Oh..quote:
Oublie (cornetto dus) die andere worden zo zompigquote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh..
Als je geen bakje neemt, wat is dan je favo hoorntje?
De "cornetto" hoorn of de klassieke ijshoorn?
Wat is het verschil?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh..
Als je geen bakje neemt, wat is dan je favo hoorntje?
De "cornetto" hoorn of de klassieke ijshoorn?
quote:Op zondag 7 juli 2013 22:52 schreef dekatophetspek het volgende:
kwam net met Van Dik Hout weer thuis...
Trollibollie, kikkervis, hoi!quote:Op zondag 7 juli 2013 23:23 schreef Trollscience het volgende:
Ey nigro's, hoe zit het met het draaien tegenwoordig, met wachtwoorden en shit?
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:23 schreef Trollscience het volgende:
Ey nigro's, hoe zit het met het draaien tegenwoordig, met wachtwoorden en shit?
Hoi WTquote:
Niet belangrijk, ik gaf alleen eerlijk antwoord op je vraag.quote:
Okee dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet belangrijk, ik gaf alleen eerlijk antwoord op je vraag.
Mar kan wel zeggen dat het een standaard riedeltje begint te wordenquote:
Okee dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mar kan wel zeggen dat het een standaard riedeltje begint te worden![]()
Met jou alles goed dan?
Ik haalde vandaag 70 Hunter, ik ging naar Herblore Habitat maar ik snapte er nog niet veel van dus ging maar weer wat anders doenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan.
Ja ach hier ook niet alles, maar we houden de moed er maar in.
Met Runescape moet ik trouwens nog 1 uurtje Livid Farm doen en dan ben ik er eindelijk helemaal van af!50 uur werk aan die ellende
Ja dat is idd wat lastig te begrijpen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik haalde vandaag 70 Hunter, ik ging naar Herblore Habitat maar ik snapte er nog niet veel van dus ging maar weer wat anders doen
Dat wordt dan van 15.00 tot 18.00 en dan naar huis.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:10 schreef robdriessen het volgende:
Zaterdag naar Extrema Outdoor
Eerste festival in jaaaaaren. Opa wordt oud
Inderdaad. Moet wel op tijd thuis zijn voor Tafeltje Dekje maaltijdbezorging. Anders is mijn aardappelpuree met overgekookte worteltjes koud....quote:Op maandag 8 juli 2013 10:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt dan van 15.00 tot 18.00 en dan naar huis.
Yup, en overdag ook wat op m'n hangmat liggen slapen, dus echt slaperig was ik sowieso ook al niet.quote:
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, en overdag ook wat op m'n hangmat liggen slapen, dus echt slaperig was ik sowieso ook al niet.
quote:Op maandag 8 juli 2013 10:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet wel op tijd thuis zijn voor Tafeltje Dekje maaltijdbezorging. Anders is mijn aardappelpuree met overgekookte worteltjes koud....
Was je daar het hele weekend?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:52 schreef adnapekkid het volgende:
gvd, weer terug van wishben echt helemaal kapot
jaja, geslapen op de campingquote:
Wil je weer terug naar UPC dan? Ook als je meer betaald?quote:Op maandag 8 juli 2013 15:14 schreef ToT het volgende:
Tele2 gebeld omdat ik het contract wil opzeggen omdat ze me maar de helft van de beloofde snelheid leveren en weigeren dat aan te passen.
Helaas zit ik niet meer in de "spijt-bedenktijd"-periode, dus kan ik het niet meer opzeggen: het contract is namelijk 26 Juni al ingegaan. Het feit dat ik 3 Juli pas echt internet kreeg is absoluut niet relevant voor deze situatie!![]()
![]()
Ik heb duidelijk uitgelegd dat mij echt 16 Mbit is beloofd en dat ik nu nog geen 8 Mbit heb, plus dat er veel aan elkaar gelogen wordt e.d., dus nu moet afdeling Opzeggingen overleggen of dit een legitieme reden is om het contract voortijdig op te zeggen.
Mijn begeleiding vindt dat ook verstandiger: aangezien internet een heel centrale plek in mijn leven heeft, is het belangrijk dat dat goed werkt. Daarbij zijn ergernissen en frustraties over deze situatie ook niet bevorderlijk voor me. Tv vinden ze ook toch wel een basisnoodzakelijkheid in een leven in de westerse wereld (terwijl ikzelf op zich niet zo veel problemen had met dat op te zeggen).quote:Op maandag 8 juli 2013 16:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Wil je weer terug naar UPC dan? Ook als je meer betaald?
quote:
Zo lang alles werkt is het goed uit te houden met deze bedrijven. Maar o wee als er iets aan de hand is, dat wil je niet meemaken.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:13 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel blij met mijn UPC alles in één pakketje. Eigenlijk nog geen gezeur gehad.
Gewoon een stukje schapendarm werkt ookquote:
Daar wil ik het niet over hebben, the horrorquote:Op maandag 8 juli 2013 18:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zonder zijn de klachten soms nog veel erger.
Het idee alleen alquote:Op maandag 8 juli 2013 18:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Daar wil ik het niet over hebben, the horror
Jaquote:
Dat zit ook om een stuk worst, aanstellerquote:
Ik heb niets tegen kinderen, houd van ze en vind ze leuk, maar ik zie mijzelf niet als een ouderquote:
Niet als je zelf worst maaktquote:Op maandag 8 juli 2013 19:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zit ook om een stuk worst, aansteller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |