Als ik wil komen lunchen neem ik mn eigen bammetjes wel mee ,,, Heb je wel een fietsparkeerplaats voor me?quote:
nee had vroeger wel een doos voor brood, maar daar keken ze hier nooit in en gingen klagen dat er geen brood was, toen gewoon netjes op de plank in de kast dat ze kunnen zien dat er wel brood is .quote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Marktplaats.nl staan ze bij bosjes!
lantaarnpalen zat hier, we hebben geen fietsrekken want dit stadsdeel is erg arm volgens mijquote:Op zondag 7 juli 2013 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik wil komen lunchen neem ik mn eigen bammetjes wel mee ,,, Heb je wel een fietsparkeerplaats voor me?
ah... nou bewaarblikken hebben ze ook als je die wilquote:Op zondag 7 juli 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee had vroeger wel een doos voor brood, maar daar keken ze hier nooit in en gingen klagen dat er geen brood was, toen gewoon netjes op de plank in de kast dat ze kunnen zien dat er wel brood is .
Mijn stadsdeel is rijker... Zoveel schietpartijen en zo ... Dat kan alleen maar in een rijke wijk... Maar goed een lantaarnpaal is genoeg...quote:Op zondag 7 juli 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lantaarnpalen zat hier, we hebben geen fietsrekken want dit stadsdeel is erg arm volgens mij
vind het wel een geinig ding, ga eens Marktplaats straks bekijkenquote:Op zondag 7 juli 2013 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... nou bewaarblikken hebben ze ook als je die wil![]()
en als je niet wil, laat je het lekker zitten
hahahha de laatste zo paf in zijn linkerbil geschoten, denk dat die voorlopig op een zwembandje nu zit in Havenstraatquote:Op zondag 7 juli 2013 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn stadsdeel is rijker... Zoveel schietpartijen en zo ... Dat kan alleen maar in een rijke wijk... Maar goed een lantaarnpaal is genoeg...
of een Wesco broodblikquote:Op zondag 7 juli 2013 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het wel een geinig ding, ga eens Marktplaats straks bekijken
Verschillende maten ... https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1342&bih=794quote:Op zondag 7 juli 2013 20:38 schreef Kingstown het volgende:
Brood in een doos stoppen? dat moet dan haast wel een stokbrood zijn.
ach kom, al eens geprobeerd?quote:Op zondag 7 juli 2013 20:05 schreef Copycat het volgende:
Ik kan niet schilderen. Zelfs niet met Ravensburger.
lijkt op Brabantia die had ik vroeger van mijn oma gehad, met een oranje gasstel whaaaa oh wat lelijk was dat gasstel hahaquote:Op zondag 7 juli 2013 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Verschillende maten ... https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1342&bih=794
Ja, vroeger. Ik blijf nooit binnen de lijntjes. Niks voor mij.quote:
Zit het al op je murenquote:
Dat had ik kunnen weten natuurlijkquote:Op zondag 7 juli 2013 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, vroeger. Ik blijf nooit binnen de lijntjes. Niks voor mij.
nee nog niet, ze mag alleen met dikke potloden krassen in haar * schetsboeken*quote:
Die schetsboeken worden steeds groter.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee nog niet, ze mag alleen met dikke potloden krassen in haar * schetsboeken*
juist, tafel en als ze op de grond zit op laminaat, maar ach ikeatafel en laminaat met een doekje weer zo schoonquote:
Nog een paar weken en ik heb een pup voor twee weken, ik begin al spijt te krijgen.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist, tafel en als ze op de grond zit op laminaat, maar ach ikeatafel en laminaat met een doekje weer zo schoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |