Ik kan gaan zingen, daar slaapt normaal niemand doorheenquote:
Ik draai even zodat Gup het zo weer doet.quote:
Beterschap dan maar.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee, maar er is geen pilletje voor
Was eigenlijk een zinnetje uit Perception dat ik wel tof vond. Maar ook wel redelijk van toepassing op mij, normaal zal ik nooit worden, al hoop ik wel een beetje meer gelukkig te worden, maar dat komt vast wel goedquote:
Geluk zit in kleine dingen.....quote:Op zondag 7 juli 2013 21:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was eigenlijk een zinnetje uit Perception dat ik wel tof vond. Maar ook wel redelijk van toepassing op mij, normaal zal ik nooit worden, al hoop ik wel een beetje meer gelukkig te worden, maar dat komt vast wel goed
Ik ben voor het eerst echt toe aan vakantiequote:Op zondag 7 juli 2013 21:09 schreef Melting het volgende:
Om kwart over 9 duik ik trouwens mijn bed in.
Hoop dat ik weer net zo uitgerust ben morgen als ik vanmorgen was.
Ga je ook echt op vakantie?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst echt toe aan vakantie
Maar nog 2 weekjes en dan ga ik echt zo debiel weinig doen
Wel eerder zin gehad in vakantie, maar heb het nu gewoon echt nodig
Geen idee, misschien een weekendje Londen ofzo, maar vooral heel erg enorm uitrustenquote:
Groot gelijk.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee, misschien een weekendje Londen ofzo, maar vooral heel erg enorm uitrusten
Das wel lelijk danquote:Op zondag 7 juli 2013 21:13 schreef Melting het volgende:
Over 2 weekjes zou ik ook vakantie hebben. Kreeg alleen vrijdag te horen dat ik nog een kleine cursus heb op de eerste 2 dagen van mijn vakantie.
Ja... maar die dagen pak ik van het najaar terug als ik een lang weekend naar Berlijn ga.quote:
Ook een goede avond.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
Boh, ik zag net een chick met de perfecte billen
quote:Op zondag 7 juli 2013 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en avond![]()
BBQ is nog heet en de kip wacht nog maar het word te fris om bijna nakend rond te lopen...![]()
![]()
Wekelijks telefoontje met muisje zit in de buis. Of tot later vanavond of tot maandag ergens.
Hey Possie.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en avond![]()
BBQ is nog heet en de kip wacht nog maar het word te fris om bijna nakend rond te lopen...![]()
![]()
Wekelijks telefoontje met muisje zit in de buis. Of tot later vanavond of tot maandag ergens.
quote:
Daar heb ik ook "last" van. In de winterperiode waren er geen perenijsjes in de winkelquote:Op zondag 7 juli 2013 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb altijd zin in ijs.
Zomer of winter maakt niet uit.
Ding aan de Asselsestraat is dichterbijquote:
Wat is dat voor een flutwinkel.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb ik ook "last" van. In de winterperiode waren er geen perenijsjes in de winkel
Er zit ook een Brouwer aan de Wormsewegquote:Op zondag 7 juli 2013 21:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ding aan de Asselsestraat is dichterbijMaar boh nu wil ik ijs
Deka, Dirk, Aldi, AH, geen van allen hadden zequote:
Trustenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:22 schreef Melting het volgende:
Luitjes.... ik duik mijn bed in.
Slaap lekker straks, en tot morgen.
Nu alvast inslaan voor in de winter.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deka, Dirk, Aldi, AH, geen van allen hadden ze
Slaap wel en droom zachtquote:Op zondag 7 juli 2013 21:22 schreef Melting het volgende:
Luitjes.... ik duik mijn bed in.
Slaap lekker straks, en tot morgen.
Dat is ver wegquote:Op zondag 7 juli 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zit ook een Brouwer aan de Wormseweg
[..]
Deka, Dirk, Aldi, AH, geen van allen hadden ze
Nope.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat jij in de Maten woonde?
Ik denk dat ik zo maar naar dat ding naast de Charly's ga op de asselsestraatquote:Op zondag 7 juli 2013 21:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het weer mis
Van Swoll?
Oh daarquote:Op zondag 7 juli 2013 21:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar naar dat ding naast de Charly's ga op de asselsestraat
Nieteens 50 cent extra voor het hoorntje?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:43 schreef Rafeiro het volgende:
Eek 3 euro voor 3 bolletjes ijs
Maar wel lekker koud
Heb een bakjequote:Op zondag 7 juli 2013 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nieteens 50 cent extra voor het hoorntje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |