskoffie van proberen te maken. RIP aan de nabestaanden
Ik heb 'r uiteraard al 5x in de pis gedouwd. Ook die van mezelf, dat was de bedoeling toch?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als ze dan stopt met janken belonen, dan legt ze vanzelf het verband![]()
O en uiteraard met d'r neus in d'r pis duwen he!
Met een beetje mazzel leert ze dat ze nooit meer mag pissen, hoef je haar nooit meer uit te laten
Neequote:Op maandag 8 juli 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Want halfvolle melk was geen optie?
Godverquote:Op maandag 8 juli 2013 15:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb 'r uiteraard al 5x in de pis gedouwd. Ook die van mezelf, dat was de bedoeling toch?
NOES!!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Je hebt me geblokkeerd !!11 geef maar toe
dus nu heb je een drankje met tien calorieen minder wat niet te zuipen is versus een drankje met tien calorieen meer dat wèl lekker is. Tien calorieen = ongeveer 1 keer de trap op en af.quote:
Ew. Ew ew ew.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Onze buurtsuper heeft geen magere melk, maar wel optimel-drink met passievruchten. De logica.
Dus nu ga ik daar ijskoffie van proberen te maken. RIP aan de nabestaanden
Eetstoornishoofdenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
kijk als het nou 200 kcals zou schelen snapte ik het nog
Van mij logica op eetgebied verwachtenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus nu heb je een drankje met tien calorieen minder wat niet te zuipen is versus een drankje met tien calorieen meer dat wèl lekker is. Tien calorieen = ongeveer 1 keer de trap op en af.
Sounds legit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |