That final day is een docu van Egbers en Jongkind samen idd.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt ie sommige wel degelijk zelf samen met anderen.
Die degradatiewedstrijd docu uit Engeland was ie bij betrokken dacht ik.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 12:02 schreef borisz het volgende:
[..]
That final day is een docu van Egbers en Jongkind samen idd.
hoe kan dat ze halen ze net onder een dikke laag stof vandaan aldus Tom Egbersquote:Op zondag 12 januari 2014 22:18 schreef marcodej het volgende:
Die beelden van Wout de Vries heb ik al weleens gezien volgens mij.
NIETquote:Op zondag 12 januari 2014 22:19 schreef marcodej het volgende:
Die beelden van Wout de Vries zijn gewoon al een keer uitgezonden.
Ze zeggen ook nergens dat álles nooit vertoond is.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:19 schreef marcodej het volgende:
Die beelden van Wout de Vries zijn gewoon al een keer uitgezonden.
Als een derde van het programma wel al een keer vertoond is, vind ik dat behoorlijk veel.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zeggen ook nergens dat álles nooit vertoond is.
Ik heb in die periode paar keer Elfstedentocht op de fiets gedaan en volgens mij was het pas '99 dat ik een telefoon bij me had waar je dan niet overal bereik mee had. Het zou wel kunnen maar het zullen er nooit heel veel geweest zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:21 schreef Evertjan het volgende:
was het toen ook niet zo dat er schaatsers rond reden met een GSM?
Rene Ruitenberg had er eentje.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb in die periode paar keer Elfstedentocht op de fiets gedaan en volgens mij was het pas '99 dat ik een telefoon bij me had waar je dan niet overal bereik mee had. Het zou wel kunnen maar het zullen er nooit heel veel geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |