Ja daar zie ik die klapviolen nog voor aan ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Straks zijn ze 2 weken gesloten wegens vakantie of zo
HOE!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:31 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah mijn fiets moet ook binnen... Niet dat we die zo vaak gebruiken; maar afgelopen zaterdag wilden we met m'n fiets naar kennedymars in het dorp rijden en terwijl cif mijn band aan het oppompen was heeft ie het complete ventiel gesloopt
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Met nog steeds kraaltjes in de spaken
Mijne overkopen?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga maar eens sparen voor een racefietsje, die wil ik nog graag
[..]
HOE!
En je hebt 'm zes jaar? Dus die heb je er op gezet toen je alreeds 23 was?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Met nog steeds kraaltjes in de spaken
ik heb daar al eens naar gehint maar je was er nog over aan het twijfelenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijne overkopen?![]()
Ja geen idee hoe lomp ie weer bezig is geweest![]()
Is wel in lijn met de kledingvoorkeurquote:Op maandag 8 juli 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je hebt 'm zes jaar? Dus die heb je er op gezet toen je alreeds 23 was?
Aan de andere kant: jij bent het, dus het past wel
Die krijg je er ook nooit in je leven meer afquote:
Naja cif zegt steeds dat ik em niet moet verkopen... Ik zal het er nog eens met hem over hebben.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb daar al eens naar gehint maar je was er nog over aan het twijfelen
Mag ik een keer komen proefrijden?
Kijk maar, zo niet dan niet, maar ik heb wel interessequote:Op maandag 8 juli 2013 10:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja cif zegt steeds dat ik em niet moet verkopen... Ik zal het er nog eens met hem over hebben.
Ik heb toen getwijfeldquote:Op maandag 8 juli 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je hebt 'm zes jaar? Dus die heb je er op gezet toen je alreeds 23 was?
Aan de andere kant: jij bent het, dus het past wel
Is goedquote:Op maandag 8 juli 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk maar, zo niet dan niet, maar ik heb wel interesse
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb toen getwijfeld![]()
Maar mijn fiets daarvoor heb ik 8 jaar gehad en daar had ik op m'n 17e ofzo ook kraaltjes in gezet, omdat grappig. Die fiets is 's nachts in een busje geladen toen ik was vergeten hem in de berging te zetten en dat vond ik zo erg, want ik was gehecht aan dat ding.
Dus toen de nieuwe fiets kwam, voelde het niet echt als mijn fiets, tot ik die kraaltjes erin zette...![]()
En het stoort me nog steeds niet, maar op een nieuwe fiets zou ik het niet meer doen
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik mocht geen kraaltjes. Ik had een wasknijper en een koffiebekertje
Ermahgerd jaaaa wasknijpers met kaartenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik mocht geen kraaltjes. Ik had een wasknijper en een koffiebekertje
Dat vraagt om een pic!quote:Op maandag 8 juli 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
De klimop moest namelijk weg omdat de buren gingen aanbouwen, tot mijn grote verdriet. En onder de klimop kwam echt de meest lelijke oostblokmuur tevoorschijn. Zit je met een lelijke betonmuur vol gaten en vlekken van 4 bij 2,5 meter op je terras
Dus toen heb ik 'm zeegroen geverfd
Zeegroenquote:Op maandag 8 juli 2013 10:50 schreef Stormqueen het volgende:
De klimop moest namelijk weg omdat de buren gingen aanbouwen, tot mijn grote verdriet. En onder de klimop kwam echt de meest lelijke oostblokmuur tevoorschijn. Zit je met een lelijke betonmuur vol gaten en vlekken van 4 bij 2,5 meter op je terras
Dus toen heb ik 'm zeegroen geverfd
Datquote:
Nou, de klimop hing over de muur heen, dus we hadden aan weerskanten klimop. En bij hun moest ALLES weg, dus ten gevolge daarvan bij ons ook.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zeegroen
Maar was het jullie klimop die wegmoest?
Das wel heel zonde dan inderdaadquote:Op maandag 8 juli 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, de klimop hing over de muur heen, dus we hadden aan weerskanten klimop. En bij hun moest ALLES weg, dus ten gevolge daarvan bij ons ook.
We gaan wel weer gecontroleerd klimop terug laten groeien, maar daar heb ik deze zomer niks meer an
Nee dat is inderdaad redelijk onmogelijkquote:Op maandag 8 juli 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
De wortels zitten er nog
Deze klimop is 100 jaar oud, die krijg je met de beste wil van de wereld niet meer dood
Onze buurman knipt steeds de klimop af die aan zijn kant over de schutting groeitquote:Op maandag 8 juli 2013 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, de klimop hing over de muur heen, dus we hadden aan weerskanten klimop. En bij hun moest ALLES weg, dus ten gevolge daarvan bij ons ook.
We gaan wel weer gecontroleerd klimop terug laten groeien, maar daar heb ik deze zomer niks meer an
Snoeien jullie die?quote:Op maandag 8 juli 2013 11:04 schreef PriemGirl het volgende:
Alleen zo zonde dat we geen enkel passiebloem levend kunnen houden![]()
Na 4 pogingen heeft cif het opgegeven....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu:
Ik moet er nog aan wennen
disclaimer
De passiebloem? Nope. Maar hij groeit niet eens door... als in: Dan heb je zo'n schattig groen takje... En een maand later is daar niks meer van overquote:
hier is het precies andersom meestalquote:Op maandag 8 juli 2013 10:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mannen en boodschappen...
Gister was ik zo moe dat ik om half 10 al naar bed ging maar geen boodschappenlijstje meer gemaakt. Dus nu ff via de app overleggen. Beweert B dat we nog wraps hebben dus hoeven niet mee. En ik weet zeker dat we er niet genoeg hebben, want ik heb zelf de restanten ingevroren laatst. Dan gaat ie ook niet ff kijken hoeveel er nog liggen, nee 'zal wel genoeg zijn'. Gelukkig gelooft ie mij wel op mijn woord als ik zeg dat het er niet genoeg zijn, maar als ik dat niet zeg hebben we dus nie genoegEn dat geldt dan waarschijnlijk ook voor andere dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |