abonnement Unibet Coolblue
pi_130726952
Zo'n Hinchcliffe is bijna elke keer een slachtoffer geweest maar zit nog steeds in de lead lap. Hoe is het mogelijk. :P
pi_130727353
Zooow wat spannend! _O_
pi_130727666
Geen straffen. :(

Pagenaud, Bourdais, Rahal en Servia hadden er wat mij betreft wel een verdiend. Zo kan ik ook plaatsen winnen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_130727742
Ach, iedereen was wel lomp bezig.
pi_130727844
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:59 schreef Funzel het volgende:
Ach, iedereen was wel lomp bezig.
Vorige week werd voor minder al straffen uitgedeeld. En zo heeft Pagenaud wel onterecht plekken gewonnen zodat hij kon winnen. Newgarden zou de terechte winnaar geweest zijn. Die maakte geen fouten deze race.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_130727884
Naja dat ene tikje van Pagenaud vind ik geen penal waard zelf. Indycar is nou eenmaal wat lomper.

Newgarden had het wel verdiend ja, maar kan goed leven met Pagenaud.
pi_130727942
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:02 schreef Funzel het volgende:
Naja dat ene tikje van Pagenaud vind ik geen penal waard zelf. Indycar is nou eenmaal wat lomper.

Newgarden had het wel verdiend ja, maar kan goed leven met Pagenaud.
Daarmee pakte hij wel de plek van Bourdais, waardoor hij in de positie kwam om de race te winnen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_130727972
Is zo ja. Ach, ik klaag niet. Deze race was erg gaaf, daar ben ik al blij genoeg mee. :)
pi_130728074
Deze race was erg leuk ja. Dus verder klaag ik ook niet.

Nu moeten we weer een maandje wachten tot de volgende race(s). De doubleheader in Houston op 5 en 6 oktober.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_130728311
Bourdais (over Pagenaud) en Wilson (over Bourdais) klagen ook al dat er geen straffen zijn uitgedeeld. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_130728498
Maar Bourdais was daar toch zelf wat optimistisch toen hij Pagenaud probeerde in te halen? Dat gebeurde toch zo'n 6 of 7 ronden voor het einde? Of was er nog een ander incident tussen die twee?
pi_130728724
Bourdais lag voor Pagenaud tijdens dat incident. Maar werd dus geraakt door Pagenaud waardoor hij twee plekken verloor. Bourdais zelf tikte eerder in de race Wilson in de rondte en werd daarvoor al een keer door Servia in de rondte getikt.

En voor de volledigheid: Rahal tikte daarvoor nog een keer Dixon in de rondte.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_130728989
Bourdais lag inderdaad iets voor Pagenaud maar stuurde wel erg optimistisch vroeg in. Pagenaud kan niet opeens de remmen voor 110% gebruiken natuurlijk. Denk niet dat dat de fout van Simon was. Hooguit een race-incident.

Verder heel toffe race. :Y

Maar dat omweggetje bij de eerste bocht was misschien niet zo'n goed idee om aan te leggen. Daar maakten heel wat mensen misbruik van en om dan als wedstrijdleiding de juiste volgorde te bepalen en de coureurs naar voren en naar achteren te sturen zou een zooitje worden... en heel veel extra rondes onder Yellow betekenen.
pi_130730397
Het was in ieder geval het minst erg van de vier.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_130742422
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:32:13 #66
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_130772294
Wat een teringzooi zeg in Baltimore. Is nog erger dan Monaco...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_130772363
Komt doordat de coureurs niet om kunnen gaan met de double file restarts, waardoor er keer op keer een yellow werd veroorzaakt. Die hebben we op Monaco niet.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:43:17 #68
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_130772561
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:35 schreef sasquatsch het volgende:
Komt doordat de coureurs niet om kunnen gaan met de double file restarts, waardoor er keer op keer een yellow werd veroorzaakt. Die hebben we op Monaco niet.
En het uiterst hobbelige wegdek
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_131156355
Voorlopig geen race meer in Baltimore.
quote:
Op de IndyCar kalender van volgende jaar zal Baltimore niet staan. Voor de race kon de stad na overleg geen geschikte datum vinden voor de komende twee jaar. Dit komt voornamelijk doordat de sportstadions in en bij het circuit in gebruik zijn rond de feestdag waarop de race de afgelopen jaren plaats vond. Ook staan enkele grote beurzen gepland zodat geen alternatieve datum gevonden kon worden. Na een financieel moeilijke start in 2011 leek het juist de afgelopen jaren beter te gaan met dit jaar een recordaantal van 150.000 bezoekers.

Voor IndyCar en Andretti Sport Marketing, promotor van de race, lijkt het niet doorgaan van de race als een verrassing te komen.

IndyCar's Mark Miles liet zijn teleurstelling merken: "Na een succesvolle bezoek aan Baltimore zijn we teleurgesteld dat we in onze kalenders niet tot overeenstemming kunnen komen om een race in 2014 te houden. Dit was simpelweg een zaak van het proberen te vinden van de beste datum voor alle partijen. We zijn dankbaar voor de stad van Baltimore, Race On en Andretti Sports Marketing voor hun ondersteuning en enthousiasme voor het evenement van de afgelopen jaren."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_131257021
JP Montoya volgend jaar voor Penske _O_
pi_131260922
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef Funzel het volgende:
JP Montoya volgend jaar voor Penske _O_
Die moet eens in Le Mans gaan rijden, kan ie Hill opvolgen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 september 2013 @ 22:33:18 #72
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131261004
misschien komt dat er ooit nog eens van, want Montoya is wel bekend met endurance races
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 september 2013 @ 22:37:26 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_131261240
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:37 schreef Funzel het volgende:
JP Montoya volgend jaar voor Penske _O_
Ik dacht dat ie DTM zou gaan rijden? -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 september 2013 @ 22:45:58 #74
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131261761
quote:
13s.gif Op maandag 16 september 2013 22:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik dacht dat ie DTM zou gaan rijden? -O-
dat had gekund en hij had ook in de NASCAR kunnen blijven, maar het is de IndyCar geworden
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 16 september 2013 @ 22:46:41 #75
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_131261803
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 22:45 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

dat had gekund en hij had ook in de NASCAR kunnen blijven, maar het is de IndyCar geworden
Oh dan had ik het verkeerd begrepen :P

Helaas wel, maar goed :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')