Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
Da's een best verschil inderdaad. Minder getraind dit jaar?
Wat gelopen, niet getraind. Toen in de finish overkwam was ik ook ontiegelijk dood. Maar goed, toetsen zijn zo over en hopen dat ik me rijbewijs haal kan ik weer wat dagen beschikbaar maken voor lopen.
Ik zou gaan voor "in de hitte rennen om een uur of 9", maar dan niet meer helemaal gaan avondeten erna. Je hebt immers al ovenfrietjes op, toch? Neem dan nog iets lichts, zoals een salade of zo.
Ik zit me nu trouwens pas te bedenken hoe lullig het is dat ik 300 meter voor het einde nog werd ingehaald door Bonobo... Loper nummer 6 haalt loper nummer 4 van het andere team in. En hij kon nog wél lachen
Op zondag 7 juli 2013 19:03 schreef Swetsenegger het volgende: Ik zit me nu trouwens pas te bedenken hoe lullig het is dat ik 300 meter voor het einde nog werd ingehaald door Bonobo... Loper nummer 6 haalt loper nummer 4 van het andere team in. En hij kon nog wél lachen
Heul niet lullig.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Op zondag 7 juli 2013 19:03 schreef Guppyfriend het volgende: Ik zou gaan voor "in de hitte rennen om een uur of 9", maar dan niet meer helemaal gaan avondeten erna. Je hebt immers al ovenfrietjes op, toch? Neem dan nog iets lichts, zoals een salade of zo.
Optie?
nee het is ook niet zoveel eten, beetje kipcurrybami dinges met groente maar dan moet ik dus in de hitte! Vandaar de crisis.
Ja, dat is ook crisis volledig legale klacht. Ik zou gaan als de zon onder is, dan zou het te doen moeten zijn. En dan daarna eten
ja of gewoon een keer in de hitte, want dat deden jullie gisteren ook allemaal
ik ga gewoon om 8u mijn hardloopoutfit aandoen en dan nog even doorleren net zolang tot mijn schoenen niet meer lekker zitten en ik eerst moet rennen tot ze uitmoeten
je moet gewoon geen frietjes eten om half 5. Wie doet dat nou.
ik ga gewoon om 8u mijn hardloopoutfit aandoen en dan nog even doorleren net zolang tot mijn schoenen niet meer lekker zitten en ik eerst moet rennen tot ze uitmoeten
Ik vond die hitte gisteren anders ook wel crisiswaardig
Maar, gewoon doen ook aan dit soort weersomstandigheden moet je kunnen wennen. Want, je zult maar eens een evenement plannen en dan is het opeens warm!
Volgens mij gaan ze bij mijn vereniging daar ook voor trainen. Ze hadden het iig over trainen voor een HM in oktober. Misschien dat ik die ook ga doen.
Ik vond die hitte gisteren anders ook wel crisiswaardig
Maar, gewoon doen ook aan dit soort weersomstandigheden moet je kunnen wennen. Want, je zult maar eens een evenement plannen en dan is het opeens warm!
Je bent natuurlijk ook gek als je aan een evenement in Juli of Augustus mee gaat doen ofzo.